|
| Trenuri Regio | |
|
+90Mihay Nk11 c o r v i n rizelgeorgel2004 billy752-istu ldh80 kristi kkk Petre_IFTE AMX 97-0548-4 sovidiu lapsanszkitamas celmaifidel buldozer2 decward Adisoft1991s NicuS ALEXCFR Vale alex1987 doctoru maris.constantin cortexedge stefan_br cristi ar florin.lifticariu CalinPiatraNeamt cfr500 FeroFan97 PrisecaruFlorin KOSTYK TVlad redeme IonutCFR2009 riciu Luna halmarius AndreiCFRbv Bobby_TM Simply18 vanchorusebulgaria Raduku09 MariusM unguru22 19jimmy84 92Dragos alex.alexus.tm George Re6/6 Norbi DPS KQQ Alex Avram huiu_goe Teodor ATM AndreiStefan Tomi13leu @ndrey The Legend mureseanu_976 Marius Iulian cardinal Katalin4653 Desiro256 razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL Cont.dezactivat Vitosa AlexD cristy79 Razvan Tudor Spartan1948 Vlad cristi CFR Balto Sergiu rmn Arsen22 Dr2005 Jhonyla Andrey_tm Radu Tudor AndiCFR DUAL TonyGFR Adrian78 marius_catalin84 Adirmvl allred ANDU2100HP Nesebar 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5797 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 27 Oct 2013, 16:54 | |
| Ma gandesc ca in zona in care sunt barurile ar fi perfect daca ar amenaja un spatiu pentru biciclete. Pentru Bucuresti-Brasov/Craiova barurile chiar nu isi au rostul (mai ales daca este vorba de Regio). |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 27 Oct 2013, 17:02 | |
| Nu exista om la bar, locuri pentru cateva biciclete ar fi la capetele Acvilei chiar daca nu e amenajat, IR pe Buc-Brasov bataie de joc, ele nu au ce cauta pe distanta mai mari de 100 km. Buc-PL.Sud, Buc-Campina, Buc-Buzau si cam atat ca R sau ca IR, nu am mers cu Acvila decat de vreo 3-4 ori de la PL.Sud la PL.Est dar am avut destul timp sa o inspectez pe cea de pe 1623/1624 in gara la Vest, locurile sunt inghesuite rau. Ca o comparatie intre 26-16 si Acvila la confort 26-16 castiga detasat. |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5797 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 27 Oct 2013, 17:35 | |
| 26-16 castiga foarte mult datorita spatiilor dintre scaune. La Acvila oricat ai incerca nu prea este loc (mai ales pentru distante mari). Asa cum a spus si Katalyn, Acvilele sunt bune pentru distante de pana la 100 km. Ar fi perfecte pe trenuri R300x, poate un Bucuresti-Buzau, dar in niciun caz pe Bucuresti-Iasi sau Bucuresti-Galati. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Dum 27 Oct 2013, 22:02 | |
| E cam aceeasi distanta .. poate cu 10 cm sa zic mai mare la 26-16 .. oricum si acolo stai ingramadit.Dar la confort bate acvila ca scaunul e mai bun .. in 26-16 iti amorteste sezutu efectiv .. La cls 1'a e bun scaunul,dar la a 2'a e pamant. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Trenuri Regio Mar 29 Oct 2013, 18:13 | |
| Acvilele sunt un fel de RIO ale CFR-ului am mers de la Turceni la Tg Jiu se balanseaza foarte rau si la 80km/h iar la o franare mai mare pentru pentru o restrictie de 30km/h s-a umplut de miros de sabot Imbecila decizie de a moderniza vechile TE |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Mar 29 Oct 2013, 18:50 | |
| Au sabotzii aia "ecologici"(sau din ce draq de material compozit sunt facuti) ... De aia pute asa. Eu zic ca decizia e buna,doar ca sunt prosti astia de la CFR ca le baga la trenuri superioare sa le amortizeze .. In loc sa le bage direct la regio.Bucuresti-Ploiesti/Craiova/Brasov = ideale Balansul ala habar n-am de la ce e.. ca vechiul TE nu are probleme alea. Probabil or fi boghiuri noi ,ca parca asa se laudau.Daca erau baieti destepti studiau franele pe disc facute de Arad pentru etajate si adaptau sistemul.. Decat sa faca un boghiu nou si sa pastreze franarea pe saboti(avand in vedere tonajul) Pacat de scaune ca sunt confortabile .. Dar probabil de bagau scaune de 26-16 faceau mai mult loc,si mureai de shezut in ele... |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Trenuri Regio Mar 29 Oct 2013, 19:34 | |
| Daca te referi la franele pe disc aferente vagoanelor 26-47...ala a fost un fiasco total, cred ca cei de la Astra ar prefera sa uite complet c-au construit vreodata vagoanele alea.
Partea cu distanta intre scaune la etajate, dar nu numai (stiu ca am mai zis-o, dar o repet poate o vedea si careva de la Grampet, Astra, CFR sau de mai stiu eu unde) se poate rezolva prin renuntarea folosirii compartimentarii virtuale (a geamurilor) rezultata din fabrica. Atata timp cat pun scaunele in stil autocar, pot foarte bine sa lase spatii mai mari. Renuntand la 8 scaune (adica un compartiment virtual, lung de cel putin 1 metru) - sau na, macar la 4 scaune, jumatate din compatiment virtual, tot se obtine loc suficient pentru celelalte 5 grupaje de scaune.
Dar nu, la noi e ca la nimenea - ce-i nou merge pe rang superior. N-o sa uit (si n-o sa iert) niciodata cum sageata originala, inghesuita ca naiba, mergea cu rang de IC pe Bucuresti - Iasi. Dupa cum nici n-o sa uit ca, atunci cand CFR a primit etajatele 26-26, in 1984, nici prin gand nu le-a trecut sa le bage pe accelerate. Venea vagonul, nou nout, hai cu el pe trenuri cursa sau personale. Daca pentru asta-i facut, atunci pentru asta il folosim.Numai ca atunci confortul era probabil cuantificat si prin termeni precum "spatiu picioare" inaltime si latime scaun" " latime culoar". Acum, confortul insemana doar AC si prize - chit ca-ti rupi oasele in scaun. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Trenuri Regio Mar 29 Oct 2013, 21:28 | |
| ATM, vad ca la tine e ziua si replica buna! Ieri parcursul masurat in timp, azi confortul din vagoane... La mai multe! Acum na, e drept, pe rangurile superioare CFR-ul, cu prize, masute, etc are niste mici avantaje in fata transportului auto, mai ales la drum lung. Daca tot dai mai multi bani, poate si faci ceva mai mult, macar poti lucra, vedea un serial, te poti juca samd. Dar... degeaga imi dai priza, daca intepenesc de la Satu Mare la Bucuresti intr-un salon de 20-49.2 si mai si merg cu becu-n ochi toata noaptea. Macar pe vremea aia era respectata relatia rang-material rulant. Sau... se tinea mai mult mai mult cont decat acum... |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Trenuri Regio Mier 30 Oct 2013, 18:40 | |
| Intr-adevar, atunci turnusul indica si ce vagoane pot fi folosite. Si se respecta, nu gluma. Nu prindeai vreun bou-vagon (11-47 sau 21-47) la accelerate decat daca era pe post de vagon de schimb, din traseu, si chiar si atunci asta se-ntampla doar daca nu reuseau sa adune de nicaieri vreun compartimentat. Drept e ca exista doua cazuri documentate (cel putin atatea am gasit eu) in care turnusul unor trenuri accelerate (745/748, undeva prin 1971, respectiv 558/857 in 1995) era indicat ca fiind efectuat titular cu 11-47/21-47, dar astea sunt totusi cazuri rare, in atatia ani. Acuma, din cate inteleg, se indica doar numarul, osiile si tonajul. Ca vagonul o fi 20-55 sau 21-90...asta se face dupa disponibilitati. Si asta lasa posibilitatea a variatii infernale in calitatea garniturilor.
|
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Vin 01 Noi 2013, 22:53 | |
| R3006. Regio train no. 3006 by Andi David |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Trenuri Regio Vin 01 Noi 2013, 23:12 | |
| Excelenta captura! Am trecut de curind pe acolo cu masina si mi-am spus "uite locul ala bun". E si parcare in apropiere... Ce bine ca nu s-a nimerit nici o masina pe sosea. Ce aparat ai folosit?
Am vazut poze din anii '70 facute tot in zona aia, dar in sens opus. Locul e "clasic", linia ca pe vremuri, cu joante plasate la intervale mici, stilpi zabreliti, un deliciu. Pacat ca nu prea mai sint vagoane normale, sa scoti capatina pe geam.
|
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Sam 02 Noi 2013, 20:44 | |
| |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Trenuri Regio Mar 05 Noi 2013, 18:55 | |
| R 2072 ( Podu Olt - Caracal ) in Ramnicu Valcea. |
| | | ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10607 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Trenuri Regio Sam 09 Noi 2013, 14:43 | |
| Electrica 40-0482-6 cu un regio de dimineata spre Buc N , 6-11-2013 |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Trenuri Regio Mar 12 Noi 2013, 16:29 | |
| R 5059 image share R 7107 windows print screen picture share R 14064 Brasov-Craiova & 14069 PL.Vest-Iasi screen grab windows screenshot picture sharing R 3001 upload screen cap imagen take a screenshot [img=https://2img.net/h/s19.postimg.cc/tuhffcj03/PB121582.jpg] screen shot pc R 14064/14069 Brasov-PL.Vest-Craiova cu AM pentru Iasi pc screenshot capture screen how to take screenshots R 3004 how to capture screen img image share |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri Regio | |
| |
| | | | Trenuri Regio | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |