Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul trenurilor 2013-2014

In jos 
+78
Balto
mirceamilitaru
Sergiu rmn
@ndrey
billy752-istu
Tomi13leu
traian
AeroX
alex.alexus.tm
Rarau
Lumunita Stana
MariusM
AndreiStefan
AndreiCFRbv
user dezactivat...
AlexD
Luna
Petre_IFTE
TonyGFR
COSTACHE MIHAIL
Vitosa
Teodor
ttavi
Spartan1948
mishu88
Desiro256
orestte
marius_catalin84
ionutz72
cfr500
alex.barac.5
yeu1
brotybreaza
Norbi
dan_dinamo_bm
riciu
CalinPiatraNeamt
stefan_br
Andrey_tm
Mihay
cont sters
Alex Avram
cristi CFR
Adrian78
cosmin37
mureseanu_976
Valentin Sava
dandel
liviulav33
rizelgeorgel2004
redeme
Adirmvl
Vlad
kristi kkk
Costin.H
mihai_cfr_bacau
ATM
cardinal
maris.constantin
Jhonyla
Katalin4653
cristy79
ALEXCFR
IonutCFR2009
DUAL
Dr2005
allred
cristi_tgv
vanchorusebulgaria
adytm
razvan - trenuri
92Dragos
Radu Tudor
AndiCFR
manuela
DPS
baiazid
Nesebar
82 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 17:05

Sau poate ca iau trenul ala pentru ca nu au alternativa. Idem ziua intre Cluj si Bucuresti si invers. Singurul tren e IC-ul.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18555
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24069
Data de inscriere : 05/10/2010

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 17:08

adirmvl exista autocare care ajung mai repede si la acelasi confort
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 17:10

Stiu ca exista varianta auto, dar ma refeream la cea pe calea ferata. Smile Si chiar nu cred ca pot fi asociate principiile economiei de piata (sau oricare alt principiu) cu CFR-ul.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8991
Reputatie : 14356
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 18:41

Dr2005 a scris:
Doar 601 e neinteroperabilă. Celelalte sunt interoperabile, deci nu se pot închiria. Dar e în lucru un proiect de HG prin care să devină neinteroperabile (mai puţin 902).
Ai dreptate, linia 902 face parte din coridorul IX . Sper s-apuc si vremea cand se va da din nou in functiune ba chiar s-o vad si electrificata cat si pe 903. Pentru traficul de marfa care in prezent este mutat pe 903.

Revenind la noul mers observ ca s-a marit numarul trenurilor sezoniere. Putem sa-l includem si pe IR1742 care la vara va circula cu numar (IR1934) si orar modificat. Sincer nu speram sa-l mai vad pe fostul IR1632/1631 si viitorul 1932/1931 dar la cfr-calatori totul este imprevizibil. Ramane de vazut daca grupa de Sighet va circula sau e doar copy-paste ca in ultimii ani. Totusi din ce observ eu la vara IR1945 face cu 30 min mai mult la sosirea in Dej Calatori fata de vara lui 2013 si e cam greu dar nu imposibil sa-i mai vedem grupa de Cluj Napoca. Dar pana atunci mai e mult si bine...

Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 18:56

Aici s-a facut o mare prostie cu eliminarea lui 1631/1632 din schema, trenul avea cat de cat succes, intelegem ca sunt probeleme pe m300 din cauza restrictiilor, limitarilor si a lucrarilor dar puteau sa-l lase IR 1630 Sibiu-Brasov-Buc.Nord-Constanta si retur IR 1639 Constanta-Buc.Nord-Brasov-Sibiu permanent sa plece din Brasov la 06:05 ( MT 2012-2013 ) si din Buc spre CT la 09:10 iar returul pe fostul grafic al lui 1631 ca e pauza mare pe Buc-Brasov intre 18:30 si 21:20 iar de la noul mers va fi la fel intre 18:40 si 21:10, timp de 2h30 min nu e nici un tren spre Brasov, nu ca as avea eu ceva cu Brasovul dar intre 18:30 si 21:00 sosesc multe trenuri dinspre Craiova, Pitesti sau CT plus ca e pe traseu stati ca PL.Vest, Campina si Sinaia-Predeal, se gasea calatori de 3-4 vagoane asa pana intra 1931 la vara in functiune o sa fie macel la 1741 iar acum 1641 are 4 gruoe deci o sa fie aglomeratie mare vinerea.
Sus In jos
Lumunita Stana




Numarul mesajelor : 167
Varsta : 54
Reputatie : 4121
Data de inscriere : 28/11/2013

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 19:41

Dar dece intr-o gara ca Slobozia cicula doar 10 trenuri,in ce priveste sectiile 902 si 803 pe ele vor circula trenuri doar daca le va inchiria TFC.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5390
Data de inscriere : 23/01/2012

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 20:39

Marius 926 a scris:
Cateva observatii legate de noul mers dupa ce am reusit sa studiez cartea la trei zile de la achizitie:
 
M200
Alt tren surpriza este introducerea trenului R2107 Brasov 16.00 Sibiu 19.34 cu mers sprinten (de tren IR) intre Fagaras si Sibiu dar am dedus pentru ce, detaseaza in Podu Olt desiro pentru Craiova tren 1725/12725

M300
Surprinde modificarile aparute la trenurile de Slanic-Bucuresti si retur dar si introducerea trenului regiotrans Craiova-Brasov de dimineata iar returul de seara. Va fii perfect pentru cei cu veniturile medii pe distanta Bucuresti-Brasov, chiar neincapator in week-end. Chiar si seara pe returul de la Brasov. In lipsa trenurilor regio cfr-calatori merge si o plimbare la si de la munte cu "batzaitoarea" regiotransului...
Altceva se putea face cu 3023/3024, mergeau prelungite la Bucuresti si renuntat la ideea ca Depoul Ploiesti "baga si scoate" masinile la program si iesea ceva de genul 3023 Bucuresti Nord pl 4.00 Ploiesti Sud sos 4.51 pl 5.05 Brasov sos 7.39 iar seara 3024 Brasov pl (varianta imaginara) 19.21 Ploiesti Sud 21.53-22.05 Bucuresti Nord sos 22.55. Macar in week-end de s-ar aplica ar fii neincapator cel putin 3024. Dar, ma rog, eficientizarea...
un post f bun. I-am dat quote pentru ca sunt f multe teme si nu s-ar intelege altfel.

Cred ca sunt in asentimentul tau si al lui Karpaty probabil si al altora.
CFR Calatori ar avea calatori fara numar daca ar vrea, dar pur si simplu nu vrea. In primul rand sa scoata blatistii (hotii, tiganii) macar de la IR . De ce la privati se poate si la ei nu?? De lenea nasilor, alte motive nu sunt. Cum TFC are/avea un paznic la trenurile de Oltenita asa si CFR Calatori ar putea avea.
Sa nu se mai planga nici un ceferist pe forumul asta ca sectia lui se desfinteaza sau se duce la privati (ce motiv rau e ca se da la privati?) cat timp stim toti, ca doar nu suntem tampiti, cum se merge cu trenul prin tara, ce nesimtiti (barbati) sunt in trenuri. Iti e frica sa urci in anumite trenuri. Trenurile nu-s facute pentru betivi si semintari, oare in Ungaria e la fel?

Revenind la M200 / 300 Bucuresti - Brasov - Sibiu. Daca ar pune si ei RE la 2 ore tot Bucurestiul (stundetii) s-ar muta la munte si probabil nici aglomeratie nu ar mai fi pe Valea Prahovei. Dar sa puna si vagoane normale, cu priza si AC (cum vor majoritatea, eu pot trai fara cele 2) si ar fi trenuri cu minim 8 vagoane. Trenul IR de ora 7 din cate stiu ofera conditii f bune, fa-l RE si sa vezi cum ii dublezi numarul de vagoane.

Nimeni nu e tampit, si nici Luna sau Karpaty sau eu, cand ziceam de anumite RE.
Dr2005 daca te intereseaza viitorul Cfr Calatori ca angajat al lor (nu ma refer la tine) pui trenuri ca sa aduci oamenii la tren nu sa iti bati joc de ei cum era IR de 8.30 ce venea de la Constanta cu intarziere. E o rusine sa nu ai trenuri S/D spre Brasov dimineata si sa fie RE dar sa nu opreasca decat in Ploiesti si apoi Sinaia si apoi mers de Regio. Ce-s prostiile alea de opriri ale 3001 pana in Ploiesti? Asta e tren de ceferisti nu de turisti.

Daca ar fi RE la ora 8, 8 si un pic spre Brasov, mers ca IR cred ca jumate din cunoscutii mei + toti studnetii din Bucresti ar merge cu VSD la munte. Nu am chef sa dau 1.5 mil la tren pentru 2 persoane sa ma duc la Sinaia. Pe langa banii astia poate mai vreau sa ma cazez o seara, sa mai mananc etc. De banii astia plec cu Wizz Air in Europa.
Biletul din Bucuresti la Vatra Dornei e un milion (ma tenteaza sa ma duc luna asta acolo) .
Tot un milion este biletul la Roma luat din sept pentru noiembrie la Wizz Air.

Ce e cu prostiile astea de preturi de 2 mil vagonul de dormit la Timisoara? De banii astia ma duc oriunde in Europa cu Wizz Air. Cred ca la Tarom biletul e 3-4 mil. Daca or sa se faca low cost sau intra Wizz Air faliment placut Cfr Calatori.
Vagonul ala de dormit merge si cu 2 si cu 50 de calatori. Pune anticipatie o luna cu 50% si ai avea vagonul plin.


3023/3024, mergeau prelungite la Bucuresti
ce pot sa spun? Nu ma pricep la trasa trenurilor dar cat timp se vede din postul lui Marius ca este rea vointa nu mai ai ce cere de la Cfr Calatori.

Ex de trenuri

vineri ora 16 RE Bucuresti-Brasov 18.45 - Sibiu 21.30 ar fi perfect sa mergi la Sibiu
apoi un alt RE la ora 18-19 spre munte care poate merge apoi spre Sighisoara
sau ala de la 16 sa il rupi la Brasov sa mearga si la Sighisoara dar fara a plati 2 trenuri.

Doar Samabta dimineata ar putea fi un RE la 7 si ceva care sa mearga la Sibiu, sa ajunga cat de cat la ora acceptabila la Sibiu.
Daca-s disperati care vor 3001 la 6 sa il puna , sa opreasca in toate haltele nu ma intereseaza. Am un coleg care e multumit ca acum 3001 pleaca cu 10 min mai devreme, eu nu, imi este imposibil sa ajung la el.

Duminica seara s-ar merita un RE Sibiu - Bucuresti care sa ajunga la o ora acceptabila in Bucuresti, hai 21.30 sa nu se suprapuna cu un alt RE imaginar pe care o sa il pun mai jos.

Referitor la Regiotrans, are o mare hiba, din cate stiu nu are VSD , sunt multi muntomani care merg cu 3001 doar datorita VSD-ului, iar a 2 hiba se bataie. Ok eu vreau sa merg cu el dar daca ma da de toti peretii mai bine nu ma mai duc la munte sau ma chinui sa ma trezesc la 5 . Plus ca e pus un pic cam tarziu pentru muntomanii de o zi.


Iar seara VARA daca ar pune S si mai ales Duminica CFR Calatori un RE (cu vagoane normale, nu etajate, vagoane gen IR de 7 dimineata) care sa ajunga la 22.50 in Bucuresti ar fi hitul hiturilor.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 20:58

Din ce am vazut eu in ultimul an s-au mai potolit nasii. Nu zic ca nu mai iau spaga, dar au lasat-o mai moale, nu mai e ca pana de curand.

Daca vrei sa mergi singur intr-o cabina de domitor trebuie sa dai banul. Problema e nu atat cat costa suplimentul ci cat costa biletul de baza. Al doilea ar trebui sa fie la un pret rezonabil cu vreo 30% mai mic, sa faci concurenta transportului auto, si cine vrea clasa I, dormitor sa plateasca.

Inteleg ca esti subiectiv pentru ca locuiesti in Bucuresti, dar oricum, Bucurestiul e tinut in brate de CFR. Nu cred ca strica sa faca vreo cateva IR-uri intre Bucuresti si Brasov cu mersul propus de tine RE-uri si sa le compuna cu etajate. Pe de o parte nu cred ca le intepenesc dosurile celor din Bucuresti daca merg cateva ore pe un scaun de etajat, pe de alta parte e mai simplu sa compui un astfel de tren din etajate pentru ca puse bine, cu preturi de R ar fi foarte cautate, deci destul de lungi.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8991
Reputatie : 14356
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 21:34

Cum se vor taxa IR-urile formate din Desiro de pe tabela 901 intre Piatra Olt si Craiova ? Observ ca opresc peste tot. Am mai observat si pe tabela 910 si poate mai sunt si pe altele.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 21:36

Daca nu ma insel la pret de R.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 21:53

La fel am vrut si eu sa intreb de IR 1541 pe distanta Brasov-Baile Tusnad opreste cam peste tot la fel si IR 1540 pe distanta SF.Gheorghe-Brasov, mai e si 1528 intre Avrig si Brasov cu cateva opriri dar astea sunt puse exact acolo unde trebuie si ar mai fi IR 1591 care la fel opreste aproape peste tot intre Filiasi si D.T.Severin. La nivel local probabil se va pune anunturi pentru cei cu abonamente la Regio pot calatori si cu IR iar cine vrea loc sa plateasca rezervarea locului, dar nu cred ca se vor vinde bilete la pret de Regio, sa mai asteptam un pic sa vedem "noutatile" noului mers de tren.
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8380
Data de inscriere : 18/04/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 22:07

Marius 926 a scris:
Am mai observat si pe tabela 910 si poate mai sunt si pe altele.
Pe 910 nu e numai 1525 ?
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6540
Data de inscriere : 02/08/2012

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 22:22

Si 1723 Caracal-Sibiu de la noul mers...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8991
Reputatie : 14356
Data de inscriere : 08/01/2011

Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 22:39

Este si IR1525, dar se limiteaza ca si in prezent la Piatra Olt iar a doua zi se ataseaza la acelasi IR1520.

IR1723 se formeaza din IR1828 ce circula de la Petrosani/Targu Jiu.

Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitimeDum 08 Dec 2013, 22:42

1820 pe distanta Razboieni-Tirgu Mures, 1591 pe distanta Strehaia-Erghevita h tot R devin, intrebarea este de ce nu se schimba numarul si rangul ca in alte situatii?

Calatorii care circula pe sectiunea respectiva dar vin de departe cum sint taxati pe portiunea in cauza? probabil IR ceea ce e incorect, trenul fiind R.

Care este spilul cu trenul 1643 Bucuresti Nord - Salva , care vara se transforma in Regio 4114 si circula la Vatra Dornei? e nevoie de un regio la ora aceea? e nevoie de o legatura vara cu Vatra Dornei? ce se intimpla cu garnitura in afara perioadei? stationeaza in Salva? formeaza trenuri pe acolo? dar locomotiva?
De ce nu s-a gasit varianta legarii grupei de Vatra Dornei la 1838 care e acolo la legatura?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mersul trenurilor 2013-2014  - Pagina 42 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul trenurilor 2013-2014
Sus 
Pagina 42 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
» Mersul trenurilor 2012-2013 (3)
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: