| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101cortexedge Adisoft1991s TonyGFR alinx3330 spiderpc Caravelle_Zg Katalin4653 huiu_goe dandel mariushal cont dezactivat . Hurricane @ndrey 63-1143-5 aurelsandu cnusi adytm kristi kkk lifetec andreikiki redeme baiazid Simply18 manuela frank81 nenuandrei Desiro256 Spartan1948 kasapis2007 roseanu Raduku09 razvan - trenuri kristu traian M.I.C.I. raoul Vale 1nt3rp0l_106 Kriszti219 daniel_c George33 lokomo69 Amiralul cristi ar membru inactiv rich1974 alex1987 DPS AlexandruC iuli.hard COSTACHE MIHAIL didinul Norbi ravers75 lovekomotive allred Re6/6 TVlad incepator Goanga MariusM membru exclus bostanescu gigel lapsanszkitamas rizelgeorgel2004 dany90 NicuS cstefan AndiCFR mureseanu_976 riciu cfr500 vanchorusebulgaria EuroNight sorin cont inactiv AlexD ionutz85 Ciprian andreiutzu ionutz72 Warrior12 The Legend cardinal Vitosa Teodor Adirmvl bybyutza Vlad Costin.H Luna DUAL Dr2005 pannonia express Nesebar Rarau avram ldh80 IonutCFR2009 Adrian78 Andrey_tm 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Ian 2013, 19:56 | |
| Imi puteti spune , va rog , ce vagoane sunt acestea :(pozele sunt facute in graba linga Remarul Pascani si de aceea nu le-am vazut seria) Multumesc anticipat! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Ian 2013, 20:04 | |
| Sunt vagoane ex SNCF care au circulat in Muntenegru si anul trecut au fost aduse la Remarul Pascani , pentru ce si pentru cine inca nu s-a aflat . |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Ian 2013, 20:04 | |
| Un fel de 21-90 aduse asta vara in RO din Slovenia parca, se zvonea atunci ca sunt pentru GFR... |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Ian 2013, 20:43 | |
| Si eu ma gandeam la 21-90/20-68-uri variante Updatate! |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Ian 2013, 20:50 | |
| Mi se pare sau geamurile rabatabile sunt mai mici decat cele de la vagoanele CFR-ului? |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8375 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Ian 2013, 20:56 | |
| Imi puteti spune ce inseamna la Locomotive urmatoarele chestii: EA- EC- DA- DHC- ???? Mersi anticipat....... |
|
| |
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Ian 2013, 21:21 | |
| - Alex Avram a scris:
- Imi puteti spune ce inseamna la Locomotive urmatoarele chestii:
EA- EC- DA- DHC- ???? Mersi anticipat....... Vechiul sistem de inmatriculare al locomotivelor de fapt corect e 060-EA-XXX care insemna 060 formula osiilor adica 0 osii alergatoare 6 osii motoare O osii purtatoare EA locomotiva electrica de tip A xxx nr de parc EC 040-EC-XXX 040 formula osiilor aceeasi ca la EA dar cu observatia ca sunt 4 osii motoare EC locomotiva electrica de tip C DA 060-DA-XXX DA locomotiva diesel electrica de tip A 060 formula osiilor XXX nr de parc Bineinteles ca intre ele exista diferente constructive , de putere etc asta e o discutie mai lunga |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Ian 2013, 22:15 | |
| Exista locomotiva de tip B, tip D (ED)? Care e diferenta dintre tipuri? |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Ian 2013, 22:27 | |
| Exista EA, EB (era una 001) , EC si ED.
Din ce stiu eu:
EA este 40 EA1 este 41 EA2 este 42 EB este/era una 001 EC este 43 ED este 47 |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Ian 2013, 22:31 | |
| - Paul CFR a scris:
ED este 47 Corect nu prea este: D-ul ala semnifica o constructie noua (iar unica locomotiva se afla in paragina in depou la Brasov). Cei de la PROMAT cand au modernizat locomotivele le-au denumit ei "ED-uri" (inclusiv pe caietele de bord), dar eu personal nu-s de acord cu denumirea asta. |
|
| |
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 09 Ian 2013, 22:53 | |
| - ctln1991 a scris:
- Exista locomotiva de tip B, tip D (ED)? Care e diferenta dintre tipuri?
La inceput au fost doar de tipul EA si una singura de tipul EB , care ulterior a fost transformata in EA In timp a mai aparut si EA1 seria 41 de azi . Diferenta dintre EA si EA1 e viteza EA e masina de 120 km/h , EA1 160km/h Experimental s-a mai construit EA2 masina de 200 km/h Despre istoria acestor masini sigur gasesti capitole intregi chiar si pe acest forum ED nu exista , e doar un EA modernizat Diferente exista evident intre diversele tipuri constructoare , diferente care tin de partea electrica. Partea mecanica si pneumatica e cam aceeasi cu primul model |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 10 Ian 2013, 16:00 | |
| EB li se spune si la bobicele frantuzesti de la GFR |
|
| |
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 10 Ian 2013, 16:45 | |
| [quote="adrian78"]EB li se spune si la bobicele frantuzesti de la GFR[/quot
N-am cunostinta despre asa ceva , oricum la sistemul asta de inmatriculare s-a renuntat de mult, bobicele frantuzesti nici macar nu circulau prin Romania pe atunci si nu au nici o legatura cu originalul 060-EB livrat de suedezi |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Ian 2013, 00:15 | |
| Ce sanctiune poate sa primeasca IDM daca expediaza trenul inainte de ora plecarii din grafic, chiar si cu un minut? Dar mecanicul? In haltele fara IDM cine raspunde de plecarea la timp a trenului, mecanicul sau nasul?
|
|
| |
kasapis2007 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 607 Varsta : 29 Localizare : Cluj-Napoca/Dornesti Reputatie : 5877 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 13 Ian 2013, 00:56 | |
| La plecarea trenurilor din staţii fără IDM , şeful de tren dă plecarea. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|