|
| Locomotive Softronic Phoenix | |
|
+112lifetec donpetru razvan22 Bogdan-Razvan Radu.B Balto Teodor florin.lifticariu Raduku09 Florin C Warrior12 Kriszti219 Gabry Gabriel kasapis2007 Cont dezactivat alekx017 halmarius @ndrey NicuS KOSTYK Adirmvl allred DPS ravers75 Vlad popovici ORWO Alex Avram electrica912 buldozer2 mishu88 M.I.C.I. 060-EA078 Grigor Katalin4653 DUAL andreiutzu Dr2005 ATM Marius Iulian AndiCFR Costin.H Denis Tm! Adisoft1991s nenuandrei AndreiCfr bostanescu gigel 040EC100 AlexD Vitosa redeme REGIOTRANS12 AndreiCFRBucuresti Criss Ciuc Marius LanceR Axwell21 Stefan Stanescu Bogdan-CFR VeV myster2008 TVlad LokoZEN Nk11 63-1143-5 membru inactiv iuli.hard yoyoyonutz99 19jimmy84 stefan_br spsdc7 Scoop Cobra Adrian78 SULZERUL 0733 Nesebar electrica675 kaan IonutChircu Iasmin didinul cont dezactivat . ANDU2100HP The Legend AlexCta decward Marian Andrei Mircea Hirjau giltist mureseanu_976 Stratan-Tttggvv laur 133 stakee Cito lovekomotive Silver cont inactiv cortexedge AMX 97-0548-4 Razvan srazvi Mihai-Aurel AceKine didi Hurricane stinky ultras maus5 vrabieionut pisti91 Lde 2100 COSTACHE MIHAIL 116 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6379 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 17:12 | |
| Cam asa, drept dovada un Sulzer are 300 kN scosi din 6 motoare a cate 200 kW fiecare. Mai putini kw dar mai mult cuplu. Daca Phoenixurile ar avea angrenajele modificate pt viteze de pana la 140 km/h ar mai castiga forta de tractiune si nu ar mai aparea nici problemele care au aparut. Dar are si locomotiva circumstante atenuante, daca de obicei se pun 2 locomotive in multipla pe segmentul respectiv, cineva a fost rau intentionat si a lasat-o singura, neajutorata. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 17:24 | |
| Locomotiva da, are circumstante atenuante daca putem sa spunem si asa, d'aia am si intrebat cate vagoane avea. Probabil ca un 477 urca singura cu 10 vagoane pe Predeal si cred ca asta e motivul pentru care 004 a plecat tot singura, or fi crezut ca merge si asta asa... |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 17:29 | |
| Poate a avut alte probleme , ca eu va zic am venit cu 054 cu IC 532 pe vremea cand avea 11 vagoane si a tras pe "nesimtire" 11 vagoane intre Brasov si Predeal.Nu-mi venea sa cred ca trenul a fost dublat de fiecare data cand era delfina la tractiune.La inceputuri cand faceau masinile din cls 40 trenul cum era batrana 40-194,si nu avea bussinesul,mergea iar doar 1 locomotiva. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5659 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 17:30 | |
| Locomotivele cu viteza maxima mare, se folosesc de obicei in zone de campie la viteze mari. Se evita exploatarea lor pe sectii cu viteza redusa, care solicita un efort ridicat din partea motoarelor...circulatia la viteze reduse impiedica practic functionarea lor la turatie optima, ceea ce duce la prelungirea efortului si deci la supraincalziri ale motoarelor, circuitelor, partii de forta, etc. De aici si o parte a defectarilor. Pentru cine a observat, nici 302 nu face servici decat in mare parte pe sectiile usoare, de ses ( Constanta, Suceava, Craiova). |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7014 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 18:39 | |
| - AlexD a scris:
- Locomotiva da, are circumstante atenuante daca putem sa spunem si asa, d'aia am si intrebat cate vagoane avea. Probabil ca un 477 urca singura cu 10 vagoane pe Predeal si cred ca asta e motivul pentru care 004 a plecat tot singura, or fi crezut ca merge si asta asa...
Eu degeaba n-am zis ca au trimis-o iubitor pe 004 care e de 200km/h sa urce panta pe nu stiu unde, nu e masina de urcat muntii, o masina de clasa 40,41, si delfinii urca bine mersi avand alt raport la osie, daca a preluat o masina de clasa 41 trenul lui 004 si pe 004 in tren totusi vedem ca aia a urcat... am mai dat exemplul asta de vreo 3 ori, bicicleta, ia vedeti, acelasi echipament, aceeasi bicicleta, aceeasi greutate.....puneti foaia 3 si pinion 7, urci si nu prea o panta cu o inclinatie considerabila, puneti foaia 3 si pinion 1, sa vad cine mai urca.....si retineti, aceleasi conditii, doar raportul foaie-pinion, in cazul nostru pinion-coroana dintata, doar atat difera.....faceti comparatia la viteza, coincide!, e la fel ca in cazul a 2 locomotive....din exemplul precedent, o banala clasa 40/41/477 sunt in cazul foaie 3 pinion 7, si phoenixul e foaie 3 pinion 1, eu am mai zis ca masinile sunt bune de 160, nu trebuie mai mult, eventual sa le puna acolo unde nu au nevoie de efort daca vor sa fie economice.... |
| | | Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5996 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 18:59 | |
| Oare Transmontana urca in locul lui 2004? :shock: |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20630 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25574 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 19:06 | |
| Transmontana are altfel de motoare. Din caracteristica ei de tracţiune, forţa maximă la demaraj e de 388 kN. 2004 ar trebui să aibă 228 kN. _________________ :TTT:
|
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5465 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 21:05 | |
| daca o locomotiva electrica cu 6 osii nu poate sa urce la Predeal cu 10 vagoane de calatori este foarte grav.Acum cativa ani am vazut o "bobica" cu 4 osii care urca cu 6 vagoane cu etaj de la Brasov spre Predeal.Cati KN are bobica? |
| | | Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 21:25 | |
| Clasa 43 - 275 kN Clasa 44 - 206 kN |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 21:29 | |
| Seria modernizata 46 are 275kN. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15508 Data de inscriere : 06/03/2009
| | | | Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mier 11 Ian 2012, 08:14 | |
| Ca tot va luati de 2004, ati vazut-o pana acum pe 2003 urcand cu 10 vagoane la Predeal? Ambele dezvolta aceeasi forta de tractiune asa ca n-as fi surprins, daca era 2003 in locul lui 2004 in ziua aceea, sa fi ramas ea in "pana". 2004 n-a avut nicio problema tehnica ce ar fi cauzat impotmolirea ei, pur si simplu n-a putut sa traga. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mier 11 Ian 2012, 10:45 | |
| Nu a spus nimeni ca sunt proaste per total, misterul s-a elucidat dupa discutiile de ieri legate de numarul de vagoane, statia de plecare, rampele aferente, KW, kN si asa mai departe. Discutii constructive spun eu. Concluzia cred ca e urmatoarea sau mai bune spus concluziile. In configuratia actuala de viteza, KW, kN, Phoenixurile nu au ce cauta la munte. Daca cei de la CFR/Softronic ar cadea macar de acord sa construiasca/modernizeze o locomotiva 477 pentru Vmax 140km/h si aproximativ 400kN efort tractiv la plecarea de pe loc, capabila sa mentina aceasta valoare pana in derptul vitezei de 100km/h, o locomotiva adaptata din punct de vedere al Vmax, kN si KW pentru circulatia trenurilor de calatori pe M300(coridorul 4) unde eu personal nu cred ca se va circula vreodata cu 160km/h. O locomotiva de genul asta ar putea urca singura pe Predeal fara dubla tractiune si poate chiar cu 12-14 vagoane de calatori dupa ea. |
| | | Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mier 11 Ian 2012, 11:41 | |
| Montana tine 388 kN pana la 70 km/h |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7014 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mier 11 Ian 2012, 12:23 | |
| - AlexD a scris:
- Nu a spus nimeni ca sunt proaste per total, misterul s-a elucidat dupa discutiile de ieri legate de numarul de vagoane, statia de plecare, rampele aferente, KW, kN si asa mai departe. Discutii constructive spun eu.
Concluzia cred ca e urmatoarea sau mai bune spus concluziile. In configuratia actuala de viteza, KW, kN, Phoenixurile nu au ce cauta la munte. Daca cei de la CFR/Softronic ar cadea macar de acord sa construiasca/modernizeze o locomotiva 477 pentru Vmax 140km/h si aproximativ 400kN efort tractiv la plecarea de pe loc, capabila sa mentina aceasta valoare pana in derptul vitezei de 100km/h, o locomotiva adaptata din punct de vedere al Vmax, kN si KW pentru circulatia trenurilor de calatori pe M300(coridorul 4) unde eu personal nu cred ca se va circula vreodata cu 160km/h. O locomotiva de genul asta ar putea urca singura pe Predeal fara dubla tractiune si poate chiar cu 12-14 vagoane de calatori dupa ea. Trebuie sa construiasca o masina al D*ra*cului de usoara, si vagoanele la fel pentru ca si consumul sa fie apropiat de cel al unui phoenix de 200km.h....efortul pe care il depune o locomotiva de 120km/h la o viteza constanta de 100km/h e mult mai mare decat la o masina de 200km/h pentru aceeasi viteza mentinuta si direct proportional si consumul de energie...asta le face pe cele de viteza sa fie mai econome comparativ cu altele de viteza maxima mai mica.Aici nu e vorba de producatorul de locomotiva ca nu face ceva pe masura sau de cel care le cumpara ca nu cumpara ceea ce trebuie, vina e a gestionarului din alte puncte de vedere, ca le foloseste p*ro*st. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix | |
| |
| | | | Locomotive Softronic Phoenix | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |