| Locomotive Softronic Phoenix | |
|
+112lifetec donpetru razvan22 Bogdan-Razvan Radu.B Balto Teodor florin.lifticariu Raduku09 Florin C Warrior12 Kriszti219 Gabry Gabriel kasapis2007 Cont dezactivat alekx017 halmarius @ndrey NicuS KOSTYK Adirmvl allred DPS ravers75 Vlad popovici ORWO Alex Avram electrica912 buldozer2 mishu88 M.I.C.I. 060-EA078 Grigor Katalin4653 DUAL andreiutzu Dr2005 ATM Marius Iulian AndiCFR Costin.H Denis Tm! Adisoft1991s nenuandrei AndreiCfr bostanescu gigel 040EC100 AlexD Vitosa redeme REGIOTRANS12 AndreiCFRBucuresti Criss Ciuc Marius LanceR Axwell21 Stefan Stanescu Bogdan-CFR VeV myster2008 TVlad LokoZEN Nk11 63-1143-5 membru inactiv iuli.hard yoyoyonutz99 19jimmy84 stefan_br spsdc7 Scoop Cobra Adrian78 SULZERUL 0733 Nesebar electrica675 kaan IonutChircu Iasmin didinul cont dezactivat . ANDU2100HP The Legend AlexCta decward Marian Andrei Mircea Hirjau giltist mureseanu_976 Stratan-Tttggvv laur 133 stakee Cito lovekomotive Silver cont inactiv cortexedge AMX 97-0548-4 Razvan srazvi Mihai-Aurel AceKine didi Hurricane stinky ultras maus5 vrabieionut pisti91 Lde 2100 COSTACHE MIHAIL 116 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5994 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 08 Ian 2012, 20:22 | |
| Ce a mai patit 004 de data asta? |
|
| |
LokoZEN
Numarul mesajelor : 96 Reputatie : 5221 Data de inscriere : 12/11/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 08 Ian 2012, 20:37 | |
| A patit ca nu a mai putut urca panta accentuata spre Predeal de dupa Timisul de Sus - incepuse sa dea semne de oboseala imediat ce trecuse de halta. A reusit, cu chiu cu vai si viteza din ce in ce mai mica, sa ajunga pana dupa podul peste DN1, insa apoi s-a oprit. A incercat sa porneasca de trei ori, insa de fiecare data nu a facut altceva decat sa o ia la vale inapoi. A coborat cu tot trenul (IR 1636) inapoi in Timisul de Sus, unde astepta R 3006 cu 41-0210-9. Au detasat ploiesteanca si au adus-o la IR 1636. Pana la urma, trenul a ajuns in Predeal cu aproape 40 de minute intarziere. 210 s-a decuplat si a coborat pentru a prelua R 3006 din Timisul de Sus. In fine, pana la Bucuresti, 004 nu a mai rateuri. Intarzierea totala a fost de aproape 60 de minute.
Ultima editare efectuata de catre LokoZEN in Dum 08 Ian 2012, 20:39, editata de 1 ori |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Dum 08 Ian 2012, 20:38 | |
| Asa am urcat eu la Petrosani de la Z.N Merisor pana in Banita cu 5km/h . Nu am putut atinge mai mult. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 09:23 | |
| Imi pare rau sa spun asta dar cred ca si din cauza mecanicilor are 473-004 probleme. Cea de la unguri de ce nu se defecteaza, aia de la DB la fel ca unguroaica trage numai marfa cate 30-40 de vagoane si nu are probleme, 473-003 nici o problema. Sa fim seriosi 473-004 nu cred ca a tras in viata ei mai mult de 6 vagoane de calatori si totusi are 1000 de probleme mai mereu iar celalalte 3 surori nu au probleme. Ori mecanicii nu stiu cu ea ori Softronicul si-a cam bagat piciorul in calitatea executiei (dubios si Transmontana a crapat si ultima 477 iesita de la ei are probleme) acestei locomotive folosind mai multe piese 'ieftine' decat la celalalte |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 10:25 | |
| Cum bine zicea un coleg de pe forum, cu banii aruncati la Softronic pt modernizarea EA-urilor mai bine se reparau/cumparau/modernizau niste automotoare, ca astea mai pot ameliora din pierderi. Chiar astia de la CFR nu pot concepe niste proiecte de co-finantare pt achizitia de material rulant nou? |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6023 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 11:15 | |
| 2004 a plecat ieri cu 1681 la Constanta si s-a intors azi dimineata cu 1582. |
|
| |
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7012 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 11:21 | |
| - AlexD a scris:
- Imi pare rau sa spun asta dar cred ca si din cauza mecanicilor are 473-004 probleme. Cea de la unguri de ce nu se defecteaza, aia de la DB la fel ca unguroaica trage numai marfa cate 30-40 de vagoane si nu are probleme, 473-003 nici o problema. Sa fim seriosi 473-004 nu cred ca a tras in viata ei mai mult de 6 vagoane de calatori si totusi are 1000 de probleme mai mereu iar celalalte 3 surori nu au probleme.
Ori mecanicii nu stiu cu ea ori Softronicul si-a cam bagat piciorul in calitatea executiei (dubios si Transmontana a crapat si ultima 477 iesita de la ei are probleme) acestei locomotive folosind mai multe piese 'ieftine' decat la celalalte Vezi ca alea de la marfa, gen 001 de la DB, asta e limitata la 120, alt raport MT-osie, mi se pare si normal o masina de 200km/h sa nu urce la fel ca una de 120km/h sau 160km/h, din cate spunea lokoZen, inapoi 2004 n-a avut probleme la drum...n-am inteles de ce a trebuit sa le omologheze pentru 200km/h, sunt ce-i drept mai economice dar nu le trimite in zona de munte totusi, astea ar merge pe M500, M800 la campie. |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 12:05 | |
| N-are asta a face cu problemele care le are. Pentru ca cea de la marfa e limita la 120 km/h pt aloca o mare parte din putere efortului tractiv si nu vitezei cum e cea de 200 km/h care are efortul tractiv sub 300 kN extrasuficient pt garniturile de 4-8 vagoane pe care le tracteaza de obicei. Banuiesc ca 2004 o fi iesit cu probleme de pe poarta Softronicului, echipamente de proasta calitate, au facut primele 3 bucati mai bune ca sa ia ochii CFR-ului si apoi la ultima s-a mers pe treaba aia romaneasca: "las-o ca merge si asa". Le-au facut degeaba capabile de 200 km/h pt ca nici in urmatorii 15 ani nu o sa existe linii la noi pt viteza asta. Iar cand le-au testat la Faurei, 2003-ul scartaia si tremura ca o rabla la viteza maxima, clar au fost facute doar asa de ochii lumii pt viteza aia ele nefiind proiectate sa circule in buna regula constant cu 200 km/h.
http://www.softronic.ro/includes/phoenix_catalog.pdf |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 13:06 | |
| Sa inteleg ca 004 a 'lesinat' cu cateva vagoane dupa ea in rampa? Atunci de ce a bagat CFR milioane de euro in ele? Au avut nevoie sa spele niste bani ca nu inteleg? De ce le-au mai cumparat daca nu pot fi folosite decat pe M800 dar nici acolo ca ma gandesc daca are 14 vagoane pline dupa ea nu mai pleaca de pe loc, 2 pitzipoance 003 si 004, de urcat nu urca de tras mai mult de 6 vagoane nu pot... O porcarie de locomotiva, si urata si 'proasta' mai grav e ca si Transmontana tot in categoria asta se incadreaza. |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 13:49 | |
| eu am auzit ca patina ca la balamuc,este iubitor echilibrata.Duminica am vazut o electrica de la Servtran cum a urcat SINGURA cu 20 vagoane container de la Brasov sus la Predeal.Usor usor am impresia ca Phonixurile astea sunt cam varza cu carne |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5939 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 13:51 | |
| Ne mai facem si de cacao daca ar cumpara altii maisni de genu' de la noi si ar face asa.... |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 13:55 | |
| Pai eu am inteles ca a mers din ce in ce mai incet pana s-a oprit, dupa care a incercat sa porneasca de 3 ori si canci tractiune, a luat-o inapoi la vale. Nu spun ca nu ai dreptate, asta e varianta auzita de mine. Ce s-a intamplat exact nu poate sa stie nimeni decat cineva din CFR. Macar stie cineva cate vagoane avea dupa ea?
|
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8758 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 14:00 | |
| - AlexD a scris:
- Pai eu am inteles ca a mers din ce in ce mai incet pana s-a oprit, dupa care a incercat sa porneasca de 3 ori si canci tractiune, a luat-o inapoi la vale.
Nu spun ca nu ai dreptate, asta e varianta auzita de mine. Ce s-a intamplat exact nu poate sa stie nimeni decat cineva din CFR. Macar stie cineva cate vagoane avea dupa ea?
10 Vagoane avea. Am vazut cum ''gafaia'' la iesirea din Brasov,mai avea putin si dadea inapoi pana in gara mai ales ca e rampa la iesirea din gara spre Predeal. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 14:19 | |
| Cred ca si un Sulzer urca acolo, pana si ala are forta de tractiune mai mare la plecarea de pe loc decat 004.
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Mier 11 Ian 2012, 11:43, editata de 1 ori |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6377 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix Mar 10 Ian 2012, 14:28 | |
| Pt a urni o garnitura de 10 vagoane in linie dreapta are nevoie de vreo 20-21 kN. Pentru o tona e nevoie de 35 N, pt 10 vagoane care presupun ca au 600 de tone inseamna 21 kN, asta doar pt a urni de pe loc garnitura. Daca mai luam in calcul coeficientul rampei si viteza ajungem la valori mari de ordinul sutelor de kN si e posibil sa fi ramas fara resurse. Eu nu cunosc bine ruta respectiva, dar stiu ca de obicei acolo se merge in dubla tractiune, si daca EA 40 merge in dubla tractiune care are vreo 420 kN cuplu, inseamna ca Phoenixul a luat foc :shock: |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive Softronic Phoenix | |
| |
|
| |
| Locomotive Softronic Phoenix | |
|