Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+110
CalinPiatraNeamt
Bobby_TM
dany90
sytrus
ANDU2100HP
iuli.hard
iustialex
marcelbanu
AMX 97-0548-4
Ryan Anderson
Caravelle_Zg
cristy79
ionutz72
Goanga
ATM
cristyadaX
phnegativ
ionutz85
raven234
Amiralul
Radu.B
alexmorph3us
florin29sv
brotybreaza
frank81
Arsen22
IonutCFR2009
arianul
vadaniel05
Cont dezactivat
Polpot
TonyGFR
Andrey_tm
baiazid
tzifrea
dandel
bostanescu 2
razvan - trenuri
Ciprian
user dezactivat...
92Dragos
cristi CFR
alex03bv
Balto
alex.alexus.tm
Jhonyla
rizelgeorgel2004
redeme
ldh80
costi_dumitru
Norbi
Caspar
MariusM
COSTACHE MIHAIL
EuroNight
Gabry Gabriel
Adisoft1991s
tudor_vl
aurelsandu
Hurricane
florin.lifticariu
Florin C
mureseanu_976
Dutzu
Karl
discoid21
cardinal
lifetec
TVlad
Sabik
DPS
Simply18
Radu
The Legend
Vale
FeroFan97
AndreiStefan
andreiutzu
AlexD
pannonia express
vanchorusebulgaria
Katalin4653
halmarius
huiu_goe
kristi kkk
manuela
riciu
spiderpc
cont dezactivat .
AndiCFR
@ndrey
Teodor
cfr500
Vitosa
Warrior12
lapsanszkitamas
DUAL
Rarau
Adrian78
NicuS
KOSTYK
alinx3330
Vlad
Costin.H
Alex Avram
Dr2005
Adirmvl
Spartan1948
allred
Nesebar
114 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
tzifrea

tzifrea


Numarul mesajelor : 51
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 4930
Data de inscriere : 19/07/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeMar 30 Apr 2013, 16:18

vanchorusebulgaria a scris:
Can u tell me please how to reack Iulius Mall in Cluj from train station which line I should use or there are more than one

There isnt a direct line from the train station to Iullius Mall. You have to take the bus number 4 from the train station (the bus station is just on the other side of the road from the train station, a bit to the left) and get off at the 6th stop (Mareșal Constantin Prezan is the name, its just after a large roundabout) and there you wait for a bus with the numbers 24, 24b or 25; take any of them and get down at the 3rd station called Iulius Mall.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeMar 30 Apr 2013, 18:10

tzifrea a scris:
You have to take the bus number 4 from the train station (the bus station is just on the other side of the road from the train station, a bit to the left) and get off at the 6th stop (Mareșal Constantin Prezan is the name, its just after a large roundabout) and there you wait for a bus with the numbers 24, 24b or 25; take any of them and get down at the 3rd station called Iulius Mall.

4 and 25 are trolleybuses (25 usually use articulated trolleybuses, 3 use only 12m trolleybuses).

From Mareşal C-tin. Prezan you can also use bus 48. That stop is also a good place to photograph Dac trolleybuses (and also all kind of buses and trolleybuses):
Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 0384-048-001

Renault SC 10 bus near Iulius Mall:
Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 0340-048-004

P.S.: Make sure you buy your ticket (2 RON - 1 fare, 4 RON - 2 fare, one day pass - 12 RON, valid only in the day of issuing... if you buy it at 10 pm, it's valid only 2 hours; you need an ID card or passport to buy a one day pass) and punch it properly. The ticket inspectors do not have a uniform and can appear when you less expect it.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeMier 01 Mai 2013, 19:40

baiazid poti afla mai multe despre cat a costat gara asta din Viena?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=620475447981889&set=a.178554505507321.45673.146871548675617&type=1&theater
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeMier 01 Mai 2013, 20:49

Aia e Wien Praterstern, o staţie mică (nu ştiu dacă nu cumva nu o fi încadrată ca Hm), doar pentru trafic local şi regional. E destul de veche, oricum, cred că are vreo 10 ani de când e aşa (în 2008 arăta la fel ca în poze). Ca off-topic, e şi singurul loc din juma' de Viena unde am găsit un magazin (Billa) deschis de Sf. Maria (că în rest, totul era închis, inclusiv mall-urile! Nu mai zic că în cursul săptămânii după ora 17 nu mai găseai decât restaurante şi benzinării, plus câteva shaormării turceşti deschise, restul era închis, dacă vroiai o pâine trebuia să mergi la periferie pe unde mai găseai câte un Plus/Lidl sau Profi deschis... că cele din oraş închideau la 17).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeMier 01 Mai 2013, 23:02

adrian78 a scris:
baiazid poti afla mai multe despre cat a costat gara asta din Viena?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=620475447981889&set=a.178554505507321.45673.146871548675617&type=1&theater

Este gara Wien Praterstern, insa nici vorba despre o simpla h.m. ci chiar una dintre cele mai importante gari de transport din Viena si un adevarat hub al transportului local si regional intermodal. In aceasta gara opereaza trenuri regionale, trenuri de tip S-Bahn si liniile de metrou U1 si U2 .

Lucrari la acest mod intermodal au avut loc incepand cu anul 1995, iar acestea au schimbat radical gara din punct de vedere arhitectural pentru ca a fost redesenata si a suportat numeroase modificari. Reconstructia principala a avut loc insa intre anii 2008 -2009 si a costat in jur de 30000000 E, suma fiind suportata din bugetul orasului Viena dar si din bugetul societatii care administreaza infrastructura de metrou.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 02 Mai 2013, 00:57

Şi, totuşi, e o staţie mică, cel puţin pentru ei.
Asta va fi o gară mare: http://hauptbahnhof-wien.at/de/index.jsp

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 02 Mai 2013, 01:19

Dr2005 a scris:
Şi, totuşi, e o staţie mică, cel puţin pentru ei.
Asta va fi o gară mare: http://hauptbahnhof-wien.at/de/index.jsp

Sunt multe gari in Viena insa repet, din punct de vedere al conexiunilor (transport intermodal-hub) Wien Praterstern este una dintre cele mai importante fiind denumita ,,main station'', acest lucru am subliniat atunci cand m-am referit la faptul ca nu este o simpla halta, tocmai pentru a nu se face confuzie cu ceea ce avem noi, orice comparatie fiind inutila... In ciuda acestui fapt gara in sine are doar o importanta locala deci nu are cum sa faca parte din categoria garilor mari insa nu este nici o simpla h.m. si asta daca ai mai fost in Austria sa vezi ca si ei au asa ceva chiar daca sunt foarte dezvoltati. Au si statii pe anumite rute regionale in care daca nu apesi pe buton trenul nu opreste iar statia are un simplu peron si o casuta de lemn pe post de acoperis in caz de vreme rea...

Gara Centrala (Hauptbahnhof) sau mai zis viitoare pentru ca nu este decat partial functionala, va fi nu numai cea mai mare gara din Austria ci din intreaga regiune din care face parte acest stat. Aceasta o putem denumi mai degraba ,,uriasa''.




Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeJoi 02 Mai 2013, 01:50

Staţii de metrou cu ieşire direct în gară şi peroane de tramvai/autobuz chiar lângă gară găseşti şi la Handelskai şi la Floridsdorf şi la Huetteldorf şi cam prin toate gările Vienei. De aia nu mi s-a părut atât de deosebit Pratersternul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6907
Data de inscriere : 15/03/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeVin 03 Mai 2013, 08:25

Voua va merge sa vizualizati pretul bileltelor pe infofer/cfrcalatori.ro ?
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeVin 03 Mai 2013, 09:21

Mie îmi merge.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeVin 03 Mai 2013, 13:22

Dr2005 a scris:
Staţii de metrou cu ieşire direct în gară şi peroane de tramvai/autobuz chiar lângă gară găseşti şi la Handelskai şi la Floridsdorf şi la Huetteldorf şi cam prin toate gările Vienei. De aia nu mi s-a părut atât de deosebit Pratersternul.

Probabil ca tu nu ai vazut nicio diferenta insa in Praterstern s-au investit 30 de milioane de Euro . Spre comparatie noi modernizam vreo 4-5 gari mari cu banii astia.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Intrebari si raspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeVin 03 Mai 2013, 20:00

Ma poate lamuri cineva de ce trenul "Bulgaria Express" Sofia-Moscova nu mai opreste in statiile Cernauti si Ternopol ?! As fi vrut sa ajung de la Iasi la Cernauti cu trenul si cum pe aceasta ruta alt tren de calatori nu exista urata situatie!
Din ce mi-a spus doamna de la agentia de voiaj CFR Iasi, au primit o telegrama din partea cailor ferate ucrainene precum ca "incepand cu 24 aprilie 2013 si pana la noi dispozitii opririle din statiile Cernauti si Ternopol se anuleaza"!!

Pentru colegii de forum din zona Sucevei- exista curse regulate de autobuze de la Suceava sau Iasi la Cernauti ? Multumesc anticipat!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Intrebari si raspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeVin 03 Mai 2013, 23:29

Unele intrebari mai tehnice:

-din cate stiu, al doilea tub de aer de la capetele vagoanelor, se foloseste ca un fel de rezerva- in sensul ca daca s-ar bloca accidental primul tub- primul circuit de aer- sa se poata frana pe al doilea tub- al doilea circuit de aer! Insa din ce am vazut astazi se leaga numai un singur tub de aer la capetele vagoanelor! De ce ?!
Aceasta la vagoanele de model mai vechi- produse in perioada 1964-1990!

-la vagoanele mai noi- produse sau modernizate dupa 1990-1998- am vazut ca au cate 4 tuburi de aer la fiecare capat! Din ce am inteles doua ar fi pentru circuitul pneumatic de franare (unul activ, unul de rezerva), iar celelalte doua pentru unele circuite secundare- usi automate, etc ?
Insa si la aceste vagoane din ce am vazut se leaga numai cate doua tuburi la fiecare capat, desi pentru a functiona la caz de urgenta si circuitele de rezerva ar trebui legate toate 4 tuburi !!

-la vagoanele de marfa toate care le-am vazut au cate doua tuburi la fiecare capat, dar se leaga numai unul din ele! De ce ?!

-tuburile de 10 bari de la locomotivele LE si LDE (la LDH au numai tuburile de 5 bari!) se folosesc in cazul dublei ori triplei tractiuni si in cazul vagoanelor de marfa care necesita descarcare prin aer comprimat ?

Va multumesc pentru raspunsuri!
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 26/09/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeSam 04 Mai 2013, 16:41

Constructiv, cand s-a adoptat sistemul de frana automata KE,s-au prevazut cate doua capete de comunicare ale instalatiei de frana(5 bari) la ambele capete ale vehiculelor feroviare,motivul fiind posibilitatea ruperii conductei pana la lonjeronul/traversa frontala a vehiculuui dintr-o cauza oarecare,caz in care s-ar folosi cealalta legatura(semiacuplare),circuitul de aer dupa lonjeron fiind comun si simplu( nu dublu,dupa cum cred ca banuiesti),acelasi lucru fiind valabil si pentru instalatia de 10 bari(8 bari la unele vehicole feroviare, gen AM X4500 de la SNCF,totodata fiind si presiunea minima in rezerva de aer principala).
legarea semiacuplarilor de aer de 5 (si 10 unde este cazul) se face NUMAI pe o singura parte a trenului deoarece asa este prevazut in R 006 de Remorcare si franare a trenurilor,find totodata si mai simplu de verificat pentru personalul din domeniu direct interesat.
La voagoanele de marfa se aplica cam acelasi principiu descris mai sus,ele avand in mare lor majoritate numai circuit de 5 bari( pentru frana automata),iar cele care sunt prevazute si cu circuit de 10 bari au numai pe o singura parte,fiind utilizat in scopurile prevazute de tipul vagonului( nu prea am auzit sa se mai practice din diverse cauze...).
La multipla se folosesc ,cel putin la noi numai cele de 5 bari,deoarece este o multipla,dar fara comanda multipla unificata de la un singur post central,ci fiecare locomotiva are personal pentru deservirea ei,iar daca ar fi sa fie comanda unificate;
la legarea comenzii unificate de obicei contactele de multipla anuleaza functionarea instalatiei DSV/vitezometru,acestea nemaifiind necesare,legarea in acest caz facandu-se dupa tipul si prevederile constructive si la ( sau fara) instalatia de inmagazinare a aerului comprimat de pe fiecare vehicol de tractiune( 10 bari) .
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitimeSam 04 Mai 2013, 17:48

Ce inseamna REV AUV 11.07.12 ?
Era scris pe un vagon de calatori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 32 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 49 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: