| Vagoane seria 22-96 si 84-96 | |
|
+41tcm Katalyn Bobby_TM Cont.dezactivat TonyGFR Adirmvl Andrey_tm Spartan1948 allred Teodor kristi kkk Dutzu Nesebar kasapis2007 Luna AndiCFR Gabry Gabriel Radu Tudor Kriszti219 MariusM KQQ nenuandrei R936 Dr2005 IR1822 DUAL 92Dragos Adrian78 alex.alexus.tm decward cont inactiv alexandruh Marius Iulian Hurricane cont dezactivat . radushimo mureseanu_976 vrabieionut didi razwy myster2008 45 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Vagoane seria 22-76 Sam 20 Noi 2010, 19:19 | |
| Acestea sunt identice la interior cu 22-96 DAR la exterior cu 30-76 (avand capetele acoperisului rotunjite) ! Boghiuri MD 36 cu patina electromagnetica, limitate insa la 160 km/h. Boghiu MD36 : _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
alexandruh
Numarul mesajelor : 132 Varsta : 31 Localizare : Iasi Reputatie : 5259 Data de inscriere : 04/12/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Dum 06 Feb 2011, 21:10 | |
| Prize sunt in acest vagon ? Atunci cand am fost singura data cu el, nu le-am vazut, unde se afla in caz de sunt ? Ca urmeaza sa calatoresc cu el in viitoru` apropiat.. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Dum 06 Feb 2011, 23:05 | |
| De mult timp nu am mai vazut un astfel de vagon pe viu. Sunt vreo 25 de bucati. Cel mai mare nr pe care eu l-am vazut este 30-76 025 si tinand cont ca este un vagon de cls 1-a ptr trenuri rapid ( deci scump pentru calatorul roman din ziua de azi ) si mai tinand cont ca CFR tot ce scoate nou sau modernizat de vreo cativa ani incoace are prize sigur are si acest vagon. Se poate sa fie pitite dupa perdele sau sub minimasuta de langa geam. La 21-76 prizele sunt chiar sub masuta asa ca unul care nu stie sa mearga cu trenu sau merge o data la 4 luni poate sa zica ca nu are. |
|
| |
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7011 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Lun 07 Feb 2011, 06:24 | |
| in ultima poza mai sus se vede un fel de priza cu clapeta ca la masina, stil priza auto pentru remorca e acea clapeta, poate e altceva dar pare a fi o priza, daca nu incearca sub perdele intre geam si scaun...ori pe undeva pe sus trebuie sa fie pe undeva....daca am timp vreodata merg sa intreb pe careva la tren ca aven un vagon care pleaca dimineata cu grupa de piatra neamt pentru R652.... sa vad daca ajung si daca ajung intreb pe careva de pe tren, conductor sau stiu eu.....poate reusesc sa urc in el sa ma uit.... desi cand ajung eu ma indoiesc sa-l gasesc descuiat. |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Lun 07 Feb 2011, 09:31 | |
| - paall a scris:
- De mult timp nu am mai vazut un astfel de vagon pe viu. Sunt vreo 25 de bucati. Cel mai mare nr pe care eu l-am vazut este 30-76 025 si tinand cont ca este un vagon de cls 1-a ptr trenuri rapid ( deci scump pentru calatorul roman din ziua de azi ) si mai tinand cont ca CFR tot ce scoate nou sau modernizat de vreo cativa ani incoace are prize sigur are si acest vagon. Se poate sa fie pitite dupa perdele sau sub minimasuta de langa geam. La 21-76 prizele sunt chiar sub masuta asa ca unul care nu stie sa mearga cu trenu sau merge o data la 4 luni poate sa zica ca nu are.
Tinand cont ca sunt bagate si pe Accelerate .... :roll: |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Lun 07 Feb 2011, 15:39 | |
| pe 1621/1622 Buc.Nord-Sibiu si retur merita scoase vag 20-49 200 si schimbate cu 22-96/76 deoarece nr calatorilor este mic in special pe 1622 in L-V cu mai mult de 50-60 de calatori nu ajunge in Bucuresti desi trenul are 7 vag. Nici ieri fiind duminica nu a fost mai bine. Cam 50% locuri ocupate poate poate la vara fiind un tren ieftin fata de IC 532 si ajunge mai pe seara s-ar putea sa aiba un pic de succes cu turistii de o zi de la munte. |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Lun 07 Feb 2011, 17:45 | |
| - paall a scris:
- pe 1621/1622 Buc.Nord-Sibiu si retur merita scoase vag 20-49 200 si schimbate cu 22-96/76 deoarece nr calatorilor este mic in special pe 1622 in L-V cu mai mult de 50-60 de calatori nu ajunge in Bucuresti desi trenul are 7 vag. Nici ieri fiind duminica nu a fost mai bine. Cam 50% locuri ocupate poate poate la vara fiind un tren ieftin fata de IC 532 si ajunge mai pe seara s-ar putea sa aiba un pic de succes cu turistii de o zi de la munte.
Daca se scot 20-49 si se baga 22-76/96, atunci A 1621/1622 va avea aceeasi compunere ca si R 826/827, ceea ce nu este o idee prea buna. Chiar daca la CFR nu exista o regula bine stabilita de folosire a vagoanelor ( tipul X pentru personal, tipul Y si Z pentru accelerat s.a.m.d ) nu cred ca este un lucru prielnic ca doua trenuri de ranguri diferite care circula pe aceeasi ruta sa aibe exact acelasi model de vagoane in componenta. ( Macar din respect pentru cei ce aleg rapidul sa fie o diferenta in ceea ce priveste confortul, daca la numarul de opriri sau la durata calatoriei nu se poate sesiza asa ceva ) . Si cred ca asa gandesc si cei ce fac compunerea trenurilor. Un exemplu : Cand au aparut vagoanele 22-96 si 30-76 pe acceleratele Bucuresti-Timisoara , au disparut de pe rapidele care circulau pe aceeasi ruta si in locul lor au aparut vagoane 21-76 sau 21-86. |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Lun 07 Feb 2011, 18:36 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- paall a scris:
- pe 1621/1622 Buc.Nord-Sibiu si retur merita scoase vag 20-49 200 si schimbate cu 22-96/76 deoarece nr calatorilor este mic in special pe 1622 in L-V cu mai mult de 50-60 de calatori nu ajunge in Bucuresti desi trenul are 7 vag. Nici ieri fiind duminica nu a fost mai bine. Cam 50% locuri ocupate poate poate la vara fiind un tren ieftin fata de IC 532 si ajunge mai pe seara s-ar putea sa aiba un pic de succes cu turistii de o zi de la munte.
Daca se scot 20-49 si se baga 22-76/96, atunci A 1621/1622 va avea aceeasi compunere ca si R 826/827, ceea ce nu este o idee prea buna. Chiar daca la CFR nu exista o regula bine stabilita de folosire a vagoanelor ( tipul X pentru personal, tipul Y si Z pentru accelerat s.a.m.d ) nu cred ca este un lucru prielnic ca doua trenuri de ranguri diferite care circula pe aceeasi ruta sa aibe exact acelasi model de vagoane in componenta. ( Macar din respect pentru cei ce aleg rapidul sa fie o diferenta in ceea ce priveste confortul, daca la numarul de opriri sau la durata calatoriei nu se poate sesiza asa ceva ) . Si cred ca asa gandesc si cei ce fac compunerea trenurilor. Un exemplu : Cand au aparut vagoanele 22-96 si 30-76 pe acceleratele Bucuresti-Timisoara , au disparut de pe rapidele care circulau pe aceeasi ruta si in locul lor au aparut vagoane 21-76 sau 21-86. Atunci cum iti explici faptul ca A 1931 si R831 au fix aceelasi tip de vagoane la clasa a 2-a !!! Respectiv 21-87 !!! Tinand cont ca relatia este acceasi Bucuresti-Brasov si intre ele este o diferenta de fix 90 de minute !!!! Si intre 832 si 1930 este tot o diferenta de 90 de minute !!!!! Aceelasi confort ; aceelasi timp de mers ( cu maxim 20-30 de minute diferenta intre timpu' unui Rapid si Accelerat ) sau faptul ca R 831 mai are vagoanele acelea albastre de clasa a2-a ca si cele de pe IC 531 ..... Iar un IC Sinaia-Bucuresti face 1 h 57' si un Rapid face 2 h 15' !!! Se merita pentru 20 de minute sa mergi cu IC cand ai si R cu aceelasi confort si faci cu 15-20 de minute mai mult si te costa cu 10 lei mai putin ???? Deja , am dat-o prea mult in off-topic.... |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Mar 08 Feb 2011, 00:43 | |
| Bine punctat cu rapidul si acceleratul insa aceste 2 trenuri atat la dus cat si la intors circula la cateva ore distanta. |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Mar 08 Feb 2011, 00:51 | |
| - paall a scris:
- Bine punctat cu rapidul si acceleratul insa aceste 2 trenuri atat la dus cat si la intors circula la cateva ore distanta.
1 ora jumatate mai exact !!! 1931 Bucuresti 7.10 831 Bucuresti 8.40 si 832 Brasov 14.25 1930 Brasov 15.40 Intre 1931 si 831 este fix 1h 30' si intre 832 si 1930 este 1h 15' (Privind punctul de plecare ) In punctul de sosire ! Brasov : 1931 -10.40 ; 831-12.25 ( 1h 45') Bucuresti : 832 - 18.06 ; 1930 -19.34 (1h 28') Diferenta intre 831/832 si 1930/1931 este inte 1 h 15' si 1h 45' !!!!! Cu toate ca este aceelasi confort ; 832/831 este mult mai aglomerat fata de 1930/1931 ! |
|
| |
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7011 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Mar 08 Feb 2011, 08:42 | |
| Frumos, dar diferenta intre rangurile de tren nu le vede nimeni? Normal rapidul e un pic mai rapid decat acceleratul, corect? Cum se face ca rapidul scoate timp mai mare decat acceleratul? calculata diferenta intre minutele diferenta cand aceste 2 trenuri ajung la destinatie si intre minutele diferenta cand acestea pleaca....iese ceva pozitiv, acel ceva pozitiv e numarul de minute pe care rapidul le scoate in plus fata de accelerat. normal nu ar fi invers? sau cel putin cele 2 trenuri sa ajunga la aceeasi diferenta de timp la destinatie in ordinea plecarii? :roll: |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Mar 08 Feb 2011, 11:45 | |
| eddye eu ma refeream la rapidul si acceleratul de Sibiu pentru ca de cele de Brasov deja comentasesi tu ce era de comentat.
vagoanele 21-87 de pe 1931 sunt puse special pentru ca acest tren sa aiba succes si pana acum a prea avut. si la intoarcere ca 1930 are destul de mare succes si in special in week-end.
cat despre 831/832 acest tren indiferent de ce vag i-ar pune calatori tot are, e un tren cu traditie de vreo cativa ani incoace care ploeaca in jurul orei 08:30 din Bucuresti si si-a facut un numar de clienti fideli atat pentru 831 cat si pentru 832.
|
|
| |
razwy V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1524 Varsta : 29 Localizare : jud.Cluj com.Baciu Reputatie : 7494 Data de inscriere : 21/04/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Sam 19 Feb 2011, 19:16 | |
| 50 53 30-76 013-0 ( Statia de Domiciliu : Bucuresti Grivita ) |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Vin 11 Mar 2011, 23:07 | |
| |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 Joi 05 Mai 2011, 19:05 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoane seria 22-96 si 84-96 | |
| |
|
| |
| Vagoane seria 22-96 si 84-96 | |
|