| Locomotive straine | |
|
+121Mihai Nicolae xfiles Ikarus99 tcm Andrei Andras mielutu zburator nenuandrei R936 cata Ony_x AndreiCFRBucuresti deconectat Jurnal Feroviar Katalyn Elful gabrielcr Adisoft1991s allred dan tm alex.alexus.tm c o r v i n Alextasy razvan22 basil Norbi Adirmvl Cont.dezactivat AndreiStefan cfr500 Lafont Bobby_TM buldozer2 ALEXCFR Petre_IFTE membru dezactivat , electrica675 Simply18 Dutzu DanyCfrPascani The Legend AndreiCFRbv grabber Andrey_tm anacronox maus5 Desiro256 Shinkasen Sabik florin.lifticariu adrian.vidican.9 Dr2005 92Dragos ldh80 Raduku09 Grigor roadster Cont dezactivat TonyGFR fstef dejan Balto Rarau andreiutzu AlexD phoenixmisu didinul REGIOTRANS12 daniel_c Vlad AndiCFR ionutz85 kasapis2007 redeme mishu88 Gaby005 DUAL decward Semaca mihaiuc lokbob stinky Re6/6 Razvan VladH prayda iuli.hard halmarius LascuB_1980 Amiralul Adrian78 Nesebar cont dezactivat . ANDU2100HP stefan_br Mircea Hirjau mureseanu_976 cortexedge cont inactiv srazvi stakee 060-EA078 Cito IonutChircu lovekomotive avram Zoly87 Gabry Gabriel George Rosshhu Mihai-Aurel sm-sulzer didi myster2008 Horea EC Hurricane zenox4500 COSTACHE MIHAIL discoid21 Codrut1985 pisti91 125 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Raduku09
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 33 Localizare : Brasov Reputatie : 5273 Data de inscriere : 08/12/2010
| Subiect: Re: Locomotive straine Lun 17 Iun 2013, 13:23 | |
| 1116-022 in Predeal |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18759 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24339 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive straine Mar 25 Iun 2013, 13:53 | |
| De pe facebook in Curtici spre Kosovo https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4578504795631&set=gm.689920904354920&type=1&theater |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive straine Mier 26 Iun 2013, 18:29 | |
| Taurus 023 remizata la PLoiesti Vest, asteptand trenul RailCargoRomania. free screen capture software La plimbare pana in gara image hosting photo bucket Si spre destinatie cu trenul mult asteptat. image hosting over 2mb |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Locomotive straine Vin 28 Iun 2013, 08:15 | |
| Daca in privinta locomotivelor electrice am vazut ca sunt destule oferte a marilor producatori europeni- ""Alstom Prima"", ""Bombardier Traxx"", ""Siemens Taurus"", in privinta locomotivelor diesel-electrice in afara de ""Siemens-Hercules"" nu prea am vazut alte oferte de locomotive noi! Daca cunoasteti astfel de oferte ar fi interesant de vazut!
DE asemenea, in cazul locomotivelor diesel-hidraulice, de puteri mai mici, pentru tractiunea trenurilor usoare de calatori (formate din 4-5 vagoane) sau pentru serviciul de manevra, ce modele noi sunt produse astazi pe plan european ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18759 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24339 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive straine Vin 28 Iun 2013, 09:24 | |
| La oferta locomotivelor electrice mai exista Skoda 109E Newag cu modelul Dragon si Griffin Pesa cu modelul Gama si mai nou Hyundai http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000001&lang=1
Oferta e destul de completa si la Diesel pe langa Bombardier Traxx DE si Alstom cu Prima DE33 Siemens a oprit productia pentru ER20 se fabrica Vectron DE mai exista Vossloh cu seria EuroLight Euro 3000 Euro 4000 si locomotiva Euro 5000 o locomotiva dualmode foarte buna pentru Romania Railcolor theory 1: Vossloh 2265 / Renfe 334.001.5 is retrofitted by Vossloh with a hybrid propulsion system or being an electro-diesel. This would fit in the concept development strategy of the EURO Dual, the hybrid concept the company presented during InnoTrans 2010 and 2012. The EURO Dual locomotive has a CAT diesel engine and an ABB AC electrical transmission system. Being a electric locomotive, it would have 5 MW duration power.
Mai multe detalii gasesti aici
http://www.mainlinediesels.net/index.php?nav=1000159&lang=en |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Locomotive straine Vin 28 Iun 2013, 10:48 | |
| - ldh80 a scris:
- "Siemens-Hercules"" nu prea am vazut alte oferte de locomotive noi! Daca cunoasteti astfel de oferte ar fi interesant de vazut!
Mai este Bombardier TRAXX DE, versiunea normala : (sursa Drehschiebe-foren.de) Sau noul model pe care si l-a comandat DB cu 4 motoare mici pentru reducerea consumului in raport cu tonajul remorcat : (sursa : bahnbilder.de) _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Locomotive straine Vin 28 Iun 2013, 11:15 | |
| Foarte reusita vopsirea acelei "Bombardier Traxx DE- versiune normala"!
Cam cat costa o astfel de locomotiva ? Care este durata ei recomandata de exploadare ? Ar fi bun ca Ëlectroputere Craiova"" sau Remarul Cluj-Napoca sa cumpere licenta de fabricatie a unei astfel de locomotive, sa o producem si in Romania (doar avem experienta in asa ceva) si sa o cumpere si operatorii romani! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18759 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24339 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive straine Vin 28 Iun 2013, 11:30 | |
| DB a comandat 32 de bucati cu 108 mil euro Traxx DE 2000kw 4motoare de 500kw 160km/h Totusi noi nu avem ce face cu ele s-ar amortiza destul de greu trenuri lungi pentru ele nu avem iar s-a circule cu 160km/h doar pe inelul de la Faurei DB le va folosi pentru trenurile Bombardier twindex compuse din 4-5 vagoane etajate unul cu post de conducere |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive straine Vin 28 Iun 2013, 17:29 | |
| To München please? |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Locomotive straine Vin 28 Iun 2013, 17:59 | |
| Din punct de vedere a vitezei, evident ca pe liniile neelectrificate din Romania o locomotiva "Bombardier Traxx DE" sau "Siemens-Hercules-Eurorunner" nu ar aveeea unde sa atinga 160 km/h!
Insa, din punct de vedere al fortei de tractiune, puterii si consumului redus de combustibil si ulei (in comparatie cu vechile Sulzere si probabil si cu GM-urile), ar putea fi valorificata:
-la calatori la trenurile mai lungi sezoniere amintite mai sus, pe portiunile neelectrificate (Oradea- Cluj Napoca, Constanta-Mangalia, Satu Mare- Dej Calatori, Arad-Oradea-Satu Mare), care sunt mai lungi (bineinteles, sa aiba un tonaj cat de cat care sa justifice utilizarea unei astfel de locomotive)
-la marfa (unde acuma sunt numai operatori privati!) la marfarele mai grele care inca au mai ramas: cu alumina de la Tulcea, cu produse petroliere, la cele ce transporta autoturisme "Dacia", la cele pentru "Sidex Galati" (cate o mai fi!) si posibil si la unele trenuri mai grele cu marfuri generale. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18759 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24339 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive straine Vin 28 Iun 2013, 18:19 | |
| Totusi locomotivele LDE si-au dovedit fiabilitatea in timp motor de turatii mici intretinere cat de cat nu prea sofisticata iar locomotivele GM au fost prin cele mai reusite modernizari facute in Romania iar la vitezele cu care se circula la noi deocamdata nu are rost o investitie doar daca am avea niste viteze de 140km/h pe sectiile neelectrificate poate niste garnituri push-pull La marfa circula niste epave mai ales la GFR unde au luat sasiuri industriale si le-au peticit circula cu radiatoare blindate si multe altele poate o modernizare cum au facut cei de la Cargo cu motoru MTU ar fi bine venita
Am auzit ca un Siemens ER20 ar parcurge distanta Viena-Instambul si retur cu un plin de rezervor |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive straine Vin 28 Iun 2013, 19:42 | |
| Chiar mi-ar placea sa vad herkules intre CT si Mangalia.. singurul diesel strain pe care il prefer imi place ca are CTV-ul e foarte fain cand vezi cum iese de la port. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive straine Mier 03 Iul 2013, 14:19 | |
| windows 7 print screen |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Locomotive straine Vin 05 Iul 2013, 12:12 | |
| Din ce am putut citi pe wikimapia, toate locomotivele diesel-electrice noi (cel putin cele produse pe plan european) - Älstom prima"", ""Bombardier traxx"" sau ""Siemens Euroruner"" sunt echipate cu motoare diesel tip ""MTU""! Care este motivul- alti producatori de motoare diesel de mare putere nu sunt interesati in domeniul asta ?! Mai era ""Caterpillar"" (cu care s-au echipat H-urile noastre 82) , ""MAN"", etc!
Si o alta intrebare: in privinta locomotivelor de putere mai mica, cu transmisie hidraulica, necesare la tractarea trenurilor usoare de calatori pe linii secundare neelectrificate (formate din 4-5 vagoane), ce oferte noi sunt pe plan european ? H-ul 82 romanesc sa aiba putina "concurenta"" la acest tip de locomotive ? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive straine Vin 05 Iul 2013, 12:24 | |
| Nici MAN, nici Caterpillar nu fabrică motoare suficient de mari pentru LDE-uri (dar parcă pentur Capathia s-a găsit un motor CAT), iar Kolomna din Mama Rusie şi GM din SUA au taxe vamale prea mari. Aşa că se merge pe MTU. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive straine | |
| |
|
| |
| Locomotive straine | |
|