Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8759 Data de inscriere : 10/06/2011
Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Mier 03 Apr 2013, 12:43
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Mier 03 Apr 2013, 13:21
Oricum ai face comparatie sunetul nu e aproximativ identic.La GM'uri indiferent se aude mai accentuat bataia tachetilor,pe cand la asta se aude la turatie aerul care se grabeste sa intre in motor...
membru dezactivat , User Dezactivat
Numarul mesajelor : 598 Varsta : 33 Localizare : Bacau Reputatie : 4976 Data de inscriere : 30/11/2012
Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Mier 03 Apr 2013, 16:11
Tu o spui ca ti se pare ca n-ar suna, eu iti spun ca suna ca slava domnului, ore intregi am mers cu GM de serie si stiu cum suna, si daca n-ar avea uzura s-ar auzi cum trage motorul altfel, n-ar face asemenea zgomot, ce auzi tu e doar stilul mecanicului de a se infinge in locomotiva la demaraj, sunt mecanici care manca sina cu ele, ca pleci treapta 1-2 si apoi tragi mansa la treapta 7-8 aproape la maxim, de aici si bz-itul ala care-ti da impresia ca trage aerul altfel, ca doar la turatie ai nevoie si de aer mai mult, si sunt mecanici care se poarta cu locomotiva ca si cu femeia, adica nu ii dai in goarna, incet incet, treapta cu treapta trage de mansa, si zgomotul ala de furios, de turatie mai puternica samd, nu se mai aude.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Mier 03 Apr 2013, 16:31
Cand o sa stai fizic langa ea,o sa stam de vorba.
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5047 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: Locomotive clasa 63 si 65 Mier 03 Apr 2013, 23:16
DUAL a scris:
Ia auziti-o aici cum se aude .. Nu degeaba e unicata,ca nu toarce ca un GM ).. E intr-o clasa proprie ),care aduce a sunet de motor Alco )
este o mare diferenta intre cele 2 motoare, in conditii normale de functionare n-au cum sa faca zgomot asemanator
gm
alco
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6455 Data de inscriere : 26/09/2009
ALCo avand camera de ardere deschisa( antecamera), turatie ridicata de functionare( >900 rot/min),alt sistem de supraalimentare cu aer,alt sistem de evacuare a gazelor, nu are cum sa se auda ca si un GM ,care au turatia maxima de 915 rot/min,turbosuflanta se aude efectiv cum incepe sa functioneze la >650-700rot/min ale MD,alt sistem de evecuare(direct fara camera de amortizare intre T.S. si cos ), difera foarte foarte mult, practic ALCo este un motor foarte robust,iar EMD este un motor cu steroizi. Initial pe cele doua prototipuri s-a folosit varianta 710G3,si nu numai ,cam la fel se aud si 1358,900,si 980,masini modernizate printre primele,fata de 981,1000,1324,1227,1280 si altele care au 710G3A. Referitor la un demaraj tare, se poate face ,dar trebuie luat treapta cu treapta cel putin in conditii grele de aderenta la demaraj,altfel oricum ar trage mecanicul de controler,are limitare de curent pe generatorul principal/electromotoarele de tractiune/turatie MD/antipatinaj,sistem care nu da voie sa se incarce grupul de tractiune mai mult decat comanda computerul locomotivei.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
Ati pus ALCO motoare pe la masinile strainezilor .. Eu vorbeam de masinile CFR .. Ma rog,nu seamana a Alco la bataie etc,dar sunetul e diferit si la acceleratie se aude ca la ALCO care absoarbe cantitati mari de aer ... La relanti nu se observa atat de tare,oricum poate o sa o vedeti in propria ograda si atunci o sa va schimbati parerea... Oricum uzura motorului e mai mica la masina asta.. si 980 are sunetul asta ... Diferenta o puteti sesiza in GdN de exemplu cand pleaca IR'ul de Istambul(limitat acum) .. la care mecanicul face o proba de frana la capatul liniilor,si pleaca din statie zici ca are jar sub fund.
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5047 Data de inscriere : 25/05/2012
dupa mine sunetul din clipul cu 847 este in acelasi ton cu cel din clipul pus de mine, minus intens, dar e normal fiind un motor mai slab
nici 12lda28 nu suna la toate la fel, depinde de turbosuflanta, cos, compensatori, toba de esapament, uzura etc si asta cred ca este valabil si la gm powered
in schimb intre un motor in 2 timpi si un motor in 4 timpi eu zic ca este diferenta de sunet
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6449 Data de inscriere : 03/08/2010