Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+88
Nk11
marcelbanu
Ciprian
ANDU2100HP
@ndrey
apmatei
redeme
puscasflaviu
Simply18
AndiCFR
Costin.H
Jhonyla
Goanga
Florin C
marian1967
alexmorph3us
stefanb.steff
andreiutzu
cristyadaX
IonutChircu
Shinkasen
phnegativ
Norbi
halmarius
Volk
sytrus
DAS 2011
florin.lifticariu
laur 133
Razvan Tudor
gardianlinux
mariushal
Costin.B
Vale
rich1974
kristi kkk
rizelgeorgel2004
NicuS
cristy79
Katalin4653
M.I.C.I.
tzifrea
adytm
Caspar
The Legend
EuroNight
Teodor
lifetec
Bobby_TM
AndreiStefan
92Dragos
DPS
cnusi
Adirmvl
Warrior12
Spartan1948
Nesebar
lapsanszkitamas
marius_catalin84
Andrey_tm
cfr500
Gabry Gabriel
TVlad
IonutCFR2009
Vitosa
Amiralul
DUAL
mishu88
costi_dumitru
Re6/6
baiazid
Adrian78
Sabik
Dr2005
allred
Cont dezactivat
cstefan
19jimmy84
ATM
razvan - trenuri
Balto
cristi CFR
cont dezactivat .
Radu Tudor
cardinal
Rarau
AlexD
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Warrior12




Numarul mesajelor : 157
Reputatie : 4652
Data de inscriere : 03/06/2012

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun Aug 05, 2013 10:17 pm

cristy79 a scris:
Totusi ca si putere financiara, cota de piata etc GFR e de departe pe locul intai... probabilca exista si interesele americanilor (iar chiorul se stie ca le este sclav) deci situatia este foarte complicata... Din pacate dupa ce in ultimii ani CFR Marfa a fost falimentata sistematic, ce pretentii mai putem avea? Tot pe doi lei va fi vanduta, asa cum s-a intamplat cu totul in tara asta  Sad macar sa nu ajunga cu totul la fier vechi...  Aceeasi soarta trista se pare ca va avea si CFR Calatori Sad

Aici va inselati amarnic! Daca varsta dvs este cea trecuta la profil atunci mai mult ca sigur ati vandut cine a vandut tara pe 2 bani... si anume "parintii" actualului guvern... Nu tin cu Basescu(poate o vrea si el o bucata din paine...) dar e clar ca s-au tras sfori pe parcursul licitatiei...
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5814
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun Aug 05, 2013 10:35 pm

CFR Marfa era pe profit pana in 2008-9 iar in 2012 a ajuns cu pierderi masive de 400 de milioane de euro... De ce in atatia ani marele luptator cu gura Basescu nu a iesit la rampa daca tot murea de grija acestei companii? Pentru ca era jefuita in liniste de cine trebuia (slugile lui gen boagiu, berceanu, nazare etc)... Jafurile din tara asta nu sunt apanajul unei singure parti; de acord ca toti s-au infruptat... Dar cel mai gretos mi se pare ca sa vii acum si sa te dai cu capul de toti peretii ca vai ce nenorocire se intampla acum cu CFR Marfa... Nu mai prind demult trucurile astea ieftine de starleta de iarmaroc, lumea s-a lamurit exact despre ce e vorba. Cat despre personaj, nici nu merita sa mai vorbim despre el, cantitatea de minciuni si ticalosii pe care ne-a servit-o zece ani este uriasa...
Din pacate soarta CFR Marfa nu se anunta prea fericita, se inscrie in lista companiilor falimentate special pt a fi vandute apoi pe doi lei catre cine trebuie... Teama mea este ca urmeaza si CFR Calatori, iar acolo mizeria este si mai mare, nu stiu poate se baga vreo companie europeana serioasa, altfel viitorul este cat se poate de sumbru Mad
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5659
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun Aug 05, 2013 10:50 pm

La CFR Calatori nu cred ca se va renunta asa usor ca sa o vanda.Cel mai pesimist lucru ar fi sa mai reduca din trenuri sa privatizeze mai multe sectii vazute ca neprofitabile si sa mai reduca din personal..E mai importanta zic eu.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun Aug 05, 2013 11:25 pm

Din păcate, ,,eficientizarea" CFR Călători se rezumă doar la anulări de trenuri... şi atât. Personalul rămâne, că altfel urlă sindicatele. DA-urile şi EA-urile rămân, că nea' Ion mecanicu' nu ştie să facă pe Malaxa/ADH/Desiro/Z6100 şi nici nu are loc acolo să îşi transporte pachetele şi prietenii. Nu mai zic de ,,izvorul" de motorină de la DA, care motorină se împarte frăţeşte cu toată schema de personal de decizie care dispune utilizarea unui DA + 1 vagon în locul Malaxei 700 proaspăt remotorizată.

Deci fix pix... personal prea mult şi prea prost repartizat, mersul trenurilor făcut cu partea dorsală, materialul rulant repartizat tot cu posteriorul... astea-s bubele mari. Culmea e că se pot rezolva, cu ceva voinţă, în câteva săptămâni. Da' nu se vrea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5220
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMar Aug 06, 2013 9:03 am

malaxa seria 700 trebuiau remotorizate cu benzina si GPL, macar gpl-ul se fura mai greu.
Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4598
Data de inscriere : 13/09/2012

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: CFR- un putrigai   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMar Aug 06, 2013 12:10 pm

cristy79 a scris:
CFR Marfa era pe profit pana in 2008-9 iar in 2012 a ajuns cu pierderi masive de 400 de milioane de euro... De ce in atatia ani marele luptator cu gura Basescu nu a iesit la rampa daca tot murea de grija acestei companii? Pentru ca era jefuita in liniste de cine trebuia (slugile lui gen boagiu, berceanu, nazare etc)... Jafurile din tara asta nu sunt apanajul unei singure parti; de acord ca toti s-au infruptat... Dar cel mai gretos mi se pare ca sa vii acum si sa te dai cu capul de toti peretii ca vai ce nenorocire se intampla acum cu CFR Marfa... Nu mai prind demult trucurile astea ieftine de starleta de iarmaroc, lumea s-a lamurit exact despre ce e vorba. Cat despre personaj, nici nu merita sa mai vorbim despre el, cantitatea de minciuni si ticalosii pe care ne-a servit-o zece ani este uriasa...
Din pacate soarta CFR Marfa nu se anunta prea fericita, se inscrie in lista companiilor falimentate special pt a fi vandute apoi pe doi lei catre cine trebuie... Teama mea este ca urmeaza si CFR Calatori, iar acolo mizeria este si mai mare, nu stiu poate se baga vreo companie europeana serioasa, altfel viitorul este cat se poate de sumbru Mad

Absolut corect, cristy79- spui lucrurilor pe nume, mai sunt cativa pe aici care viseaza ca va bubui de profit CFR dupa privatizari ori interesele sunt altele. CFR este pe moarte , asta e clar si e jupuita de "baietii destepti" Ei nu sunt in stare sa opreasca furturile pe M800 si sa imbunatateasca viteza redusa de la an la an si mai vorbesc de binefacerile managementului privat de parca ar fi facatorul de minuni al capitalismului, o sa ajunga sa privatizeze si apa din fantani Smile CFR la noi e comparabil cu societatile de transport feroviar din Bulgaria Pakistan, India nu cu DB din Germania sau cu cea din Polonia.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3304
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8260
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMar Aug 06, 2013 4:50 pm

Alte vesti despre caile ferate :

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15328995-guvernul-vrea-scumpeasca-biletele-tren-septembrie.htm

Si la B1 TV s-a spus despre acest lucru. Numai lucruri negative la gura opozitiei.
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6392
Data de inscriere : 03/08/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMar Aug 06, 2013 4:54 pm

http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Timisoara/Stiri/Platiti+de+CFR+sa+stea+degeaba+Povestea+a+70+de+mecanici
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5472
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMar Aug 06, 2013 5:14 pm

[quote=". CFR este pe moarte , asta e clar si e jupuita de "baietii destepti" [/quote]

.....prin CFR se splala bani care ajung apoi inapoi la stat prin AFER, CNAFER, si minister care impun societatilor de transport feroviar fel de fel de taxe pentru autorizatii, permise, certificari, atestate, agremente si alte bazaconii inventate. Acestea costa foarte mult, mai ales ca unele trebuiesc reinnoite anual sau periodic.Banii astfel irositi nu se mai intorc pentru eficientizarea transportului feroviar si a imbunatatirii infrastructurii.
Mai mult, in cadrul societatilor de transport feroviar mai ales in conducerile acestora sunt plasate si promovate politic persoane care nu au nici un fel de studii sau specialitate feroviara(cel putin 60% din personalul de conducere nu are studii feroviare de specialitate).Astfel ca societatilor de transport feroviar nu le ramane decat sa-si restranga activitatea(reducerea cheltuielilor) pentru ca sa poata plati "birurile "impuse si incompetenta mai marilor conducatori fara tangenta feroviara care deasemenea sunt obediente sindicatelor si regimului.
Asta se rasfrange din pacate asupra personalului feroviar care isi face datoria ca trenurile sa mai circule si nu in ultimul rand asupra calatorilor sau beneficiarilor care inca mai transporta marfa pe calea ferata.
Toate reorganizarile in calea ferata de pana acum au fost un esec, prin care nu a rezultat decat sporirea numarului posturilor administrative bine platite(afer, cnafer, minister, conduceri centrale la societati, AGA, consilii de administratie, etc) iar pe partea cealalta a rezultat investitii in material rulant nou si portiuni de linie reabilitata care nu pot fi folosite la capacitate nominala, un material rulant imbatranit(ca sa nu zic aproape fier vechi)in care se pompeaza bani multi pentru asa zisele "modernizari" cu comisioane, o infrastructura facuta praf si reduceri de personal (din pacate tot din randul celor de jos )care prin grija "administratiei sau managementului aprobat de minister" au ramas fara trenuri, material rulant si infrastructura.
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6717
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMar Aug 06, 2013 7:25 pm

Si asa biletele (la IR,IC), sunt peste posibilitatile financiare a multor romani care traiesc cu salariul minim pe economie, daca le mai scumpesc practic isi semneaza falimentul, asta numesc ei eficientizare..alungarea calatorilor care au ramas fideli trenului. Daca 2 persoane sau mai multe vor sa ajunga undeva, masina personala a unuia dintre ei va fi mult mai profitabila decat trenul, pentru 1 persoana sa zicem ca nu e profitabil sa mergi cu masina, dar de la 2 in sus, nu mai zic de vacante de familie, majoritatea le fac cu masina personala. Si uite asa creste numarul masinilor, poluarea, numarul de accidente (ca doar noi nu avem autostrazi si daca sunt, sunt glume de cativa km), si implicit de persoane decedate, dar cresc veniturile politiei romane...bravos!
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMier Aug 07, 2013 9:01 am

adytm a scris:
Absolut corect, cristy79- spui lucrurilor pe nume, mai sunt cativa pe aici care viseaza ca va bubui de profit CFR dupa privatizari ori interesele sunt altele. CFR este pe moarte , asta e clar si e jupuita de "baietii destepti" Ei nu sunt in stare sa opreasca furturile pe M800 si sa imbunatateasca viteza redusa de la an la an si mai vorbesc de binefacerile managementului privat de parca ar fi facatorul de minuni al capitalismului, o sa ajunga sa privatizeze si apa din fantani :)CFR la noi e comparabil cu societatile de transport feroviar din Bulgaria Pakistan, India nu cu DB din Germania sau cu cea din Polonia.

Prea multa confuzie intr-o singura fraza intre CFR Calatori si CFR S.A. ca gestionar de infrastructura, si totusi numai una dintre companii se poate privatiza. CFR Calatori nu are treaba cu furturile cu exceptia celor din propriul material rulant.
Sus In jos
Ciprian




Numarul mesajelor : 116
Reputatie : 5239
Data de inscriere : 20/09/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMier Aug 07, 2013 3:56 pm

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/tranzactie-unul-dintre-ofertantii-cfr-marfa-se-vinde-austriecilor-de-la-donau-finanz-185153.html
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6717
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMier Aug 07, 2013 4:24 pm

Ma cam zgarie pe retina "industrie feroviara" folosit des in acel articol, trecand peste poate se intampla cum a fost cu Regiotrans, mare agitatie ca vine DB si il cumpara, toate ziarele si televiziunile urlau ca vin nemtii si o sa avem trenuri nemtesti prin sate, ei bine au urlat degeaba ...

Si de ce sa cumpere o banca un operator feroviar? se pricep baietii asa bine la trenuri, mai bine raman cu economia lor si se asociaza cu un operator (asta sa intamplat deja), si ii finanteaza, fiecare cu treaba lui si totul merge bine.
Sus In jos
Bobby_TM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 679
Varsta : 41
Localizare : Timisoara
Reputatie : 5195
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMier Aug 07, 2013 8:22 pm

Viteza medie a trenurilor în România: 40 de kilometri pe oră

Sursa: Digi24.ro
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5659
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMier Aug 07, 2013 8:26 pm

Si va continua sa scada in urmatorii ani daca nu se trezesc cei de la guvernare.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 55 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: