|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+110CalinPiatraNeamt Bobby_TM dany90 sytrus ANDU2100HP iuli.hard iustialex marcelbanu AMX 97-0548-4 Ryan Anderson Caravelle_Zg cristy79 ionutz72 Goanga ATM cristyadaX phnegativ ionutz85 raven234 Amiralul Radu.B alexmorph3us florin29sv brotybreaza frank81 Arsen22 IonutCFR2009 arianul vadaniel05 Cont dezactivat Polpot TonyGFR Andrey_tm baiazid tzifrea dandel bostanescu 2 razvan - trenuri Ciprian user dezactivat... 92Dragos cristi CFR alex03bv Balto alex.alexus.tm Jhonyla rizelgeorgel2004 redeme ldh80 costi_dumitru Norbi Caspar MariusM COSTACHE MIHAIL EuroNight Gabry Gabriel Adisoft1991s tudor_vl aurelsandu Hurricane florin.lifticariu Florin C mureseanu_976 Dutzu Karl discoid21 cardinal lifetec TVlad Sabik DPS Simply18 Radu The Legend Vale FeroFan97 AndreiStefan andreiutzu AlexD pannonia express vanchorusebulgaria Katalin4653 halmarius huiu_goe kristi kkk manuela riciu spiderpc cont dezactivat . AndiCFR @ndrey Teodor cfr500 Vitosa Warrior12 lapsanszkitamas DUAL Rarau Adrian78 NicuS KOSTYK alinx3330 Vlad Costin.H Alex Avram Dr2005 Adirmvl Spartan1948 allred Nesebar 114 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 12 Feb 2013, 18:04 | |
| - Karpaty a scris:
- Dr2005 a scris:
- Ideal ar fi să revizuiască tot parcul de Malaxa şi LVT remotorizate... că un ADH e cam cât trei vagoane 21-47.
Fereasca Dumnezeu ! , cotetele trebuiesc taiate si adus altceva mai bun fara osie simpla cum sunt cotetele . Cu asemenea cazaturi nu vor atrage calatorii in veci , lumea fuge de asa ceva , toti se vaita dupa un mers cu asemenea cazaturi . Ultima data cand am mers cu un cotet a fost in Decembrie din Valcea la Piatra Olt si sa nu va spun ce era la gura unui calator cand s-a dat jos in Piatra Olt ............. asemenea matrial rulant nu are ce sa caute in zilele de azi in exploatare de zi cu zi , adica in Vest se merge cu 300km/h si conditiile din tren sunt de domeniul sf pentru Romania iar noi tinem in exploatare cotetele de pe vremea razboiului sa fim seriosi totusi sis a nu ne mai miram ca nu vine lumea la tren cand CFR ofera conditii de .............. Asemenea material rulant are motoare Euro-3, computer de bord şi consum redus şi, cel mai important, este neamortizat, pompându-se o groază de bani în el. Sunt de acord să fie oprit programul de modernizare (de fapt, chiar a fost oprit), dar ce s-a făcut până acum trebuie pus la lucru măcar 8 - 10 ani, pentru că altfel CFR Călători tot pe pierdere va lucra (şi, din cauza asta, societatea a ajuns într-un r***t (şi nu d'ăla turcesc) mai mare decât vă puteţi imagina). Ce ar trebui făcut, în opinia mea, pentru aducere pe profit: A. Organizatoric - renunţarea la taxarea actuală şi reintroducerea sistemului vechi, cu combinarea distanţelor - împărţirea trenurilor lungi şi fără călători pe toată distanţa şi asigurarea de legături (la 5 minute şi care să aştepte la nevoie, nu la o oră, nu la 2 ore) pe secţiile cu trafic mai redus la trenurile de lung parcurs (de ex. să penduleze automotor pe Botoşani - Leorda şi să aibă legătură la trenurile de Bucureşti, Timişoara, eventual Iaşi, valabil şi pentru Tulcea, Mangalia (în extrasezon), Alexandria ş.a.) - reorganizarea mersului pentru a exista legături facile şi cu alte mijloace de transport (trenuri private, dube ş.a.) - introducerea de vagoane 19/21-70 pe trenurile internaţionale - regândirea amplasării depourilor şi reviziilor de vagoane, desfiinţarea dormitoarelor şi partidelor din unele staţii (Roşiori, Mărăşeşti, Feteşti ş.a.), care să nu mai formeze trenuri din cauza apropierii de alte staţii cu aceleaşi facilităţi - regândirea organigramei (foarte stufoasă la nivel de şefi şi foarte redusă la nivel de personal de execuţie, atât TESA, cât şi mecanici, manevranţi, naşi) - regândirea organizării şefilor de tren şi conductorilor, în sensul că la trenurile cu automotor sau cu mai 3 sau mai puţine vagoane să nu fie nevoie şi de conductor; organizarea personalului rămas ,,pe afară" pentru supracontrol, vânzare de bilete sau, dacă au studiile/autorizările necesare, redistribuirea pe alte posturi B. Tehnic - readucerea, în regim de urgenţă, în circulaţie a întregului parc de rame electrice şi automotoare (Desiro + ADH + Malaxe/LVT modernizate) - program de achiziţie de rame electrice şi automotoare deja apte de traseu, care să nu necesite investiţii mari pentru punerea în exploatare (cum a adus Regiotrans Caravelle-uri, TFC DH2-uri ş.a.), iar pe termen lung achiziţia de automotoare şi rame electrice noi - readucerea urgentă în exploatare a parcului de LDH cu motor Caterpillar, MTU, a celor seria 89 (cu sursă pentru încălzirea trenului) şi a GM-urilor - stoparea programului de reparaţie majoră (RR/RG/RK) pentru locomotivele 060-DA, LDH125, 060-EA/EA1 clasice şi pentru automotoarele Malaxa nemodernizate şi valorificarea lor pe piaţa liberă - readucerea de urgenţă în exploatare a locomotivelor 040-EC şi modernizarea lor cu reglare continuă a forţei de tracţiune - pe partea de vagoane: revizuirea urgentă a vagoanelor DWA, AVA 200, 19/20-54/55, 20-49 şi 19/20-76 în detrimentul vagoanelor din seriile 11-47, 20/21-47/57, 19/20/39-50; repartizarea materialului rulant în funcţie de confortul oferit (nu 21-70 pe Bucureşti - Ploieşti şi 20-49 pe Bucureşti - Satu Mare) _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 12 Feb 2013, 18:14 | |
| Lipsa calatorilor din anumite trenuri face parte din "strategia" CFR Calatori adica cum la CFR lucreaza "specialisti" care analizeaza si vegheaza "bunul" mers al trenurilor , trenuri puse aiurea , fragmentate in bucatele si bucatele , conditiile demne de epoca de piatra (malaxa) au facut ca , calatorul sa fuga de tren , asta e realitatea . Calatorii nu se atrag cu malaxa sau cu un mers prost cu trenuri puse cand vor ei si multe alte minusuri oferite de CFR , asta se si urmareste sa se declare trenurile ca fiind nerentabile si compania adusa in pargul falimentului pentru a fi vanduta pe nimic , poate ma insel dar eu asa vad lucrurile si ca asta se intampla in CFR .
Bun , deci pentru anul asta CFR Calatori nu aduce alte motoare , bravo , sa ne traiasca compania de 2 bani cu pierderi pe zi ce trece tot mai mari si cu trenurile lor facute dupa ureche sau dupa ce viseaza badea Gheorghe . |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 12 Feb 2013, 18:16 | |
| Dr2005 dar de unde EC-uri? ca le-au taiat ca *rost*i. Poate daca se-apuca astia sa construiasca EC-uri Phoenix |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 12 Feb 2013, 18:34 | |
| Malaxa a fost modernizata pentru ca x si y au avut de luat un comision barosan adaugat in contul propriu , acum pe bune , in anul 2013 in RO inca tragem pisica de coada , ne legam la cap cu un material rulant vechi si depasit din 1900 toamna cand puteam sa il casam si sa aducem altceva din Vest mult mai bun . Am inteles ca x si y ca si pasionat de asemenea vechituri nu doreste disparitia lor dar eu ca si calator obisnuit care platesc biletul intreg iar CFR imi ofera zdruncinarea creierilor pentru cateva ore cu parere de rau o spun dar ocolesc pe cat posibil serviciile CFR si ca mine sunt majoritatea care au renuntat la tren tocmai din aceasta cauza a serviciilor proaste .
p.s.-Marasesti nu sunt de acord sa dispara din lista garilor punct terminus pentru trenurile Regio , este un nod feroviar bine amplasat care ofera legaturi intre trenurile Regio destul de bune , se poate si mai bine de atat dar mai bine dispare Tecuci . De exemplu daca vreau sa merg Buzau-Bacau cu Regio , acum schimb la Marasesti dar daca se va schimba la Tecuci nu ar fi cam pe dos ? cel putin eu asa vad lucrurile si care ar fi profitul ca trenul de la Buzau sa intre in Tecuci si apoi sa pleci cu alt tren Tecuci-Marasesti-Bacau :shock: , deci eu nu sunt de acord cu desfintarea depoului Marasesti , sa desfiinteze Tecuci , Rosiori altele dar Teius si Marasesti chiar sunt puncte strategice . |
| | | andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5117 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 12 Feb 2013, 18:47 | |
| - Marius 926 a scris:
- Dr2005 dar de unde EC-uri? ca le-au taiat ca *rost*i. Poate daca se-apuca astia sa construiasca EC-uri Phoenix
Arhiva si licenta alora de Koncar nu poate fi furata asa de usor de cei de la patiseriile softronic asa cum au subtilizat-o pe cea de la EP...asa ca EC-uri produse in tara slabe sanse! |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 12 Feb 2013, 18:51 | |
| Eu stiam de 15-20 de bucati(sau mai multe) aflate in conservare prin tara, care daca ar fi upgradate in seria 46 calatori ar fi minunat dar cretinoizii din CFR si cofetarii de la Softronic inca 'modernizeaza' locomotive EA de 120t sa traga 3-4 vagoane de calatori... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 12 Feb 2013, 20:03 | |
| - Karpaty a scris:
- p.s.-Marasesti nu sunt de acord sa dispara din lista garilor punct terminus pentru trenurile Regio , este un nod feroviar bine amplasat care ofera legaturi intre trenurile Regio destul de bune , se poate si mai bine de atat dar mai bine dispare Tecuci . De exemplu daca vreau sa merg Buzau-Bacau cu Regio , acum schimb la Marasesti dar daca se va schimba la Tecuci nu ar fi cam pe dos ? cel putin eu asa vad lucrurile si care ar fi profitul ca trenul de la Buzau sa intre in Tecuci si apoi sa pleci cu alt tren Tecuci-Marasesti-Bacau :shock: , deci eu nu sunt de acord cu desfintarea depoului Marasesti , sa desfiinteze Tecuci , Rosiori altele dar Teius si Marasesti chiar sunt puncte strategice .
Nu poţi să desfiinţezi Tecuci, pentru că acolo oricum ai depou care - dacă celor din CFR Călători le va veni mintea la cap - ar trebui să asigure cu automotoare (şi, când va fi cazul, cu rame electrice) tot ce înseamnă Tecuci - Vaslui şi Tecuci - Galaţi (+Fălciu, Panciu şi Făruei dacă vor mai avea vreodată trenuri CFR). La Mărăşeşti nu e niciun depou, e doar o remiză (cam fără rost, ţinând cont că 19 km mai încolo ai depou), o remiză de vagoane care nu prea mai are obiectul muncii şi o ditamai societate privată care repară vagoane. Logica ar spune ca trenurile Bacău - Mărăşeşti să se prelungească până a Buzău, unificate cumva cu cele de pe Buzău - Mărăşeşti. Sau varianta b, să fie tren Buzău - Tecuci şi tren Tecuci - Bacău, deci tot ai schimba la Mărăşeşti. Sau, dacă tot faci majoritatea trenurilor cu automotoare (cum ar fi normal într-o ţară civilizată), poţi, în cel mai nefericit caz, să duci trenurile la Focşani şi să faci în aşa fel încât să nu rămână tren peste noapte acolo. Nu am zis nimic de Teiuş, dar şi pe partea aia sunt cam multe staţii care formează trenuri (Teiuş, Vinţu de Jos, Alba Iulia), pe o rază de vreo 25 km... logica ne cam spune că trenurile de la Sibiu ar trebui să meargă la Alba Iulia (nu să se limiteze la Vinţu), iar cele de la Mediaş ori la Alba Iulia, ori la Cluj. Desigur, nimic nu împiedică CFR Călători să pună o ,,pendulă" la legătură cu trenuri Cluj - Deva, să zicem şi să schimbi la Vinţu sau Teiuş (în funcţie de locul din care vii), câtă vreme ai 5 - 7 minute între legături şi ştii că acestea se aşteaptă. Iar aceste trenuri pot sta liniştite la Sibiu sau la Sighişoara (nu prea mi se pare logic ca trenurile de la Sibiu sau Teiuş să meargă doar până la Mediaş). Se pot face reorganizări interesante şi utile dacă se doreşte. Dar oare se doreşte? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 12 Feb 2013, 20:49 | |
| O s-o privatizeze si pe asta pana in toamna |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 12 Feb 2013, 20:58 | |
| Ar fi excelent, eu speram mai intai CFR Calatori sa fie privatizat nu marfa... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 12 Feb 2013, 23:08 | |
| Marfa va fi prima scoasă la vânzare (dacă se va vinde sau nu om trăi şi om vedea), asta e sigur, deja se lucrează la documentaţia necesară demarării licitaţiei. Până una-alta, ni se pregăteşte o licitaţie de secţii neinteroperabile cât de *urând. _________________ :TTT:
|
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 13 Feb 2013, 00:10 | |
| - Karpaty a scris:
- Malaxa a fost modernizata pentru ca x si y au avut de luat un comision barosan adaugat in contul propriu , acum pe bune , in anul 2013 in RO inca tragem pisica de coada , ne legam la cap cu un material rulant vechi si depasit din 1900 toamna cand puteam sa il casam si sa aducem altceva din Vest mult mai bun . Am inteles ca x si y ca si pasionat de asemenea vechituri nu doreste disparitia lor dar eu ca si calator obisnuit care platesc biletul intreg iar CFR imi ofera zdruncinarea creierilor pentru cateva ore cu parere de rau o spun dar ocolesc pe cat posibil serviciile CFR si ca mine sunt majoritatea care au renuntat la tren tocmai din aceasta cauza a serviciilor proaste .
Eu nu am circulat cu Malaxa, doar am vazut-o in Ploiesti Sud si parea ok. Vad ca te tot iei de Malaxa ti se parea ca vagoanele/ramele alea laudate ale Regiotransului sunt mai bune? Am mers pe Turnu Magurele - Rosiori cu automotorul nu au fost conditii extraordinare insa probabil mai bune ca pe un regio Buucresti-Rosiori dar nu iti zdruncina creierii. Apoi am mers cu Rosiori (Craiova) - Bucuresti al Regiotransului si nu puteam sta in scaun, nu cred ca la Malaxa e la fel. Iar acum o luna am mers cu mult laudatele rame de pe Bucuresti - Brasov si la fel te zgaltaiau. Fara sa fiu rau si nesimtit oare cati oameni isi plateau biletele pe sectiile astea din Sud pe unde circula Malaxa?? Oare erau cate 500 pe tren ? Merita mai mult doar pentru ca noi suntem pasionati si mergem f rar pe sectia unde sunt Malaxe? E vina mea ca Cfr Calatori isi bate joc de calatori prin trenuri puse la ore nepotrivite iar calatorul cel serios scuipa pe jos si nu isi plateste biletul?? Sa nu imi spuneti acum ca microbuzele facute cu Mercedes Sprinter de marfa ofera conditii mai bune , punand nu stiu cati oameni in picioare?? Si daca comentezi ti-o iei. Mai bine Malaxa decat MS de marfa |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 13 Feb 2013, 00:38 | |
| Cu RIO 08 a RT am mers si eu de la Sinaia la Ploiesti Vest iar pana la Posada totul a fost ok, de la Posada si pana la Ploiesti nu bataia atat de tare cat zdranganeau usile de la intrare in saloane.
Cu Malaxele inca nu am mers dar cei de forum nu sunt singuri care le vorbesc de rau, am fost la Sud si unii calatori injurau si blestemau ca nu se mai urca in aceste cotete ca ai ia durerile de spate.
Aceste cotete, malaxe pe linia 701 sunt bune pentru un numar de 80-100 de calatori nu era cazul sa bage loc + vagoane asa circula cate 2 cotete legate iar legat de platitori de bilete sa stiti ca pe 701 nu mai e blatul cum era odata de cand cu controalele saptamanale de anul trecut calatori au inceput sa circule cu bilete sau abonamente foarte putini mai merg cu nasul, nu mai are rost sa dam procente.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 13 Feb 2013, 08:20 | |
| - Katalyn a scris:
- sunt bune pentru un numar de 80-100 de calatori
Adică 56 călători, că parcă atâtea scaune sunt. _________________ :TTT:
|
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 13 Feb 2013, 10:30 | |
| - Dr2005 a scris:
Până una-alta, ni se pregăteşte o licitaţie de secţii neinteroperabile cât de *urând. Degeaba inchiriaza CFR linii daca ei in infinita lor minte odihnita opereaza 80% din trenuri cu EA+2/3 maxim 4 vagoane... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 13 Feb 2013, 10:33 | |
| - AlexD a scris:
- Dr2005 a scris:
Până una-alta, ni se pregăteşte o licitaţie de secţii neinteroperabile cât de *urând. Degeaba inchiriaza CFR linii daca ei in infinita lor minte odihnita opereaza 80% din trenuri cu EA+2/3 maxim 4 vagoane... Cred ca iti scapa ceva CFR SA pregateste o licitatie nu are treaba cu ce opereaza CFR CALATORI |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |