Mai bine ar aduce cateva 20-31 si le-ar baga decat cotetele astea, macar daca erau doua cuplate..da asa.. si plus ca daca deschideai usa de la intrarea in salon o inchideau imediat disperatii de la usa ca cica vine caldura,pai si noi ce sa facem? Mai bine sa le fie bine la 3-4 oameni la usa decat sa le fie rau la cateva zeci de oameni din salon..nu?
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Sper ca toate Malaxele sa sfarseasca cat mai curand taiate si duse la fier vechi , nu le suport si nu le voi suporta , aceste vechituri nu au ce sa caute in zilele noastre in circulatie , poate doar in Zimbabue sa mai existe asa ceva nu intr-o tara din Europa plus membra UE . Vreti sa scapati de ele ? bombardate cu pietre in plin camp intre statii , nu va prinde nimeni astfel se scot din exploatare pentru un timp jegurile si cu timpu se va sesiza cineva ca nu au ce sa caute in circulatie asemenea vechituri .
_________________
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
Sper ca toate Malaxele sa sfarseasca cat mai curand taiate si duse la fier vechi , nu le suport si nu le voi suporta , aceste vechituri nu au ce sa caute in zilele noastre in circulatie , poate doar in Zimbabue sa mai existe asa ceva nu intr-o tara din Europa plus membra UE . Vreti sa scapati de ele ? bombardate cu pietre in plin camp intre statii , nu va prinde nimeni astfel se scot din exploatare pentru un timp jegurile si cu timpu se va sesiza cineva ca nu au ce sa caute in circulatie asemenea vechituri .
Daca Malaxele erau in Bulgaria, calatorii le-ar fi dat foc .
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
Sper ca toate Malaxele sa sfarseasca cat mai curand taiate si duse la fier vechi , nu le suport si nu le voi suporta , aceste vechituri nu au ce sa caute in zilele noastre in circulatie , poate doar in Zimbabue sa mai existe asa ceva nu intr-o tara din Europa plus membra UE . Vreti sa scapati de ele ? bombardate cu pietre in plin camp intre statii , nu va prinde nimeni astfel se scot din exploatare pentru un timp jegurile si cu timpu se va sesiza cineva ca nu au ce sa caute in circulatie asemenea vechituri .
Daca Malaxele erau in Bulgaria, calatorii le-ar fi dat foc .
Da , doar ca Romanul e cam prost de fel si accepta sa fie calcat in picioare cu aceste conditii de r***t , nu face nimeni plangere , totul se rezuma la discutiile inutile si de multe ori prefera sa caute alt mijloc de transport dar nu se zbate nimeni pentru a schimba situatia trenurilor formate din aceste cazaturi nenorocite .
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Trenurile astea corespund tuturor normelor în vigoare... inclusiv poluarea (sunt Euro-3). Că CFR Călători nu e în stare să pună 2 automotoare e altă treabă, ţine de management, nu de automotor. Am mers cu asemenea automotor de la Tecuci la Făurei... nu virba deloc, era destul de silenţios (chiar mai silenţios decât un Desiro, dacă nu punem la socoteală compresorul cu piston) şi loc pentru picioare era destul, deci pentru un drum de o oră jumate maxim nu erau prea rele. Dacă pui LDH cu 2 vagoane consumi cât 10 Malaxe, nu prea se merită.
-- Înainte să vă apucaţi să faceţi comparaţii cu bulgarii, uitaţi-vă ce material rulant au ei... cu excepţia Desiro-urilor, care au rang separat (!!), Malaxele noastre 700 sunt mult peste vagoanele lor.
_________________ :TTT:
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Eu prefer un 21-47 decat malaxa , nu pot sa le sufar , sunt depasite , pentru zilele de astazi si la ce pretentii sunt din partea calatorilor ne mai miram de ce nu vine lumea la tren .
_________________
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Stii ce e amuzant, ca in primul rand stii sa vorbesti dar nu stii despre ce vorbesti.
Pretentii din partea calatorilor ? Care calatori ? Aaaa vrei sa spui NAVETISTII care dupa ce se dau jos din tren femeia de serviciu aduna 3 saci de seminte sticle de bere si de suc, pachete de tigari si altele. Au pus confort, vagoane 19-55, 20-55 si acum arata mai rau ca alea nemodernzate. Au pus desiro si care a fost rezultatul ? Au devenit jegoase.
Vrei confort atunci mergi cu IR ai clima ai priza etc.
Astea stunt trenuri de scurt parcurs, confortul asta de 2 lei pe care tu il injuri a fost creat din doua motive : 1 e ieftin, 2 e pentru navetisti care majoritatea au lipsa cei 7 ani de acasa si distrug tot, aici revin la punctul 1. Asa s-a gandit in 2003 si se gandeste in continuare, asta e...
De ce nu ii injuri pe Servtrans de exemplu la ce vagoane folosesc ei pe Faurei - Panciu cu aceleasi confort ?
Era unu pe aici care zicea ca de ce nu baga vagon pe Constanta - Mangalia. Uite de ce, sa pui 1 vagon sau 2 trebuie sa le duci cu LDH si din start consumul este mult mai mare, plus ca trebuie sa mai platesti si mecanic ajutor. Pe langa asta ai in plus costurile cu uzura vagonului. Mai sunt si altele dar nu le mai enumar aici.
Motorul asta pe Constanta - Mangalia isi cam acopera costurile , daca ar fi garnitura normala nu s-ar mai acoperi rezultatul ar fi trenuri mai putine sau tarife mai mari...
Servtrans pe Faurei-Panciu are vagon 21-47 reconditionat doar am mers cu el si nu se compara cu malaxa din 1900 toamna , mult a fost putin a ramas ca asemenea motoare nu vor trai la nesfarsit si vor sfarsii la fier vechi , atunci eu unu o sa fiu cel mai fericit . Nu este normal sa ai intre 2 orase mari resedinta de judet trenuri Regio cu astfel de cazaturi , nu circula doar navetisti , mai vin si alti calatori , eu cand am mers cu 3111 Arad-Oradea (2:48) au fost in afara de mine si alti 5 calatori ocazionali pana la Oradea carora nu le-a placut acest motor , trebuie sa tinem cont si de evolutia zilelor noastre iar aceste motoare sunt clar depasite pentru zilele astea indiferent de ce modernizare au , poate daca bagau si alte scaune mai confortabile era altceva dar cu scaunele de plastic e jalnic .................. Ce facem nu mai folosim Desiro ca se murdaresc ? le-am cumparat sa le tinem in vitrina ? Calatorii nu inseamna 10 pasionati carora le plac astfel de motoare si pun pariu ca cei ce inca mai folosesc trenurile formate din asemenea cazaturi daca mergem sa facem un sondaj nu cred ca gasim 10 persoane din 40 care sa zica da imi place acest motor , sa fim seriosi totusi , in ce tara din UE mai vedem asemenea cazaturi ?
_________________
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Aaaa vrei sa spui NAVETISTII care dupa ce se dau jos din tren femeia de serviciu aduna 3 saci de seminte sticle de bere si de suc, pachete de tigari si altele. Au pus confort, vagoane 19-55, 20-55 si acum arata mai rau ca alea nemodernzate. Au pus desiro si care a fost rezultatul ? Au devenit jegoase.
Un exemplu de astfel de calatori pe IR1765(grupa de Botosani). La plecarea din Botosani vagon curat, n-am avut ce comenta. In Suceava toaletele au fost ca la plecarea din Botosani, dar in compartimente erau ambalaje aruncate pe sub scaune. In Cluj nu mai puteai intra in toalete de miros si mizerie, iar unele compartimente au devenit jegoase(seminte pe jos, sacose pe scaune, stat incaltat cu picioarele pe scaun, lichide pe hol). Si asa a mers pana la Timisoara. Calatorii se plangeau ca nu au conditii, la pretul biletelor! Ce conditii vor sa aiba daca ei(calatorii) distrug vagoanele?
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
trebuie sa tinem cont si de evolutia zilelor noastre iar aceste motoare sunt clar depasite pentru zilele astea indiferent de ce modernizare au
Ca trenuri de zi cu zi...poate. Insa sunt istorie in existenta, si desi am mers extrem de rar cu ele (poate 3 sau 4 ori in viata) o sa regret sincer cand vor fi scoase din uz. Reprezinta un stil de constructie pe care nu il mai intelegem acum pe deplin, o alta epoca...ma duce cu gandul la art-deco, la cladirea Chrysler, streamlining, cand esteticul insemna ceva mai mult decat tonuri monotone de gri si albastru. Decat sa le caseze, mai bine sa incerce sa le scoata la vanzare, poate ca s-or gasi in toata Europa cativa musterii interesati sa le restaureze si sa le faca trenuri turistice. Bine ca rusii au pus exemplarul lor in muzeu si noi...