|
| Info trafic - trenurile întârziate | |
|
+92Mitza_TSR spiderpc doctoru Tomi13leu NicuS TonyCFR ionutz72 mariuscfrbucuresti Capsuneanu kristi kkk M.I.C.I. Costin.H alliens celmaifidel Ionutz cfr500 gabrielcr MariusM LanceR Dutzu AeroX billy752-istu matei vulcan COSTACHE MIHAIL seby1998 AlexD Katalyn ttavi dandel cosmin37 mielutu zburator mureseanu_976 Livius0202 user dezactivat... Teodor 92Dragos The Legend Lafont Cont.dezactivat dan tm didinul riciu Luna razvan - trenuri Sabik iustialex DPS DB Robert get. afrodita.popescu.7 rizelgeorgel2004 Mihay solomon1984 @ndrey TonyGFR Shinkasen Ryan Anderson Petre_IFTE cardinal marius664 AndiCFR Norbi maris.constantin Caspar Grigor Alex Avram Adisoft1991s cristi CFR bubu baiazid Balto alex1987 Spartan1948 Adirmvl Dr2005 DUAL Adrian78 cristy79 Andrey_tm Rarau stefan_br marius_catalin84 ALEXCFR Vitosa Razvan Tudor Jhonyla Katalin4653 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vlad Nesebar 96 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Sam 31 Mai 2014, 18:45 | |
| 1745 era intarziat 40 de minute azi in Campia Turzii. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Sam 31 Mai 2014, 19:46 | |
| IR 1675 - 50 min intârziere din plecare |
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5850 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Sam 31 Mai 2014, 20:35 | |
| Probabil iar a crapat automotorul.Is tare pacatoase sagetile care merg pe Galati, sa nu mai zic de aspectul lor exterior si interior... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Mier 04 Iun 2014, 18:30 | |
| R 10012 Golenti - Craiova, sosit la destinatie cu 11 min intârziere, dupa ce a stationat 23 min in Bailesti IR 1745 Bucuresti Nord - Satu Mare, 151 min intarziere la Cluj Napoca dupa o stationare de 90 min in HM Micasasa IR 347-2 Curtici - Bucuresti Nord, 352 min intarziere la Sighisoara dupa o stationare de 197 min in HM Valea Lunga :shock: |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6607 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Mier 04 Iun 2014, 19:35 | |
| Am postat la Revista presei cauza. S-a circulat cu DA pe Micasasa-Valea Lunga. |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6607 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Mier 04 Iun 2014, 20:38 | |
| IR 1636 a sosit intarziat 90 de minute la destinatie, in "formatie restransa" cu 2 vagoane (30-76 si 84-96). Pe restul le-a lasat in Comarnic, unde a stationat 100 de minute la linia 3 directa.
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Mier 04 Iun 2014, 21:43 | |
| mai exact la Coşmarnic au rămas 84-87 002 şi 84-83 002. IC 347 intarziat bine ca au incaput in 2 vagoane calatori de la 2 trenuri. Noroc cu cele 4 etajate ale lui R 3006. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Mier 04 Iun 2014, 23:22 | |
| De ce a lasat 2 vagoane 1636 la Comarnic ? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Mier 04 Iun 2014, 23:23 | |
| DUAL, de pe cfrcaatori.ro:
Degajare de fum la vagonul unui tren pe ruta Brașov – București Nord 04-06-2014 CFR Călători informează că astăzi, în jurul orei 15.40, în staţia Comarnic, la penultimul vagon al trenului InterRegio 1636, care circulă pe ruta Brașov – București Nord, s-a produs o degajare de fum. Conform procedurilor de lucru, conductorul a intervenit prompt folosind extinctoarele din dotarea trenului. Degajarea de fum nu a pus în pericol siguranța pasagerilor aflați în tren și nici a circulației. Ultimele două vagoane ale trenului au fost decuplate, iar pasagerii au fost redistribuiți în celelalte două vagoane. Trenul își va relua circulația în cel mai scut timp. CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile create de aceast incident şi îi asigură că toate măsurile întreprinse de angajaţii feroviari au ca principal scop reluarea circulaţiei trenului în condiţii de siguranţă. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Mier 04 Iun 2014, 23:39 | |
| Aha .. mersi.. Deci inconclusiv.. Am patit odata personal cu 1824,ca la vagonul de clasa 1'a 19-76 sa se blocheze ori motorul,ori schimbatorul de caldura ,componenta a aerului conditionat! De sub vagon iesea un fum de zici ca ardea .. Am alergat 4 vagoane pana la vag clasa 1'a(unde erau nasii),ca sa nu trag semnalul de alarma.. Culmea ca lumea fugea spre ultimul vagon,eu fugeam spre acel vagon .. nasi erau in primul comp si nu au observat fumul. I-am notificat au scos capul pe geam(sa verifice :roll: ),au dat prin statie,mecanicul a franat de urgenta .. au investigat 10 minute problema,au oprit AC'ul si trenul si-a continuat drumul pana la Bucuresti .. Totusi nici unul dintre calatorii trenului nu a tras semnalul de alarma,lucru care era firesc,daca stau sa ma gandesc in situatia respectiva .. Si-acum ma gandesc ca putea fi ceva mai grav,si pana ajungeam eu 4 vagoane in fata trenul sa deraieze .. sau mai rau(cum a fost cazul acelui ICE deraiat in Germania,dupa ce flansa exterioara a rotilor unei osii a intrat in compartimentul unui vagon..soldat cu 80 si ceva de morti) |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Joi 05 Iun 2014, 02:40 | |
| deci 84-87 002 a fost cel cu probleme. Apropo de fumuri de sub vagoane, multe trenuri scurte când intră in staţie la Ploieşti Vest trag fumuri la ultimul vagon în general la ultimul boghiu e cel mai rău. În unele poze cu zoom se vede destul de bine acel fum la boghiurile/osile ultimului vagon. Care e cauza acestor fumuri ? |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6457 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Joi 05 Iun 2014, 09:30 | |
| Intra in viteza in statie. si apoi franeaza puternic,,fumul de la garniturile de frana este dirijat in directia aceea de curentul de aer ,care le si ventileaza ( spre ultimul boghiu ). |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Joi 05 Iun 2014, 10:10 | |
| Ultimul vagon la orice tren,care are capabilitate de a frana,franeaza cel mai violent! De ce? Pentru ca dupa el nu mai este nimic,si nu are ce sa-l impinga ..Intr-un convoi,se creaza o oarecare tensiune in cupla vagoanelor,datorita modelului inegal(unu pe disc,altu pe sabot,unul mai greu,altul mai usor,etc,la un vagon discuri mai subtiri decat la celalalt) de franare.. Dar aceasta forta dezvoltata este egalata oarecum in ansamblu doar dupa un anumit interval,pentru ca fortele se transfera intre cuple .. dar mai intai se intampla cateva alte chestii locale Practic aceste efect este un efect de masa franata,iar fizica in spatele fenomenului e foarte complicata.. Daca ai un convoi de 5 vagoane(aceeasi serie) tractate si din alea 5,vagoanele 3 si 5 franeaza violent,si mai rapid decat celalalte 1,2,4(aici pot fi diferite motive:saboti noi,discuri neuzate,greutate mai mare in aceste 2 vagoane,etc) niciodata nu o sa vezi fumul iesind de la vagonul 3.. Pentru ca in ansablu,el partial va frana si masele vagoanelor 1,2 si 4 si nu va frana intr-un mod eficient.. Exista posibilitatea ca de exemplu sa aiba un blocaj al osiei,si sa mearga pe sina patinat si impins .. Pe cand 5 care este legat in ansablu fizic doar cu 1 cupla si este tras de convoi,nu si impins.. va frana mai eficient si mai bine decat 3... dar tot odata o marte parte din masa franata si efortul franat se va concentra in acest vagon!Caci dupa ce vagonul 3 isi atinge maximul de masa franata,si nu mai preia masa franata,5 inca mai e in preluare,si acolo se va duce totul .. Apoi se realizeaza un echilibru,caci nu se franeaza doar in 2 vagoane,iar masa franata(dupa intinderea cuplelor,etc,procesele de echilbru dinamic) se va uniformiza la intregul garniturii pe fiecare vagon capabil de frana.. Desigur acestea sunt conditiile initiale si ideale cand se actioneaza frana,si depind de la garnitura la garnitura... Dar in general ultimul vagon franeaza initial o masa(din masa totala a garniturii) mult mai mare.. De altfel in Romania stiu ca nu se actioneaza frana locomotivei la trenurile de calatori in aceeasi maniera cu cea a vagoanelor..Si chiar daca participa la franare,locomotiva cu o masa de 3 ori mai mare decat a vagoanelor initial intra in franare datorita vagoanelor..
Offtopic: diferenta intre MAV si CFR,a cuplei active(locomotiva,vagon..) .. Ungurii franeaza mult mai violent cu locomotivele,si cred ca de aici si neintelegerile.. Vazusem chestia asta ieri undeva intr-un text a lui Dr2005 pe forum..
Un experiment interesant este modul de franare al vagoanelor 20-76(actuale) la trenul IR 402 Prietenia .. Sunt curios cum s-ar comporta .. in spatele garniturii,avand in vedere frana nemoderabila la franare a vagoanelor moldovenesti.. Se va dezvolta un efort de intindere mare in cupla dintre ele si vagoanele moldovenesti,caci moldovencele nu mai franeaza,iar ale noastre inca sunt in franare.. Probabil asta e si motivul pentru care ele s-au atasat mereu in fata garniturii !Ca sa fie impinse la defranare si nu trase..lucru ce ar putea duce la ruperea cuplei.. Ca fapt divers,de asta se rup cuplele la vag de marfa uneori .. caci unele vagoane din garnitura,nu stau bine cu franatul.. si se prefera adaugarea lor la fata trenului,iar intercalat se adauga cu niste conditii speciale... pe care nu le cunosc.
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Joi 05 Iun 2014, 10:23, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Joi 05 Iun 2014, 10:18 | |
| DUAL ai sa fi surprins dar ultimul vagon franeaza primul cu toate ca vei fi tentat sa crezi ca franarea se face de la locomotiva spre ultimul vagon |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate Joi 05 Iun 2014, 10:25 | |
| Franeaza primul,si preia cea mai mare masa franata.. Tocmai asta am scris.. Acel exemplu era ideal,adica vagonul 5 era un vagon mult mai eficient la frana decat 1,2 si 4 .. La fel de eficient ca 3.. De aia am explicat el franeaza cea mai mare masa a convoiului pana la un anumit punct.. Cu toate ca ,ca intra cu 3 simultan in actiune la franat .. 3 este influentat de 1,2,si 4 mai mult decat 5.3 nu franeaza la fel de eficient.. E greu de explicat tot procesul asta aici pe forum .. As scrie pagini intregi,si nici eu care am un oarecare habar de procesul dinamic,nu cunosc toti indicii aia de calcul dinamici ai maselor franate.. In realitate 2 vagoane nu vor fi identice la modul de franare ,nici noi .. Si si in cazul in care 3 ar fi mai eficient , tot 5 franeaza primul.. Fumul e datorita faptului ca discul se incinge mai repede decat la celalalte,ceea ce dovedeste masa franata.. Dar pot exista si exceptii de la regula..
PS .. nu as crede ca incepe de la locomotiva,caci locomotiva franeaza 120 de tone pe 6 osii(80 t pe 4) ,un vagon de calatori franeaza 45~55 tone pe 4 osii .De aia m-am ferit sa adaug o locomotiva in exemplu,ca e greu sa le compar.. Totusi tind sa cred ca ungurii franeaza cu locomotivele mai violent pentru a compensa aceasta diferenta .. Sau ma rog .. sa mearga cu frana stransa pe locomotiva =)) .. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Info trafic - trenurile întârziate | |
| |
| | | | Info trafic - trenurile întârziate | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |