- Marius 926 a scris:
- Cateva observatii legate de noul mers dupa ce am reusit sa studiez cartea la trei zile de la achizitie:
M200
Alt tren surpriza este introducerea trenului R2107 Brasov 16.00 Sibiu 19.34 cu mers sprinten (de tren IR) intre Fagaras si Sibiu dar am dedus pentru ce, detaseaza in Podu Olt desiro pentru Craiova tren 1725/12725
M300
Surprinde modificarile aparute la trenurile de Slanic-Bucuresti si retur dar si introducerea trenului regiotrans Craiova-Brasov de dimineata iar returul de seara. Va fii perfect pentru cei cu veniturile medii pe distanta Bucuresti-Brasov, chiar neincapator in week-end. Chiar si seara pe returul de la Brasov. In lipsa trenurilor regio cfr-calatori merge si o plimbare la si de la munte cu "batzaitoarea" regiotransului...
Altceva se putea face cu 3023/3024, mergeau prelungite la Bucuresti si renuntat la ideea ca Depoul Ploiesti "baga si scoate" masinile la program si iesea ceva de genul 3023 Bucuresti Nord pl 4.00 Ploiesti Sud sos 4.51 pl 5.05 Brasov sos 7.39 iar seara 3024 Brasov pl (varianta imaginara) 19.21 Ploiesti Sud 21.53-22.05 Bucuresti Nord sos 22.55. Macar in week-end de s-ar aplica ar fii neincapator cel putin 3024. Dar, ma rog, eficientizarea...
un post f bun. I-am dat quote pentru ca sunt f multe teme si nu s-ar intelege altfel.
Cred ca sunt in asentimentul tau si al lui Karpaty probabil si al altora.
CFR Calatori ar avea calatori fara numar daca ar vrea, dar pur si simplu nu vrea. In primul rand sa scoata blatistii (hotii, tiganii) macar de la IR . De ce la privati se poate si la ei nu?? De lenea nasilor, alte motive nu sunt. Cum TFC are/avea un paznic la trenurile de Oltenita asa si CFR Calatori ar putea avea.
Sa nu se mai planga nici un ceferist pe forumul asta ca sectia lui se desfinteaza sau se duce la privati (ce motiv rau e ca se da la privati?) cat timp stim toti, ca doar nu suntem tampiti, cum se merge cu trenul prin tara, ce nesimtiti (barbati) sunt in trenuri. Iti e frica sa urci in anumite trenuri. Trenurile nu-s facute pentru betivi si semintari, oare in Ungaria e la fel?
Revenind la M200 / 300 Bucuresti - Brasov - Sibiu. Daca ar pune si ei RE la 2 ore tot Bucurestiul (stundetii) s-ar muta la munte si probabil nici aglomeratie nu ar mai fi pe Valea Prahovei. Dar sa puna si vagoane normale, cu priza si AC (cum vor majoritatea, eu pot trai fara cele 2) si ar fi trenuri cu minim 8 vagoane. Trenul IR de ora 7 din cate stiu ofera conditii f bune, fa-l RE si sa vezi cum ii dublezi numarul de vagoane.
Nimeni nu e tampit, si nici Luna sau Karpaty sau eu, cand ziceam de anumite RE.
Dr2005 daca te intereseaza viitorul Cfr Calatori ca angajat al lor (nu ma refer la tine) pui trenuri ca sa aduci oamenii la tren nu sa iti bati joc de ei cum era IR de 8.30 ce venea de la Constanta cu intarziere. E o rusine sa nu ai trenuri S/D spre Brasov dimineata si sa fie RE dar sa nu opreasca decat in Ploiesti si apoi Sinaia si apoi mers de Regio. Ce-s prostiile alea de opriri ale 3001 pana in Ploiesti? Asta e tren de ceferisti nu de turisti.
Daca ar fi RE la ora 8, 8 si un pic spre Brasov, mers ca IR cred ca jumate din cunoscutii mei + toti studnetii din Bucresti ar merge cu VSD la munte. Nu am chef sa dau 1.5 mil la tren pentru 2 persoane sa ma duc la Sinaia. Pe langa banii astia poate mai vreau sa ma cazez o seara, sa mai mananc etc. De banii astia plec cu Wizz Air in Europa.
Biletul din Bucuresti la Vatra Dornei e un milion (ma tenteaza sa ma duc luna asta acolo) .
Tot un milion este biletul la Roma luat din sept pentru noiembrie la Wizz Air.
Ce e cu prostiile astea de preturi de
2 mil vagonul de dormit la Timisoara? De banii astia ma duc oriunde in Europa cu Wizz Air. Cred ca la Tarom biletul e 3-4 mil. Daca or sa se faca low cost sau intra Wizz Air faliment placut Cfr Calatori.
Vagonul ala de dormit merge si cu 2 si cu 50 de calatori. Pune anticipatie o luna cu 50% si ai avea vagonul plin.
3023/3024, mergeau prelungite la Bucurestice pot sa spun? Nu ma pricep la trasa trenurilor dar cat timp se vede din postul lui Marius ca este rea vointa nu mai ai ce cere de la Cfr Calatori.
Ex de trenuri
vineri ora 16 RE Bucuresti-Brasov 18.45 - Sibiu 21.30 ar fi perfect sa mergi la Sibiu
apoi un alt RE la ora 18-19 spre munte care poate merge apoi spre Sighisoara
sau ala de la 16 sa il rupi la Brasov sa mearga si la Sighisoara dar fara a plati 2 trenuri.
Doar Samabta dimineata ar putea fi un RE la 7 si ceva care sa mearga la Sibiu, sa ajunga cat de cat la ora acceptabila la Sibiu.
Daca-s disperati care vor 3001 la 6 sa il puna , sa opreasca in toate haltele nu ma intereseaza. Am un coleg care e multumit ca acum 3001 pleaca cu 10 min mai devreme, eu nu, imi este imposibil sa ajung la el.
Duminica seara s-ar merita un RE Sibiu - Bucuresti care sa ajunga la o ora acceptabila in Bucuresti, hai 21.30 sa nu se suprapuna cu un alt RE imaginar pe care o sa il pun mai jos.
Referitor la Regiotrans, are o mare hiba, din cate stiu nu are VSD , sunt multi muntomani care merg cu 3001 doar datorita VSD-ului, iar a 2 hiba se bataie. Ok eu vreau sa merg cu el dar daca ma da de toti peretii mai bine nu ma mai duc la munte sau ma chinui sa ma trezesc la 5 . Plus ca e pus un pic cam tarziu pentru muntomanii de o zi.
Iar
seara VARA daca ar pune S si mai ales Duminica CFR Calatori un RE (cu vagoane normale, nu etajate, vagoane gen IR de 7 dimineata) care sa ajunga la 22.50 in Bucuresti ar fi hitul hiturilor.