Timisoara Nord - Resita SudCu ocazia a doua drumuri la
Resita am realizat o serie de fotografii pe aceasta linie, fotografii pe care le voi prezenta in cadrul acestui reportaj.
La
Resita am mers folosind trenurile Regiotrans
R14505 si
R14509 formate din automotoare tip X4500
Peronul dintre linile 4 si 5 al gari
Timisoara Nord.
La linia 4, locomotiva
EA 452 cu
IR12766 iar la linia 5 era tras
IR73 care venise de la Budapesta si urma sa plece spre Bucuresti
Pornim spre
Resita.
In timp ce lasam in urma peroanele gari Timisoara Nord observ manevre la linia 4 unde un automotor Desiro merge spre peronul la cu acelasi numar, iar la linia 5 un LDH adauga inca 3 vagoane lui IR73
Semnalul
TMV al liniei 3 cap Y
Ne indreptam spre iesirea din
Timisoara NordLinia spre
Cruceni (926) in prim plan si linia spre Triaj (Ronat) in plan secund, linie racord prin care trenurile de marfa ce vin din spre
Timisoara Sud sau
Timisoara Vest evita rebrusarea in
Timisoara NordSemnalul de intrare in
Timisoara Sud ce ordona oprirea
Intram in
Timisoara SudStatia CFR
Timisoara SudLasam
Timisoara Sud in urma si pornim mai mai departe spre
Timisoara CET.
Timisoara CETPe partea opusa pe liniile CET-ului se afla locomotiva
LDH 70-688, masina bine pazita de maidanezi...
Urmeaza statia
TimiseniO poza folosind zoomul camerei in directia
Stamora Moravita. In plan secund se observa podul peste raul
Timis si faptul ca linia urca inainte de al tranversa
Pornim mai departe
Podul peste
Timis de la
TimiseniUrmeaza statia
Padureni Timis, statie pe care am reusit sa o pozez la al doilea drum deoarece la prima expeditie era "mascata" de un sir de vagoane pentru cereale al GFR.
Statia
Padureni Timis cap Y in directia
Stamora MoravitaUrmeaza statia
Jebel - un mic nod feroviar cu linii ce pornesc in 4 directi :
Timisoara respectiv
Liebling in cap
X si spre
Stamora Moravita respectiv
Giera in cap
YLinia spre
Liebling (920)
Magazia de marfuri a statiei
JebelCladirea statiei
Jebel.
La linia 1 era tras automotorul pentru cursa Jebel - Giera iar la linia 3 era o rezerva.
Cantar pentru cantarirea vagoanelor
La al doilea drum spre
Resita in
Jebel la linia 5 erau trase o naveta de vagoane
TADGS ale
DBPlecam mai mai departe dupa o stationare de aproximativ 2 minute
Linia spre
Giera (921)
Urmeaza statia
VoiteniVoiteni, iesirea spre
Stamora Moravita (directa), repectiv
Gataia spre stanga
Canal de revizie in statia
Voiteni la linia 1
Iesim din
Voiteni pe linia 922A, spre
Gataia, in prim plan avem linia 922 ce merge spre
Stamora MoravitaSemnalul de intratre in statia
Voiteni dinspre
Gataia]
Peisaj din zona in directia
ResitaUrmeaza statia
BirdaLini dezafectate la intrarea dinspre
VoiteniStatia
BirdaSpre
GataiaSaboti de deraiere la linile 1 si 2
Semnal de intrarea in statia
Gataia dinspre
VoiteniLinia CFR
Gataia -
Jamu Mare (916)
Intram in statia CFR
Gataia, statie centralizata electro-mecanic
Statia CFR
Gataia cu iesiri in 4 directi :
Voiteni,
Jamu Mare la un capat (cap
X) si
Resita,respectiv
Buzias la celalalt capat (cap
Y)
Magazia de marfuri a statiei CFR
GataiaColoana de apa
Depozit pentru cereale cu acces la CF
Iesirea din
Gataia spre
Resita directa iar in stanga e linia ce merge la
BuziasLinia spre Buzias (916)
Semnal intrare in statia CFR
Gataia dinspre
ResitaUrmeaza statia
MaureniPornim mai departe
Urmeaza statia CFR
Ghertenis. Cladirea statiei e transformata in locuinta particulara