Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Informatii generale despre RegioCalatori

In jos 
+103
Katalyn
gabrielcr
tcm
florin29sv
dan tm
NicuS
DPS
alliens
AndreiStefan
impuls
mielutu zburator
M.I.C.I.
vatmanul
c o r v i n
gvd
Lumunita Stana
phnegativ
Cont.dezactivat
Balto
unguru22
brotybreaza
cristy79
billy752-istu
lifetec
Radu Tudor
razwy
stefanb.steff
cfr500
maris.constantin
baiazid
spiderpc
Silviu Sintea
ATM
roseanu
KOSTYK
Andrey_tm
alinx3330
Adirmvl
Teodor
andreiutzu
Rarau
nenuandrei
popovici
pety
rich1974
Gaby005
boldalexandru
AlexD
Radu
Razvan
razvan - trenuri
Dr2005
AndiCFR
rizelgeorgel2004
mihaiuc
Luna
DUAL
Razvan Tudor
Vitosa
buldozer2
Marius Iulian
jionutz
nelu_cfr
Adrian78
LaSSeR
clauadrian24
cont dezactivat .
ceferistuldeserviciu
Norbi
M130
stegaru
FeroFan97
bogdan srl
saint
stinky
AMX 97-0548-4
alex.alexus.tm
@ndrey
dan ciprian
Mihai-Aurel
Nesebar
gica38
MariusM
ultras
kristi kkk
Vlad
lovekomotive
Caravelle_Zg
zenox4500
srazvi
EC
cristi ar
IonutCFR2009
cortexedge
cristi CFR
didinul
Codrut1985
stakee
orestte
Lde 2100
COSTACHE MIHAIL
Hurricane
myster2008
107 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 27 ... 49  Urmatorul
AutorMesaj
FeroFan97

FeroFan97


Numarul mesajelor : 390
Varsta : 27
Localizare : Sfîntu Gheorghe
Reputatie : 5816
Data de inscriere : 06/02/2010

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeDum Aug 08, 2010 5:29 pm

Ce se mai aude despre TGV-ul Regio? Very Happy
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeDum Aug 08, 2010 8:10 pm

Un mecanic din Brasov care lucreaza la Regiotrans mi-a spus ca acesta nu exista!


Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 SIGLAMEA
Sus In jos
FeroFan97

FeroFan97


Numarul mesajelor : 390
Varsta : 27
Localizare : Sfîntu Gheorghe
Reputatie : 5816
Data de inscriere : 06/02/2010

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeLun Aug 09, 2010 7:39 am

COSTACHE MIHAIL a scris:
Un mecanic din Brasov care lucreaza la Regiotrans mi-a spus ca acesta nu exista!


Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 SIGLAMEA

Poate fi si RTG(e "tatal" lui TGV) Laughing
Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 RTG
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeLun Aug 09, 2010 8:32 am

Interesanta rama ta din imagine! Cunosti mai multe informatii despre acest model? Ma refer la anul de fabricatie si daca mai circula acestea si acum !
Sus In jos
stegaru

stegaru


Numarul mesajelor : 225
Varsta : 38
Localizare : Brasov
Reputatie : 5832
Data de inscriere : 20/09/2009

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeLun Aug 09, 2010 1:03 pm

Mihail, o sa-mi permit sa raspund eu la aceste intrebari, oferind citeva informatii pe care le-am gasit intr-un pliant frantuzesc:

Ramele dotate cu turbine pe gaz (RTG), numerotate cu seria T2000, sint rame automotoare dotate cu turbine, sau turbotrenuri, introduse in exploatare de catre SNCF la inceputul anilor 1970 si apoi reconditionate pina la sfirsitul anului 2004. Aceste rame, construite de ANF, au efectuat numeroase curse pe rutele neelectrificate, fiind apreciate pentru confortul si puterea pe care le ofereau. Totusi, ramele prezentau inconvenientul unui consum semnificativ (340 de litri de combustibil per ora pentru fiecare turbina de tractiune si 150 de litri pentru turbina auxiliara) si al unei capacitati limitate, inflexibila in eventualitatea unui flux de calatori variabil. Asta spre deosebire de trenurile Corail. Ramele RTG au inlocuit turbotrenurile de prima generatie, ETG-urile.
In 1975 a fost realizata legatura de sunet intre cabine, ceea ce a permis circulatia a doua RTG-uri cuplate, cu doi mecanici.
In 1986, RTG-urile au primit in sfirsit autorizatia de a circula in cuplaje de mai multe unitati, avind un mecanic pentru doua rame.
Utilizarea lor s-a redus treptat, pe masura ce s-a extins electrificarea retelelor.


Citeva date tehnice:

Seria: T2000
Compania feroviara: SNCF/GL
Fabricant: ANF-MTE-Turbomeca
Numerotare: T 2001/2 - 2081/2
Anii de fabricatie: 1972-1976
Perioada in serviciu: scoase din uz in 2004
Viteza maxima: 160 km/h
Lungime peste tampoane: 128,990 m
Compunere: M1 + 3 remorci + M2
Motorizare: 1 Turbina XII (motor impar)
1 Turbina III H1 (motor par)
Putere dezvoltata: 820 kW (motor impar)
1200 kW (motor par)
Combustibil: motorina
Transmisie: hidraulica Voith L411 BRU
Ecartament: normal
Masa: 225 tone


Ultima editare efectuata de catre stegaru in Lun Aug 09, 2010 3:42 pm, editata de 3 ori
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeLun Aug 09, 2010 2:19 pm

Multumesc mult stegaru pentru informatii! Sunt destul de complexe si am putut sa imi fac si eu o parere despre ele!
Sus In jos
M130

M130


Numarul mesajelor : 8
Varsta : 37
Localizare : Szeged
Reputatie : 5226
Data de inscriere : 10/08/2010

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeMar Aug 10, 2010 8:44 pm

Salut! Îmi pare rău că nu vorbesc bine româneşte. Am nevoie de poze cu depórol regiotrans Brasov. Cine este, vă rugăm să trimiteţi întrebările dumneavoastră. Mulţumesc. Cineva vorbeşte în limba maghiară?
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8669
Data de inscriere : 19/04/2009

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeMar Aug 10, 2010 10:58 pm

M130 a scris:
Salut! Îmi pare rău că nu vorbesc bine româneşte. Am nevoie de poze cu depórol regiotrans Brasov. Cine este, vă rugăm să trimiteţi întrebările dumneavoastră. Mulţumesc. Cineva vorbeşte în limba maghiară?

Eu vorbesc limba maghiara insa nu sunt din zona Brasov,deci nu am poze cu depoul Regiotrans Brasov !!!

Si acum traducerea : "En beszelem a magyar nyelvet,de nem vagyok Brasso kornyekerol,tehat nincsenek kepeim a brassoi Regiotrans deporol !!!"
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/11/2009

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeMar Aug 10, 2010 11:07 pm

M130 a scris:
Salut! Îmi pare rău că nu vorbesc bine româneşte. Am nevoie de poze cu depórol regiotrans Brasov. Cine este, vă rugăm să trimiteţi întrebările dumneavoastră. Mulţumesc. Cineva vorbeşte în limba maghiară?
Care depou Regiotrans?Nu am cunostinte ca ar exista asa ceva.
Sus In jos
M130

M130


Numarul mesajelor : 8
Varsta : 37
Localizare : Szeged
Reputatie : 5226
Data de inscriere : 10/08/2010

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeMier Aug 11, 2010 12:47 am

bogdan srl a scris:
M130 a scris:
Salut! Îmi pare rău că nu vorbesc bine româneşte. Am nevoie de poze cu depórol regiotrans Brasov. Cine este, vă rugăm să trimiteţi întrebările dumneavoastră. Mulţumesc. Cineva vorbeşte în limba maghiară?
Care depou Regiotrans?Nu am cunostinte ca ar exista asa ceva.


În depozit, în cazul în care motoarele de masina repictata placi.
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8669
Data de inscriere : 19/04/2009

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeMier Aug 11, 2010 8:44 am

Pentru pasionatii din Brasov : Are cineva poze cu depoul/depozitul Regiotrans din Brasov?Daca are cineva poze va rog frumos sa-l posteze aici la acest topic.Aceste poze ii trebuie la utilizatorul nostru M130 din Szeged,Ungaria!!!
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/11/2009

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeSam Aug 21, 2010 12:37 pm

Pentru colegul din Ungaria am sa postez ceva poze mai peste 2 saptamani cu asa numitul depou pe care l-am descoperit.Ca informatie generala acesta este situat in Brasov pe str.Automotoarelor langa centrul de electrificare in locul fostei Intreprinderi de instalatii mecanizate pentru cale ferata.
Sus In jos
ceferistuldeserviciu




Numarul mesajelor : 3
Reputatie : 5144
Data de inscriere : 26/10/2010

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: JAF LA DRUMUL MARE, IAR NOI.... IN SOMAJ   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeMar Oct 26, 2010 6:41 pm

Într-o perioadă în care suntem ameninţaţi cu şomajul, în care ni se diminuează salariile şi Dumnezeu mai ştie cum să supravieţuim, unii prosperă
prin punerea pe butuci şi prăduirea a ceea ce a mai rămas din bunul public, în cazul nostru CFR — ul, una dintre companiile naţionale pe care legea încă le consideră ca fiind de interes strategic.
Despre ce este vorba?
Aceeaşi caracatiţă, acelaşi sistem de însuşire a patrimoniului public de către indivizi obscuri pe care parcă-i cunoaştem de pe undeva.
Guvernul a decis că instituţiile, regiile, companiile statului trebuie să-şi
rentabilizeze activitatea, fapt ce presupune întradevăr, în anumite situaţii chiar reducerea de activitate. Nici noi, CFR — ul, nu facem excepţie, ceea ce, până la un preţ, putem înţelege.
Băieţii isteţi au sesizat imediat că în discuţie sunt terenuri şi clădiri care sub masca restrângerii de activitate pot fi prăduite în interes personal.
Aici intră in scenă oneştii oamenii de afaceri braşoveni GANEA IORGU şi COMANA COSTEL (am văzut că unele ziare centrale au tot scris despre cum reuşesc aceştia prin firmele REGIOTRANS SRL şi RC CF TRANS SRL să trăiască pe banii noştrii — de la buget — fără sr facă nimic) sub oblăduirea şi atenta îndrumare a primarului GEORGE SCRIPCARU şi a directorului nostru NICOLAU COSTACHE, dar ... nu se întâmplă nimic şi nimeni de la Minister nu vrea să audă.
GANEA IORGU şi COMANA COSTEL sunt patronii REGIOTRANS SRL şi RC CF TRANS SRL din Braşov, care efectuează transporturi feroviare de călători.
Chipurile aceste transporturi constituie SERVICIU SOCIAL în accepţiunea statului, chestiune care ar putea fi valabilă dacă trenurile lor nu ar circula permanent goale şi dacă singura lor preocupare nu ar fi aceea de a se substitui companiei feroviare naţionale şi de a o aduce in stare de faliment pentru a putea ulterior domina piaţa.
Este deja de notorietate, presa a semnalat repetat acest lucru, atât practica REGIOTRANS SRL de a suge fonduri consistente de la Guvern, sub masca aşa zisei subvenţii încasate pentru transportul de călători — care de fapt înseamnă bani de la buget pentru trenuri goale — ca şi faptul că aceste două firme particulare au acaparat toate rutele profitabile şi se substituie practic CFR — ului, care este trimis astfel spre faliment. Dar acesta este un alt subiect.
Mai nou, deşi cu toţii suferim ca urmare a restrângerilor de activitate şi cu toate că urmează a fi realizat Coridorul IV — Pan European (ceea ce ar trebui să aducă mulţi bani în CFR), SCRIPCARU, COSTACHE, GANEA şi COMANA au ajuns la concluzia cd CFR — ul nu mai are nevoie nici de triaj şi nici de sediul administrativ din Braşov.
Aflăm cu stupoare că un anume STINGHE NECULAE (deşi până la final acesta pare să fie doar un pion) a descoperit că sediul central al RCF Braşov, situat „din întâmplare" în centrul istoric al oraşului, nu-şi mai are rostul (dacă tot ne restrângem activitatea) mai mult, că este în stare avansată de degradare, stare de fapt pe care „salvatorul" STINGHE NECULAE o poate însă rezolva.
Cum? Printr-un schimb de imobile (evident cel oferit la schimb fiind într-o zonă mult periferică) sau asocierea cu CFR — ul in vederea administrării clădirii. Solicitarea „caritabilă" a lui STINGHE NECULAE a fost transmisă rapid şi direct spre aprobare către ministrul ANCA BOAGIU!!!!!!!!!!.
Brusc, deşi în cazuri similare cererile au fost uitate ani de zile prin sertare, toţi subordonaţii doamnei BOAGIU se zbat să motiveze un material care să legitimeze că CFR — ul se poate dispensa de clădirea sa emblematică, fiindu-i suficient un imobil pe la marginea oraşului.

În Regională se vorbeşte că doamna ministru a decis deja transferul de proprietate ca urmare a influenţei pe care o are domnul primar GEORGE SCRIPCARU.
Să fie oare întâmplător că firma lui STINGHE NECULAE funcţionează în sediul deţinut de GANEA IORGU şi COMANA COSTEL în str. Oltului nr.2 din Braşov?
Să fie întâmplător că cei cei doi au o pensiune în Poiana Braşov (DENISA) unde se organizează des chiolhanuri la care participă mulţi ministeriabili din Bucureşti şi primarul nostru ? .
Afacerile merg prost pe criză.
Şi atunci NICOLAU COSTACHE şi GANEA IORGU s-au gândit că CFR — ul nu mai are nevoie nici de triaj în Brasov (că doar terenul are o ridicată valoare).
Zis şi făcut. Domnul director a şi comandat un studiu prin care triajul ar fi mult mai util la vreo 20km, undeva prin localitatea Bod. Ce ar trebui să se întâmple cu terenul? Să fie preluat de Primăria Braşov care imediat s-ar asocia cu GANEA IORGU şi COMANA COSTEL, probabil şi cu STINGHE NICOLAE.
Preocuparea pentru aranjamente cu terenuri între NICOLAU COSTACHE şi GANEA IORGU şi pentru muşamalizarea unor prejudicii de ordinul milioanelor de lei este veche.
La începutul anului Curtea de Conturi a realizat auditul public la Regionala Braşov găsind o mulţime de ilegalităţi la contractele comerciale încheiate de Regionala Căi Ferate Brasov cu terţi care au indus un prejudiciu financiar Companiei Nationale Căi Ferate CFR SA Bucureşti de mai multe sutre de milioane de lei. Pagube mari au adus contractele cu societăţile REGIOTRANS SRL Brasov, RC CF TRANS SRL Brasov, ANALIT SRL Brasov, DISTRIB IZO SRL Săcele, EGOMET SRL Brasov si D F PALETA SYSTEM SRL Săcele care au avut /au ca obiect închirierea de terenuri şi spaţii din municipiul Braşov aflate în patrimoniul administraţiei feroviare.
Când au verificat documentele auditorii s-au îngrozit: lipseau documente care să evidenţieze plata serviciilor de închiriere, erau diferenţe mari între situaţia scriptică şi cea faptică (chiriaşii foloseau terenuri mult mai mari decât cele contractate), nu existau acte adiţionale la contractele de închiriere, preţul chiriei era extrem de mult sub preţul pieţei şi multe, multe, altele.
Firmele ANALIT SRL Brasov, DISTRIB IZO SRL Săcele, EGOMET SRL Brasov şi D F PALETA SYSTEM SRL Săcele nici nu au avut documente contractuale, acestea fiind încheiate în timpul controlului. Mai mult, societăţile menţionate nu au plătit chiria pentru spaţiile folosite de aproape 4 ani.
La contractele încheiate cu REGIOTRANS SRL şi RC CF TRANS SRL chiriile pentru terenuri sunt fixate în bătaie de joc. Aceste două firme au închiriat terenuri în: Depoul CFR Brasov (Staţia Braşov Triaj, grupele de linii, magazia de mărfuri CE „Elena”), strada Automotoarelor Braşov (8 ha care a apartinut Sectiei Ll Brasov) şi pe locaţia SC SERE si PEPINIERE CFR SA Brasov (suprafaţă de 96,727 mp), aici pentru o perioadă de 20 ani cu 70.000 lei/lună adicei 0,9 lei/mp.
Afacere pe banii statutului, iar CFR — ul plânge că nu e rentabil şi ne dă afară.
Adicăi Ganea şi Comana folosesc infrastructura CFR — ului pe 2 bani (iar CFR — ul bagă bani grei s-o întreţină ca să prospere cei doi domni), plimbă trenuri goale şi statul îi mai şi plăteşte pentru deranj, ba mai mult, le cedează cele mai profitabile trase sub motivul că pentru CFR nu sunt rentabile.
Pe parcursul controlului NICOLAU COSTACHE a avut grijă ca GANEA IORGU să ştie că echipa de control a verificat contractele de închiriere a terenurilor şi a găsit o serie de ilegalităţi şi exista riscul ca acesta alături de persoanele care au susţinut finalizarea contractelor în condiţii avantajoase pentru omul de afaceri braşovean să fie trase la răspundere în condiţiile legii penale pentru abuz.
Strâns cu usa, GANEA IORGU a apelat la BOURCEANU OTO, directorul organismului de control, pentru a muşamaliza ilegalitătile de natură penală descoperite de ANITESCU FILOMICA si STANCU CERASELA şi pentru a-şi proteja relaţiile avute la nivelul ministerului pe care Dumneavoastră î-l conduceţi.
Şeful Curţii de Conturi (Bourceanu Oto), le-a cerut controlorilor să schimbe concluziile controlului, care în prima etapă au fost recunoscute şi semnate de domnul director al Regionalei.
Şefii mari au scăpat si acuma plătesc oalele sparte tot felul de necăjiţi de pe la Serviciul contracte-comercial din Divizia Patrimoniu a Regionalei Căi Ferate Brasov care urmează să suporte şi recuperarea prejudiciului — ca şi cum ar fi făcut toate cele de capul lor.
Cât timp a durat controlul, GANEA IORGU a fost prezent permanent la regională ca să afle ce au găsit cei de la Curtea de Conturi.
Domnul director NICOLAU COSTACHE i-a amenintat pe cei de la contracte si i-a pus să falsifice documente care să acopere hoţiile făcute pentru jefuirea CFR — ului si îmbogăţirea celor de la Regiotrans.
Şi nimeni nu vede şi nu face nimic. Nici Societatea Naţională, nici Poliţia, nici Garda Financiară, nici SRI - ul, nici Procuratura şi nici Ministrul.
Nimeni nu se întreabă: de ce dacă activitatea feroviară nu mai e rentabilă ca pe vremea comuniştilor, particularii prosperă şi CFR — ul intră in faliment?
Din controlul făcut de Curtea de Conturi nu s-a ales nimic. S-au făcut documente false şi s-a acoperit totul.
Vorbim de Europa şi de transport modern.
Venţi in Gară şi o să vedeţi ce rable de trenuri adunate de pe la fier vechi pune Regiotrans in circulaţie: hârburi vechi, vopsite pe ascuns ca să pară fiţoase — pe care nici Ceausescu nu le mai folosea de prin anii 70.
Trenurile noastre vechi sunt oricum mai bune şi mai sigure. Verificaţi câte accidente s-au produs în care sunt implicate vechiturile de la Regiotrans şi RC CF Trans.
Uitati-vă cum sunt planificate şi pleaca trenurile lui Comana cu câteva minute înaintea trenurilor CFR — ului, pe aceleaşi trasee, cu aprobarea lui Nicolau, ca să fure călătorii de la CFR şi o sa intelegeţi de ce intră- CFR — ul în faliment, că Regiotrans şi RC CF Trans au acoperit „x" regionale.
Cui î-i pasă? Domnmului Costache Nicolau care e mai degrabă angajatul
lui Comana şi nu al statului?


În luna mai 2009, neâncasând contravaloarea curentului electric furnizat către Regionala CFR Brasov, ELECTRICA TRANSILVANIA a declanşat procedura de executare silită a imobilului deţinut de CNCF CFR SA prin Regionala Braşov, în str. Iuliu Maniu nr.45 A, Corp B, pentru o datorie financiara de circa 200.000.000 lei.
Acţiunea de executare se derulează prin Biroul Executorului Judecătoresc MANOLACHE MARCEL IULIAN, din Brasov, strada I.Maniu nr. 68, bl. 3, sc. B, ap.6.
Aici sunt deia mai multe lucruri majore de precizat:
- procedura de executare silită nu trebuia acceptată deoarece aceasta se efectuează de către stat pe un bun proprietatea statului;
- CNCF CFR SA nu a făcut nici un demers sau tentativă de plată ori de compensare acceptând şi parcă dorindu-şi executarea
- formal, Regionala CFR Brasov a efectuat in 27.05.2009 plata cauţiunii in valoare de 224.000 lei pentru a reintroduce pe rolul instanţelor de judecată suspendarea executării judiciare a imobilului Corp B;
- evaluarea imobilului de către societatea agreată/aleasă de ELECTRICA TRANSILVANIA s-a realizat printr-un studiu de expertizare subevaluat, atribuind o valoare de 106 euro/mp, cu mult mai mică decât valoarea reală de cel puţin 710 euro.
- indicatorii economici rezultaţi din consumul de energie electrică pentru structurile din subordinea Regionalei CFR Brasov, gări, aparate de cale şi semnalizare, evidenţiază că acesta este foarte mic în comparaţie cu cel folosit de către transportatorii feroviari privati care utilizeaza infrastructura. Interesant nu? Mai ales că o parte importantă a sumei ce trebuia plătita către ELECTRICA trebuia să provină din achitarea de către GANEA IORGU si COMANA COSTEL a TUI — taxa de utilizare a infrastructurii, taxă pe care tot COSTACHE NICOLAU şi alţi binevoitori din CNCF CFR SA, SNTFC CFR SA si MTI au tolerat să fie plătită cu mari întârzieri.
- pe fondul lipsei sumelor de plată a facturilor de energie electrică, Regionala CFR Brasov, ca parte contractantă, preia toate efectele/răspunderea juridico-comercială pentru întârzierile de plată şi penalităţile aferente.
La prima şedinţă de vânzare din data de 23.11.2009 s-a licitat la valoarea de 16 milioane lei dar nu s-a prezentat nici un solicitant, procedurile stipulând că, în termen de 30 de zile se reia licitaţia, iar valoarea obiectivului se poate diminua cu 25%. În situaţia în care nici după aceasta procedură nu se prezenta un solicitant, potenţial cumpărător, în etapa a treia preţul urma să fie diminuat cu 50%.
În data de 06.05.2010 are loc a treia licitaţie (dupe ce nici la a doua licitaţie nu se prezinta nimeni) valoarea de 16 mil. lei fiind scăzuta la 12 milioane lei , acoperind deja doar o mică parte din datoria către ELECTRICA).
Interesant şi poate esenţial este că deja, la licitaţia din 06.05.2010, apare în scenă LEANCU VIRGIL - fost preşedinte al CNCF CFR SA şi fost director general al RCF Braşov (apreciat de toti actorii implicati ca „omul primarului") bun prieten cu COSTACHE NICOLAU, care negociază impreuna cu un partener chipurile din Olanda.
LEANCU VIRGIL demareaza procedurile de participare la licitaţie prin intermediul unei case de avocatură reprezentată de avocatul TEPELUS BOGDAN MIHAI de asemenea amic cu COSTACHE NICOLAU.
Fara cerere pe piaţă (SÎC!!!) licitaţia se replanifică iniţial pentru 31.08.2010 şi se amână iar pentru 04.06.2010 la suma de 2,9 milioane Euro, adica tot vreo 12 milioane lei, urmand sa fie din nou replanificată, de data asta cu o diminuare de 50% ca doar aşa prevede legea.
Adjudecarea imobilului si a terenului limitrof în care funcţioneaza o parcare auto nu a fost încă realizată (18.10.2010).
Aparent fară nici o legatură, la data de 01.10.2010, NECULAE STINGHE depune la MTI o solicitare de schimb imobiliar intre el şi CNCF CFR SA având ca obiect cedarea sediului ultra — central al RCF Braşov contra unui „imobil nou si modern de 3000 mp cu parcare proprie in str. Gheorghe Lazar din Brasov".
Aici însă avem o mare problemă. Sediul oferit de NECULAE STINGHE şi tratat cu atâta seriozitate de ANCA BOAGIU pare să fie tocmai imobilul detinut de CNCF CFR SA prin Regionala Brasov in str. Iuliu Maniu nr.45 A, Corp B (reprezintă practic acceaşi locatie cu str. Gheorghe Lazar) şi pus în executare silită de către ELECTRICA.
De unde această concluzie?
La adresa indicată de NECULAE STINGHE în str. Gheorghe Lazar (locaţie ce poate fi considerată ca situandu-se şi pe str. Iuliu Maniu nr.45 atâta timp cât vorbim practic de o curte cu mai multe imobile) şi de altfel în toată zona limitrofă există practic un singur imobil ce corespunde descrierii (nou, modern, 3000mp şi parcare proprie) şi acela este imobilul executat de ELECTRICA. In zona mai exists o cladire disponibila teoretic, însă foarte mica şi extrem de degradată, fără parcare, care este de fapt fostul sediu al SCCF — ului, cumparat cu ani in urma de Nicolae şi vândut unor terti.
INGENIOS NU?
În final vă propun doar sa analizăm impreună următoarea supoziţie machiavelică:
CINEVA !!! vrea mult de tot sediul ultra - central al RCF Brasov. Având toate legăturile necesare, determină acumularea şi neplata unei datorii imense de către CNCF CFRA SA — RCF Brasov către ELECTRICA tolerând chiar şi neâncasările de la operatorii privaţi. Logic, ELECTRICA trece la executarea unei proprietăţi a companiei, alta decât cea dorită efectiv de acel CINEVA.
Fiind criză şi o lipsă acută de clienţi (SÎC!!!!), imobilul se tot licitează până se cumpără pe mai nimic şi de preferinţă printr-un intermediar sau mai multi (NECULAE STINGHE, LEANCU VIRGIL, olandez....pakistanez....).
Noul proprietar fiind un bun samaritean propune rapid un schimb pentru a eficientiza CFR — ul şi a valorifica superior imobilul central. Schimbul este acceptat cu braţele deschise de ANCA BOAGIU.
Si uite aşa, un sediu ultra-central al CFR —ului (care poate deveni rapid hotel de lux) este adus in proprietatea unui CINEVA!!! in schimbul unui imobil care era de fapt, frumos nu??!!!....... tot at CFR— ului.
Să ne trăiască !!!.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeMar Oct 26, 2010 10:53 pm

Un singur exemplu dau si anume linia 203 pe vremea CFR si acum , atunci erau 6 trenuri pe zi acum sunt din ora in ora de dimineata pana seara plus ca la cfr se merge cu nasu iar la firmele private se taie bilet deci numai din asta sa tragem o concluzie , pe mine unu nu ma incanta cand vad ca majoritatea dau cate ceva la nas inloc sa le fie taiate bilete si atunci dece sa nu prefer firmele private ? Nesiguranta materialului rulant hai sa fim seriosi ca nu e chiar asa , si la cfr cate vagoane nu au termenul de viata depasit , numai ramele TE hodorogite si vai de capul lor plus multe altele , am avut ocazia sa merg cu vagoane unde pe culoar era o groapa si nu cred ca sunt singurul . Personalul cfr nu are grija de trenuri asa cum o fac cei de la firmele private aici bag mana in foc si nu ma ard . Concluzia e cam asa daca la cfr va continua acest sport "nasul" eu sunt de acord sa dispara , sa fie vandut unei companii care stie sa isi instruiasca personalul si sa faca cu adevarat treaba , as fi de acord sa vina neamtul (DB) sa preia CFR si sa faca ceva calumea pentru ca noi am ramas cu aceeasi mentalitate lasa ca merg cu nasu i dau 1 leu si aia e .

_________________
595423Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Bdeem_8496_aInformatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Bdeem_8496_aInformatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitimeMier Oct 27, 2010 7:24 am

DB a vrut sa ia CFR MARFA anul trecut dar rezultatul de vede........
Sus In jos
Continut sponsorizat





Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori   Informatii generale despre RegioCalatori - Pagina 6 Icon_minitime

Sus In jos
 
Informatii generale despre RegioCalatori
Sus 
Pagina 6 din 49Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 27 ... 49  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
» Informatii generale despre Softrans
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» Informaţii generale
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIO CALATORI-
Mergi direct la: