|
| Informatii generale despre RegioCalatori | |
|
+103Katalyn gabrielcr tcm florin29sv dan tm NicuS DPS alliens AndreiStefan impuls mielutu zburator M.I.C.I. vatmanul c o r v i n gvd Lumunita Stana phnegativ Cont.dezactivat Balto unguru22 brotybreaza cristy79 billy752-istu lifetec Radu Tudor razwy stefanb.steff cfr500 maris.constantin baiazid spiderpc Silviu Sintea ATM roseanu KOSTYK Andrey_tm alinx3330 Adirmvl Teodor andreiutzu Rarau nenuandrei popovici pety rich1974 Gaby005 boldalexandru AlexD Radu Razvan razvan - trenuri Dr2005 AndiCFR rizelgeorgel2004 mihaiuc Luna DUAL Razvan Tudor Vitosa buldozer2 Marius Iulian jionutz nelu_cfr Adrian78 LaSSeR clauadrian24 cont dezactivat . ceferistuldeserviciu Norbi M130 stegaru FeroFan97 bogdan srl saint stinky AMX 97-0548-4 alex.alexus.tm @ndrey dan ciprian Mihai-Aurel Nesebar gica38 MariusM ultras kristi kkk Vlad lovekomotive Caravelle_Zg zenox4500 srazvi EC cristi ar IonutCFR2009 cortexedge cristi CFR didinul Codrut1985 stakee orestte Lde 2100 COSTACHE MIHAIL Hurricane myster2008 107 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Joi 11 Iun 2015, 21:23 | |
| Nu poţi să limitezi tonajul, mai ales când ai unul dintre cele mai mari TUI-uri din Europa. E normal ca operatorii să caute să tragă cât mai multe vagoane cu o singură locomotivă, ca să iasă mai ieftin. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Joi 11 Iun 2015, 21:30 | |
| Dragos si asa tonajele alea sunt facute din pix mai ales la trenurile de cereale carbune si tagla sau laminate restul sunt povesti ca nici CFR nu are nici un interes sa puna instalatii impotriva supratonajelor |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Joi 11 Iun 2015, 21:58 | |
| - baiazid a scris:
- Regiotrans a scris:
- [
RT nu sustine ca este un operator perfect ci ca a adus idei si practici care in ultimii ani au dus la imbunatatirea vizibila a intregului sistem feroviar de calatori, mai de voie, mai de nevoie. Multumim tuturor pasionatilor care au incredere in sistemul feroviar, care judeca realist situatia si care ne dau idei despre cum am putea face lucrurile mai bine.
Domnule draga, singurul motiv pentru care Regiotrans se baga in transportul de distanta mediu, desi nu dispune de material rulant adecvat, este pentu a-si trece in CV si o astfel de experienta. Asta in cazul unei eventuale vanzari a companiei, bineinteles.
Eu inca astept de la dvs seriozitate reala in ceea ce priveste concurenta in numar de trase si material rulant comparativ cu CFR Calatori pe rutele interoperabile. Nu cred ca sunt singurul care considera ca trenurile dvs la rang interregio sunt o gluma pentru transportul european feroviar. Am zis INTERREGIO, nu REGIO. Pe mine unul nu ma pacaliti. Nu pacalim pe nimeni, nu rangul conteaza ci ce platesti si ce primesti. Pe ruta Brasov-Bucuresti nu e vorba de concurenta cand un operator are 17 trase iaralt operator 3 trase ci este vorba despre segmentarea pietii si pozitionarea corecta a serviciilor. Noi suntem foarte mandri de calatorii nostri si ne bucura ca avem cu ei o relatie de incredere, care a rezistat incercarilor prin care am trecut ( incidente tehnice, operationale, sau cele de natura recenta). Asta inseamna ca nu am vrut sa pacalim pe nimeni si nici nu s-a simtit cineva pacalit ca poate calatori cu pretul respectiv in conditiile pe care le ofera RT. Schimbarea rangului trenului a fost impusa de altfel prin precizari legislative, RT nu a profitat pentru a mari substantial pretul. Desigur ca liberalizarea pietii da ocazia alegerii celui mai potrivit mijloc de transport, in functie de in compania cui vrei sa calatoresti, cat de repede (cateodata conteaza 10 minute), la ce ora vrei sa ajungi, ce legaturi ai, de cati bani dispui si care ti se pare pretul corect etc. Cat despre evaluarea unei companii in general si in vederea vanzarii in special cred ca intram deja intr-o zona in care expertiza de pe forum este foarte departata Un profesor american de management financiar, la un curs Executive MBA a raspuns studentilor la propunerea de a crea un fond de investitii inchis impreuna cu ei "dragii mei, daca eram priceput la A FACE, eram in ringul Bursei, nu la catedra de unde ma pricep sa va SPUN CUM SE FACE". Asa ca mai bine ramanem la poze cu material rulant, propuneri de optimizari trase, "denunturi"de personal de tren care nu-si fac treaba corect, informatii tehnice daca sunt necesare si alte forme de ajutor reciproc intre pasionati si operatori :-) |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Joi 11 Iun 2015, 22:23 | |
| Intr-o piata concurentiala reala daca un operator de stat obtine 10 trase, operatorul privat vine cu 10 trase la maximum 15' dupa el. Liberalizarea pietei feroviare de calatori in Romania practic este inexistenta, in primul rand ca trasele nu se scot la licitatie si nu exista un organism care sa organizeze plecarile si sosirile din statii, ce sa mai vorbim de cadentari si alte treburi, ci fiecare cere trasa dupa cum ii poate capul si la ce ora doreste.
Deci care piata concurentiala si care liberalizare, poate ne explicati dvs ca eu unul cu studii economice nu inteleg. Apoi faptul ca se urmareste cresterea si vanzarea companiei la un moment dat (atunci cand veti deveni interesanti pentru altii) nu este chiar o fantasmagorie, ci o schema bine pusa la punct. Iar schema nu am inventat-o noi, ci chiar americanii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Joi 11 Iun 2015, 22:27 | |
| - baiazid a scris:
- Intr-o piata concurentiala reala daca un operator de stat obtine 10 trase, operatorul privat vine cu 10 trase la maximum 15' dupa el. Liberalizarea pietei feroviare de calatori in Romania practic este inexistenta, in primul rand ca trasele nu se scot la licitatie si nu exista un organism care sa organizeze plecarile si sosirile din statii, ce sa mai vorbim de cadentari si alte treburi, ci fiecare cere trasa dupa cum ii poate capul si la ce ora doreste.
Sunt destule exemple de trenuri apropiate pe aceleaşi rute. probabil exemplul cu 3006, Softrans şi Regiotrans e cel mai elocvent. Se vor scoate şi trasele la licitaţie de prin 2019. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Joi 11 Iun 2015, 23:19, editata de 1 ori |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Joi 11 Iun 2015, 22:50 | |
| - baiazid a scris:
- Intr-o piata concurentiala reala daca un operator de stat obtine 10 trase, operatorul privat vine cu 10 trase la maximum 15' dupa el. Liberalizarea pietei feroviare de calatori in Romania practic este inexistenta, in primul rand ca trasele nu se scot la licitatie si nu exista un organism care sa organizeze plecarile si sosirile din statii, ce sa mai vorbim de cadentari si alte treburi, ci fiecare cere trasa dupa cum ii poate capul si la ce ora doreste.
Deci care piata concurentiala si care liberalizare, poate ne explicati dvs ca eu unul cu studii economice nu inteleg. Apoi faptul ca se urmareste cresterea si vanzarea companiei la un moment dat (atunci cand veti deveni interesanti pentru altii) nu este chiar o fantasmagorie, ci o schema bine pusa la punct. Iar schema nu am inventat-o noi, ci chiar americanii. Domnule Baiazid, asta am spus, ca nu e concurential ci are un oarecare grad de libertate, foarte redus / rudimentar, care prmite altor operatori decat cel national, sa circule in cadrul Contractului de Servicii Publice. Speram ca intr-un orizont de 2-3 ani acest sistem sa se mai puna la punct, exista destule modele europene, nu trebuie inventata roata. Despre trase la 15 minute, in Marea Britanie e faimos cazul in care National Express a intrat pe a doua ca profitabilitate ruta din UK, unde pleca dimineata dela Edingurgh catre Londra la aprox 25 de minute in urma Arriva si la 40% din pret, daca nu ma inseala memoria, ca vorbim de acum 4-5 ani. A durat un an pina a renuntat pentru ca nu a reusit sa atraga suficienti calatori. Greseala a fost ca nu a calculat corect indicatorii de cost si venituri, prognoza nu a fost realista.... Concurential nu inseamna lupta la baioneta 1:1 ci strategie de maximizare a ROI sau ROA (de ex) sau EBITDA daca vorbim de vanzare a companiei, in conditiile externe pe care ti le ofera piata si in conditiile interne pe care ti le poti permite. Se cunosc afaceri care ofera inca marje de profit de 35% in Romania, dar ma tem ca nu are nimeni puterea de investitie initiala si de sustinere . Dupa cum si SFT merge cu rama cu un grad de utilizare foarte bun, dar nu poate extinde acest model de business suficient d erepede tot din cauza de putere de investitie (si legislatie), dar asta nu insemna neaparat ca procentual nu are indicatori buni, ci ca volumul acel % nu permite devzoltarea in conditiile locale. Cat despre vanzare, probabil va fi interesant peste ani un guest speaker pentru un case study la managementul afacerilor de la ASE, cand se vor putea da detalii despre ce o stire din 2012 http://adevarul.ro/locale/brasov/cea-mai-mare-companieferoviara-europa-vrea-preia-regiotrans-brasov-1_50bcbb817c42d5a663c40216/index.html |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Joi 11 Iun 2015, 22:57 | |
| - Regiotrans a scris:
Domnule Baiazid, asta am spus, ca nu e concurential Multumesc ! Pai si atunci ce mai cautati pe acesta piata ? Interoperabilitatea feroviara asa cum se prezinta acum ne poate paste in cel mai bun caz un infringement. Evident ca nu e nicio intelegere intre companii, insa nu credeti ca si pentru dvs s-a cam sfarsit perioada de pionierat ? Da, va multumim pentru rutele regio preluate de la stat si pe care ati reusit sa faceti ordine, sa civilizati si sa aratati oamenilor ca nu este rusinos sa platesti bilete, insa este bine de stiut unde anume trebuie sa va limitati. CFR Clatori are trenuri interregio de 160km/h si dvs veniti cu 120km/h pe aceeasi ruta, deci care e logica ? - Regiotrans a scris:
Cat despre vanzare, probabil va fi interesant peste ani un guest speaker pentru un case study la managementul afacerilor de la ASE, cand se vor putea da detalii despre ce o stire din 2012 http://adevarul.ro/locale/brasov/cea-mai-mare-companieferoviara-europa-vrea-preia-regiotrans-brasov-1_50bcbb817c42d5a663c40216/index.html Mi-e greu sa comentez asa ceva ca pe ceva serios, in cel mai bun caz un articol platit de cineva pentru a atrage atentia asupra companiei. Insa fostul dvs sef a comentat de mai multe ori ca doreste sa creasca si sa vanda compania la un moment dat, evident ca mi-e greu sa cred ca dvs sunteti ultimul care ati aflat acest lucru... |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Vin 12 Iun 2015, 00:44 | |
| - baiazid a scris:
- Regiotrans a scris:
Domnule Baiazid, asta am spus, ca nu e concurential Multumesc ! Pai si atunci ce mai cautati pe acesta piata ? Interoperabilitatea feroviara asa cum se prezinta acum ne poate paste in cel mai bun caz un infringement. Evident ca nu e nicio intelegere intre companii, insa nu credeti ca si pentru dvs s-a cam sfarsit perioada de pionierat ? Da, va multumim pentru rutele regio preluate de la stat si pe care ati reusit sa faceti ordine, sa civilizati si sa aratati oamenilor ca nu este rusinos sa platesti bilete, insa este bine de stiut unde anume trebuie sa va limitati. CFR Clatori are trenuri interregio de 160km/h si dvs veniti cu 120km/h pe aceeasi ruta, deci care e logica ? Logica este simpla: exista o ruta si jumatate in tara asta pe care se poate merge cu 16o km/h, pe are circula vreo 3 trenuri jumate cu viteza respectiva. - Regiotrans a scris:
Cat despre vanzare, probabil va fi interesant peste ani un guest speaker pentru un case study la managementul afacerilor de la ASE, cand se vor putea da detalii despre ce o stire din 2012 http://adevarul.ro/locale/brasov/cea-mai-mare-companieferoviara-europa-vrea-preia-regiotrans-brasov-1_50bcbb817c42d5a663c40216/index.html Mi-e greu sa comentez asa ceva ca pe ceva serios, in cel mai bun caz un articol platit de cineva pentru a atrage atentia asupra companiei. Insa fostul dvs sef a comentat de mai multe ori ca doreste sa creasca si sa vanda compania la un moment dat, evident ca mi-e greu sa cred ca dvs sunteti ultimul care ati aflat acest lucru...[/quote Vanzare de companii e un job foarte serios, probabil cel mai bine platit in management si intr-adevar daca cineva nu are experienta e mai bine sa comenteze neserios, deca serios: e varianta mai putin ridicola, asa, ca o exprimare artistica, o licenta poetica, vorb cuiva din domeniu [/quote] |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Vin 12 Iun 2015, 08:07 | |
| - Regiotrans a scris:
Logica este simpla: exista o ruta si jumatate in tara asta pe care se poate merge cu 16o km/h, pe are circula vreo 3 trenuri jumate cu viteza respectiva.
Asta e o replica care nu va face cinste. CFR Calatori are 4 trenuri interregio care circula cu viteza maxima de 160km/h si inca 12 care circula cu viteza maxima de 150km/h pe respectiva ruta. Dvs ati preferat sa rutati trenul prin Bucuresti Baneasa decat sa folositi un material rulant corespunzator unui tren de mediu parcurs COMPARABIL cu operatorul de stat sau operatorul privat Softrans! Oricum , orice v-ar spune omul care se mai pricepe si a vazut si ce se intampla in alte tari europene spre care tindem (Polonia, Cehia, Ungaria), dvs o tineti tot pe a dvs, adica sunteti perfecti pentru interregio pentru ca folositi tarife scazute ???!!! Nu va suparati pe mine, dar cu acest tip de gandire sunteti foarte aproape de cei care striga : Costinesti ! Eforie ! Mangalia ! Plecarea in 3 minute ! Si acolo exista o firma, nu-i dau numele, care face Bucuresti-Mangalia in conditii impecabile de confort si niste oportunisti care folosesc pe aceleasi rute niste autocare de toata jena ! Si asta pentru ca nimeni, dar absolut nimeni in tara asta nu are ochi si nu gandeste pentru cetatean, nimeni nu acorda aceste licente pe criterii reale exact ca si in cazul dvs. Da, ca tren regio pe ruta asta Brasov-Constanta erati o.k., viteza maxima 120km/h, pe nimeni nu interesa ca plimbati o rama suburbana, dar interregio in conditiile in care exista un operator de stat care foloseste material rulant comparabil ca si grad de confort cu societati feroviare din Europa??? Si ca sa facem o COMPARATIE CORECTA , Inteleg ca traim intr-o tara in care inca exista microbuze care au licenta de transport persoane pe distante lungi, dar acest lucru se intampla din cauza sistemului si nu pentru ca nu ar fi privati interesati sa faca treaba si sa ofere conditii superioare !!! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Vin 12 Iun 2015, 11:50 | |
| Tarifele lor sunt în continuare mai mici ca ale CFR-ului Pentru tinerii care nu vor să plece la 2 cu RE 2801, e foarte bun trenul ăsta. Nu pricep de ce te tot iei aiurea de rama lor de 120 km/h!!! Cu ce te-ncurcă pe tine că au rama aia? Ai întârziat tu din cauza ei? Te zgârie pe retină?! Nu te obligă nimeni să iei trenul ăla dacă nu-ți place că merge cu 120 km/h și nu cu 160! Am mers cu rama respectivă și ai tot ce vrei: AC, prize, scaune comode! |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Vin 12 Iun 2015, 12:21 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Tarifele lor sunt în continuare mai mici ca ale CFR-ului Pentru tinerii care nu vor să plece la 2 cu RE 2801, e foarte bun trenul ăsta. Nu pricep de ce te tot iei aiurea de rama lor de 120 km/h!!! Cu ce te-ncurcă pe tine că au rama aia? Ai întârziat tu din cauza ei? Te zgârie pe retină?! Nu te obligă nimeni să iei trenul ăla dacă nu-ți place că merge cu 120 km/h și nu cu 160! Am mers cu rama respectivă și ai tot ce vrei: AC, prize, scaune comode!
Mielutule zburator, in caz ca nu ai observat trenul CFR Calatori RE2801 are RANG REGIO, are viteza de 120km/h si parcurge distanta Bucuresti - Constanta intr-un timp foarte apropiat de rama RT care are RANG INTERREGIO, asta daca tot faci comparatii nefondate neconforme cu realitatea. Evident ca pentru tine este greu de inteles ceea ce este evident pentru noi restul , dupa cum faptul ca esti student nu te poate face mai intelept. Iar daca continui sa dai voturi negative comentariilor mele pertinente si argumentate pot si eu sa te suspectez ca fie lucrezi la un operator privat, fie esti unul de pe-aici care te tii scai de oameni care au puncte de vedere. Nu iti plac comentariile mele, inteleg, dar nu mai bazai si nu mai incerca sa provoci CU COMENTARII DE GENUL CA CEVA MA ZGARAIE PE RETINA. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Vin 12 Iun 2015, 12:54 | |
| Și tu-mi dai mie voturi negative dar nu dau 2 bani. Și dacă lucrez la un privat care e problema ta?! Nu am voie, cei care lucrează la privat sunt sub cei care lucrează la stat?! Nu mă țin scai de oameni decât când văd că punctele lor de vedere sunt bazate pe afirmații aiuristice. Și n-am pretins niciodată că dacă-s student sunt mai înțelept sau ceva. Pur și simplu îmi expun părerea și aduc argumente împotriva comentariilor tale!!! Nu-ți place? Nu răspunde! Nu încerc să provoc dar când văd ce scrii nu mă pot abține. RE 2801 are rang R, pleacă la ora 2 când nu ai metrou, tramvai, autobuz, și dacă te apuci să compari gradul de confort din 26-16 cu cel din RIO, e clar că n-avem ce discuta. Tarifele pentru tineri sunt aproape identice și la RT și la Re2801.
Și din nou, nu înțeleg de ce te tot enervezi atât pe o ramă d 120 km/h. Nu ai întârziat din cauza ei, nu te leagă nimeni de scaunele ei, e o țară liberă și fiecare e liber să aleagă ce tren vrea, chit că merge cu 25 km/h chit că merge cu 160! |
| | | gvd
Numarul mesajelor : 225 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4256 Data de inscriere : 13/01/2014
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Vin 12 Iun 2015, 13:07 | |
| - baiazid a scris:
- Regiotrans a scris:
Logica este simpla: exista o ruta si jumatate in tara asta pe care se poate merge cu 16o km/h, pe are circula vreo 3 trenuri jumate cu viteza respectiva.
Asta e o replica care nu va face cinste. CFR Calatori are 4 trenuri interregio care circula cu viteza maxima de 160km/h si inca 12 care circula cu viteza maxima de 150km/h pe respectiva ruta. Dvs ati preferat sa rutati trenul prin Bucuresti Baneasa decat sa folositi un material rulant corespunzator unui tren de mediu parcurs COMPARABIL cu operatorul de stat sau operatorul privat Softrans!
Oricum , orice v-ar spune omul care se mai pricepe si a vazut si ce se intampla in alte tari europene spre care tindem (Polonia, Cehia, Ungaria), dvs o tineti tot pe a dvs, adica sunteti perfecti pentru interregio pentru ca folositi tarife scazute ???!!! Nu va suparati pe mine, dar cu acest tip de gandire sunteti foarte aproape de cei care striga : Costinesti ! Eforie ! Mangalia ! Plecarea in 3 minute ! Si acolo exista o firma, nu-i dau numele, care face Bucuresti-Mangalia in conditii impecabile de confort si niste oportunisti care folosesc pe aceleasi rute niste autocare de toata jena ! Si asta pentru ca nimeni, dar absolut nimeni in tara asta nu are ochi si nu gandeste pentru cetatean, nimeni nu acorda aceste licente pe criterii reale exact ca si in cazul dvs.
Da, ca tren regio pe ruta asta Brasov-Constanta erati o.k., viteza maxima 120km/h, pe nimeni nu interesa ca plimbati o rama suburbana, dar interregio in conditiile in care exista un operator de stat care foloseste material rulant comparabil ca si grad de confort cu societati feroviare din Europa???
Si ca sa facem o COMPARATIE CORECTA , Inteleg ca traim intr-o tara in care inca exista microbuze care au licenta de transport persoane pe distante lungi, dar acest lucru se intampla din cauza sistemului si nu pentru ca nu ar fi privati interesati sa faca treaba si sa ofere conditii superioare !!! Domnule Baiazid, Multumim pentru opinii. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Vin 12 Iun 2015, 13:10 | |
| @baiazid vezi ca IR mai gasesti si la TFC care scoate timpi mult mai mari decat R de la CFR sau IR de la RT. Aaaaa si mai exista si Hyperion bineinteles tot la rang de IR cu timpi aproape de rama RT daca e so dam in comparati.
IR-ul de la RT e IR doar pe hartie ca la ce tarife arata a RE dar vad ca ti-a casunat pe compania asta desi acum cateva zile intr-una din postarile tale le urai de bine acum tot cauti acul in carul cu fan nimic nu te multumeste.
Esti din Ilfov ai destule trenuri sa te duci la mare daca o sa te duci ce te nemultumeste pe tine ca Regiotrans are IR de numai 120 km/h cu tarife de RE ? O sa fie destui calatori din Brasov, Valea Prahovei si Ploiesti care vor merge cu Regiotrans la mare pentru ce sa intre in Bucuresti cand oricum va veni plin si are viteza mai mica decat CFR ?
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori Vin 12 Iun 2015, 13:14 | |
| Am ceva si cu TFC-ul dar macar la ei nu a incercat nimeni sa argumenteze in fals. Daca ai fost atent problema pe care am pus-o tine de materialul rulant raportat la rang, necorespunzator cu performantele liniei liniei pe care circula. Iar pentru toti cei care cred ca transportul feroviar de calatori e o gluma, sa se intrebe mai bine ce li se poate intampla intr-o rama RT in cazul unui impact. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informatii generale despre RegioCalatori | |
| |
| | | | Informatii generale despre RegioCalatori | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |