Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive Softronic Phoenix

In jos 
+112
lifetec
donpetru
razvan22
Bogdan-Razvan
Radu.B
Balto
Teodor
florin.lifticariu
Raduku09
Florin C
Warrior12
Kriszti219
Gabry Gabriel
kasapis2007
Cont dezactivat
alekx017
halmarius
@ndrey
NicuS
KOSTYK
Adirmvl
allred
DPS
ravers75
Vlad
popovici
ORWO
Alex Avram
electrica912
buldozer2
mishu88
M.I.C.I.
060-EA078
Grigor
Katalin4653
DUAL
andreiutzu
Dr2005
ATM
Marius Iulian
AndiCFR
Costin.H
Denis Tm!
Adisoft1991s
nenuandrei
AndreiCfr
bostanescu gigel
040EC100
AlexD
Vitosa
redeme
REGIOTRANS12
AndreiCFRBucuresti
Criss Ciuc
Marius
LanceR
Axwell21
Stefan Stanescu
Bogdan-CFR
VeV
myster2008
TVlad
LokoZEN
Nk11
63-1143-5
membru inactiv
iuli.hard
yoyoyonutz99
19jimmy84
stefan_br
spsdc7
Scoop
Cobra
Adrian78
SULZERUL 0733
Nesebar
electrica675
kaan
IonutChircu
Iasmin
didinul
cont dezactivat .
ANDU2100HP
The Legend
AlexCta
decward
Marian Andrei
Mircea Hirjau
giltist
mureseanu_976
Stratan-Tttggvv
laur 133
stakee
Cito
lovekomotive
Silver
cont inactiv
cortexedge
AMX 97-0548-4
Razvan
srazvi
Mihai-Aurel
AceKine
didi
Hurricane
stinky
ultras
maus5
vrabieionut
pisti91
Lde 2100
COSTACHE MIHAIL
116 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6379
Data de inscriere : 20/08/2009

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMar 10 Ian 2012, 17:12

Cam asa, drept dovada un Sulzer are 300 kN scosi din 6 motoare a cate 200 kW fiecare. Mai putini kw dar mai mult cuplu. Daca Phoenixurile ar avea angrenajele modificate pt viteze de pana la 140 km/h ar mai castiga forta de tractiune si nu ar mai aparea nici problemele care au aparut. Dar are si locomotiva circumstante atenuante, daca de obicei se pun 2 locomotive in multipla pe segmentul respectiv, cineva a fost rau intentionat si a lasat-o singura, neajutorata.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMar 10 Ian 2012, 17:24

Locomotiva da, are circumstante atenuante daca putem sa spunem si asa, d'aia am si intrebat cate vagoane avea. Probabil ca un 477 urca singura cu 10 vagoane pe Predeal si cred ca asta e motivul pentru care 004 a plecat tot singura, or fi crezut ca merge si asta asa...
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMar 10 Ian 2012, 17:29

Poate a avut alte probleme , ca eu va zic am venit cu 054 cu IC 532 pe vremea cand avea 11 vagoane si a tras pe "nesimtire" 11 vagoane intre Brasov si Predeal.Nu-mi venea sa cred ca trenul a fost dublat de fiecare data cand era delfina la tractiune.La inceputuri cand faceau masinile din cls 40 trenul cum era batrana 40-194,si nu avea bussinesul,mergea iar doar 1 locomotiva.
Sus In jos
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5659
Data de inscriere : 04/05/2010

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMar 10 Ian 2012, 17:30

Locomotivele cu viteza maxima mare, se folosesc de obicei in zone de campie la viteze mari. Se evita exploatarea lor pe sectii cu viteza redusa, care solicita un efort ridicat din partea motoarelor...circulatia la viteze reduse impiedica practic functionarea lor la turatie optima, ceea ce duce la prelungirea efortului si deci la supraincalziri ale motoarelor, circuitelor, partii de forta, etc. De aici si o parte a defectarilor. Pentru cine a observat, nici 302 nu face servici decat in mare parte pe sectiile usoare, de ses ( Constanta, Suceava, Craiova).
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7014
Data de inscriere : 25/04/2010

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMar 10 Ian 2012, 18:39

AlexD a scris:
Locomotiva da, are circumstante atenuante daca putem sa spunem si asa, d'aia am si intrebat cate vagoane avea. Probabil ca un 477 urca singura cu 10 vagoane pe Predeal si cred ca asta e motivul pentru care 004 a plecat tot singura, or fi crezut ca merge si asta asa...
Eu degeaba n-am zis ca au trimis-o iubitor pe 004 care e de 200km/h sa urce panta pe nu stiu unde, nu e masina de urcat muntii, o masina de clasa 40,41, si delfinii urca bine mersi avand alt raport la osie, daca a preluat o masina de clasa 41 trenul lui 004 si pe 004 in tren totusi vedem ca aia a urcat...
am mai dat exemplul asta de vreo 3 ori, bicicleta, ia vedeti, acelasi echipament, aceeasi bicicleta, aceeasi greutate.....puneti foaia 3 si pinion 7, urci si nu prea o panta cu o inclinatie considerabila, puneti foaia 3 si pinion 1, sa vad cine mai urca.....si retineti, aceleasi conditii, doar raportul foaie-pinion, in cazul nostru pinion-coroana dintata, doar atat difera.....faceti comparatia la viteza, coincide!, e la fel ca in cazul a 2 locomotive....din exemplul precedent, o banala clasa 40/41/477 sunt in cazul foaie 3 pinion 7, si phoenixul e foaie 3 pinion 1, eu am mai zis ca masinile sunt bune de 160, nu trebuie mai mult, eventual sa le puna acolo unde nu au nevoie de efort daca vor sa fie economice....
Sus In jos
Adisoft1991s
V.I.P Member
V.I.P Member
Adisoft1991s


Numarul mesajelor : 1133
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5996
Data de inscriere : 30/09/2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMar 10 Ian 2012, 18:59

Oare Transmontana urca in locul lui 2004? :shock:
Sus In jos
http://Www.Depozituldereduceri.Blogspot.RO
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20630
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25574
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMar 10 Ian 2012, 19:06

Transmontana are altfel de motoare. Din caracteristica ei de tracţiune, forţa maximă la demaraj e de 388 kN. 2004 ar trebui să aibă 228 kN.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5465
Data de inscriere : 20/02/2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMar 10 Ian 2012, 21:05

daca o locomotiva electrica cu 6 osii nu poate sa urce la Predeal cu 10 vagoane de calatori este foarte grav.Acum cativa ani am vazut o "bobica" cu 4 osii care urca cu 6 vagoane cu etaj de la Brasov spre Predeal.Cati KN are bobica?
Sus In jos
Silver
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 671
Reputatie : 6025
Data de inscriere : 25/04/2010

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMar 10 Ian 2012, 21:25

Clasa 43 - 275 kN
Clasa 44 - 206 kN
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMar 10 Ian 2012, 21:29

Seria modernizata 46 are 275kN.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15508
Data de inscriere : 06/03/2009

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMar 10 Ian 2012, 22:04

Bucuresti Nord 8 ianuarie 2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 P1010021-3


Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 P1010022-2
Sus In jos
Silver
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 671
Reputatie : 6025
Data de inscriere : 25/04/2010

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 08:14

Ca tot va luati de 2004, ati vazut-o pana acum pe 2003 urcand cu 10 vagoane la Predeal? Ambele dezvolta aceeasi forta de tractiune asa ca n-as fi surprins, daca era 2003 in locul lui 2004 in ziua aceea, sa fi ramas ea in "pana". 2004 n-a avut nicio problema tehnica ce ar fi cauzat impotmolirea ei, pur si simplu n-a putut sa traga.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 10:45

Nu a spus nimeni ca sunt proaste per total, misterul s-a elucidat dupa discutiile de ieri legate de numarul de vagoane, statia de plecare, rampele aferente, KW, kN si asa mai departe. Discutii constructive spun eu.
Concluzia cred ca e urmatoarea sau mai bune spus concluziile. In configuratia actuala de viteza, KW, kN, Phoenixurile nu au ce cauta la munte. Daca cei de la CFR/Softronic ar cadea macar de acord sa construiasca/modernizeze o locomotiva 477 pentru Vmax 140km/h si aproximativ 400kN efort tractiv la plecarea de pe loc, capabila sa mentina aceasta valoare pana in derptul vitezei de 100km/h, o locomotiva adaptata din punct de vedere al Vmax, kN si KW pentru circulatia trenurilor de calatori pe M300(coridorul 4) unde eu personal nu cred ca se va circula vreodata cu 160km/h.
O locomotiva de genul asta ar putea urca singura pe Predeal fara dubla tractiune si poate chiar cu 12-14 vagoane de calatori dupa ea.
Sus In jos
Silver
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 671
Reputatie : 6025
Data de inscriere : 25/04/2010

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 11:41

Montana tine 388 kN pana la 70 km/h
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7014
Data de inscriere : 25/04/2010

Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitimeMier 11 Ian 2012, 12:23

AlexD a scris:
Nu a spus nimeni ca sunt proaste per total, misterul s-a elucidat dupa discutiile de ieri legate de numarul de vagoane, statia de plecare, rampele aferente, KW, kN si asa mai departe. Discutii constructive spun eu.
Concluzia cred ca e urmatoarea sau mai bune spus concluziile. In configuratia actuala de viteza, KW, kN, Phoenixurile nu au ce cauta la munte. Daca cei de la CFR/Softronic ar cadea macar de acord sa construiasca/modernizeze o locomotiva 477 pentru Vmax 140km/h si aproximativ 400kN efort tractiv la plecarea de pe loc, capabila sa mentina aceasta valoare pana in derptul vitezei de 100km/h, o locomotiva adaptata din punct de vedere al Vmax, kN si KW pentru circulatia trenurilor de calatori pe M300(coridorul 4) unde eu personal nu cred ca se va circula vreodata cu 160km/h.
O locomotiva de genul asta ar putea urca singura pe Predeal fara dubla tractiune si poate chiar cu 12-14 vagoane de calatori dupa ea.
Trebuie sa construiasca o masina al D*ra*cului de usoara, si vagoanele la fel pentru ca si consumul sa fie apropiat de cel al unui phoenix de 200km.h....efortul pe care il depune o locomotiva de 120km/h la o viteza constanta de 100km/h e mult mai mare decat la o masina de 200km/h pentru aceeasi viteza mentinuta si direct proportional si consumul de energie...asta le face pe cele de viteza sa fie mai econome comparativ cu altele de viteza maxima mai mica.Aici nu e vorba de producatorul de locomotiva ca nu face ceva pe masura sau de cel care le cumpara ca nu cumpara ceea ce trebuie, vina e a gestionarului din alte puncte de vedere, ca le foloseste p*ro*st.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix   Locomotive Softronic Phoenix - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Locomotive Softronic Phoenix
Sus 
Pagina 34 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 471/473/478 (Softronic Phoenix)
» Locomotive
» Locomotive clasa 480-481Lema Softronic
» Locomotive LDE 130
» Locomotive clasa 66/67, 70/71 SI 64.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: