Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 22 Iul 2013, 01:56
Asta-i si problema.GM-ul nu face fata si nu poate baga climatizare la atatea vagoane.Tot mai buna este o DA cu INDA.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 22 Iul 2013, 02:28
Tare îmi e că un singur DA/GM nu prea poate trage atâtea vagoane pe la Costineşti... un etajat plin are 60t, 14 etajate au 840t, presupunând că nu sunt supraîncărcate (tonajele astea se calculează pentru un călător = 80 kg inclusiv bagajul). Pe Constanţa - Mangalia parcă un DA putea să tragă 750t singur.
Instalaţia aia INDA de pe DA e chiar mai slabă decât cea de pe GM (deşi e aceeaşi instalaţie, dar motorul GM e niţel mai puternic...), nu mai zic că în pantă nu prea poţi să demarezi cu ea pornită.
_________________ :TTT:
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 22 Iul 2013, 05:51
Deci e incredibil, daca nu vedeam pozele nu credeam! Trenul RE 2801/2 a ajuns la 14 vagoane etajate!!! Recunosc ca nici chiar eu nu ma gandeam ca se va ajunge aici mai ales ca sezonul acesta dpdv al vremii nu e stralucit... Sper ca CFR sa nu ramana orb si surd si sa extinda acest rang RE pe mai multe rute, este singura sansa de a mai aduce oamenii la tren... Oricum este (si nu cred ca exagerez) trenul-vedeta al CFR din ultimii ani!
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5797 Data de inscriere : 06/02/2012
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 22 Iul 2013, 09:55
Uite un RegioExpress pe ruta Bucuresti-Brasov-Sibiu ar atrage foarte multi calatori, preturile fiind mai accesibile si timpul mai bun decat la Regio. La fel trebuie procedat si pe IR-urile Bucuresti-Pitesti/Targoviste: mai bine toate IR-urile ar fi transformate in RegioExpress si toata lumea ar fi multumita (mai putin cei de la CFR).
Ultima editare efectuata de catre Radu Tudor in Lun 22 Iul 2013, 09:57, editata de 1 ori
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 22 Iul 2013, 09:56
Dr2005 a scris:
Tare îmi e că un singur DA/GM nu prea poate trage atâtea vagoane pe la Costineşti... un etajat plin are 60t, 14 etajate au 840t, presupunând că nu sunt supraîncărcate (tonajele astea se calculează pentru un călător = 80 kg inclusiv bagajul). Pe Constanţa - Mangalia parcă un DA putea să tragă 750t singur.
Instalaţia aia INDA de pe DA e chiar mai slabă decât cea de pe GM (deşi e aceeaşi instalaţie, dar motorul GM e niţel mai puternic...), nu mai zic că în pantă nu prea poţi să demarezi cu ea pornită.
Poi fratilor un GM 65 poate trage atatea vagoane , ca e de 100km/h are reductoare cu care se descurca in panta si clima nu cred ca e asa de necesara pentru 30km , GMul daca il iei incet in treptele 3/4 urca binisor , dar la noi nu se da in ele in treapta a 8 ca la panta de la Dealul Stefanitei unde mecanicii dau in locomotive ca altceva...
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 22 Iul 2013, 10:04
Radu Tudor a scris:
Uite un RegioExpress pe ruta Bucuresti-Brasov-Sibiu ar atrage foarte multi calatori, preturile fiind mai accesibile si timpul mai bun decat la Regio. La fel trebuie procedat si pe IR-urile Bucuresti-Pitesti/Targoviste: mai bine toate IR-urile ar fi transformate in RegioExpress si toata lumea ar fi multumita (mai putin cei de la CFR).
Trenul de noapte Galati-Bucuresti nord ca RE ar fi fost excelent , pe vremea cand l-au scos (Mai 2013) ajunsese sa aibe de la Galati si Braila aproximativ 70-80 de calatori pana la Buzau si numarul era in crestere , dar nu s-au gandit , au zis ca nu e rentabil si l-au scos chiar daca era cu Rama58... Acest tren sa fi fost RE si sa fi avut 20-49-2xxde Galati ar fi fost excelent . Ca mers era bun sa fi plecat din Galati ca R7002 la 24:30 cu sosire in Bucuresti nord de dimineata Via Buzau-Ploiesti sud si retur la 20:00 din Bucuresti nord via Urziceni ca tren R7001 , turnusul la locomotiva sa il fi facut cu IR1577 /1578 (electrica de Galati pe 1577/7002 si GMul pe 1578/7001).
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 22 Iul 2013, 10:07
In livret GM e asimilat cu LDE deci au acelasi tonaj si in general la LDE tonajele sunt mici cam la jumate fata de un EA unde sunt declivitati mai pronuntate Poate sa ii dea si o suta de trepte computerul regleaza curentul pe motoare
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 22 Iul 2013, 10:11
Tonajele astea nu se calculează după ureche. Se suprapune caracteristica de tracţiune peste profilul secţiei şi se stabileşte tonajul maxim (adică punctul unde forţa de tracţiune necesară o depăşeşte pe cea de aderenţă), viteza maximă şi timpul de parcurs. Bine, acum există un soft care face treaba asta, înainte se făcea cu creionul pe hârtie milimetrică, prin unele filmuleţe vechi despre CFR (parcă şi în cel despre Depoul Dej) apar şi oamenii care făceau treaba respectivă (cu planşeta, rola de hârtie milimetrică, rigla şi creionul).
Prin livretele trecute am văzut maxim 750t pe Constanţa - Mangalia, la tren cu o singură locomotivă LDE/GM. Cu dublă tracţiune nu am mai văzut de mult pe acolo (exceptând aducerea maşinii de rezervă înapoi la Constanţa).
EA-ul e de peste 3 ori mai puternic (are vreo 6800 CP), deci diferenţele de tonaj trebuie să fie pe măsură.
_________________ :TTT:
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 22 Iul 2013, 21:19
Mangalia-Pitesti-Calimanesti-Sibiu.
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5090 Data de inscriere : 25/04/2012
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 22 Iul 2013, 21:33
De unde mai ataseaza vagoane? ca pe Valea Oltului l-am vazut cu 4 vagoane. Multumesc.
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6224 Data de inscriere : 22/12/2012
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 22 Iul 2013, 21:34
Bucuresti Nord.
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
Subiect: Re: Trenuri Regio Lun 22 Iul 2013, 22:06
Sergiu rmn a scris:
De unde mai ataseaza vagoane? ca pe Valea Oltului l-am vazut cu 4 vagoane. Multumesc.
Are grupa de Bucuresti! 6 sau 8 26-16.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri Regio Mier 24 Iul 2013, 23:14
R 3003 Buc.Nord-Brasov in Breaza hc
image hosting photo bucket
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
Subiect: Re: Trenuri Regio Joi 25 Iul 2013, 16:01
R5643 Suceava - Dornești
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10607 Data de inscriere : 16/06/2010
Subiect: Re: Trenuri Regio Sam 27 Iul 2013, 14:55
INDA 60-1356-9 cu R9432 avand in compunere doua etajate , Sabareni 25-07-2013 h08:53