Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+110
CalinPiatraNeamt
Bobby_TM
dany90
sytrus
ANDU2100HP
iuli.hard
iustialex
marcelbanu
AMX 97-0548-4
Ryan Anderson
Caravelle_Zg
cristy79
ionutz72
Goanga
ATM
cristyadaX
phnegativ
ionutz85
raven234
Amiralul
Radu.B
alexmorph3us
florin29sv
brotybreaza
frank81
Arsen22
IonutCFR2009
arianul
vadaniel05
Cont dezactivat
Polpot
TonyGFR
Andrey_tm
baiazid
tzifrea
dandel
bostanescu 2
razvan - trenuri
Ciprian
user dezactivat...
92Dragos
cristi CFR
alex03bv
Balto
alex.alexus.tm
Jhonyla
rizelgeorgel2004
redeme
ldh80
costi_dumitru
Norbi
Caspar
MariusM
COSTACHE MIHAIL
EuroNight
Gabry Gabriel
Adisoft1991s
tudor_vl
aurelsandu
Hurricane
florin.lifticariu
Florin C
mureseanu_976
Dutzu
Karl
discoid21
cardinal
lifetec
TVlad
Sabik
DPS
Simply18
Radu
The Legend
Vale
FeroFan97
AndreiStefan
andreiutzu
AlexD
pannonia express
vanchorusebulgaria
Katalin4653
halmarius
huiu_goe
kristi kkk
manuela
riciu
spiderpc
cont dezactivat .
AndiCFR
@ndrey
Teodor
cfr500
Vitosa
Warrior12
lapsanszkitamas
DUAL
Rarau
Adrian78
NicuS
KOSTYK
alinx3330
Vlad
Costin.H
Alex Avram
Dr2005
Adirmvl
Spartan1948
allred
Nesebar
114 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeLun 22 Apr 2013, 14:05

Pai nu prea vad si firmele straine se strica cand ajung la noi am auzit de o firma ce reabiliteaza tronsonul Atel-Dumbraveni a angajat directori de santier fost sefi de gara care l-a randul lui si-a angajat fratele electrician
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeLun 22 Apr 2013, 14:35

Nu am intrebat degeaba. Mersi. Daca s-ar introduce tren cu o parte din bilete cumparate "low cost" putem face o socoteala simpla caci CFR CALATORI ar avea profit : de exemplu 600/tren de pasageri din care : 200 oameni x 15 lei (bilete low cost) = 3000 lei, 200 oameni x 58 lei (tarif intreg) = 11600 lei, restul de 300 cu reduceri de student, elev, pensionar. Deci mai mult ca sigur ar avea profit. Oricum ma gandesc serios ca in 2013 sa merg cu trenul regio la mare deoarece imi plac trenurile si nu vreau sa arunc bani pe "fereastra trenului". Daca as merge cu autocarul as pierde 1 ora prin autogara la imbarcare din cauza aglomeratiei la vara si insuficientei lor.
Sus In jos
bostanescu 2

bostanescu 2


Numarul mesajelor : 25
Varsta : 101
Localizare : Stadionul Giulesti
Reputatie : 4274
Data de inscriere : 05/04/2013

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeLun 22 Apr 2013, 17:32

Cineva a dat niste consumuri in KW pt Bucuresti-Ploiesti tren cu 7 vagoane parca.La 60km sa consumat o medie de 500-600KW.Facand un calcul pur teoretic pt Bucuresti-Constanta 225km ar veni cam 2400 KW.Nu stiu cat costa kilowatu la CFR sa zicem 1,5lei inmultit cu 2400=3600lei. 3600+TUI(6700)=10000 ROTUNJIT.Acum intra si plata personalului trenului cam 1000lei si uzura locomotivei+vagoane si avem un total de 14000 sa zicem.Acum sa vedem incasarile la 7 vagoane X 70 calatoriX cu 58lei=28420lei.Nu stiu daca e corect calculat
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeLun 22 Apr 2013, 19:30

Reducerile de elev/student/pensionar/veteran sunt decontate către CFR Călători. E ilogic să socotim încasări mai reduse din cauza reducerilor, pentru că CFR tot 58 de lei încasează şi pentru studenţi, de exemplu (29 RON la casă şi 29 RON decont de la Ministerul Educaţiei).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Sabik




Numarul mesajelor : 341
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 4692
Data de inscriere : 24/12/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: TUI   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeLun 22 Apr 2013, 19:32

TUI e aceasi pe orice sectie: 27 lei/km?

Si o alta intrebare: transportatorii de marfa cat platesc pe km?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeLun 22 Apr 2013, 19:38

DIn ce am auzit eu era undeva la 4 euro/km cam 16 lei/km la trenurile de marfa
Pe Bucuresti-Constanta e 27 de lei pentru ca viteza maxima este 140km/h si tonaju maxim e 3000t


Noul sistem de calcul se bazeaza pe o formula cu multe elemente necunoscute, neluate in considerare pana acum:

TUI = S TUI sectie,

unde: TUI sectie = TUI tonaj + TUI circulatie


Practic, taxa de utilizare a infrastructurii va fi diferita de la un tren la altul, in functie de tipul sectiilor feroviare utilizate (aceste sectii sunt impartite pe clase, prezentate in tabel) si traseul ales (de acesta depinde costul conducerii si dirijarii circulatiei).

Componentele TUI tonaj si TUI circulatie se calculeaza la randul lor pe baza unor coeficienti nefolositi pana acum, a caror valoare va fi stabilita de CFR SA:


TUI tonaj = (nr. km x Tts) + [(Tonaj brut - Tonaj minim) x Factor tonaj],

unde: Tts = tariful in functie de tonaj, diferentiat pentru liniile electrificate (Ttse) si neelectrificate (Ttsn);

Tonaj brut = tonajul brut al trenului (inclusiv al locomotivelor in actiune) sau tonajul locomotivelor/automotoarelor

in cazul circulatiei fara material rulant tractat;

Tonaj minim = tonajul brut al trenului incepand de la care se aplica factorul de tonaj;

Factor tonaj = un coeficient de corectie care se aplica la tonajul brut al trenului.


TUI circulatie = nr. km x Tc, unde Tc este tariful perceput pentru conducerea si dirijarea circulatiei trenurilor pe infrastructura CFR SA.

Desi nu au fost publicate valorile coeficientilor din aceste formule, operatorii privati nu se asteapta sa fie avantajati de rezultatul final al calculelor pe baza formulelor de mai sus. Evident, vor fi dezavantajate trenurile de mare tonaj, care circula pe magistrale aglomerate, de mare viteza. „stim ca se pregateste o modificare a modului de calcul, iar perspectivele nu sunt prea bune: vom avea parte de o crestere cu 30-40% a taxei. Exista si un aspect pozitiv al noului sistem de calcul al TUI, pentru ca vor fi diferentieri in functie de volumul de marfa transportat, importanta sectiei feroviare sau a magistralei utilizate. Dintr-o simulare facuta pe trenurile Servtrans Invest, rezulta ca vom plati mai mult si vom fi dezavantajati in fata operatorilor straini. Pentru straini, TUI reprezinta 20% din cheltuieli, in timp ce pentru noi, la tarifele actuale, ponderea este de 35%-40%. Daca TUI va mai creste, decalajul va fi si mai mare si nu vom putea avea tarife de transport competitive“, spune George Buruiana.




Clasa sectiei feroviare Regimul de viteza (km/h)

de la la

A 121 200

B 101 120

C 61 100

D 0 60

E (linii cu trafic exclusiv de marfa) 0 60

R (linii cu trafic redus,

adica mai putin de 5 trenuri/zi) – –

I (linii cu ecartament ingust) – –


Noile principii de calcul a TUI

 Reteaua feroviara va fi impartita in categorii de linii care vor avea tarife diferentiate in functie de cheltuielile de utilizare si de intretinere;

 TUI se va baza tot pe indicatorul tren-km, insa acesta va fi ponderat cu un coeficient in functie de tonajul trenului;

 TUI va fi determinata in functie de costurile directe generate de utilizarea infrastructurii, luand in calcul tipul de trafic (marfa sau calatori);

 Vor fi aplicate aceleasi tarife pentru toti operatorii de transport feroviar cu acelasi tip de trafic, pe sectii de cale ferata similare;

 Metodologia de calcul asigura un tratament nediscriminatoriu tuturor operatorilor;

 Noul sistem ofera posibilitati tuturor celor implicati sa-si imbunatateasca eficienta si sa reduca costurile.

Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeLun 22 Apr 2013, 21:37

trenul ce a sosit in obor cu suporterii petrolului era tren special sau tren regio prelungit pana acolo?
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeLun 22 Apr 2013, 21:40

E un tren special pentru suporteri.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeLun 22 Apr 2013, 21:54

COSTACHE MIHAIL a scris:
E un tren special pentru suporteri.
multumesc Very Happy abere
Sus In jos
dandel

dandel


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 28/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 15:52

Stie cineva daca trenul ICN - ISTER, ajunge de obicei cu intarziere la Arad cand vine de la Bucuresti?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 16:35

Nu ajunge cu intarziere
Sus In jos
dandel

dandel


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 28/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 16:36

Multumesc pentru informatie.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 17:27

dandel a scris:
Stie cineva daca trenul ICN - ISTER, ajunge de obicei cu intarziere la Arad cand vine de la Bucuresti?
Maxim 20 de minute .... dar in general ajunge cam cu 10~15 in Simeria de unde recupereaza mereu :d.20 in Arad daca are mai mult in Simeria.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeMier 24 Apr 2013, 18:53

20 - 30 de minute.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitato
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 25 Apr 2013, 16:09

vreau sa aflu si eu 4 lucruri
statia ce se afla la nord(ce mai nordica)este... daca mai este folosita
ce mai vestica statie...... daca mai este folosita
estica-tulcea
sudica-zimnicia
astept completari
mesi Very Happy
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 30 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: