| Locomotive operatori privati | |
|
+109tzifrea Katalin4653 REGIOTRANS12 Luna Bogdan-Razvan Mihay Teodor Caravelle_Zg electrica912 Kriszti219 andreiutzu Alex Avram Adisoft1991s Grigor AndiCFR Dr2005 R936 Karl Gaby005 AlexD Mircea Tudor Andrey_tm 040EC100 nenuandrei Goanga mishu88 060-EA078 vilhelm Vitosa LokoZEN cristi39 Cobra Criss Ciuc DUAL frank81 Desiro256 Polpot AndreiCFRBucuresti LascuB_1980 redeme cristyadaX IonutChircu Marius buldozer2 LanceR orestte Costin.H Silver puscasu decward halmarius prayda mardaryroby Nesebar Scoop Adrian78 The Legend mihai_cfr_bacau didinul AMX 97-0548-4 membru inactiv cont dezactivat . Gabry Gabriel SULZERUL 0733 Boracik Stratan-Tttggvv AlexCta ANDU2100HP electrica675 Marius Iulian Cito lokbob VeV lovekomotive EA1clony106 Zoly87 PrisecaruFlorin mureseanu_976 cont inactiv stinky marius_catalin84 Razvan cortexedge Semaca alex.alexus.tm Ionutz George Hurricane biokosmy vrabieionut fzcsm srazvi didi Mihai-Aurel maus5 MariusM EC Vlad cristi ar Horea AceKine KQQ Norbi razwy Lde 2100 COSTACHE MIHAIL pisti91 DonVILLy myster2008 113 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15509 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Lun Feb 07, 2011 12:07 pm | |
| |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6026 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Lun Feb 07, 2011 12:19 pm | |
| - Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
- QBB
E OBB sau mai corect ÖBB de la Österreichischen Bundesbahnen |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8391 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Lun Feb 07, 2011 2:35 pm | |
| compania se numeste Rail Cargo Romania |
|
| |
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6026 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mar Feb 08, 2011 11:39 am | |
| - Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
- compania se numeste Rail Cargo Romania
..care tine de Rail Cargo Austria, care tine de OBB |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8391 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mier Feb 09, 2011 5:25 pm | |
| EA 1020 in depoul Simeria pentru RAC si PTAE |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6162 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mier Feb 09, 2011 9:29 pm | |
| am observat ca locomotivele care vin de afara (cum ar fi de ex siemens sau "ludmilla") nu au oglinzi exterioare. cum se descurca mecanicii fara aceste oglinzi peste zonele de macazuri cu 30km/h sau peste restrictiile de viteza? sau au locomotivele vreun senzor care le spun ca au depasit o zona cu restrictie de viteza?
multumesc! |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6380 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mier Feb 09, 2011 9:37 pm | |
| Siemensurile au oglinzi o parte din ele rabatabile si disimulate in designul cabinei cum e la Taurus sau Eurorunner. Eurosprinturile au camere in loc de oglinzi care inregistreaza si afiseaza pe monitor in cabina. La Ludmila nu stiu exact, oricum nu are camere video. |
|
| |
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5556 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mier Feb 09, 2011 9:39 pm | |
| - Costin.H a scris:
- am observat ca locomotivele care vin de afara (cum ar fi de ex siemens sau "ludmilla") nu au oglinzi exterioare. cum se descurca mecanicii fara aceste oglinzi peste zonele de macazuri cu 30km/h sau peste restrictiile de viteza? sau au locomotivele vreun senzor care le spun ca au depasit o zona cu restrictie de viteza?
multumesc! Nu stiu cum e la "ludmila" dar Taurus are GPS si un calculator de bord care comunica cu GPS-ul adica la plecare in cursa se introduce lungimea si masa trenului precum si zonele cu restrictie de viteza si limita de viteza pe fiecare zona in memoria calculatorului, trage si tu concluzia ce inseamna automatizarea in domeniul tractiunii feroviare! De asemenea se seteaza si administratia de cale ferata ca sa stie masina ce sistem de siguranta trebuie utilizat(indusi sau LZB sau ETCS)! |
|
| |
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi Feb 10, 2011 1:08 pm | |
| Se mai practica inca, din lipsa retrovizoarelor, "scosul capului pe geam" si observarea trecerii ultimului vagon peste punctul de macaz sau de restrictie....nu ma refer la un operator anume, doar spun ca eu personal am scos capul pe geam la o cursa de cateva ori spre a anunta mecanicul ca ultimul vagon a trecut peste macaz sau a depasit punctul de restrictie |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5942 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi Feb 10, 2011 7:48 pm | |
| Da chestia asta la noi e mai frecventa..oricum am observat ca cei care fac servici pe ldh-uri stau foarte mult timp cu capu' pe afara..poate si din cauza ca vizibilitatea e mai redusa din cabina ldh-ului.... |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8391 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi Feb 10, 2011 7:50 pm | |
| si cei care fac la manevra cu LDH 12 ore 9ore stau cu capul pe geam |
|
| |
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi Feb 10, 2011 8:39 pm | |
| acum, la restrictii pe linie continua, adica nu cu incrucisari, si treburi dintr-astea.... intrii in restrictie, ea are 1000 de metri, stim ca linia e masurata si marcata prin borne aflate pe partea mecanicului din 200 in 200 de metri, pe o parte borne pare,...+2,4,6,8....si pe cealalta parte pentru sensul invers sunt numerotate impar....si sunt pozitionate dupa cum ne dam seama la fel si daca e sa le luam pe toate la un calcul, sunt pozitionate din 100 in 100 de metri dar in zig zag... normal restrictiile le-am vazut puse de multe ori intre anumite borne care cuprind restrictia.... dat fiind acest fapt, un mecanic care nu are oglinzi, si nu vrea sa scoata capul afara, stiind de la ajutor cate vagoane are dupa el si estimand lungimea unui vagon, inmultit cu numarul de vagoane afla lungimea trenului, si astfel se poate orienta dupa borne cat trebuie sa mearga dupa iesirea locomotivei din restrictie, cat mai are de mers cu viteza din restrictie....acum nu stiu daca cei din locomotiva sunt obligati sa stie sigur de la plecare cat e de lung trenul, dar asta se calculeaza usor in caz ca nu e obligatoriu. * Tactica cu orientatul de acest gen, dupa repere care sunt puse la distante fize unul de altul am studiat-o intr-un manual de pregatire militara, si poate ca cei care au prins inca armata au fost instruiti si stiu despre ce vorbesc;). |
|
| |
orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 50 Localizare : Timisoara Reputatie : 6270 Data de inscriere : 28/10/2008
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi Feb 10, 2011 9:22 pm | |
| In mod normal si spun asta ca nu prea se respecta atat restrictiile de viteza cat si limitarile de viteza permanente trebuiesc semnalizate pe teren in cazul restrictiilor cu cu indicatoarele de inceput "I" si sfarsit de restrictie "S", iar dupa o limitare permanenta cu indicatorul VS - viteza stabilita |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18770 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24351 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi Feb 10, 2011 9:43 pm | |
| Poate unii privati nu respecta mai ales cei de marfa dar la calatori nu se joaca nimeni cu restrictile chiar unii mecanici la restrictie de 300m au mers si 500m Dupa cate am auzit unii mecanici se mai ghideaza dupa numarul de stalpi iar la marfa la clasa 47 se introduce lungimea trenului la inceutul restrictie se apasa o tasta de pe monitor si automat semnalizeaza sfarsitul restrictiei |
|
| |
orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 50 Localizare : Timisoara Reputatie : 6270 Data de inscriere : 28/10/2008
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Vin Feb 11, 2011 8:37 am | |
| Eu ma refeream doar la semnalizarea pe teren, nici decum ca nu s-ar respecta. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati | |
| |
|
| |
| Locomotive operatori privati | |
|