|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+110CalinPiatraNeamt Bobby_TM dany90 sytrus ANDU2100HP iuli.hard iustialex marcelbanu AMX 97-0548-4 Ryan Anderson Caravelle_Zg cristy79 ionutz72 Goanga ATM cristyadaX phnegativ ionutz85 raven234 Amiralul Radu.B alexmorph3us florin29sv brotybreaza frank81 Arsen22 IonutCFR2009 arianul vadaniel05 Cont dezactivat Polpot TonyGFR Andrey_tm baiazid tzifrea dandel bostanescu 2 razvan - trenuri Ciprian user dezactivat... 92Dragos cristi CFR alex03bv Balto alex.alexus.tm Jhonyla rizelgeorgel2004 redeme ldh80 costi_dumitru Norbi Caspar MariusM COSTACHE MIHAIL EuroNight Gabry Gabriel Adisoft1991s tudor_vl aurelsandu Hurricane florin.lifticariu Florin C mureseanu_976 Dutzu Karl discoid21 cardinal lifetec TVlad Sabik DPS Simply18 Radu The Legend Vale FeroFan97 AndreiStefan andreiutzu AlexD pannonia express vanchorusebulgaria Katalin4653 halmarius huiu_goe kristi kkk manuela riciu spiderpc cont dezactivat . AndiCFR @ndrey Teodor cfr500 Vitosa Warrior12 lapsanszkitamas DUAL Rarau Adrian78 NicuS KOSTYK alinx3330 Vlad Costin.H Alex Avram Dr2005 Adirmvl Spartan1948 allred Nesebar 114 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
tzifrea
Numarul mesajelor : 51 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4930 Data de inscriere : 19/07/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 30 Apr 2013, 16:18 | |
| - vanchorusebulgaria a scris:
- Can u tell me please how to reack Iulius Mall in Cluj from train station which line I should use or there are more than one
There isnt a direct line from the train station to Iullius Mall. You have to take the bus number 4 from the train station (the bus station is just on the other side of the road from the train station, a bit to the left) and get off at the 6th stop (Mareșal Constantin Prezan is the name, its just after a large roundabout) and there you wait for a bus with the numbers 24, 24b or 25; take any of them and get down at the 3rd station called Iulius Mall. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 30 Apr 2013, 18:10 | |
| - tzifrea a scris:
- You have to take the bus number 4 from the train station (the bus station is just on the other side of the road from the train station, a bit to the left) and get off at the 6th stop (Mareșal Constantin Prezan is the name, its just after a large roundabout) and there you wait for a bus with the numbers 24, 24b or 25; take any of them and get down at the 3rd station called Iulius Mall.
4 and 25 are trolleybuses (25 usually use articulated trolleybuses, 3 use only 12m trolleybuses). From Mareşal C-tin. Prezan you can also use bus 48. That stop is also a good place to photograph Dac trolleybuses (and also all kind of buses and trolleybuses): Renault SC 10 bus near Iulius Mall: P.S.: Make sure you buy your ticket (2 RON - 1 fare, 4 RON - 2 fare, one day pass - 12 RON, valid only in the day of issuing... if you buy it at 10 pm, it's valid only 2 hours; you need an ID card or passport to buy a one day pass) and punch it properly. The ticket inspectors do not have a uniform and can appear when you less expect it. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 01 Mai 2013, 19:40 | |
| baiazid poti afla mai multe despre cat a costat gara asta din Viena? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=620475447981889&set=a.178554505507321.45673.146871548675617&type=1&theater |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 01 Mai 2013, 20:49 | |
| Aia e Wien Praterstern, o staţie mică (nu ştiu dacă nu cumva nu o fi încadrată ca Hm), doar pentru trafic local şi regional. E destul de veche, oricum, cred că are vreo 10 ani de când e aşa (în 2008 arăta la fel ca în poze). Ca off-topic, e şi singurul loc din juma' de Viena unde am găsit un magazin (Billa) deschis de Sf. Maria (că în rest, totul era închis, inclusiv mall-urile! Nu mai zic că în cursul săptămânii după ora 17 nu mai găseai decât restaurante şi benzinării, plus câteva shaormării turceşti deschise, restul era închis, dacă vroiai o pâine trebuia să mergi la periferie pe unde mai găseai câte un Plus/Lidl sau Profi deschis... că cele din oraş închideau la 17). _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 01 Mai 2013, 23:02 | |
| - adrian78 a scris:
- baiazid poti afla mai multe despre cat a costat gara asta din Viena?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=620475447981889&set=a.178554505507321.45673.146871548675617&type=1&theater Este gara Wien Praterstern, insa nici vorba despre o simpla h.m. ci chiar una dintre cele mai importante gari de transport din Viena si un adevarat hub al transportului local si regional intermodal. In aceasta gara opereaza trenuri regionale, trenuri de tip S-Bahn si liniile de metrou U1 si U2 . Lucrari la acest mod intermodal au avut loc incepand cu anul 1995, iar acestea au schimbat radical gara din punct de vedere arhitectural pentru ca a fost redesenata si a suportat numeroase modificari. Reconstructia principala a avut loc insa intre anii 2008 -2009 si a costat in jur de 30000000 E, suma fiind suportata din bugetul orasului Viena dar si din bugetul societatii care administreaza infrastructura de metrou. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 02 Mai 2013, 00:57 | |
| Şi, totuşi, e o staţie mică, cel puţin pentru ei. Asta va fi o gară mare: http://hauptbahnhof-wien.at/de/index.jsp _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 02 Mai 2013, 01:19 | |
| - Dr2005 a scris:
- Şi, totuşi, e o staţie mică, cel puţin pentru ei.
Asta va fi o gară mare: http://hauptbahnhof-wien.at/de/index.jsp Sunt multe gari in Viena insa repet, din punct de vedere al conexiunilor (transport intermodal-hub) Wien Praterstern este una dintre cele mai importante fiind denumita ,,main station'', acest lucru am subliniat atunci cand m-am referit la faptul ca nu este o simpla halta, tocmai pentru a nu se face confuzie cu ceea ce avem noi, orice comparatie fiind inutila... In ciuda acestui fapt gara in sine are doar o importanta locala deci nu are cum sa faca parte din categoria garilor mari insa nu este nici o simpla h.m. si asta daca ai mai fost in Austria sa vezi ca si ei au asa ceva chiar daca sunt foarte dezvoltati. Au si statii pe anumite rute regionale in care daca nu apesi pe buton trenul nu opreste iar statia are un simplu peron si o casuta de lemn pe post de acoperis in caz de vreme rea... Gara Centrala (Hauptbahnhof) sau mai zis viitoare pentru ca nu este decat partial functionala, va fi nu numai cea mai mare gara din Austria ci din intreaga regiune din care face parte acest stat. Aceasta o putem denumi mai degraba ,,uriasa''. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 02 Mai 2013, 01:50 | |
| Staţii de metrou cu ieşire direct în gară şi peroane de tramvai/autobuz chiar lângă gară găseşti şi la Handelskai şi la Floridsdorf şi la Huetteldorf şi cam prin toate gările Vienei. De aia nu mi s-a părut atât de deosebit Pratersternul. _________________ :TTT:
|
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6907 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 03 Mai 2013, 08:25 | |
| Voua va merge sa vizualizati pretul bileltelor pe infofer/cfrcalatori.ro ? |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 03 Mai 2013, 09:21 | |
| |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 03 Mai 2013, 13:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- Staţii de metrou cu ieşire direct în gară şi peroane de tramvai/autobuz chiar lângă gară găseşti şi la Handelskai şi la Floridsdorf şi la Huetteldorf şi cam prin toate gările Vienei. De aia nu mi s-a părut atât de deosebit Pratersternul.
Probabil ca tu nu ai vazut nicio diferenta insa in Praterstern s-au investit 30 de milioane de Euro . Spre comparatie noi modernizam vreo 4-5 gari mari cu banii astia. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Intrebari si raspunsuri Vin 03 Mai 2013, 20:00 | |
| Ma poate lamuri cineva de ce trenul "Bulgaria Express" Sofia-Moscova nu mai opreste in statiile Cernauti si Ternopol ?! As fi vrut sa ajung de la Iasi la Cernauti cu trenul si cum pe aceasta ruta alt tren de calatori nu exista urata situatie! Din ce mi-a spus doamna de la agentia de voiaj CFR Iasi, au primit o telegrama din partea cailor ferate ucrainene precum ca "incepand cu 24 aprilie 2013 si pana la noi dispozitii opririle din statiile Cernauti si Ternopol se anuleaza"!! Pentru colegii de forum din zona Sucevei- exista curse regulate de autobuze de la Suceava sau Iasi la Cernauti ? Multumesc anticipat! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Intrebari si raspunsuri Vin 03 Mai 2013, 23:29 | |
| Unele intrebari mai tehnice:
-din cate stiu, al doilea tub de aer de la capetele vagoanelor, se foloseste ca un fel de rezerva- in sensul ca daca s-ar bloca accidental primul tub- primul circuit de aer- sa se poata frana pe al doilea tub- al doilea circuit de aer! Insa din ce am vazut astazi se leaga numai un singur tub de aer la capetele vagoanelor! De ce ?! Aceasta la vagoanele de model mai vechi- produse in perioada 1964-1990!
-la vagoanele mai noi- produse sau modernizate dupa 1990-1998- am vazut ca au cate 4 tuburi de aer la fiecare capat! Din ce am inteles doua ar fi pentru circuitul pneumatic de franare (unul activ, unul de rezerva), iar celelalte doua pentru unele circuite secundare- usi automate, etc ? Insa si la aceste vagoane din ce am vazut se leaga numai cate doua tuburi la fiecare capat, desi pentru a functiona la caz de urgenta si circuitele de rezerva ar trebui legate toate 4 tuburi !!
-la vagoanele de marfa toate care le-am vazut au cate doua tuburi la fiecare capat, dar se leaga numai unul din ele! De ce ?!
-tuburile de 10 bari de la locomotivele LE si LDE (la LDH au numai tuburile de 5 bari!) se folosesc in cazul dublei ori triplei tractiuni si in cazul vagoanelor de marfa care necesita descarcare prin aer comprimat ?
Va multumesc pentru raspunsuri! |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 04 Mai 2013, 16:41 | |
| Constructiv, cand s-a adoptat sistemul de frana automata KE,s-au prevazut cate doua capete de comunicare ale instalatiei de frana(5 bari) la ambele capete ale vehiculelor feroviare,motivul fiind posibilitatea ruperii conductei pana la lonjeronul/traversa frontala a vehiculuui dintr-o cauza oarecare,caz in care s-ar folosi cealalta legatura(semiacuplare),circuitul de aer dupa lonjeron fiind comun si simplu( nu dublu,dupa cum cred ca banuiesti),acelasi lucru fiind valabil si pentru instalatia de 10 bari(8 bari la unele vehicole feroviare, gen AM X4500 de la SNCF,totodata fiind si presiunea minima in rezerva de aer principala). legarea semiacuplarilor de aer de 5 (si 10 unde este cazul) se face NUMAI pe o singura parte a trenului deoarece asa este prevazut in R 006 de Remorcare si franare a trenurilor,find totodata si mai simplu de verificat pentru personalul din domeniu direct interesat. La voagoanele de marfa se aplica cam acelasi principiu descris mai sus,ele avand in mare lor majoritate numai circuit de 5 bari( pentru frana automata),iar cele care sunt prevazute si cu circuit de 10 bari au numai pe o singura parte,fiind utilizat in scopurile prevazute de tipul vagonului( nu prea am auzit sa se mai practice din diverse cauze...). La multipla se folosesc ,cel putin la noi numai cele de 5 bari,deoarece este o multipla,dar fara comanda multipla unificata de la un singur post central,ci fiecare locomotiva are personal pentru deservirea ei,iar daca ar fi sa fie comanda unificate; la legarea comenzii unificate de obicei contactele de multipla anuleaza functionarea instalatiei DSV/vitezometru,acestea nemaifiind necesare,legarea in acest caz facandu-se dupa tipul si prevederile constructive si la ( sau fara) instalatia de inmagazinare a aerului comprimat de pe fiecare vehicol de tractiune( 10 bari) . |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 04 Mai 2013, 17:48 | |
| Ce inseamna REV AUV 11.07.12 ? Era scris pe un vagon de calatori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |