Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+110
CalinPiatraNeamt
Bobby_TM
dany90
sytrus
ANDU2100HP
iuli.hard
iustialex
marcelbanu
AMX 97-0548-4
Ryan Anderson
Caravelle_Zg
cristy79
ionutz72
Goanga
ATM
cristyadaX
phnegativ
ionutz85
raven234
Amiralul
Radu.B
alexmorph3us
florin29sv
brotybreaza
frank81
Arsen22
IonutCFR2009
arianul
vadaniel05
Cont dezactivat
Polpot
TonyGFR
Andrey_tm
baiazid
tzifrea
dandel
bostanescu 2
razvan - trenuri
Ciprian
user dezactivat...
92Dragos
cristi CFR
alex03bv
Balto
alex.alexus.tm
Jhonyla
rizelgeorgel2004
redeme
ldh80
costi_dumitru
Norbi
Caspar
MariusM
COSTACHE MIHAIL
EuroNight
Gabry Gabriel
Adisoft1991s
tudor_vl
aurelsandu
Hurricane
florin.lifticariu
Florin C
mureseanu_976
Dutzu
Karl
discoid21
cardinal
lifetec
TVlad
Sabik
DPS
Simply18
Radu
The Legend
Vale
FeroFan97
AndreiStefan
andreiutzu
AlexD
pannonia express
vanchorusebulgaria
Katalin4653
halmarius
huiu_goe
kristi kkk
manuela
riciu
spiderpc
cont dezactivat .
AndiCFR
@ndrey
Teodor
cfr500
Vitosa
Warrior12
lapsanszkitamas
DUAL
Rarau
Adrian78
NicuS
KOSTYK
alinx3330
Vlad
Costin.H
Alex Avram
Dr2005
Adirmvl
Spartan1948
allred
Nesebar
114 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMar 12 Feb 2013, 18:04

Karpaty a scris:
Dr2005 a scris:
Ideal ar fi să revizuiască tot parcul de Malaxa şi LVT remotorizate... că un ADH e cam cât trei vagoane 21-47.

Fereasca Dumnezeu ! , cotetele trebuiesc taiate si adus altceva mai bun fara osie simpla cum sunt cotetele . Cu asemenea cazaturi nu vor atrage calatorii in veci , lumea fuge de asa ceva , toti se vaita dupa un mers cu asemenea cazaturi . Ultima data cand am mers cu un cotet a fost in Decembrie din Valcea la Piatra Olt si sa nu va spun ce era la gura unui calator cand s-a dat jos in Piatra Olt ............. asemenea matrial rulant nu are ce sa caute in zilele de azi in exploatare de zi cu zi , adica in Vest se merge cu 300km/h si conditiile din tren sunt de domeniul sf pentru Romania iar noi tinem in exploatare cotetele de pe vremea razboiului Mad sa fim seriosi totusi sis a nu ne mai miram ca nu vine lumea la tren cand CFR ofera conditii de .............. Mad
Asemenea material rulant are motoare Euro-3, computer de bord şi consum redus şi, cel mai important, este neamortizat, pompându-se o groază de bani în el. Sunt de acord să fie oprit programul de modernizare (de fapt, chiar a fost oprit), dar ce s-a făcut până acum trebuie pus la lucru măcar 8 - 10 ani, pentru că altfel CFR Călători tot pe pierdere va lucra (şi, din cauza asta, societatea a ajuns într-un r***t (şi nu d'ăla turcesc) mai mare decât vă puteţi imagina).
Ce ar trebui făcut, în opinia mea, pentru aducere pe profit:
A. Organizatoric
- renunţarea la taxarea actuală şi reintroducerea sistemului vechi, cu combinarea distanţelor
- împărţirea trenurilor lungi şi fără călători pe toată distanţa şi asigurarea de legături (la 5 minute şi care să aştepte la nevoie, nu la o oră, nu la 2 ore) pe secţiile cu trafic mai redus la trenurile de lung parcurs (de ex. să penduleze automotor pe Botoşani - Leorda şi să aibă legătură la trenurile de Bucureşti, Timişoara, eventual Iaşi, valabil şi pentru Tulcea, Mangalia (în extrasezon), Alexandria ş.a.)
- reorganizarea mersului pentru a exista legături facile şi cu alte mijloace de transport (trenuri private, dube ş.a.)
- introducerea de vagoane 19/21-70 pe trenurile internaţionale
- regândirea amplasării depourilor şi reviziilor de vagoane, desfiinţarea dormitoarelor şi partidelor din unele staţii (Roşiori, Mărăşeşti, Feteşti ş.a.), care să nu mai formeze trenuri din cauza apropierii de alte staţii cu aceleaşi facilităţi
- regândirea organigramei (foarte stufoasă la nivel de şefi şi foarte redusă la nivel de personal de execuţie, atât TESA, cât şi mecanici, manevranţi, naşi)
- regândirea organizării şefilor de tren şi conductorilor, în sensul că la trenurile cu automotor sau cu mai 3 sau mai puţine vagoane să nu fie nevoie şi de conductor; organizarea personalului rămas ,,pe afară" pentru supracontrol, vânzare de bilete sau, dacă au studiile/autorizările necesare, redistribuirea pe alte posturi

B. Tehnic
- readucerea, în regim de urgenţă, în circulaţie a întregului parc de rame electrice şi automotoare (Desiro + ADH + Malaxe/LVT modernizate)
- program de achiziţie de rame electrice şi automotoare deja apte de traseu, care să nu necesite investiţii mari pentru punerea în exploatare (cum a adus Regiotrans Caravelle-uri, TFC DH2-uri ş.a.), iar pe termen lung achiziţia de automotoare şi rame electrice noi
- readucerea urgentă în exploatare a parcului de LDH cu motor Caterpillar, MTU, a celor seria 89 (cu sursă pentru încălzirea trenului) şi a GM-urilor
- stoparea programului de reparaţie majoră (RR/RG/RK) pentru locomotivele 060-DA, LDH125, 060-EA/EA1 clasice şi pentru automotoarele Malaxa nemodernizate şi valorificarea lor pe piaţa liberă
- readucerea de urgenţă în exploatare a locomotivelor 040-EC şi modernizarea lor cu reglare continuă a forţei de tracţiune
- pe partea de vagoane: revizuirea urgentă a vagoanelor DWA, AVA 200, 19/20-54/55, 20-49 şi 19/20-76 în detrimentul vagoanelor din seriile 11-47, 20/21-47/57, 19/20/39-50; repartizarea materialului rulant în funcţie de confortul oferit (nu 21-70 pe Bucureşti - Ploieşti şi 20-49 pe Bucureşti - Satu Mare)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMar 12 Feb 2013, 18:14

Lipsa calatorilor din anumite trenuri face parte din "strategia" CFR Calatori adica cum la CFR lucreaza "specialisti" care analizeaza si vegheaza "bunul" mers al trenurilor , trenuri puse aiurea , fragmentate in bucatele si bucatele , conditiile demne de epoca de piatra (malaxa) au facut ca , calatorul sa fuga de tren , asta e realitatea . Calatorii nu se atrag cu malaxa sau cu un mers prost cu trenuri puse cand vor ei si multe alte minusuri oferite de CFR , asta se si urmareste sa se declare trenurile ca fiind nerentabile si compania adusa in pargul falimentului pentru a fi vanduta pe nimic , poate ma insel dar eu asa vad lucrurile si ca asta se intampla in CFR .

Bun , deci pentru anul asta CFR Calatori nu aduce alte motoare , bravo , sa ne traiasca compania de 2 bani cu pierderi pe zi ce trece tot mai mari si cu trenurile lor facute dupa ureche sau dupa ce viseaza badea Gheorghe .

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMar 12 Feb 2013, 18:16

Dr2005 dar de unde EC-uri? ca le-au taiat ca *rost*i. Poate daca se-apuca astia sa construiasca EC-uri Phoenix
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMar 12 Feb 2013, 18:34

Malaxa a fost modernizata pentru ca x si y au avut de luat un comision barosan adaugat in contul propriu , acum pe bune , in anul 2013 in RO inca tragem pisica de coada , ne legam la cap cu un material rulant vechi si depasit din 1900 toamna cand puteam sa il casam si sa aducem altceva din Vest mult mai bun . Am inteles ca x si y ca si pasionat de asemenea vechituri nu doreste disparitia lor dar eu ca si calator obisnuit care platesc biletul intreg iar CFR imi ofera zdruncinarea creierilor pentru cateva ore cu parere de rau o spun dar ocolesc pe cat posibil serviciile CFR si ca mine sunt majoritatea care au renuntat la tren tocmai din aceasta cauza a serviciilor proaste .

p.s.-Marasesti nu sunt de acord sa dispara din lista garilor punct terminus pentru trenurile Regio , este un nod feroviar bine amplasat care ofera legaturi intre trenurile Regio destul de bune , se poate si mai bine de atat dar mai bine dispare Tecuci . De exemplu daca vreau sa merg Buzau-Bacau cu Regio , acum schimb la Marasesti dar daca se va schimba la Tecuci nu ar fi cam pe dos ? cel putin eu asa vad lucrurile si care ar fi profitul ca trenul de la Buzau sa intre in Tecuci si apoi sa pleci cu alt tren Tecuci-Marasesti-Bacau :shock: , deci eu nu sunt de acord cu desfintarea depoului Marasesti , sa desfiinteze Tecuci , Rosiori altele dar Teius si Marasesti chiar sunt puncte strategice .

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Bdeem_8496_a
Sus In jos
andreiutzu




Numarul mesajelor : 168
Reputatie : 5117
Data de inscriere : 05/05/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMar 12 Feb 2013, 18:47

Marius 926 a scris:
Dr2005 dar de unde EC-uri? ca le-au taiat ca *rost*i. Poate daca se-apuca astia sa construiasca EC-uri Phoenix
Arhiva si licenta alora de Koncar nu poate fi furata asa de usor de cei de la patiseriile softronic asa cum au subtilizat-o pe cea de la EP...asa ca EC-uri produse in tara slabe sanse!
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMar 12 Feb 2013, 18:51

Eu stiam de 15-20 de bucati(sau mai multe) aflate in conservare prin tara, care daca ar fi upgradate in seria 46 calatori ar fi minunat dar cretinoizii din CFR si cofetarii de la Softronic inca 'modernizeaza' locomotive EA de 120t sa traga 3-4 vagoane de calatori...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMar 12 Feb 2013, 20:03

Karpaty a scris:
p.s.-Marasesti nu sunt de acord sa dispara din lista garilor punct terminus pentru trenurile Regio , este un nod feroviar bine amplasat care ofera legaturi intre trenurile Regio destul de bune , se poate si mai bine de atat dar mai bine dispare Tecuci . De exemplu daca vreau sa merg Buzau-Bacau cu Regio , acum schimb la Marasesti dar daca se va schimba la Tecuci nu ar fi cam pe dos ? cel putin eu asa vad lucrurile si care ar fi profitul ca trenul de la Buzau sa intre in Tecuci si apoi sa pleci cu alt tren Tecuci-Marasesti-Bacau :shock: , deci eu nu sunt de acord cu desfintarea depoului Marasesti , sa desfiinteze Tecuci , Rosiori altele dar Teius si Marasesti chiar sunt puncte strategice .

Nu poţi să desfiinţezi Tecuci, pentru că acolo oricum ai depou care - dacă celor din CFR Călători le va veni mintea la cap - ar trebui să asigure cu automotoare (şi, când va fi cazul, cu rame electrice) tot ce înseamnă Tecuci - Vaslui şi Tecuci - Galaţi (+Fălciu, Panciu şi Făruei dacă vor mai avea vreodată trenuri CFR). La Mărăşeşti nu e niciun depou, e doar o remiză (cam fără rost, ţinând cont că 19 km mai încolo ai depou), o remiză de vagoane care nu prea mai are obiectul muncii şi o ditamai societate privată care repară vagoane.
Logica ar spune ca trenurile Bacău - Mărăşeşti să se prelungească până a Buzău, unificate cumva cu cele de pe Buzău - Mărăşeşti. Sau varianta b, să fie tren Buzău - Tecuci şi tren Tecuci - Bacău, deci tot ai schimba la Mărăşeşti. Sau, dacă tot faci majoritatea trenurilor cu automotoare (cum ar fi normal într-o ţară civilizată), poţi, în cel mai nefericit caz, să duci trenurile la Focşani şi să faci în aşa fel încât să nu rămână tren peste noapte acolo.
Nu am zis nimic de Teiuş, dar şi pe partea aia sunt cam multe staţii care formează trenuri (Teiuş, Vinţu de Jos, Alba Iulia), pe o rază de vreo 25 km... logica ne cam spune că trenurile de la Sibiu ar trebui să meargă la Alba Iulia (nu să se limiteze la Vinţu), iar cele de la Mediaş ori la Alba Iulia, ori la Cluj. Desigur, nimic nu împiedică CFR Călători să pună o ,,pendulă" la legătură cu trenuri Cluj - Deva, să zicem şi să schimbi la Vinţu sau Teiuş (în funcţie de locul din care vii), câtă vreme ai 5 - 7 minute între legături şi ştii că acestea se aşteaptă. Iar aceste trenuri pot sta liniştite la Sibiu sau la Sighişoara (nu prea mi se pare logic ca trenurile de la Sibiu sau Teiuş să meargă doar până la Mediaş).
Se pot face reorganizări interesante şi utile dacă se doreşte. Dar oare se doreşte?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMar 12 Feb 2013, 20:49

O s-o privatizeze si pe asta pana in toamna
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMar 12 Feb 2013, 20:58

Ar fi excelent, eu speram mai intai CFR Calatori sa fie privatizat nu marfa...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMar 12 Feb 2013, 23:08

Marfa va fi prima scoasă la vânzare (dacă se va vinde sau nu om trăi şi om vedea), asta e sigur, deja se lucrează la documentaţia necesară demarării licitaţiei.
Până una-alta, ni se pregăteşte o licitaţie de secţii neinteroperabile cât de *urând.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMier 13 Feb 2013, 00:10

Karpaty a scris:
Malaxa a fost modernizata pentru ca x si y au avut de luat un comision barosan adaugat in contul propriu , acum pe bune , in anul 2013 in RO inca tragem pisica de coada , ne legam la cap cu un material rulant vechi si depasit din 1900 toamna cand puteam sa il casam si sa aducem altceva din Vest mult mai bun . Am inteles ca x si y ca si pasionat de asemenea vechituri nu doreste disparitia lor dar eu ca si calator obisnuit care platesc biletul intreg iar CFR imi ofera zdruncinarea creierilor pentru cateva ore cu parere de rau o spun dar ocolesc pe cat posibil serviciile CFR si ca mine sunt majoritatea care au renuntat la tren tocmai din aceasta cauza a serviciilor proaste .


Eu nu am circulat cu Malaxa, doar am vazut-o in Ploiesti Sud si parea ok. Vad ca te tot iei de Malaxa ti se parea ca vagoanele/ramele alea laudate ale Regiotransului sunt mai bune?

Am mers pe Turnu Magurele - Rosiori cu automotorul nu au fost conditii extraordinare insa probabil mai bune ca pe un regio Buucresti-Rosiori dar nu iti zdruncina creierii.

Apoi am mers cu Rosiori (Craiova) - Bucuresti al Regiotransului si nu puteam sta in scaun, nu cred ca la Malaxa e la fel.
Iar acum o luna am mers cu mult laudatele rame de pe Bucuresti - Brasov si la fel te zgaltaiau.

Fara sa fiu rau si nesimtit oare cati oameni isi plateau biletele pe sectiile astea din Sud pe unde circula Malaxa?? Oare erau cate 500 pe tren ? Merita mai mult doar pentru ca noi suntem pasionati si mergem f rar pe sectia unde sunt Malaxe?
E vina mea ca Cfr Calatori isi bate joc de calatori prin trenuri puse la ore nepotrivite iar calatorul cel serios scuipa pe jos si nu isi plateste biletul?? Sa nu imi spuneti acum ca microbuzele facute cu Mercedes Sprinter de marfa ofera conditii mai bune , punand nu stiu cati oameni in picioare?? Si daca comentezi ti-o iei.
Mai bine Malaxa decat MS de marfa
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMier 13 Feb 2013, 00:38

Cu RIO 08 a RT am mers si eu de la Sinaia la Ploiesti Vest iar pana la Posada totul a fost ok, de la Posada si pana la Ploiesti nu bataia atat de tare cat zdranganeau usile de la intrare in saloane.

Cu Malaxele inca nu am mers dar cei de forum nu sunt singuri care le vorbesc de rau, am fost la Sud si unii calatori injurau si blestemau ca nu se mai urca in aceste cotete ca ai ia durerile de spate.

Aceste cotete, malaxe pe linia 701 sunt bune pentru un numar de 80-100 de calatori nu era cazul sa bage loc + vagoane asa circula cate 2 cotete legate iar legat de platitori de bilete sa stiti ca pe 701 nu mai e blatul cum era odata de cand cu controalele saptamanale de anul trecut calatori au inceput sa circule cu bilete sau abonamente foarte putini mai merg cu nasul, nu mai are rost sa dam procente.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMier 13 Feb 2013, 08:20

Katalyn a scris:
sunt bune pentru un numar de 80-100 de calatori
Adică 56 călători, că parcă atâtea scaune sunt.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMier 13 Feb 2013, 10:30

Dr2005 a scris:

Până una-alta, ni se pregăteşte o licitaţie de secţii neinteroperabile cât de *urând.

Degeaba inchiriaza CFR linii daca ei in infinita lor minte odihnita opereaza 80% din trenuri cu EA+2/3 maxim 4 vagoane...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitimeMier 13 Feb 2013, 10:33

AlexD a scris:
Dr2005 a scris:

Până una-alta, ni se pregăteşte o licitaţie de secţii neinteroperabile cât de *urând.

Degeaba inchiriaza CFR linii daca ei in infinita lor minte odihnita opereaza 80% din trenuri cu EA+2/3 maxim 4 vagoane...

Cred ca iti scapa ceva CFR SA pregateste o licitatie nu are treaba cu ce opereaza CFR CALATORI
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 9 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: