Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive clasa 41 (Vol. III)

In jos 
+98
ALEXCFR
Lafont
Mihai531
Warrior12
DanyCfrPascani
Dutzu
membru dezactivat ,
Mushu
electrica675
stefan_br
florin.lifticariu
ATM
nsw
Florin C
cortexedge
Gabry Gabriel
Simply18
marius_catalin84
stefanb.steff
Boracik
Vale
KOSTYK
AndreiStefan
andreiutzu
Sergiu rmn
cfr500
Tomi13leu
Marius
razvan22
alex.alexus.tm
ORWO
lifetec
Katalin4653
AndreiCFRBucuresti
Raduku09
Radu.B
doctor cfr
Goanga
basa
Cont dezactivat
decward
Norbi
allred
Balto
Andrey_tm
Mihai-Aurel
razwy
19jimmy84
TonyGFR
DPS
mishu88
NicuS
Adirmvl
Nesebar
Teodor
Gelu
Radu Tudor
Gaby005
AMX 97-0548-4
didinul
ionutz85
Vitosa
Cito
Bogdan-Razvan
Desiro256
halmarius
Razvan
Adrian78
Re6/6
Dr2005
cristyadaX
IonutChircu
membru inactiv
Silver
daniel_c
41-0876-7
Kriszti219
Alex Avram
LokoZEN
kasapis2007
Adisoft1991s
huiu_goe
LanceR
REGIOTRANS12
EuroNight
ANDU2100HP
EA1clony106
The Legend
nenuandrei
cont dezactivat .
AndiCFR
Vlad
DUAL
electrica912
COSTACHE MIHAIL
mureseanu_976
cont inactiv
AlexD
102 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
EA1clony106

EA1clony106


Numarul mesajelor : 436
Reputatie : 5768
Data de inscriere : 20/05/2010

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeLun 02 Iul 2012, 22:43

AlexD a scris:
Daca nu este originala 106 atunci nu are nici o valoare, la asta ma refer. Daca ar fi fost originala 106 atunci spuneam, da baieti, toata stima pentru depoul timisoara ca au tinut o piesa apta de drum timp de 46 de ani. Niste placute aruncate la misto pe o caroserie mai mult decat dubioasa in privinta seriei nu mi se pare o mare inginerie, cate nu sunt asa.
D'aia tot spun, din pacate se face prea mare tam tam si se ajunge la jigniri din cauza unei locomotive cu origini indoielnice vopsita dubios.

Poi cei care vin cu astfel de afirmatii care nu au cum sa le demonstreze fac sa se ajunga la un asemenea tam-tam ... In primul rand 106 e aceeasi masina ,dar cu alt sasiu ( sasiu schimbat din cauza unui accident in anii 90, ar fi avut carcasa originala daca nu ar fi suferit acest accident ) . ...In al 2-lea rand 106 este o serie 41 in toata regula (demonstrabil) pe langa 512 care este seria 40 ( aici fac referire la cei care zic ca 512 este 106 ).
3. eu nu am inceput sa jignesc pe nimeni ,din contra am raspus cu aceeasi moneda .
4. 106 ramane o masina misterioasa ,adevarul despre ea il stiu doar cateva persoane.
5. Este o masina ca oricare alta serie 41
6. cred ca ar trebui sa punem ". "despre 106 ... celor care nu le plac aceasta masina e problema lor .Nu ma intereseaza , dar cand ajungi sa faci jigniri asupra unor oameni ( care nici nu ii cunosti ) mi se pare total dezgustator si revoltator .

7. O seara placuta !!! Bafta in continuare
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15483
Data de inscriere : 06/03/2009

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeLun 02 Iul 2012, 22:50

Si in final??/
Poate cineva deslusi problema?
Este 106, 106? Sau alta este fosta 106!! Care e aceea?
Sus In jos
EA1clony106

EA1clony106


Numarul mesajelor : 436
Reputatie : 5768
Data de inscriere : 20/05/2010

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeLun 02 Iul 2012, 23:04

COSTACHE MIHAIL a scris:
Si in final??/
Poate cineva deslusi problema?
Este 106, 106? Sau alta este fosta 106!! Care e aceea?


Poi sa incheiem frumos ... 106 este tot aceeasi masina , dar cu alta carcasa , care ii apartine de cand au schimbat-o ...
oricum masini originale nu cred ca mai sunt odata ce au ajuns la Softronic , asa ca .....
Inca odata zic ca nu au rost discutiile astea .. Sper ca te-am lamurit in privinta 106

Salut si o seara placuta in continuare
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeLun 02 Iul 2012, 23:31

Afirmaţiile tale se cam contrazic... ba e cu aceeaşi cutie, ba e cu alt şasiu... ştii, măcar, ce este un şasiu? EA-ul are cutie autoportantă, nu poţi să separi cutia de şasiu (spre deosebire de LDH, de exemplu). Cel mult poţi să muţi boghiuri, motoare şi transformator de pe una pe alta.
Diferenţa între EA şi EA1 e dată de viteza maximă... care depinde de raportul de transmitere între motorul electric de tracţiune şi osie. Ăsta se modifică prin înlocuirea coroanei dinţate de pe osie, care se poate face în orice depou care are o instalaţie de depresat roţi de pe osie. Deci e absolut irelevant că 512 de acum e de 120 km/h şi 106 e de 160 km/h.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
EA1clony106

EA1clony106


Numarul mesajelor : 436
Reputatie : 5768
Data de inscriere : 20/05/2010

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeLun 02 Iul 2012, 23:53

Dr2005 a scris:
Afirmaţiile tale se cam contrazic... ba e cu aceeaşi cutie, ba e cu alt şasiu... ştii, măcar, ce este un şasiu? EA-ul are cutie autoportantă, nu poţi să separi cutia de şasiu (spre deosebire de LDH, de exemplu). Cel mult poţi să muţi boghiuri, motoare şi transformator de pe una pe alta.
Diferenţa între EA şi EA1 e dată de viteza maximă... care depinde de raportul de transmitere între motorul electric de tracţiune şi osie. Ăsta se modifică prin înlocuirea coroanei dinţate de pe osie, care se poate face în orice depou care are o instalaţie de depresat roţi de pe osie. Deci e absolut irelevant că 512 de acum e de 120 km/h şi 106 e de 160 km/h.

In fine ... Nu am zis ca are aceeasi carcasa , din contra am zis ca are alta carcasa ,se observa si din poze , aici nu am cu ce sa mint . Si diferente intre 40 si 41 sunt mult mai complexe , nu tine doar de viteza maxima si coroana dintata a lor . Acum cine cunoaste bine cine nu asta e .Iar daca 512 are carcasa masinii 106 nu cred ca putea sa atinga viteze mai mari de 100 din cauza avariilor ce avea carcasa . Dar asta e cu totul altceva
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5530
Data de inscriere : 28/06/2010

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 00:28

Dr2005 a scris:
Afirmaţiile tale se cam contrazic... ba e cu aceeaşi cutie, ba e cu alt şasiu... ştii, măcar, ce este un şasiu? EA-ul are cutie autoportantă, nu poţi să separi cutia de şasiu (spre deosebire de LDH, de exemplu). Cel mult poţi să muţi boghiuri, motoare şi transformator de pe una pe alta.
Diferenţa între EA şi EA1 e dată de viteza maximă... care depinde de raportul de transmitere între motorul electric de tracţiune şi osie. Ăsta se modifică prin înlocuirea coroanei dinţate de pe osie, care se poate face în orice depou care are o instalaţie de depresat roţi de pe osie. Deci e absolut irelevant că 512 de acum e de 120 km/h şi 106 e de 160 km/h.
Nu e nevoie de atata munca e suficient sa schimbi boghiurile cu totul e voila din 40 faci 41! Twisted Evil
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5530
Data de inscriere : 28/06/2010

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 00:32

EA1clony106 a scris:
Dr2005 a scris:
Afirmaţiile tale se cam contrazic... ba e cu aceeaşi cutie, ba e cu alt şasiu... ştii, măcar, ce este un şasiu? EA-ul are cutie autoportantă, nu poţi să separi cutia de şasiu (spre deosebire de LDH, de exemplu). Cel mult poţi să muţi boghiuri, motoare şi transformator de pe una pe alta.
Diferenţa între EA şi EA1 e dată de viteza maximă... care depinde de raportul de transmitere între motorul electric de tracţiune şi osie. Ăsta se modifică prin înlocuirea coroanei dinţate de pe osie, care se poate face în orice depou care are o instalaţie de depresat roţi de pe osie. Deci e absolut irelevant că 512 de acum e de 120 km/h şi 106 e de 160 km/h.

In fine ... Nu am zis ca are aceeasi carcasa , din contra am zis ca are alta carcasa ,se observa si din poze , aici nu am cu ce sa mint . Si diferente intre 40 si 41 sunt mult mai complexe , nu tine doar de viteza maxima si coroana dintata a lor . Acum cine cunoaste bine cine nu asta e .Iar daca 512 are carcasa masinii 106 nu cred ca putea sa atinga viteze mai mari de 100 din cauza avariilor ce avea carcasa . Dar asta e cu totul altceva
Daca noi suntem fraieri si nu cunoastem fii tu dragut si explica si pentru noi, ca doar daia e forum cine stie mai multe sa îi destepte si pe aia mai nepregatiti Very Happy
Sus In jos
EA1clony106

EA1clony106


Numarul mesajelor : 436
Reputatie : 5768
Data de inscriere : 20/05/2010

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 00:47

halmarius a scris:
EA1clony106 a scris:
Dr2005 a scris:
Afirmaţiile tale se cam contrazic... ba e cu aceeaşi cutie, ba e cu alt şasiu... ştii, măcar, ce este un şasiu? EA-ul are cutie autoportantă, nu poţi să separi cutia de şasiu (spre deosebire de LDH, de exemplu). Cel mult poţi să muţi boghiuri, motoare şi transformator de pe una pe alta.
Diferenţa între EA şi EA1 e dată de viteza maximă... care depinde de raportul de transmitere între motorul electric de tracţiune şi osie. Ăsta se modifică prin înlocuirea coroanei dinţate de pe osie, care se poate face în orice depou care are o instalaţie de depresat roţi de pe osie. Deci e absolut irelevant că 512 de acum e de 120 km/h şi 106 e de 160 km/h.

In fine ... Nu am zis ca are aceeasi carcasa , din contra am zis ca are alta carcasa ,se observa si din poze , aici nu am cu ce sa mint . Si diferente intre 40 si 41 sunt mult mai complexe , nu tine doar de viteza maxima si coroana dintata a lor . Acum cine cunoaste bine cine nu asta e .Iar daca 512 are carcasa masinii 106 nu cred ca putea sa atinga viteze mai mari de 100 din cauza avariilor ce avea carcasa . Dar asta e cu totul altceva
Daca noi suntem fraieri si nu cunoastem fii tu dragut si explica si pentru noi, ca doar daia e forum cine stie mai multe sa îi destepte si pe aia mai nepregatiti Very Happy

da nu va facut nimeni fraieri , nici eu nu sunt perfect sa le stiu pe toate ,doar cine e mecanic adevarat cunoaste diferentele intre cele doua ..si lectii am si eu de la cine primii . Si am fost invatat bine . .. Poate sunt persoane pe acest forum care stiu mai multe diferente intre cele doua ..una din ele fiind legate de tensiune .
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 01:27

Tensiunea cui? Tensiunea nominală a motoarelor electrice de tracţiune e 770V la toate tipurile de EA.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5530
Data de inscriere : 28/06/2010

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 06:34

Dr2005 a scris:
Tensiunea cui? Tensiunea nominală a motoarelor electrice de tracţiune e 770V la toate tipurile de EA.
Tensiunea mecanicilor e mai mare la EA1 ca merg cu viteza mai mare si sunt tensionati! Twisted Evil
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 03/09/2010

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 07:52

Ce pot spune despre EA1 106 este ca am facut si eu cateva ture pe aceast locomotiva la Cluj Napoca .
Era ( poate este si acum) o masina foarte curata si foarte buna de drum .
Ultima data cand am fost pe ea este in noaptea de 19/20.02.1998.
Nu are rost sa v-a certati pe tema aceasta ! Oricum timisorenii tot timpul au avut grija de masinile lor ( mai ales cele care aveau titulari) .
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5505
Data de inscriere : 11/02/2011

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 08:47

si eu cunosc bine locomotiva EA1 -106 , cinste mecanicilor care au facut serviciu la aceasta si au intretinut-o.Ce conteaza daca "structura autoportanta" e originala sau nu ....la urma urmei tot la Electroputere a fost asamblata.

Depoul TM avea locomotive intretinute ex. 251, 889, 098.....Bravo depoul timisoara!!!
Sus In jos
41-0876-7

41-0876-7


Numarul mesajelor : 39
Varsta : 39
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4591
Data de inscriere : 16/05/2012

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 09:30

Imi place foarte mult de voi , ca va dati cu parerea despre ceva ce habar nu aveti ... sunteti chiar glumeti.
106 ca va place ca nu va place e 106 , schimbata ne schimbata e 106.
Povestea cu 106 e alt nici decum ca ar fi 512 de Brasov ... versiunea asta e inventata de uni care nu au de lucru.
O zi placuta.
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5530
Data de inscriere : 28/06/2010

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 10:21

MariusD a scris:
Ce pot spune despre EA1 106 este ca am facut si eu cateva ture pe aceast locomotiva la Cluj Napoca .
Era ( poate este si acum) o masina foarte curata si foarte buna de drum .
Ultima data cand am fost pe ea este in noaptea de 19/20.02.1998.
Nu are rost sa v-a certati pe tema aceasta ! Oricum timisorenii tot timpul au avut grija de masinile lor ( mai ales cele care aveau titulari) .
E normal ca fiecare depou sa aiba o masina considerata ca un fel de nava amiral a "flotei" una sau chiar mai multe, si dupa mine nu conteaza care masina are caroseria luata de la "nustiucare". In schimb nu imi place persoana care avanseaza niste afirmatii tehnice dar fara explicatiile de rigoare. Asa ca astept in continuare ca cineva care intradevar stie sa ne explice diferentele constructive intre EA si EA1! Smile
Si inca ceva inteleg ca suntem pe un forum pentru pasionati feroviari, nu pentru mecanici de locomotiva, dar sa nu fiu inteles gresit cinste tuturor mecanicilor de locomotiva si nu numai lor cinste tuturor celor care fac ceva cinstit si onest ca sa i-si castige traiul de zi cu zi dar.... atitudinea asta cu mecanicii stiu despre ce e vorba nu pare deloc OK! in concluzie faceti un topic numai ptr mecanicii de locomotiva si discutati acolo fara intruziunea noastra a celor care nu stiu! Very Happy ... Im joking! Laughing


Ultima editare efectuata de catre halmarius in Mar 03 Iul 2012, 10:31, editata de 2 ori
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8668
Data de inscriere : 09/01/2011

Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitimeMar 03 Iul 2012, 10:26

Singura diferenta intre seria 40 si 41 de care stiu eu "necunoscatorul" este raportul de transmisie intre motoare si osii(Vmax 120km/h si Vmax 160km/h) pe scurt, boghiurile. In rest sunt identice.
D'aia este foarte importanta cutia locomotivei in discutie, dupa parerea mea neavizata cutia da valoare unei locomotive, restul pieselor fiind incadrate ca si consumabile.
Pentru mine 106 nu exista ca locomotiva, 0004 a brasovului este incontestabil cea mai valoroasa masina din punct de vedere al originalitatii/cutiei.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 41 (Vol. III)   Locomotive clasa 41 (Vol. III) - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
Locomotive clasa 41 (Vol. III)
Sus 
Pagina 9 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 86 (LDH 45)
» Locomotive clasa 88
» LOCOMOTIVE CLASA 40 (Vol. I)
» Locomotive clasa 90
» Locomotive clasa 41 (Vol. I)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: