| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+110CalinPiatraNeamt Bobby_TM dany90 sytrus ANDU2100HP iuli.hard iustialex marcelbanu AMX 97-0548-4 Ryan Anderson Caravelle_Zg cristy79 ionutz72 Goanga ATM cristyadaX phnegativ ionutz85 raven234 Amiralul Radu.B alexmorph3us florin29sv brotybreaza frank81 Arsen22 IonutCFR2009 arianul vadaniel05 Cont dezactivat Polpot TonyGFR Andrey_tm baiazid tzifrea dandel bostanescu 2 razvan - trenuri Ciprian user dezactivat... 92Dragos cristi CFR alex03bv Balto alex.alexus.tm Jhonyla rizelgeorgel2004 redeme ldh80 costi_dumitru Norbi Caspar MariusM COSTACHE MIHAIL EuroNight Gabry Gabriel Adisoft1991s tudor_vl aurelsandu Hurricane florin.lifticariu Florin C mureseanu_976 Dutzu Karl discoid21 cardinal lifetec TVlad Sabik DPS Simply18 Radu The Legend Vale FeroFan97 AndreiStefan andreiutzu AlexD pannonia express vanchorusebulgaria Katalin4653 halmarius huiu_goe kristi kkk manuela riciu spiderpc cont dezactivat . AndiCFR @ndrey Teodor cfr500 Vitosa Warrior12 lapsanszkitamas DUAL Rarau Adrian78 NicuS KOSTYK alinx3330 Vlad Costin.H Alex Avram Dr2005 Adirmvl Spartan1948 allred Nesebar 114 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 22 Apr 2013, 14:05 | |
| Pai nu prea vad si firmele straine se strica cand ajung la noi am auzit de o firma ce reabiliteaza tronsonul Atel-Dumbraveni a angajat directori de santier fost sefi de gara care l-a randul lui si-a angajat fratele electrician |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 22 Apr 2013, 14:35 | |
| Nu am intrebat degeaba. Mersi. Daca s-ar introduce tren cu o parte din bilete cumparate "low cost" putem face o socoteala simpla caci CFR CALATORI ar avea profit : de exemplu 600/tren de pasageri din care : 200 oameni x 15 lei (bilete low cost) = 3000 lei, 200 oameni x 58 lei (tarif intreg) = 11600 lei, restul de 300 cu reduceri de student, elev, pensionar. Deci mai mult ca sigur ar avea profit. Oricum ma gandesc serios ca in 2013 sa merg cu trenul regio la mare deoarece imi plac trenurile si nu vreau sa arunc bani pe "fereastra trenului". Daca as merge cu autocarul as pierde 1 ora prin autogara la imbarcare din cauza aglomeratiei la vara si insuficientei lor. |
|
| |
bostanescu 2
Numarul mesajelor : 25 Varsta : 101 Localizare : Stadionul Giulesti Reputatie : 4274 Data de inscriere : 05/04/2013
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 22 Apr 2013, 17:32 | |
| Cineva a dat niste consumuri in KW pt Bucuresti-Ploiesti tren cu 7 vagoane parca.La 60km sa consumat o medie de 500-600KW.Facand un calcul pur teoretic pt Bucuresti-Constanta 225km ar veni cam 2400 KW.Nu stiu cat costa kilowatu la CFR sa zicem 1,5lei inmultit cu 2400=3600lei. 3600+TUI(6700)=10000 ROTUNJIT.Acum intra si plata personalului trenului cam 1000lei si uzura locomotivei+vagoane si avem un total de 14000 sa zicem.Acum sa vedem incasarile la 7 vagoane X 70 calatoriX cu 58lei=28420lei.Nu stiu daca e corect calculat |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 22 Apr 2013, 19:30 | |
| Reducerile de elev/student/pensionar/veteran sunt decontate către CFR Călători. E ilogic să socotim încasări mai reduse din cauza reducerilor, pentru că CFR tot 58 de lei încasează şi pentru studenţi, de exemplu (29 RON la casă şi 29 RON decont de la Ministerul Educaţiei). _________________ :TTT:
|
|
| |
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: TUI Lun 22 Apr 2013, 19:32 | |
| TUI e aceasi pe orice sectie: 27 lei/km?
Si o alta intrebare: transportatorii de marfa cat platesc pe km? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 22 Apr 2013, 19:38 | |
| DIn ce am auzit eu era undeva la 4 euro/km cam 16 lei/km la trenurile de marfa Pe Bucuresti-Constanta e 27 de lei pentru ca viteza maxima este 140km/h si tonaju maxim e 3000t
Noul sistem de calcul se bazeaza pe o formula cu multe elemente necunoscute, neluate in considerare pana acum:
TUI = S TUI sectie,
unde: TUI sectie = TUI tonaj + TUI circulatie
Practic, taxa de utilizare a infrastructurii va fi diferita de la un tren la altul, in functie de tipul sectiilor feroviare utilizate (aceste sectii sunt impartite pe clase, prezentate in tabel) si traseul ales (de acesta depinde costul conducerii si dirijarii circulatiei).
Componentele TUI tonaj si TUI circulatie se calculeaza la randul lor pe baza unor coeficienti nefolositi pana acum, a caror valoare va fi stabilita de CFR SA:
TUI tonaj = (nr. km x Tts) + [(Tonaj brut - Tonaj minim) x Factor tonaj],
unde: Tts = tariful in functie de tonaj, diferentiat pentru liniile electrificate (Ttse) si neelectrificate (Ttsn);
Tonaj brut = tonajul brut al trenului (inclusiv al locomotivelor in actiune) sau tonajul locomotivelor/automotoarelor
in cazul circulatiei fara material rulant tractat;
Tonaj minim = tonajul brut al trenului incepand de la care se aplica factorul de tonaj;
Factor tonaj = un coeficient de corectie care se aplica la tonajul brut al trenului.
TUI circulatie = nr. km x Tc, unde Tc este tariful perceput pentru conducerea si dirijarea circulatiei trenurilor pe infrastructura CFR SA.
Desi nu au fost publicate valorile coeficientilor din aceste formule, operatorii privati nu se asteapta sa fie avantajati de rezultatul final al calculelor pe baza formulelor de mai sus. Evident, vor fi dezavantajate trenurile de mare tonaj, care circula pe magistrale aglomerate, de mare viteza. „stim ca se pregateste o modificare a modului de calcul, iar perspectivele nu sunt prea bune: vom avea parte de o crestere cu 30-40% a taxei. Exista si un aspect pozitiv al noului sistem de calcul al TUI, pentru ca vor fi diferentieri in functie de volumul de marfa transportat, importanta sectiei feroviare sau a magistralei utilizate. Dintr-o simulare facuta pe trenurile Servtrans Invest, rezulta ca vom plati mai mult si vom fi dezavantajati in fata operatorilor straini. Pentru straini, TUI reprezinta 20% din cheltuieli, in timp ce pentru noi, la tarifele actuale, ponderea este de 35%-40%. Daca TUI va mai creste, decalajul va fi si mai mare si nu vom putea avea tarife de transport competitive“, spune George Buruiana.
Clasa sectiei feroviare Regimul de viteza (km/h)
de la la
A 121 200
B 101 120
C 61 100
D 0 60
E (linii cu trafic exclusiv de marfa) 0 60
R (linii cu trafic redus,
adica mai putin de 5 trenuri/zi) – –
I (linii cu ecartament ingust) – –
Noile principii de calcul a TUI
Reteaua feroviara va fi impartita in categorii de linii care vor avea tarife diferentiate in functie de cheltuielile de utilizare si de intretinere;
TUI se va baza tot pe indicatorul tren-km, insa acesta va fi ponderat cu un coeficient in functie de tonajul trenului;
TUI va fi determinata in functie de costurile directe generate de utilizarea infrastructurii, luand in calcul tipul de trafic (marfa sau calatori);
Vor fi aplicate aceleasi tarife pentru toti operatorii de transport feroviar cu acelasi tip de trafic, pe sectii de cale ferata similare;
Metodologia de calcul asigura un tratament nediscriminatoriu tuturor operatorilor;
Noul sistem ofera posibilitati tuturor celor implicati sa-si imbunatateasca eficienta si sa reduca costurile.
|
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 22 Apr 2013, 21:37 | |
| trenul ce a sosit in obor cu suporterii petrolului era tren special sau tren regio prelungit pana acolo? |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 22 Apr 2013, 21:40 | |
| E un tren special pentru suporteri. |
|
| |
Vizitato Vizitator
| |
| |
dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 24 Apr 2013, 15:52 | |
| Stie cineva daca trenul ICN - ISTER, ajunge de obicei cu intarziere la Arad cand vine de la Bucuresti? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 24 Apr 2013, 16:35 | |
| |
|
| |
dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 24 Apr 2013, 16:36 | |
| Multumesc pentru informatie. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 24 Apr 2013, 17:27 | |
| - dandel a scris:
- Stie cineva daca trenul ICN - ISTER, ajunge de obicei cu intarziere la Arad cand vine de la Bucuresti?
Maxim 20 de minute .... dar in general ajunge cam cu 10~15 in Simeria de unde recupereaza mereu :d.20 in Arad daca are mai mult in Simeria. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 24 Apr 2013, 18:53 | |
| 20 - 30 de minute. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 25 Apr 2013, 16:09 | |
| vreau sa aflu si eu 4 lucruri statia ce se afla la nord(ce mai nordica)este... daca mai este folosita ce mai vestica statie...... daca mai este folosita estica-tulcea sudica-zimnicia astept completari mesi |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|