Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Locomotive straine Mar 25 Oct 2016, 11:05
dan tm a scris:
Ata ultima seamana cu LDH urile modernizate la Cluj Napoca, dar solutia geamului de la usa e mai buna aici. Am fost la Arad si am vazut un 83 la manevra in gara.
Doar seamănă la culoare ca in rest e pe 2 osii Din ce am mai studiat sunt 53 de locomotive modernizate clasa 82 probabil jumate is la gard mai ales cele modernizate de Remarul Dane ai văzuto pe 83-400 ca 433 e în depou conservata
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Locomotive straine Mar 25 Oct 2016, 12:24
Am vazut ca e pe doua osii, dar mi-a sarit in ochi parbrizul mare si cel de la usa, care la noi e foarte mic, despre asta ziceam.
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6444 Data de inscriere : 19/09/2010
Subiect: Re: Locomotive straine Sam 29 Oct 2016, 14:55
Newag Dragon 3170 001-4 expusă în cadrul evenimentului Innotrans de la Berlin alături de alte tipuri de locomotive şi vagoane.
21.09.2016
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Locomotive straine Sam 29 Oct 2016, 15:06
Newag Dragon cu modul lastmile 5004kw 3 kv 410Kn 120 km/h motor diesel de 520kw
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6444 Data de inscriere : 19/09/2010
Subiect: Re: Locomotive straine Mier 09 Noi 2016, 16:05
DLA EU07-493, 499 şi 150 aşteptând punerea pe liber a semnalului de ieşire de la linia 8 a staţiei Katowice pentru a putea merge izolate spre triaj.
23.09.2016
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6444 Data de inscriere : 19/09/2010
Subiect: Re: Locomotive straine Joi 10 Noi 2016, 15:34
H-START 418 165 aşteptând plecarea de la linia 10 a staţiei Debrecen spre Nyírábrány cu trenul 6812 (Debrecen - Oradea).
24.09.2016
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Locomotive straine Vin 11 Noi 2016, 09:16
Ceva locomotive OBB vin la taiat in Romania.Ferul inca se cauta...
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Locomotive straine Vin 11 Noi 2016, 09:33
Cum se asigura procentul de franare? .. Nu trebuiau sa aiba ceva vagoane platforma goale ??
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Locomotive straine Vin 11 Noi 2016, 09:39
Cine stie cum or fi instructiile in Ungaria. Ma gindesc ca nu au frina izolata deci frineaza. Mai tare e la noi ca trebuie sa aiba insotitor, sau cum e cnd se transporta locomotive?
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6444 Data de inscriere : 19/09/2010
Subiect: Re: Locomotive straine Vin 11 Noi 2016, 12:39
LTE Siemens Hercules 2016 920 la manevre prin Terminalul din Oradea Est, urmând ca după cuplarea cu o navetă de containere să plece înapoi spre Ungaria.
24.09.2016
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Locomotive straine Vin 11 Noi 2016, 18:06
dan tm a scris:
Ceva locomotive OBB vin la taiat in Romania.Ferul inca se cauta...
Nu atât ferul, cât azbestul. Reglementările europene pentru azbest sunt draconice, trebuie lucrat cu el în spaţii protejate, autorizate, cu muncitori calificaţi, cu costume de protecţie... evident, costurile sunt mai mari decât ale fierului, de aceea Franţa, Elveţia, Germania ş.a. au parcuri reci imense. Desigur, în România e mai lejer cu legislaţia...
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Locomotive straine Vin 11 Noi 2016, 19:09
Mda, cam asa este regelmentari peste reglementari, noua ordine mondiala. Ar fi posibil sa vina si pentru vreun OTF?
Grigor
Numarul mesajelor : 355 Reputatie : 5131 Data de inscriere : 09/11/2011
Subiect: Re: Locomotive straine Vin 11 Noi 2016, 19:30
Vorbind strict din pasiune , ar fi pacat sa le taie. Sunt cele mai elegante si frumoase locomotive din era mai moderna sa zic asa. Chiar daca costurile de intrertinere au fost mari , fiind foarte avansate la vremea lor , ar fi numa bune pe trenuri de 8-9 vagoane la noi in tara.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Locomotive straine Vin 11 Noi 2016, 19:56
Grigor a scris:
Vorbind strict din pasiune , ar fi pacat sa le taie. Sunt cele mai elegante si frumoase locomotive din era mai moderna sa zic asa. Chiar daca costurile de intrertinere au fost mari , fiind foarte avansate la vremea lor , ar fi numa bune pe trenuri de 8-9 vagoane la noi in tara.
O să aibe aceleași probleme cum or avut EA3000 DSB si cum au clasa 92 se încălzesc si pica câte un boghiu in tracțiune La ei au fost gândite să circule cu viteza clasa 92 mergeau cu 140 cu trenuri de marfa la noi cu 50-60 se dau peste cap plus ca lipseste mentenanta si personalul de intretinere Și EA3000 mergeau foarte frumos la viteze mari când mai prindeau 80 ) după 40 km/h schimbau pe alte convertizoare
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Locomotive straine Vin 11 Noi 2016, 20:21
EA3000 mai există la noi?
OeBB are 15.000 V 16 2/3 Hz c.a. în catenară... dacă locomotivele din filmuleţ nu sunt multisistem, atunci nici să le vrea vreun OTF de la noi şi tot nu are ce face cu ele.