| Locomotive operatori privati | |
|
+109cardinal Mihai Nicolae elm Andrei Andras CristyanC qew00 Tonyno ets2oltromânia TonyCFR Katalyn deconectat alinx3330 dan tm mircea.predoni IonutChircu pisti91 calatorprinromania tcm cont inactiv . bogdan.perejuc andreiutzu ATM DanyCfrPascani LascuB_1980 M.I.C.I. Alextasy 92Dragos Costin.H lapsanszkitamas riciu @ndrey Elful alex.alexus.tm Simply18 spsdc7 Balto c o r v i n Cont.dezactivat Mihay Petre_IFTE Lafont razvan22 marcelbanu adrian.vidican.9 EuroNight Spartan1948 razwy MariusM Bobby_TM lifetec Mihai531 Dutzu maus5 redeme REGIOTRANS12 Mushu daniel_c cortexedge Alex Avram electrica675 membru dezactivat , Vlad Vitosa Mihai-Aurel Sergiu rmn ORWO Katalin4653 allred KOSTYK NicuS Silver florin.lifticariu AndreiStefan Amiralul Cont dezactivat Gaby005 Marius The Legend Gabry Gabriel nenuandrei Desiro256 COSTACHE MIHAIL decward 19jimmy84 George Re6/6 Andrey_tm Luna Adisoft1991s kasapis2007 Adirmvl cont dezactivat . Dr2005 Goanga mureseanu_976 DUAL Teodor Grigor DPS didinul AMX 97-0548-4 cont inactiv AndiCFR Adrian78 TonyGFR ANDU2100HP LanceR AlexD Nesebar 113 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8515 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mar 04 Apr 2017, 23:29 | |
| 400-520-9 de la Constantin Grup cu un ”cazanier” scurt, ieșire din Călan. (20.3.17) |
|
| |
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6449 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Sam 08 Apr 2017, 14:56 | |
| 92 53 0 810749-7 a Tim Rail Cargo remizată în staţia Timişoara Nord alături de alte locomotive diesel, precum: 92 53 0 601635-1, 92 53 0 601660-9 şi 92 53 0 690063-8. 02.04.2017 |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4082 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Sam 08 Apr 2017, 16:45 | |
| Locomotiva EA 91-53-0-40-0759-3 a Unicom Tranzit a fost implicata in accidentul din Merisor Hunedoara. |
|
| |
razvan22
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 30 Localizare : Orsova Reputatie : 4842 Data de inscriere : 27/11/2012
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Dum 09 Apr 2017, 13:36 | |
| 002 a MMV tranzitand statia Orsova 600 002-4 by Artinescu Razvan, on Flickr |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11404 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Sam 22 Apr 2017, 20:28 | |
| pendula 803 a GFR Busteni,22.04.2017 |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8515 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Vin 28 Apr 2017, 23:56 | |
| O ”dublă” de private intrând și staționând în Orăștie cu o garnitură de cazane. (27.4.17) |
|
| |
CristyanC
Numarul mesajelor : 153 Varsta : 36 Localizare : Hunedoara Reputatie : 3420 Data de inscriere : 01/01/2016
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Sam 29 Apr 2017, 01:35 | |
| [/url] Simeria Triaj...21.04 |
|
| |
c o r v i n V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3759 Varsta : 48 Localizare : Hunedoara Reputatie : 8515 Data de inscriere : 16/10/2013
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 25 Mai 2017, 22:58 | |
| Două ”ceteviste”, ieri, prin Simeria... 460-091 staționând cu cazane Zacens și 401-091 în tranzit fără oprire cu un cerealier. |
|
| |
CristyanC
Numarul mesajelor : 153 Varsta : 36 Localizare : Hunedoara Reputatie : 3420 Data de inscriere : 01/01/2016
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mar 13 Iun 2017, 19:51 | |
| Simeria.07.06.2017(07.38) |
|
| |
tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4466 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Vin 16 Iun 2017, 20:18 | |
| DA60 biodiesel - Citat :
- De necrezut! În România s-a lansat prima locomotivă din lume, care funcționează cu biodiesel sau ulei de bucătărie.
Inginerii români care au proiectat această minunăție, au folosit un motor Diesel de la o locomotivă clasică, pe care ulterior l-au modificat astfel încât să funcționeze 100% ecologic.
Ceea ce conduce evident la o reducere a costurilor, precum și la scăderea gradului de poluare.
În momentul actual, inginerii de la RELOC Electroputere încă efectuează teste pe prima locomotivă ecologică din România. Motorul acesteia este de 2100 de cai putere, și a fost adaptat pentru a funcționa cu ulei vegetal.
Care este mecanismul?
Ne spun chiar persoanele implicate în acest proiect:
„În principal, s-au transformat instalaţiile de alimentare, dar şi instalaţia care asigură condiţiile de ardere ale acestui combustibil”, a declarat Petre Bitică, şef serviciu în cadrul RELOC Electroputere, conform digi24.ro.
La această locomotivă s-a lucrat în decurs de un an de zile , iar costurile proiectului ating suma de 1 milion de euro.
În ceea ce privește performanțele primei locomotive ecologice din România, există mari diferențe față de o locomotivă clasivă în ceea ce privește costurile.
Combustibilul pentru o astfel de locomotivă este la jumătate față de o locomotivă clasică Diesel. De pildă, o locomotivă consumă aproximativ 800 de kilograme de combustibil biodiesel la o 100 de kilometri, cu o încărcătură de 3.000 de tone.
„Din punct de vedere al noxelor emanate în atmosferă, sunt reduse cu 50%. Uleiul bio sau biocombustibilul este total nepoluant, nu conţine sulf”, a spus Călin Graţian, vicepreşedinte al Grampet Group http://www.soferi.biz/dovada-ca-se-poate-la-craiova-s-a-lansat-prima-locomotiva-din-lume-ce-functioneaza-cu-ulei-de-bucatarie-este-o-premiera-in-industria-feroviara/ |
|
| |
Andrei Andras
Numarul mesajelor : 497 Varsta : 23 Reputatie : 3713 Data de inscriere : 11/02/2016
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Vin 16 Iun 2017, 21:15 | |
| Este veche știrea. În prezent, 1521 a trecut pe motorină, faza cu uleiul fiind doar o perioadă de teste. De asemenea, aceasta a fost vopsită în culorile GFR. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Sam 17 Iun 2017, 02:17 | |
| Orice motor diesel poate funcţiona cu "biodiesel", mai ales motoarele vechi care nu au injecţie electronică. Probleme apar la filtre, iar un ulei plin de impurităţi va genera depuneri în camera de arde, ceea ce nu e prea bine (dar la un motor deja copt ca cel de 060-DA nu cred să pună mari probleme). Am văzut şi autoturisme alimentate cu ulei de rapiţă sau chiar de floarea soarelui, ştiu pe cineva cu un Mercedes Cobra care punea ulei de floarea soarelui pe vremea când motorina era 6 lei litrul.
De altfel, chiar şi Rudolph Diesel îşi alimenta primul motor cu ulei de arahide, după ce încercase pulberea de cărbune.
Există o directivă europeană care obligă producătorii de carburanţi să adauge un anumit procent de biodiesel în motorină (cred că 5%). Practic, în toată motorina de pe piaţă există 5% ulei de rapiţă (că ăsta e biodiesel-ul). _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan22
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 30 Localizare : Orsova Reputatie : 4842 Data de inscriere : 27/11/2012
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Sam 17 Iun 2017, 02:18 | |
| Pozata prin martie dupa revopsire si conversia la motorina 92 53 0 601521-3 by Artinescu Razvan, on Flickr |
|
| |
tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4466 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Dum 18 Iun 2017, 23:03 | |
| - Andrei Andras a scris:
- Este veche știrea. În prezent, 1521 a trecut pe motorină, faza cu uleiul fiind doar o perioadă de teste. De asemenea, aceasta a fost vopsită în culorile GFR.
Deci au fost mai multe pentru ca in imagine apare 152 5 sau i-a fost schimbat numarul din 1525 in 1521? Ma scuzati de off topic , in ultima vreme nu am prea vizualizat forumul. |
|
| |
elm
Numarul mesajelor : 78 Varsta : 42 Localizare : Craiova Reputatie : 5211 Data de inscriere : 08/11/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Lun 19 Iun 2017, 12:18 | |
| - tcm a scris:
- DA60 biodiesel
- Citat :
- De necrezut! În România s-a lansat prima locomotivă din lume, care funcționează cu biodiesel sau ulei de bucătărie.
Combustibilul pentru o astfel de locomotivă este la jumătate față de o locomotivă clasică Diesel. De pildă, o locomotivă consumă aproximativ 800 de kilograme de combustibil biodiesel la o 100 de kilometri, cu o încărcătură de 3.000 de tone.
„Din punct de vedere al noxelor emanate în atmosferă, sunt reduse cu 50%. Uleiul bio sau biocombustibilul este total nepoluant, nu conţine sulf”, a spus Călin Graţian, vicepreşedinte al Grampet Group http://www.soferi.biz/dovada-ca-se-poate-la-craiova-s-a-lansat-prima-locomotiva-din-lume-ce-functioneaza-cu-ulei-de-bucatarie-este-o-premiera-in-industria-feroviara/
Pentru a produce bio-diesel este nevoie de cîmpuri întinse cultivate cu rapiță, floarea soarelui, etc, pe care le obții din două locuri: tai pădurea să faci teren arabil sau redirectionezi terenul arabil existent. Ambele variante sint la fel de eco precum panourile fotovoltaice puse in lanul de grâu. Din păcate energia verde pînă acum se dovedeste doar o afacere |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati | |
| |
|
| |
| Locomotive operatori privati | |
|