|
| DIFERENTA intre transport auto si transport CFR | |
|
+31Ionutz Spartan1948 razvan - trenuri alliens bostanesku gigel Alex Avram Teodor discoid21 cont dezactivat . Kriszti219 sorin_ncs traian Andrey_tm DUAL andreiutzu bostanescu gigel Dr2005 srazvi membru inactiv Vlad Adrian78 Nesebar AlexD halmarius COSTACHE MIHAIL rich1974 cortexedge kristi kkk Luna IonutCFR2009 razvandoru 35 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 10:37 | |
| Eu folosesc numai metroul ca transport in comun iar daca nu am metrou sau tramvai care sa ma duca direct in zona in care trebuie sa ajung folosesc masina personala. Intotdeauna am portofel electronic pe card si intotdeauna validez calatoriile indiferent ca au fost cu trenul sau transportul in comun. Nu am mers niciodata pe principiul daca se poate sa circul gratis, nu, e cea mai mare si grestia conceptie posibila. Si ne mai intrebam de ce 70% din tinerii pana in 30 de ani nu au loc de munca sau ne vaitam de salarii de 700-800lei dar cand avem ocazia prostim statul pe loc nu ezitam crezand in sinea noastra ca facem o afacere economisind 1-2lei. Nu sunt de acord cu trenurile Regio pe magistralele principare eu as fi pus numai IR si IC care sa functioneze complementar cu autobuze sau R de pe liniile secundare exact cum era pe vremea lui ceasca, transport feroviar si auto complementar, e destul loc pentru amandoua in tara asta. Cand eram pusti si mergeam la munte in vacante luam AC sau R din Bucuresti, coboram la Sibiu si de acolo aveam autobuz pana in sat in Porumbacul de Sus sau plecam cu AC/R pana in Videle dupa care era autobuz pana in comuna unde trebuia sa ajungem si exemplele pot continua, atunci de ce se putea si acum nu? Raspunsul este simplu, cineva din jegul politic are interes sa puna CFR,EP Craiova si alte fabrici pe butuci.
Iar pentru calatoria intre orase ramane baza masina personala chiar daca uneori e mai scump cu cateva zeci de lei nu se compara cu nici un alt transort in comun, intotdeauna avand un mare plus la confort, timp, libertate de miscare si multe altele. Din pacate eu nu pun botul la bullshituri gen siguranta trenului, in conditiile in care furturile si starea sub execrabila a infrastructurii feroviare duce la deraieri ale trenurilor aproape saptamanale, sa nu mai spunem de intarzierile acumulate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 12:36 | |
| - karpaty a scris:
- iar in Bucuresti raman la RATB pentru ca este gratis momentan cat se mai poate asta e .
Gratis e naibii, o dată în 10 ani nu am avut de unde să cumpăr bilet şi atunci am luat amendă. Şi şmecherii merg fără bilet tot timpul şi nu păţesc nimic... de fapt, RATB e un mini-CFR, plin de blatişti şi cu servicii asemenea. Da' poate au dreptate să vină 131 la 20 de minute, dacă ne raportăm la numărul de bilete. Sau măreţul tramvai 1 care la prânz vine ba la 2, ba la 25 de minute (pe ceas)... dă-i încolo de fraieri cu bilete, că nu-s suficienţi să fie rentabile traseele, nu? _________________ :TTT:
|
| | | sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4729 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 16:05 | |
| - AlexD a scris:
Nu sunt de acord cu trenurile Regio pe magistralele principare eu as fi pus numai IR si IC care sa functioneze complementar cu autobuze sau R de pe liniile secundare exact cum era pe vremea lui ceasca, transport feroviar si auto complementar, e destul loc pentru amandoua in tara asta.
Adica pe liniile magistrale sa nu mai existe trenuri care sa opreasca in toate statiile? Cam ciudat. Atunci pe liniile magistrale probabil ar trebui desfiintate statile secundare si haltele. |
| | | discoid21
Numarul mesajelor : 250 Localizare : Oradea Reputatie : 5911 Data de inscriere : 14/07/2009
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 16:28 | |
| ... si acest subiect se poate dezbate chiar si ani intregi.
Cele mai bune solutii pentru transportul intraurban: - bicicleta - scuterul (de preferabil electric) - tramvaie, autobuze, troleibuze - metrouri si trenuri urbane. La noi exista trenuri urbane?? Ar fi foarte utile.
Cea mai proasta solutie: masina. In special SUV-urile
Cele mai bune solutii pentru transportul interurban: - trenul - autocarul - avionul
Fiind cu masina, poti nimeri drumuri proaste, ambuteiaje, sau chiar accidente. DAr tot mai bine e cu masina decat cu microbuzele - cosciuge pe roti. |
| | | sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4729 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 17:06 | |
| Bicicleta nu e buna deloc, nu va mai luati dupa indoctrinarea eco ca acolo nu se spun multe. Se spune ca bicicleta nu ocupa mult loc, ca nu creaza ambuteiaje, ca este ecologica, ca te ajuta sa te mentii in forma. Doar ca cine are job la care trebuie sa mearga la costum nu poate venit transpirat tot de sus pina la jos la serviciu. Ce nu ni se spune noua este ca bicileta provoaca impotenta. Da! exact asa este! Poate o fi buna pentru femei in cazul acesta dar nicidecum pentru barbati.
Scuterele...hm..oare in scuter ai aer conditionat? Sau incalzire pe timpul iernii? Ca sa nu mai vorbesc de ce inconstienti merg pe scutere. Cum se crei ei smecheri ca trec printre masinile aflate la semafor, ca fac slalom in trafic pentru ca le permite dimensiunea vehiculului sau ca taie fata masinilor..ei nu sint constienti de faptul ca o masina ii poate omori instantaneu sau in cel mai bun caz le rupe oasele.
Apoi sa presupunem ca nu ai un job la care trebuie sa mergi la costum, dar ai un job la care trebuie sa cari multa marfa. De ex montator de termopane. Cum duci atunci termopanele pe bicicleta? Sau scuter? Dati-o incolo de treaba o tot dati inainte cu mijloace de transport care sa fie "ecologice" sau sa nu creeze ambuteiaje dar nu tineti cont de nimic altceva. Nici de faptul ca unii au probleme cu spatele si nu pot sta in picioare, nici ca unii trebuie sa ajunga la munca cu costumul nesifonat si fara broboane de transpiratie pe frunte, nici de faptul ca joburile care nu necesita costum necesita in schimb transport de marfuri etc.
E adevarat ca eu unul nici nu stiu sa merg pe vehiculele pe 2 roti. Nu am invatat niciodata. Dar nici nu as mai avea de gind sa invat de cind am auzit ca bicicleta provoaca impotenta. Cu SUV-urile intr-adevar nu sint nici eu de acord. Imi plac masinile mai mari, in care sa am confort si la nevoie sa pot cara si o cantiate rezonabila de bagaje sau marfuri (TICO nu intra in categoria asta) dar SUV-urilor chiar nu le gasesc nici un rost, cu atit mai mult LA ORAS. Probabil cei care le folosesc (de obicei persoane cu joburi bine platite, directori sau patroni de firma) o fac dintr-o trufie complet nejustificata si anume aceea de a se uita de sus la ceilalti participanti la trafic. SUV-ul este o varianta ale carui costuri pur si simplu nu se justifica decit eventual ca simbol al statutului social. Adica orgoliu si trufie exagerate.
Dar nu pot fi de acord cu blamarea utilizatorilor de masini pentru crearea ambuteiajelor. Este adevarat ca asa sintem indoctrinati de "sus" sa credem. Dar un proprietar de masina plateste taxe peste taxe. Impozit pe masina, taxa de drum (rovigneta), acccize bagate in pretul carburantului etc etc. Ma intreb si eu la ce mama naibii le platesc? Ca statul are nesimtirea sa ceara taxa de drum cind inca noi nu avem drumuri decente. Eu imi platesc datoriile fata de stat ca proprietar de masina. Statul ce imi ofera in schimb? Incearca sa ma descurajeze in a mai folosi masina personala. Prin preturi crescinde la carburanti, prin propaganda ecologica si de utilizare a transportului in comun...etc. Eu mi-am facut datoria fata de stat in a plati taxele si impozitele aferente detinerii unei masini. Este treaba statului sa faca in assa fel incit sa nu se mai creeze ambuteiaje, nu sa imi spuna ca ar fi mai bine sa imi las masina acasa. |
| | | Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5048 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 17:26 | |
| - Citat :
- Cele mai bune solutii pentru transportul intraurban: - bicicleta
- scuterul (de preferabil electric) - tramvaie, autobuze, troleibuze - metrouri si trenuri urbane. La noi exista trenuri urbane?? Ar fi foarte utile.
Cea mai proasta solutie: masina. In special SUV-urile
Cele mai bune solutii pentru transportul interurban: - trenul - autocarul - avionul
Sunt total de acord cu cele scrise, pacat ca putini merg cu bicicletele... |
| | | sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4729 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 17:37 | |
| - Kriszti219 a scris:
-
- Citat :
- Cele mai bune solutii pentru transportul intraurban: - bicicleta
- scuterul (de preferabil electric) - tramvaie, autobuze, troleibuze - metrouri si trenuri urbane. La noi exista trenuri urbane?? Ar fi foarte utile.
Cea mai proasta solutie: masina. In special SUV-urile
Cele mai bune solutii pentru transportul interurban: - trenul - autocarul - avionul
Sunt total de acord cu cele scrise, pacat ca putini merg cu bicicletele... Mergi tu cu bicicleta zilnic de la virsta asta si o sa te dai de ceasul mortii pe la 35 de ani ca nu vei mai putea avea urmasi. Sau chiar daca vei reusi sa ai urmasi cu chiu cu vai in mod sigur nu vei avea o viata sexuala satisfacatoare. Citeste ce am scris mai sus. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8447 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 18:11 | |
| - sorin_ncs a scris:
- Ce nu ni se spune noua este ca bicileta provoaca impotenta.
De unde ai auzit acest lucru ? De curiozitate. Mie mi se pare absurd, de unde si pana unde poate provoca impotenta ? Ca doar cand stai pe sa nu stai pe organul reproducator, ci pe cele 2 fese. Este total aiurea, nu o spun ca sa para ceva rau, dar acasta este parerea mea. Daca poti da mai multe detalii despre asta poate as intelege, daca doresti astept un PM, chiar m-ai facut curios, eu mergand des cu bicicleta, iar daca spui ca provoaca impotenta vreau sa fiu mai informat. |
| | | sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4729 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 18:22 | |
| Bicicleta provoaca impotenta pentru ca partea din fata a seii intra direct intre picioare si striveste testiculele. Acum ce e drept ca probabil depinde mult si de pozitia pe bicicleta. Daca stai drept pe ea probabil este mai putin grav. Daca stai mult aplecat in fata asa cum stau ciclistii de performanta este grav. AM citit mai demult pe net. NU stiu daca voi mai gasi exact acel articol dar daca doresti imi voi face timp sa caut si iti voi da linkuri.
Una peste alta acesta este subiect tipic de troll. S-a ajuns mult prea departe cu acesta cearta si deja sintem off-topic rau de tot. De aceea as sugera moderatorilor, daca nu sint prea indraznet inchiderea acestui topic si evitarea pe viitor a subiectelor de troll.
Later edit: Nici nu a trebuit sa fac prea mult research...
http://www.nytimes.com/2005/10/04/health/nutrition/04bike.html?_r=1&pagewanted=all
http://sportsmedicine.about.com/od/cyclingworkouts/a/BikingImpotence.htm
Edit2: Complet off-topic. Nu va mai luati numai dupa propaganda oficiala si dupa curentele majoritatare. Cautati si lucrurile despre care se vorbeste mai putin. Daca credeti ca majoritatea detine adevarul sau cei care au putere pe lumea aceasta doresc binele oamenilor de rind va aflati intr-o grava eroare. Uite sa luam de exemplu: De citiva ani buni s-a dus o propaganda asidua pentru promovarea soiei ca aliment foarte sanatos, proteina vegetala, etc. Este recomandata de majoritatea nutritionistilor, etc. Mie de la inceput nu mi-a placut propaganda si am incercat sa caut aspecte negative ale acestui aliment. Au fost cautari asidue deoarece nu reuseam sa geasesc nimic negativ despre soia pe net. Pina intr-o zi in care dau peste blogul unui american care zicea ca a citit undeva pe net un articol cum ca soia distruge celulele nervoase si sistemul reproducator masculin, dar dupa o jumatate de ora articolul respectiv a fost sters de pe net...de atunci au mai trecut 3 ani...iar adevarul a iesit la iveala:
http://codexalimentarius.info/?p=705
Si retineti: Nimeni nu face propaganda in mod dezinteresat, sau pentru binele populatiei. |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5556 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 20:06 | |
| Corect, mai bine mergi cu masina personală ca provoaca hemoroizi nu impotenta! |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8379 Data de inscriere : 20/06/2009
| | | | discoid21
Numarul mesajelor : 250 Localizare : Oradea Reputatie : 5911 Data de inscriere : 14/07/2009
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 21:44 | |
| Stati sa lamurim niste probleme. Legate atat de bicicleta, cat si de soia. Si de multe altele.
@sorin_ncs : se vede ca nu mergi efectiv pe bicicleta.
Poti merge la costum pe bicicleta. Da, se poate. Multi au facut-o. Ia arunca o privire aici: http://www.businesspebicicleta.ro/
Poate ti se pare greu de crezut, dar se intampla in Romania!
Eu merg cu bicicleta de 6 ani. Acum am 2 tipuri de biciclete, un Mountain Bike si un City Bike. Pe City Bike pedalez in tinuta casual, smart casual, dar as putea foarte bine pedala si la costum. Pe city bike ai o pozitie foarte comoda si nu transpiri asa ca pe MTB. Evident, ca pe MTB nu s-ar potrivi sa mergi la costum, insa pe un City bike poti pedala fara probleme la costum, sau casual. In plus, are si aparatoare pe lant.
Pericolul impotentei pe bicicleta. Aici depinde de sa. Saua pentru barbati trebuie sa aiba un canal in mijloc. Deci cine are de gand sa isi ia bicicleta, sa o echipeze cu o sa care sa aiba un canal adancit in mijloc. Asa scade riscul de impotenta.
Am spus ca merg pe bicicleta de 6 ani si nici nu am de gand sa o schimb pe masina.
In orasele mari ar fi binevenite niste trenuri urbane. Acestea ar lega suburbiile de oras, dar totodata ar transporta rapid calatorii dintr-un punct al orasului in altul. Am gasit o idee de tren urban pentru Bucuresti. Sa vedem cand se pune in practica.
Cat despre soia, aceasta are intr-adevar si niste contraindicatii in anumite cazuri. Dar daca mananci variat, nu ti se intampla nimic. Adica sa nu fie in fiecare zi numai soia. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 21:55 | |
| Aerul condiţionat s-a ,,inventat" relativ recent. Şi nu toate maşinile îl au...
Un montator de termopane nu merge de acasă la serviciu cu maşina firmei. Iar dacă se duce la o intervenţie cu un Papuc cu termopane în el, ăla nu mai e transport personal, e transport comercial (duci o marfă undeva), chiar dacă Dacia Papuc şi dubiţele până la un anumit volum sunt considerate autoturisme prin Codul Rutier.
Legat de bicicletă, la traficul de la noi te calcă vreun camion până să ajungi impotent. Mă uitam că prin Austria şi Ungaria, cine trebuia să fie la costum mergea cu metroul şi cu tramvaiul... pentru funcţiile ,,mai simple" se folosea bicicleta, adică în curtile şcolilor era plin de biciclete (atât ale elevilor, cât şi ale profesorilor), navetiştii pe distanţe scurte veneau şi ei tot pe bicicletă (în Beckescaba la 5 am veneau vreo 30 de biciclişti, unii erau angajaţi MAV, alţii angajaţii diverselor magazine din gară). Oricum, ei o preferă nu pentru că e eco, ci pentru că utilizarea ei e mult mai ieftină decât a automobilului. Valabil şi pentru transportul în comun (inclusiv de lung parcurs - trenuri, autocare), însă pentru a fi atractiv trebuie adaptat fluxurilor de călători. Ca fapt divers, am observat că dacă merg ,,normal" pe bicicletă (deci nu ca ăia care fac ciclism de performanţă şi care, oricum, au perniţe de protecţie în echipament) nu dau cu organele în şa, şaua vine undeva între picioare, în spatele testiculelor, deci nu mă tem pentru impotenţă.
În rest, visul majorităţii celor fără maşină de aici e să-şi ia maşină (inclusiv al meu). Pe de altă parte, până ies eu din Drumul Taberei cu maşina... măcar avem tramvaie separate de trafic (că metroul o să fie un mare fâs care se termină brusc la Eroilor... de unde pentru unele direcţii trebuie să ieşi şi să iei troleul/autobuzul), avem 41, avem 35 pentru gară, avem 47 pentru Piaţa Unirii.
-- pt. sorin_ncs: nu te lua după toţi ,,specialiştii" alimentari cu dietele lor. Ei fac asta ca să îşi câştige pâinea, până acum 10 ani lumea mânca la greu şi soia, mânca şi cartofi prăjiţi, mânca şi fripturi... acum, de când cu campaniile astea agresive de ,,mâncat sănătos" au apărut tot felul de produse cu n'şpe mii de aditivi în ele şi lumea le cumpără doar pentru că aude în presă că e ,,mâncare sănătoasă". De aia o pâine integrală, chiar dacă scrie pe ea că e fără E-uri, rezistă câteva luni, faţă de pâinea de casă care în 2 - 3 zile e beton armat. Mâncaţi 3 mese pe zi cu ce vă place (bine, nu vă forţaţi şi nu băgaţi 7 feluri de friptură şi 10 porţii de cartofi prăjiţi) şi lăsaţi-vă de fumat şi, eventual, lăsaţi-o mai moale cu cafeaua, cola, energizantele şi alcoolul şi nu o să aveţi probleme. _________________ :TTT:
|
| | | sorin_ncs
Numarul mesajelor : 107 Reputatie : 4729 Data de inscriere : 11/04/2012
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 22:07 | |
| - Dr2005 a scris:
Aerul condiţionat s-a ,,inventat" relativ recent. Şi nu toate maşinile îl au...
Faptul ca nu toate masinile au aer conditionat este cit se poate de adevarat...este o dotare optionala de lux de obicei. In schimb ca e inventie relativ recenta...este complet fals. Daca iti demonstrez cu surse de incredere ca masini cu aer conditionat exista de pe la 1950 ce zici? Recunosti ca te-ai grabit cu afirmatia sau dau linkuri? Mai concret masina mea are peste 20 de ani si are aer conditionat, servodirectie, geamuri electrice si cutie automata. Cu restul..ce sa zic. Sint multe firme de prestari de servicii care dau angajatilor masinile acasa. Depinde de la angajator la angajator...cit este sau nu de de chitros patronul firmei. Cit despre ultima afirmatie aceea cu nutritionismul si dietele sint perfect de acord cu tine, dar sincer nu vad unde ai contrazis ce am spus eu. Eu am afirmat ca de fapt tocmai modul de alimentatie traditional este cel mai sanatos si ca nu e cazul sa ne luam dupa specialistii lui peste. Ca nu e buna carnea si mincati salate, ca nu e bun zaharul si folositi indulcitori artificiali, ca nu e buna piinea alba asa ca luati din aia neagra vopsita cu coloranti...strabunicii nostri nu aveau figuri de astea pe ei, mincau si carne si cirnati si piine alba, indulceau cu zahar si erau mult mai sanatosi ca noi. Tocmai ca nutritionistii lui peste ne recomanda soia...de aia ziceam |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR Vin 27 Apr 2012, 22:24 | |
| Am folosit ghilimelele tocmai pentru a arăta că e vorba de autoturismele care circulă pe la noi. Am văzut autobuze din '75 cu aer condiţionat din construcţie, deci clar erau şi autoturisme. Cutia automată e perfectă în trafic urban, dar creşte preţul maşinii. Deşi nu mai rişti să îţi moară motorul la demaraj şi nici nu mai ,,solfegiezi" cu maneta schimbătorului. Cine conduce autobuze probabil apreciază mai mult cutia automată (ceea ce e normal, după ce făcea muşchi cu cutia în 6 trepte de Ikarus, la care levierul schimbătorului abia se mişca... şi chiar dacă plecai cu a 2a, tot trebuia să ajungi în a 3a, după aia opreai şi totul se repeta).
Maşina de serviciu e maşină de serviciu, dar una e să fie maşină dată angajatului ca beneficiu, alta e să fie maşina cu care firma îşi face treaba, teoretic orice vehicul folosit în scop comercial trebuie să stea în parcarea firmei (sau altă parcare cu care firma ale contract), nu pe domeniul public sau în parcările de reşedinţă. Deşi am văzut şi autobuze date acasă (şi la RATB până acum câţiva ani şoferii care făceau serviciul de noapte stăteau cu autobuzele în faţa blocului de la 1 AM până pe la 3:30 AM, când plecau să colecteze angajaţii care intrau la 4, apoi duceau maşina în garaj şi veneau acasă cu transportul în comun). _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: DIFERENTA intre transport auto si transport CFR | |
| |
| | | | DIFERENTA intre transport auto si transport CFR | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |