| Locomotive Softronic Phoenix | |
|
+112lifetec donpetru razvan22 Bogdan-Razvan Radu.B Balto Teodor florin.lifticariu Raduku09 Florin C Warrior12 Kriszti219 Gabry Gabriel kasapis2007 Cont dezactivat alekx017 halmarius @ndrey NicuS KOSTYK Adirmvl allred DPS ravers75 Vlad popovici ORWO Alex Avram electrica912 buldozer2 mishu88 M.I.C.I. 060-EA078 Grigor Katalin4653 DUAL andreiutzu Dr2005 ATM Marius Iulian AndiCFR Costin.H Denis Tm! Adisoft1991s nenuandrei AndreiCfr bostanescu gigel 040EC100 AlexD Vitosa redeme REGIOTRANS12 AndreiCFRBucuresti Criss Ciuc Marius LanceR Axwell21 Stefan Stanescu Bogdan-CFR VeV myster2008 TVlad LokoZEN Nk11 63-1143-5 membru inactiv iuli.hard yoyoyonutz99 19jimmy84 stefan_br spsdc7 Scoop Cobra Adrian78 SULZERUL 0733 Nesebar electrica675 kaan IonutChircu Iasmin didinul cont dezactivat . ANDU2100HP The Legend AlexCta decward Marian Andrei Mircea Hirjau giltist mureseanu_976 Stratan-Tttggvv laur 133 stakee Cito lovekomotive Silver cont inactiv cortexedge AMX 97-0548-4 Razvan srazvi Mihai-Aurel AceKine didi Hurricane stinky ultras maus5 vrabieionut pisti91 Lde 2100 COSTACHE MIHAIL 116 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 14:30 | |
| Calculul forţei de tracţiune la cârlig se poate obţine făcând produsul dintre greutatea în stare încărcată a locomotivei şi coeficientul de aderenţă la calea ferată cu linie puternic nisipată. Exemplu Locomotiva electrică de 5100KW are greutatea totală în stare balastată de 126 tone/forţă.Coefîcientul de aderenţă la calea ferată este de 0,33 cu linie puternic nisipată(în calcul se ia 0,3). 126 x 0,3 = 37,8 t/f - la cârlig Pentru a pune în mişcare un vagon de călători în aliniament sau palier este necesară o forţă de 2 Kg pentru fiecare tonă, iar pentru un vagon de marfă este necesară o forţă de 3 Kg pentru fiecare tonă.La aceste valori se adaugă sporul de rezistenţă impus de îngroparea în şină şi valoarea rezistenţei caracteristice pentru relaţia de remorcare. Exemplu La un tren de 2000 tone remorcat cu L.E 5100 KW,în relaţia DEJ-DEDA,unde rezistenţa caracteristică este de 13 Kg f/t. Este necesară o forţă la cârlig de : 3 + 4 + 13 = 20 Kg f/t 20 x 2000t = 40.000 t/f
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mar 10 Ian 2012, 14:39, editata de 1 ori |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 14:33 | |
| Asta e varianta pro de calcul care face referire la toti factorii, ce am pus eu mai sus e calculul simplist de baza. |
|
| |
Scoop
Numarul mesajelor : 112 Varsta : 35 Localizare : Constanta/Bucuresti Reputatie : 5265 Data de inscriere : 21/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 14:37 | |
| vrei sa spui 40t/f (40.000kg/f) |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 14:37 | |
| daca la 6 vagoane crapa apai la vreo 2000 t ? Se poate ca nu a urcat din cauza ca a nins sau au fost conditii de aderenta scazute . Si eu am urcat ieri la Petrosani cu 870 t si abia abia am atins 25-28 km/h cu EA 917 . |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 14:40 | |
| Inseamna ca acolo s-a produs o greseala grava de gestionare. Eu stiu ca toate trenurile de calatori care au mai mult de 10 vagoane pleaca de la Brasov la Predeal cu dubla tractiune. Trebuie sa fi cuplat un 474 de marfa pleca ala fluierand din gara glumesc. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 14:58 | |
| Poate are legătură cu partea software... că la EA-ul ,,clasic", mecanicul manevrează controller-ul cum crede el de cuvinţă, dar la Phoenix calculatorul face cam toată treaba. Dar dacă calculatorul nu e în stare să pună motoarele pe o caracteristică corespunzătoare se ajunge la patinaj. Şi când te gândeşti că tocmai situaţiile astea ar trebui să fie evitate prin reglarea continuă a forţei de tracţiune... Sunt curios cum s-ar descurca 42-0302 în condiţii similare, dat fiind că şi ea are acelaşi raport de transmitere la angrenaje. _________________ :TTT:
|
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 15:04 | |
| Cred ca acolo s-a intamplat ceva, mi-e greu sa cred ca Phoenixul nu are sistem antipatinare, pur si simplu nu a putut. Pana si 474 de marfa are sistem antipatinare si nu are Phoenix? |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 15:04 | |
| controlerul nu ii dau tu dupa cum vrei tu ci dupa cum vrea ea nu are treaba software-ul . Phoenixurile au o singura mansa si una mica care ii dai viteza impusa . Selectezi viteza de 65 km/h ( sau cat e pe acolo) si tu ii dai . Daca patineaza inseamna ca masina e usoara . NU e balastata |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5939 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 15:07 | |
| Nu ma pricep insa vazand discutia asta..daca asa face un CoCo(EA) cum s-ar fii descurcat Siemens-ul care e BoBo? |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 15:08 | |
| mai rau ca are aderenta si mai slaba |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 15:11 | |
| - AlexD a scris:
- Cred ca acolo s-a intamplat ceva, mi-e greu sa cred ca Phoenixul nu are sistem antipatinare, pur si simplu nu a putut. Pana si 474 de marfa are sistem antipatinare si nu are Phoenix?
Sistemul de antipatinare se izoleaza deoarece: - introduce un BAR in cilindrul de frana - comanda reducerea treptelor la graduator - comanda functionarea nisiparelor( locomotivele nu au nisip tasat) => oprirea trenului |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 15:17 | |
| - Razvan a scris:
- Nu ma pricep insa vazand discutia asta..daca asa face un CoCo(EA) cum s-ar fii descurcat Siemens-ul care e BoBo?
Nu chiar atat de rau pe cat ar crede unii http://www.mobility.siemens.com/mobility/global/en/interurban-mobility/rail-solutions/locomotives/vectron/technology/modular-locomotive-concept/flexible-drive/active-rotational-damper/endurance-test/Pages/endurance-test.aspx#ES64F4%20high-performance%20locomotives http://www.mobility.siemens.com/mobility/global/en/interurban-mobility/rail-solutions/locomotives/vectron/technology/product-expertise/tractive-effort/Pages/tractive-effort.aspx |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 16:09 | |
| Este o filmare cu 004 la iesirea din Brasov debea se taraia sigur a avut o problema cu puterea prea multa electonica si senzori strica!! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 17:04 | |
| Eu cred ca aici se aplica regula, degeaba ai cai putere(KW) daca nu ai cuplu(KN)... |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6023 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 17:09 | |
| - AlexD a scris:
- daca nu ai cuplu(KN)...
228 sau 288 kN pentru 004. Ca o comparatie: clasa 41 - 392 kN, clasa 40 - 412 kN |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix | |
| |
|
| |
| Locomotive Softronic Phoenix | |
|