Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar Iul 22, 2014 1:27 am
lapsanszkitamas a scris:
Le tomberon cu fluier
Tomberon e putin zis, ca a declansat azi 21.07.2014 o reactie in lant dupa cum urmeaza :
DA 832 defecta in statia Deda la tren 4545 Deda - Tirgu Mures. S-a dat DA 941 ca masina de ajutor de la tren 4508, intarzierea a inceput de la 40' si s-a ajuns la 56' datorita restrictiilor si crucii cu tren 1646 Tirgu Mures - Bucuresti. Cum 832 era programata sa plece la Sibiu cu 2444 Tirgu Mures - Teius + 2412 Teius - Sibiu, s-a dat tot 941 sa traga acea combinatie de trenuri. .... Statia Aiud, DA 941 defecta la tren 2444 Tirgu Mures - Teius (30' intarziere) ; EA 919 masina de ajutor. Si asa ma miram de ce 941 nu mai vine cu 4144 Bistrita - Tirgu Mures conform turnus, 1328 le-a facut pe toate...
_________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar Iul 22, 2014 12:43 pm
IR 1621
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar Iul 22, 2014 8:39 pm
Doar garnitura trenului IR 1622.. Cloceala maxima in Alstomuri, geamurile nu se puteau deschide nici macar cu cheia patrata.. (20-76) (20-76) (84-96) (30-76) (21-76)
Garnitura trenului IR Transilvania.
in zare se vede si ce e in revizie .. Imi cer scuze daca cu aceasta poza facuta cu telefonu .. lezez orgolii de-a lui Simply sau Glontz .. care vor doar chestii calitative si nu informative..
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar Iul 22, 2014 10:47 pm
Garnitura sezonierului devean cu 21-70, IR10196 Cu toata ca circula cu doar 2 vagoane,am fost sa iau bilet la Bucuresti la 1822 maine,erau doar la dormitor .. iar la 10196 la fel .. full!!
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier Iul 23, 2014 8:31 am
DUAL a scris:
Doar garnitura trenului IR 1622.. Cloceala maxima in Alstomuri, geamurile nu se puteau deschide nici macar cu cheia patrata..
uite,n-am inteles niciodata mania asta cretina de a bloca geamurile
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier Iul 23, 2014 8:52 am
Se rupe sârma care ridică geamul şi rişti să cadă geamul sau varianta a doua (la 20-54/55, Y-uri), se sparge geamul şi se ia un geam de 20-57 care e mai mic şi are joc în ramă, iar deschiderea geamului poate să îl dea jos.
_________________ :TTT:
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier Iul 23, 2014 12:57 pm
Erau intepenite mai mult, decat blocate .. S-a incercat deschiderea cu cheia patrata de 2 ori, dar fara succes .. Nu aveau halzsuruburi in garniturile de cauciuc cum eram obijnuiti cu practicile CFR .. Pur si simplu zici ca erau lipite.Nu le puteai deschide deloc.. in tot vagonul s-a deschis un geam in salon, in compartimente tampeai de cald.
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
Subiect: Re: Trenuri Interregio Dum Iul 27, 2014 9:10 pm
Astazi IR 1866 Galati-Iasi compunerea DA 1398-7 20-54 042 + 20-54 083 in caz ca maine dimineata vrea cineva sa-l prinda
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
- 1737 Valcea-Cluj a plecat cu 15-20 de calatori, 4 biciclete pana la Sibiu; - doi dintre calatori erau un baiat in scaun cu rotile si insotitorul lui. Au coborat la Talmaciu, cred. In Caineni am vazut ca cel faultat avea un fisic de aproape 100 de bancnote de 1 leu in buzunar. Nu stiu daca aveau bilet; - in Calimanesti a mai urcat cineva cu o bicicleta, dar a coborat pana in Sibiu; - in Sibiu am ajuns cu vreo 10 minute mai repede fata de ora programata. Acolo au mai urcat doi insi cu biciclete; - la plecare din Sibiu RE-ul de Mangalia avea vreo 50 de calatori. Or fi fost mai multi, dar cam atat am masurat cu ochiometrul. 80-90% din calatori erau de pana in 30 de ani. Sustin in continuare ca pana la Pitesti, daca nu circula grupuri de elevi, trenului ii sunt suficiente un 36-16 si un 26-16; - In Copsa se misca mai bine ca in Valcea lucrarile in gara. Nu cum ar trebui, dar mai bine. Tot din Copsa au urcat un domn si o doamna, supracontrol. Au coborat in Teius, cred; - in Blaj au urcat 10, hai 15, calatori. Asta in conditiile in care in timpul anului universitar urca 50-70 de insi din Blaj duminica. Si aici am stat 10-12 minute in plus; - intre Blaj si Coslariu parca am mers un picut mai bine fata de cum se merge de obicei. Parca i-a dat si 40, nu 30 km/h, ca pana acum. Si se vede, de la o luna la alta, ca avanseaza lucrarile; - in Cluj am ajuns la ora programata. Tot in Cluj am vazut destul de aglomerat sezonierul de la Oradea: peste 50% la Cusete, cred ca tot pe acolo la Dormitoare, 50-70% la clasa I. La clasa a II-a pana in 50% grad de ocupare.