La data de 26-05-2013 am executat un drum la Oradea cu 1834. Pret 47 lei. 06.50-10.01.
Ca sa imbin drumul cu utilul am vrut sa pozez pina portiunea Arad-Sintana urmind a face alt drum Oradea-Sintana cu personalul pentru restul rutei. Nu s-a putut, din varii motive pozele de Sintana au iesit rau iar retur am venit cu 1833.
In linii mari calatoria a decurs dupa cum e consemnat in jurnalul de bord.Cu mentiunea ca nu am avut nimic ,,la bord".
In Timisoara Nord IR 78 avea urmatoarea compunere, fiind la peronul alaturat lui 1834
Traxx 006 + 19 91 305 2 dom Budapest Kel+21 86 019 4 dom Brasov+2190 038 8 dom B. Grivita
Pina la Aradul Nou trenul a avut 66 de calatori din care 3 ceferisti dupa cum arata uniforma lor.
imediat dupa plecare a venit supracontrolul, avea un ecuson cu un numar, nu am cerut legitimatia de serviciu dar data viitoare imi scot la imprimanta un asemenea ecuson sa le arat ca n-are valoare cita vreme era nestampilat.
in Aradul Nou era ca pe vremuri
linia 1 libera, vagonul ala de vestiar cred ca e bagat in trafic, linia 2 RGT, apoi 1765 apoi noi si doua marfare CFR unul cu cazane altul cu masini. uuuu toata gara ocupata.
In Arad intram pe CORIDOR, domle pe coridor, dar coridorul fiind de transport e diferit de ,,colidorul" de acasa asa ca echipele sint la lucru.
[img][/img]
Datorita coridorului panoul cu meresiul trenurilor parca e avizierul formatiei PSI
de cind nu ati mai vazut sudori ca pe vremurile bune, poate doar muncitorii de pe peretii garii Arad
Eheee buldozerele nu mai sint ceau fost acum au GPS
dar basculantele sint romanesti
Oare de ce au demolat turnul de pa din Arad? nu era pe traiectul liniei
pentru ca nici asta destul de jerpelit nu este pe traiectul liniei noi.
basculantele astea oare au fost la canal, la Motru, la hidrocentrale? cred ca sint prea noi.
e pe aici un constructor care sa ne spuna ce cauta compactoarele astea cu care se lucreaza cind iti faci o casa, aici in santier? mai urmeaza sa vedem betonierele de 160 de litri de la Metro. Parca s-ar face o alee in parc din pvaje si acuma pregatesc terenul ,nu o linie de 160 km/h. ca la cai
Spre Arad Vest
Daca trenul merge pe liniile fostului triaj vad si o cladire interesanta, ce o fi fost la origine?
Pina la Utvinisul Nou firul din dreapta nu este folosit
Halta Utvinis a fost mutata putin mai la sosea
Zimandul Nou o am pe undeva pozata mai bine inclusiv magazia de marfa
Va mai amintiti de acesti martori tacuti ai aparitiei, evolutiei si acum ai decaderii caii ferate romane? uneori ei au cazut inaintea liniei pe care au deservit-o
Cindva pe aici era o fabrica de caramida care avea si o halta, ba chiar si o linie de incarcare.Nu am pozat chiar locul fostei cladiri dar asa de principiu...
Sintana. Toate trenurile opresc aici, Se observa ca linia nu are peron. E dincolo dar nu l-am pozat
In Sintana 2 peroane vor sa dea un bagaj la mecanic dar un tip vine din locomotiva la seful trenului in primul vagon, cupeu de servicu carevasazica, si il depune acolo.In Oradea mi-am dat seama ca nu era mecanicul.
Nu m-am uitat pe partea cu gara in Chisineu Cris.
Ca pe vremea lui Stalin trenul opreste in Ciumeghiu, probabil pentru tiganii cersetori care se urca acolo si cersesc pina la Oradea. doua femei venite cu masina asteapta trenul si iarasi remit un bagaj pe locomotiva care e indrumat spre cupeul de serviciu ,,pina la Cluj"
trenul opreste in Salonta, legatura MAV
Pe partea cu MAV alte bagaje sint urcate pe locomotiva.
pe partea cu statia turnul de apa
Estimp ce pozez si IDM vine cu un bagaj mare la cupeul de serviciu, ,,de măgan" separat adica de cei care erau pe partea opusa la usa locomotivei.
In Oradea Vest 2 linii se demonteaza: zvon: cica pentru Cheresig.
Vagoanele vechi din Oradea au fost mutate pe alta linie in locul lor un convoi de vagoane albastre 47/55/57 asteapta repausarea.
revizia e plina de locomotive si automotoare.Atunci ce este in depou? sau e de marfa?
persoanele din poza nu vor sa urce, toate au fost la locomotiva cu niste bagaje mari si dupa cum se vede sint indrumate de catre cineva din locomotiva la compartimentul de serviciu.Daca s-ar impune un tarif fix si pentru asta 20 de lei bagajul sau 50? in compartimentul de serviciu desigur.
Mai fac doua poze si plec din gara. O gara de altfel destul de ingrijita, trenurile sint anuntate frumos exista birou de informatii chiar daca e si casa de bilete.Nu ofera informatii despre privat din cite am constatat stind pe linga el.
Returul l-am facut in alta zi cu 1833 dar a nu am amai stat la documentare, doar cersetorii cu care m-am dus de la Ciumeghiu s-au intors acasa cu 1833. Nu stiu daca cersesc in Oradea sau pe alte trenuri si cu INTERREGIO se intorc. dar IR opreste in Ciumeghiu pentru ei, nu?