O alta intamplare mai neplacuta in acest caz a fost cand a mers la Giera cu un131 si in curenta se rupe linia sub tren si trece prin podeaua vagonului. Nimeni nu a fost ranit.Acest eveniment s-a intamplat intre Ciacova si Ghilad. Au trimis tren de ajutor si in ghilad se rupe linia si sub masina de ajutor. Pe aceea vreme liniile pe sectiile secundare erau foarte slabe, si imediat au si inceput inlocuirea lor. Viteza era de 30 km/h. Apropo de seria 131,masina pe care a facut el focarie 131060 este acum in Germania,i-am si aratat poze cu ea. De acest eveniment este foarte legat caci a vorbit PERSONAL cu ministrul cailor ferate de atunci aproape jumatate de ora.Imi aduc aminte,copil fiind, de activitatea din statia Timisoara Nord cand fumul si suieratul locomotivelor cu abur dominau peisajul garii.Intr-o zi stand de povesti mi-a zis:"Daca as putea sa reinvii tot mecanic m-as face si daca s-ar mai putea odata tot asa!Asta da pasiune mi-am zis.Uitati in gara:Intr-o zi a fost trimis sa schimbe masina de manevra pentru ca aceasta sa alimenteze cu apa,pacura,carbuni.Stefi stai la semnal ca o sa vina sa-ti dea planul de lucru si ii dai bice.Si stau,si stau. Trece o ora,trec trei, trec cinci nimeni nimic. Dupa vreo opt ore apare un impegat care le zice"Voi aici erati!" "Da!" De azi dimineata va cautam! Foarte bine!Haideti ca avem atata de de lucru! Sti ce baiete noi trebuie sa mergem sa alimentam caci de azi dimineata....am ars ceva carbune. Autorizarile pe atunci se faceau in functie de tipul masinii. 131, 230, si cele mai moderne 14200.Erau bineinteles si masinile de provenienta maghiara 324,375,326 si seria germana 15000si 50000.Autorizarea ca mecanic a fost pe o masina seria 142000 cu personalul 1001 intre Orsova si Caransebes. Daca va puteti inchipui Caransebesul cu semnale Banovici!!!El a condus de la Caransebes halta pana in Caransebes la peron cu oprire in drepul coloanei de apa,coloana care se afla pe partea fochistului.