|
| Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord | |
|
+7Adrian78 IonutCFR2009 baiazid Dr2005 Radu Tudor Katalin4653 Nesebar 11 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6741 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Mier 28 Aug 2013, 13:53 | |
| Conditii occidentale, ce mai... Dar mai bine zis...orientale (vezi Turcia) ca nu suntem departe. Bineinteles ca nu intra in discutie homless pentru ca la ei nu prea vezi. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Sam 08 Mar 2014, 20:23 | |
| Am fost azi la meci la Bistrita. Practic este un peron de peste 300 de metri intre liniile II si III. Am tot incercat sa gasesc o explicatie pentru un peron atat de lung (are trei copertine diferite), dar nu am reusit. Cel mai lung tren care soseste/pleaca din statia aia e de 4 vagoane. Grupa de Bucuresti aflata azi in statie era compusa dintr-un 20-55 si un dormitor de aceeasi culoare. In general sint fie AM-uri ale privatilor (cate unul), fie trenuri de doua vagoane.
Incepe sa se vada cum o sa arate gara si mi-a placut ce am vazut, avand in vedere ca e o cladire nu prea frumoasa, cum e cea din Botosani. :)Probabil ca maine o sa pun pozele pe care le-am facut. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Dum 09 Mar 2014, 11:31 | |
| Pozele promise ieri. In fata: Budele ecologice nu sint (doar) pentru muncitori. Am vrut sa intru intr-una, ca omu', si chiar in fata veceului statea mandru un *a*at. Termenul de finalizare e august 201 3. Si eu ma plangeam de lucrarile din Valcea... Un peronul spre Saratel. Si acesta urmeaza sa fie acoperit. In partea stanga este o linie infundata. Cativa muncitori lucrau la acoperisului peronului dintre liniile II si III. R-ul de Mures nu mi-a dat voie sa prind mai bine cladirea. AM-ul RT-ului care urma sa plece la Ludus. Desi se lucreaza la pasaj parca vad ca oamenii vor merge tot peste linii sa se urce in trenurile care vor pleca din locul ala. Zona prin care treceau calatorii (deloc putini) pentru R-ul de Ludus. Peronul dinspre Bistrita Bargaului. Cum spuneam, e un peron continuu, lung de ceva sute de metri. Fiecare din peroanele de la capete are o linie infundata si una continua. Chiar nu vad rostul constructiilor astea. Ma rog, am o banuiala. Cum spuneam si aseara, incepe sa se vada cum o sa arata gara la finalul lucrarilor si e de (foarte) bine. Spun asta stiind si cum arata statia chiar inainte de inceperea lucrarilor. |
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5681 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Dum 09 Mar 2014, 11:52 | |
| - adirmvl a scris:
- Am fost azi la meci la Bistrita. Practic este un peron de peste 300 de metri intre liniile II si III. Am tot incercat sa gasesc o explicatie pentru un peron atat de lung (are trei copertine diferite), dar nu am reusit.
Probabil o sa aibe Zone(A,B,C...) , ceva in genul Pascani si altele(nu-mi vin in minte alte gari cu zone la peron) . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Dum 09 Mar 2014, 12:33 | |
| Da, presupun ca asta vor sa faca, mai als ca au doua linii infundata, una pentru fiecare directie. Dar chiar si asa, Bistrita Nord nu e o statie foarte mare. |
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5681 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Lun 10 Mar 2014, 11:19 | |
| - adirmvl a scris:
- Da, presupun ca asta vor sa faca, mai als ca au doua linii infundata, una pentru fiecare directie. Dar chiar si asa, Bistrita Nord nu e o statie foarte mare.
Multe statii secundare vad ca or sa aibe statii impunatoare , moderne , cochete . Da' eu intreb , te gandesti sa te opresti in Ramnicu' Valcea (un exemplu de gara care o sa arate interesant) ca strain , te dai jos din tren ... te uiti in gara , te gandesti ... " Ce gara frumoasa...oare ce mai e frumos in orasul asta?" ... dai sa iesi din gara si dai peste blocuri de 40-50 de ani vechime , caini , tigani ... Mizerie . Intrebarea e , oare chiar conteaza o gara de-asta intr-un oras ca Ramnicu' Valcea , care fara suparare pentru cei de acolo , da in proportie de 60% e locuit de tigani. Acum nu ca ei nu merita , dar nici trafic nu are cine stie ce. Nu se putea reabilita gara ca in Sfantu' Gheorghe sau altele? Sau cel putin sa se construiasca una simpla , nu acoperis peste linii sub care sa se odihneasca malaxe si vagoane 21-47. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Lun 10 Mar 2014, 11:54 | |
| Ca o paranteza: Ramnicu-Valcea, nu Ramnicu' sau Ramnicul Valcea. Asta am zis si eu, puteau sa faca o chestie mai ieftina, dar frumoasa. Asa, parca vad ca o sa ramana in picioare cladirea gri, in care se afla acum birourile. Deci la ce buna lucrarea daca doar daramni cladirea veche (nu exceptionala, dar renovata ar fi aratat ok). Plus ca ar fi ramas o bucatica de istorie in picioare. Dar nu, pentru trenuri nu mai lungi de doua vagoane facem pasaj si alta bling-bling-uri. Blocurile din fata garii nu arata chiar atat de rau. Daca o sa mergi pe strada Cerna spre centru o sa treci printr-o zona cu case frumoase, similare cu cele din cartierul Gruia, din Cluj, pentru cunoscatori. De acolo treci pe langa parcul Mircea cel Batran inconjurat de un zid vechi de cand Oltenia era sub Hanbsurgi si esti in centru. ;)Acolo da, ai blocuri, dar daca ai gura sa intrebi o sa vezi niste cladiri sau zone chiar frumoase in oras. Din pacate da, sint ceva maidanezi in oras, dar nu e de speriat situatia. Orasul e curatel, multi locuitori chiar mandrindu-se cu asta... si doar cum asta... Cat despre tigani... de unde ai scos procentul ala? Legat de malaxe si 21-47, asta nu mai tine nici de cei de la Infrastructura, nici de oamenii din zona. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Lun 10 Mar 2014, 12:15 | |
| De la Vâlcea poţi să mergi la Băile Olăneşti, Govora, Ocnele Mari... Dacă acele staţiuni ar funcţiona corespunzător (adică n-ar fi 3/4 în paragină şi cu cazare în mare parte doar la ,,pensiuni" cu evaziune fiscală în floare), ar fi clienţi pentru noua gară, cel puţin dinspre Ardeal (dacă ar exista trenuri mai multe şi cu orar mai bun), cu condiţia amplasării unei autogări în vecinătatea gării (sau a unei gări mai mari în Ostroveni lângă autogară). _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Lun 10 Mar 2014, 12:24 | |
| Oltenia a fost o scurta perioada sub Habsburgi. Nu au putut sa instaureze o administratie si au abandonat provincia, populatia nu s-a obisnuit cu rigoare si a preferat sa ramina cu boierimea, cu haiducia(lotrii) practic asa cum a ramas si restul regatului. De fapt asa cum e tara si acuma. Oltenia a stat 21 sub Habsburgi, dar a preferat sa adopte stilul desantat turcesc. Din pacate in 1918 ne-au dat si pe noi la Romania.
Faptul ca nu au ramas mai mult in zona se vede si azi.
Sigur ca orasul fiind mic, in general e curatel. Daca nu e mare sa atraga prin ceva( invatamint, sanatate, industrie) atunci poate fi mentinut curatel, pentru ca nu e tranzitat toata ziua de boschetari si tot felul de pierde vara.
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CEoQFjAE&url=http%3A%2F%2Ffoaienationala.files.wordpress.com%2F2009%2F08%2Fserban-papacostea-oltenia-sub-stapanirea-austriecilor.doc&ei=W5AdU8DwFaH8ywP_kYLgDw&usg=AFQjCNHxK6PjEOuS1J6wODunwexKbPUbuQ&bvm=bv.62578216,d.bGQ |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Lun 10 Mar 2014, 13:02 | |
| Nu poti face in fata garii autogara, Doctore. Doar o statie pentru autocare/dube. Ceea ce fi exista, dubele pentru Calimanesti si Olanesti oprind acolo. Insa nu si cele pentru Govora, alea plecand din autogara Antaresului (1 mai). Valcea are trei autogari, dar nici una langa gara, din lipsa de spatiu. O sloutie foarte buna pentru ce spui tu ar fi sa faca CFR-ul din Cluj-Valcea si din "Pausa" un singur tren. Eventual facut mersul de asa fel ca cele doua noi trenuri sa se intersecteze in Valcea. Poate chiar sa fie RE-uri, nu IR-uri, ca acum. Asa, cum e acum, traiasca autocarele! Da, din pacate Oltenia a ajuns sub Habsburgi in perioada in care haiducia erain floare, Iancu Jianul dand o lovitura foarte puternica Imperiului, jefuind vreo 12 carute cu galbeni, impozitul colectat din provincii. Am deviat de la subiect. Cel mai bine ar fi ca discutia sa fie mutata la topicul "Lucrari de modernizare gara R. Valcea", sau cum ii zice. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Lun 10 Mar 2014, 13:22 | |
| Pe locul gării vechi mergeau nişte peroane auto de toată frumuseţea şi clădirea mare a gării făcută pe partea cealaltă, în locul remizei. Sau măcar 1 peron să facă, comun cu peronul liniei 1, să te dai jos din tren şi să urci în dubă sau invers. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Lun 10 Mar 2014, 13:26 | |
| Iată o gară din Austria: Se vede şi autogara şi peronul comun al liniei 1. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Lun 10 Mar 2014, 13:38 | |
| A, asa ceva da. Dar ma gandeam la autogara cum e Militari. Dar sa vezi ce gura ar face taximetristii. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Lun 10 Mar 2014, 13:55 | |
| Inca o chestie: propunerea ta nu e in contradictie cu regulamentul caii ferata, in care e prevezut ca nu ai voie la mai putin de X metri de axul liniei? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6741 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord Lun 10 Mar 2014, 14:47 | |
| In Austria in foarte multe cazuri statia de autobuz a garii orasenesti se afla intr-adevar la doar cativa metri de peron, dar am observat ca exista la garile nou renovate un zid de protectie destul de inalt care le separa, iar iesirea se face printr-un spatiu restrans dar bine demarcat chiar in dreptul culoarului pe care se face intrarea spre peroane. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord | |
| |
| | | | Lucrari de modernizare la gara Bistrita Nord | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |