| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+71kasapis2007 Czirjak Arpad Katalin4653 allred KOSTYK 92Dragos lokomo69 Radu cardinal KQQ Adirmvl sp59 IR1822 vrugby Sergiu rmn AlexandruC NicuS Radu Tudor bochety Teodor manuela romaniaetc ionutz85 mirceamilitaru dave alex1987 AndiCFR Costin.H get. Razvan Tudor dementhor riciu M.I.C.I. DUAL Capsuneanu bostanescu gigel brutusel Vlad Rarau halmarius kristi kkk eu Nk11 andreiutzu alliens Adrian78 Dr2005 traian nenuandrei COSTACHE MIHAIL razvan - trenuri rizelgeorgel2004 cstefan IonutCFR2009 Luna bostanesku gigel ravers75 dan_dinca alexmorph3us AlexD DPS popovici laur 133 cont dezactivat . TVlad Alex Avram Vitosa Kriszti219 Silver ldh80 Nesebar 75 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Dum 15 Apr 2012, 21:13 | |
| |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6021 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 11:06 | |
| De ieri, intre Agigea Ecluza si Eforie Nord se circula la cale libera. Pe sensul spre Agigea Ecluza nu functioneaza semnalele si se merge cu cel mult 20 km/h. Cauza: eternul si fascinantul furt al cablurilor... |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 14:33 | |
| Anul trecut putem spune ca am avut noroc ca nu s-a furat nimic pe M800 si s-a circulat bine(max 150km/h doar cateva trenuri). Dar ce ne facem daca se fura ceva in plin sezon si in loc sa se mearga cu 140km/h ,se va merge cu semnalele pe oprire. Iar o sa vedem la antene emisiuni dedicate special CFR-ului. Poate ar trebui sa facem noi pasionatii de trenuri ceva.Sa facem petitie inainte de inceperea sezonului pt a preveni furturile pt ca CFR sa ia masuri ,sa puna camere ,sa trimita oameni pe teren (desi anagajatii CFR asista mereu nepasatori la furturi),sau mai bine sa ofere recompense foarte mari pt prinderea hotilor.
|
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 18:42 | |
| Intradevar asa trebuie dar daca baga oameni pe teren si lasa hotii sa fure nu au facut nimic! |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6021 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 20:06 | |
| - laur 133 a scris:
- Anul trecut putem spune ca am avut noroc ca nu s-a furat nimic pe M800 si s-a circulat bine(max 150km/h doar cateva trenuri)
Nu s-a circulat si nu se circula cu mai mult de 140 km/h In alta ordine de idei, AM 753 iar a crapat cu probleme la pompa hidrostatica. Nici AM 786 n-o duce foarte bine cu compresorul. |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 21:14 | |
| In sezonul trecut tr R 685 a circulat cu 152 km/h dupa cum a zis si userul mihaiuc.Si pot confirma si eu ca am ajuns timpuriu cu un Acc.Chiar si acum trenurile ajung timpuriu in Fetesti si Ciulnita. |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6021 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 21:19 | |
| Off, Doamne, cat s-a discutat pe tema asta... Poate daca scriu cu caps lock vedeti mai bine, dar ma abtin. Nu s-a depasit viteza de 140 km/h pe M800 nici asta-vara, nici in toamna, nici in iarna, nici acum. :roll: |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 22:03 | |
| Trag atentia celor care fac afirmatii de genul ca s-a circulat cu mai mult de 140 km/h anul trecut pe Bucuresti-Constanta sa aduca si probe in acest sens ! Nu se poate ridica viteza de circulatie a unui tren decat prin livret ! Faptul ca s-a ajuns timpuriu in unele cazuri nu are legatura cu viteza maxima de circulatie ci cu evolutia in acel moment al lucrarilor propriu-zise care se desfasurau pe M800 ! |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 22:15 | |
| R982 a facut in august 2011 un timp de 2h07m pe relatia Constanta - Buc Baneasa. Cum a fost posibil ? Pentru ce sunt limitarile de 140 la trecerile la nivel de la Branesti, Pasarea etc ? |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 22:21 | |
| - Dragos a scris:
- R982 a facut in august 2011 un timp de 2h07m pe relatia Constanta - Buc Baneasa. Cum a fost posibil ? Pentru ce sunt limitarile de 140 la trecerile la nivel de la Branesti, Pasarea etc ?
Cate opriri avea 982 si cat trebuia sa faca conform mers ? Parca 2h30 cu o oprire la Fetesti daca imi mai aduc bine aminte...
Ultima editare efectuata de catre popovici in Lun 16 Apr 2012, 22:23, editata de 1 ori |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 22:22 | |
| - popovici a scris:
- Dragos a scris:
- R982 a facut in august 2011 un timp de 2h07m pe relatia Constanta - Buc Baneasa. Cum a fost posibil ? Pentru ce sunt limitarile de 140 la trecerile la nivel de la Branesti, Pasarea etc ?
Cate opriri avea 982 si cat trebuia sa faca conform mers ? Fara oprire sigur si 2h30m daca nu ma insel. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 22:23 | |
| Limitarile de la trecerile de nivel au aparut deoarece pe anumite portiuni teoretic se poate circula cu 160km/h dar nimeni nu ii da nici macar cu 145km/h. Probabil de anul viitor sa fie cateva portiuni unde se va circula cu 160km/h, odata cu noul mers. Sau daca avem noroc anul asta sa fie introdus un IC sezonier gen rapidului de anul trecut care circula fara oprire si care sa aiba 2-3 portiuni unde sa circula cu 160km/h daca nu atunci de la mersul viitor sa se mai modifice ceva in sensul asta, cum am mai spus. |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 22:25 | |
| - popovici a scris:
- Dragos a scris:
- R982 a facut in august 2011 un timp de 2h07m pe relatia Constanta - Buc Baneasa. Cum a fost posibil ? Pentru ce sunt limitarile de 140 la trecerile la nivel de la Branesti, Pasarea etc ?
Cate opriri avea 982 si cat trebuia sa faca conform mers ? Parca 2h30 cu o oprire daca imi mai aduc bine aminte... Probabil era un tren direct pana la Constanta si asa s-ar explica timpul pentru ca nici eu nu cred ca se va circula cu mai mult de 140km/h.Iar eu zc sa nu mai incepeti iar domnilor discutia asta cu viteza ca ba cu 140 ba cu 160 ca iar se umple forumul cu postari inutile.S-a discutat destul pe tema asta! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 23:09 | |
| - Dragos a scris:
- popovici a scris:
- Dragos a scris:
- R982 a facut in august 2011 un timp de 2h07m pe relatia Constanta - Buc Baneasa. Cum a fost posibil ? Pentru ce sunt limitarile de 140 la trecerile la nivel de la Branesti, Pasarea etc ?
Cate opriri avea 982 si cat trebuia sa faca conform mers ? Fara oprire sigur si 2h30m daca nu ma insel. Pentru cine a urmarit graficul lucrarilor pe M800 din vara anului trecut lucrurile sunt foarte usor de explicat ... A fost intr-adevar un fenomen interesant pe Bucuresti-Constanta vara trecuta denumit ,,timpi largi'' din dorinta ministerului de a nu se face de ras si nimic mai mult , adica s-a mers pe principiul decat intarzieri mai bine minute de rezerva desi si asa au fost intarzieri la inceput... 160 km/h este si ramane un mit care nu s-a intamplat niciodata ... Totul a avut legatura cu finalizarea lucrarilor la podul Sarulesti (ambele fire) si ridicarea vitezelor de circulatie astfel incat daca imediat dupa 15 iulie cu podul pe jumatate finalizat se scoteau timpi de 40'-42' in practica pe Bucuresti-Lehliu , dupa finalizarea ambelor fire si ridicarea vitezei de circulatie se scoteau 35' in practica desi pe mers apareau tot 40'... Alte minute bune s-au castigat si datorita finalizarii tot dupa 15.07 a unor alte fire de circulatie intre Lehliu si Fetesti si astea neluate la parametrii maximi in calcul atunci cand s-a gandit mersul de vara... Practic , sezonierele fara oprire trebuiau sa scoata 2h15' inca din luna iulie insa mersul nu a mai fost modificat si a ramas cu timpi de rezerva astfel incat multe trenuri profitau de verde si ajungeau mai devreme cu cateva minute la destinatie . In alta ordine de idei , un tren fara oprire a ajutat foarte mult la obtinerea unor timpi buni coroborat cu conditiile de mai-sus... In conditii normale ridicarea vitezei la 160km/h pe cativa kilometrii (chiar si 50) nu poate avea ca rezultat o asa drastica reducere de timpi... Dupa finalizarea lucrarilor , chiar daca pe 66% din Bucuresti-Constanta s-ar da drumul cu 160 , tot nu s-ar putea reduce timpii cu mai mult de 10% pe total ! Hai sa gandim logic... Facand abstractie de podurile dunarene deoarece inceperea unor eventuale lucrari ar mari timpii de parcurs , putem spune ca 2h10' (si tot cu timpi largi) va fi timpul normal inca din aceasta vara (iulie) pentru un tren fara oprire pe Bucuresti-Constanta , si asta cu 140km/h si daca vor mai exista trenuri fara oprire... Iata aici la ce foloseau timpii largi printre altele : https://www.youtube.com/watch?v=9tm1nXmhGFA
Ultima editare efectuata de catre popovici in Lun 16 Apr 2012, 23:57, editata de 1 ori |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6021 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 16 Apr 2012, 23:56 | |
| La vara, IR 1987 Bucuresti - Constanta - Mangalia va avea o singura oprire de la Bucuresti la Constanta (Fetesti, 2 minute), drumul durand 2h29m. Asta daca nu se schimba livretul pan' la vara. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|