| Locomotive straine | |
|
+121Mihai Nicolae xfiles Ikarus99 tcm Andrei Andras mielutu zburator nenuandrei R936 cata Ony_x AndreiCFRBucuresti deconectat Jurnal Feroviar Katalyn Elful gabrielcr Adisoft1991s allred dan tm alex.alexus.tm c o r v i n Alextasy razvan22 basil Norbi Adirmvl Cont.dezactivat AndreiStefan cfr500 Lafont Bobby_TM buldozer2 ALEXCFR Petre_IFTE membru dezactivat , electrica675 Simply18 Dutzu DanyCfrPascani The Legend AndreiCFRbv grabber Andrey_tm anacronox maus5 Desiro256 Shinkasen Sabik florin.lifticariu adrian.vidican.9 Dr2005 92Dragos ldh80 Raduku09 Grigor roadster Cont dezactivat TonyGFR fstef dejan Balto Rarau andreiutzu AlexD phoenixmisu didinul REGIOTRANS12 daniel_c Vlad AndiCFR ionutz85 kasapis2007 redeme mishu88 Gaby005 DUAL decward Semaca mihaiuc lokbob stinky Re6/6 Razvan VladH prayda iuli.hard halmarius LascuB_1980 Amiralul Adrian78 Nesebar cont dezactivat . ANDU2100HP stefan_br Mircea Hirjau mureseanu_976 cortexedge cont inactiv srazvi stakee 060-EA078 Cito IonutChircu lovekomotive avram Zoly87 Gabry Gabriel George Rosshhu Mihai-Aurel sm-sulzer didi myster2008 Horea EC Hurricane zenox4500 COSTACHE MIHAIL discoid21 Codrut1985 pisti91 125 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Locomotive straine Mier 14 Oct 2015, 19:01 | |
| Pentru ce e firul ala acolo sus pe acoperisul locomotivei? |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive straine Mier 14 Oct 2015, 19:40 | |
| - dan tm a scris:
- Pentru ce e firul ala acolo sus pe acoperisul locomotivei?
....poate pentru porumbei sau ciori |
|
| |
Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5249 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Locomotive straine Mier 14 Oct 2015, 23:49 | |
| Cred ca are rol de antenta pentru statia de emisie/receptie. Iar avand in vedere marimea as deduce ca trasmisia se face in frecvente mult mai mici fata de CFR si la o putere mult mai mare. (Ceva cum era gama AM la Radio si un releu de emisie acoperea o zona f mare) |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Locomotive straine Joi 15 Oct 2015, 12:07 | |
| Si eu cred ca are rol de antena. Am mai verificat si alte poze cu locomotive TE-10 si aproape toate au acel fir acolo. Interesant este si numarul locomotivei, 3TE 10; 3 arata ca aceasta locomotiva a facut parte dintr-o rama tripla TE10 ceea ce cred ca era mai rar vazut in Republica Moldova chiar cand era parte a URSS. Acum este desfacuta din rama initiala din motive evidente, un tren de doua vagoane nu necesita prea multa forta de tractiune |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Locomotive straine Joi 15 Oct 2015, 12:15 | |
| Ce vagoane sint alea pentru Basarabeasca? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Locomotive straine Joi 15 Oct 2015, 12:36 | |
| Era undeva pe forum ca primele 3 TE din URSS au fost date in Moldova. |
|
| |
cata
Numarul mesajelor : 282 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5765 Data de inscriere : 01/02/2010
| Subiect: Re: Locomotive straine Joi 15 Oct 2015, 14:38 | |
| - dan tm a scris:
- Pentru ce e firul ala acolo sus pe acoperisul locomotivei?
antena e Dane....si e pentru sistemul de conducere telecomandata pe radiofrecventa (pentru locomotiva impingatoare). Nu toate locomotivele au sistemul instalat, daca acesta nu exista, locomotiva impingatoare are echipaj. Daca exista, impingatoarea nu mai are nevoie de asistenta umana la bord. Aici aveti si schita unui 3TE, daca intereseaza pe cineva. http://s018.radikal.ru/i528/1309/c0/c6e33c0a33e3.jpg |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Locomotive straine Joi 15 Oct 2015, 15:15 | |
| Da, asta e o informatie foarte interesanta, nu stiam ca la TE 10 sistemul de comanda al locomotivei inpingatoare este prin radio. Mi se pare o optiune tehnica putin ciudata. Ar avea sens daca locomotiva inpingatoare este amplasata in spatele trenului ceea ce sincer nu prea am vazut. De obicei TE 10 sunt conectate in rama spate-in-spate iar conectarea sistemelor de comanda ale celor doua locomotive ar putea fi si wired. Diferenta intre 2 TE si 3 TE este ca la varianta 3 TE, intre cele doua locomotive este intercalat un vagon motor care nu are cabina la nici un capat, si nu poate evident functiona singur, decat intercalat intre doua TE 10. Prin Rusia mai exista si varianta "hardcore" 4 TE 10 care are doua vagoane motor intercalate intre doua locomotive TE 10. In ceea ce priveste cele doua vagoane nu sunt 100 % sigur dar cred ca sunt WLABm clasa 70-80 ( va rog sa ma corectati daca am gresit)
Ultima editare efectuata de catre Ony_x in Joi 15 Oct 2015, 15:54, editata de 1 ori |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Locomotive straine Joi 15 Oct 2015, 15:41 | |
| Eu cred ca prin locomotiva impingatoare Cata sa referit la locomotiva de la urma trenului nu la locomotiva de la urma... cum se spune , practic nu s-a referit la unitatea de la urma ..locomotivei. Ca 3TE este o singura locomotiva compusa din 3 unitati deci arfe nevoie de o singura partida. aici o locomotiva 3TE trage(3unitati) si alta impinge, la asa o situatie cred ca trebuie radiocomanda
https://www.youtube.com/watch?v=wEETEOcQW90 |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Locomotive straine Joi 15 Oct 2015, 16:07 | |
| Da, intradevar cam in acest caz ar fi nevoie de interconectare radio. Filmuletzul este impresionant intradevar, sa vezi doua rame 3 TE-10 U atasate la un tren kilometric la propriu. Chiar si cu atata putere, motoarele locomotivelor pareau in regim maxim Puterea unui TE 10 este in functie de variante cam in jur de 2000 KW deci aici avem cam in jur de 12000 KW tragand / inpingand acel tren imens. |
|
| |
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6444 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive straine Joi 15 Oct 2015, 16:12 | |
| CFM 3TE10M-0021 demarând în forţă spre ieşirea din oraşul Chişinău cu cele 14 vagoane ale trenului internaţional 047 (Chişinău - Moscova Kievskaia). 29.09.2015 |
|
| |
cata
Numarul mesajelor : 282 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5765 Data de inscriere : 01/02/2010
| Subiect: Re: Locomotive straine Joi 15 Oct 2015, 16:45 | |
| Prin impingatoare m-am referit la masina din coada trenului. Unitatile intermediare, fara post deconducere nu se cupleaza niciodata in coada trenului. In State ele se numesc "booster" sau unitate B ( unitatea A este cea cu post de conducere). Cum se mumesc la rusi, habar n'am....si aceste boostere sunt comandate din unitatea A tot prin radio (daca deschideti schita postata de mine o sa vedeti ca si ele au antena). |
|
| |
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6444 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive straine Vin 16 Oct 2015, 15:36 | |
| CFM 3TE10M-0019 aşteptând plecarea de la linia 2 a staţiei Chişinău cu trenul internaţional 105 (Chişinău - Bucureşti Nord). 29.09.2015 |
|
| |
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Locomotive straine Joi 05 Noi 2015, 20:22 | |
| |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Locomotive straine Lun 16 Noi 2015, 10:00 | |
| M62 323 remotorizat CAT cu tren de la Egger Dornesti spre HU |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive straine | |
| |
|
| |
| Locomotive straine | |
|