|
| Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
+121DUAL JanTuhovcak cont.dezactivat. ANDU2100HP bogdan.perejuc Lumunita Stana Dutzu TVlad redeme Bobby_TM DAS 2011 elm Desiro256 Jhonyla Cont.dezactivat Katalin4653 Radu.B bochety allred Lafont 63-1143-5 ATM AndreiStefan Cont dezactivat NicuS Vitosa Costin.H Adirmvl Radu Tudor baghi kasapis2007 Luna @ndrey Balto Kriszti219 daniel_c Silver popovici Alex Ionut Goanga ionutz85 vanderjas Bogdan-Razvan IonutChircu Marius Iulian 060-EA078 Grigor Andrey_tm AndiCFR M.I.C.I. cfr500 nenuandrei Dr2005 AlexCta rich1974 laur 133 nokia2010 impuls Teodor mishu88 Semaca cristyadaX ldh80 EA1clony106 Marius PrisecaruFlorin 82016031 AlexD cont inactiv VeV TONIghtwish dandee pannonia express rumpf1 decward buldozer2 bogdan srl Adrian78 micropalla automotor ionut_te stefan_br marius_catalin84 Caravelle_Zg Zoly87 cata jionutz Razvan razwy stinky vrabieionut Nesebar alex.alexus.tm Ionutz cortexedge lovekomotive mureseanu_976 biokosmy Gabry Gabriel ultras AMX 97-0548-4 srazvi Malaxa-77 didinul Norbi mariuskl discoid21 Horea kristi kkk sulzer MariusM KQQ Vlad Lde 2100 Benbe COSTACHE MIHAIL orestte pisti91 cristi CFR DonVILLy myster2008 125 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 06 Sept 2012, 17:00 | |
| Poate or fi 5l de ulei pe oră Malaxa are transmisie mecanică, e ca un autobuz pe cale ferată... aşa că trebuie făcut calculul la 100 km. În schimb, la LDE sunt variaţii mai mici de consum între zero şi maxim, fiind transmisie electrică, aşadar motorul fiind în sarcină tot timpul, având legat la arbore generatorul principal. _________________ :TTT:
|
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 06 Sept 2012, 18:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- faţă de cei aprox. 300l / oră ai unul LDE
cu siguranta ca ai gresit unitatea de masura - AlexD a scris:
- Pai cam atat ia in medie, si mie tot atat mi-a dat dupa niste calcule facute dupa capul meu. Daca intrebi pe cineva cat consuma un Sulzer primesti numai raspunsuri filosofice gen nush cate grame pe litru pe ora, nu a spus nimeni niciodata ca poate consuma 500%...
Singurul raspuns mai normal l-am primit de la un mecanic mai in varsta care mi-a spus ca poate sa ia maxim 12-15l pe minut cand accelereaza cu tren greu dupa ea... raspunsurile filosofice sunt din cartea de locomotive, asa am invatat la scoala, consumul este dat, daca mi-aduc bine aminte in grame pe cilindru cal putere ora de functionare, este un pic invulgar |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 06 Sept 2012, 19:00 | |
| Daniel, nu punem cat a spus mecanicul intrebat de mine 12litrii pe minut in sarcina maxima. Un LDE ia in medie 3litrii/min la calatori cu 3-4-5-6 vagoane dupa ea? Inmultit cu 60min cat are o ora ne cam 200litrii. Daca pui si numarul de opriri/accelerari in suta aia de km mi-e sa nu sara de 300l/100km, daca mai punem si viteza medie de 30km/h( 3 ore pentru 100km parcursi) pe langa aia 200litrii mai tre sa pui si din consumul la ralanti pe cele 3 ore cat face LDEul respectiv aia 100km...si se cam aduna. Vrei nu vrei tot ia spre 300l/100km Daca ai alte informatii te rog sa ni le impartasesti si noua. |
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 06 Sept 2012, 19:32 | |
| - AlexD a scris:
- Daniel, nu punem cat a spus mecanicul intrebat de mine 12litrii pe minut in sarcina maxima. Un LDE ia in medie 3litrii/min la calatori cu 3-4-5-6 vagoane dupa ea? Inmultit cu 60min cat are o ora ne cam 200litrii. Daca pui si numarul de opriri/accelerari in suta aia de km mi-e sa nu sara de 300l/100km, daca mai punem si viteza medie de 30km/h( 3 ore pentru 100km parcursi) pe langa aia 200litrii mai tre sa pui si din consumul la ralanti pe cele 3 ore cat face LDEul respectiv aia 100km...si se cam aduna. Vrei nu vrei tot ia spre 300l/100km
Daca ai alte informatii te rog sa ni le impartasesti si noua. sunt de acord cu logica ta, Dr2005 a scris in loc de 100 km ora informatii n-am decat oficial ce vine-n carte care, spre rusinea mea, nu mai stiu cat este |
| | | kasapis2007 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 607 Varsta : 29 Localizare : Cluj-Napoca/Dornesti Reputatie : 5878 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 06 Sept 2012, 20:04 | |
| - adirmvl a scris:
- 5l/h, avand in vedere vitezele cu care circula trenurile in componenta carora se afla ar insemna 15-20l/100 de km... atat de putin?
Si eu am ramas cand am calculat pe distanta Suceava-Dornesti , 33km in 51 minute cu viteza maxima de 70km/h, accelereaza pana la 70km/h si lasa sa scada pana pe la 60km/h si se repeta.Sunt motoare performante Volvo , 6 cilindri, cutie hidramata cu 6 trepte.E ca un autocar mai mic , gen Isuzu. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| | | | kasapis2007 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 607 Varsta : 29 Localizare : Cluj-Napoca/Dornesti Reputatie : 5878 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 06 Sept 2012, 20:33 | |
| Acum ceva timp cand m-am plimbat cu o locomotiva de la GFR la manevre in Dornesti , mecanicul se pregatea sa mearga la Vadul Siret , l-am intrebat cam cat consuma dus-intors si mi-a raspuns : "cum merg acuma cu 20 de vagoane goale si ma intorc cu 15 vagoane cu lemne imi consuma in jur de 240 de litri" , distanta Dornesti-Vadul Siret-Dornesti fiind de aproximativ 40km si se parcurge normal in aproximativ 40 minute pe sens, asta daca ar circula fara oprire. De la Dornesti pana la Vadul Siret viteza maxima este de 50km/h. In Vicsani sta aproximativ 30 de minute pentru a face vama si celelalte(cu motorul oprit). |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 06 Sept 2012, 20:33 | |
| - kasapis2007 a scris:
- accelereaza pana la 70km/h si lasa sa scada pana pe la 60km/h si se repeta.
Poti sa-i spui mecanicului respectiv ca mai rau o zapaceste asa, fac pariu ca daca circula constant cu 70 consuma mai putin decat ce face el cu frecusul 70-60-70. Motorul Diesel nu este la fel ca motorul pe benzina unde daca il lasi in frana de motor ECU(engine control unit sau calculatorul de injectie) taie injectia, la motorina ECU nu taie nimic, motorul fiind alimentat mereu cu motorina pentru ca motorul pe motorina este motor MAC(motor cu aprindere prin compresie) iar cel pe benzina MAS(aprindere prin scanteie) la motorul pe motorina bujia se foloseste o singura data, la pornire dupa care amestecul carburant datorita compresiei din cilindru se autoaprinde si d'aia nu poate fi taiata alimentarea ca la benzina unde bujia da scanteie de fiecare data cand e nevoie, s-a inteles?. Iar brambureala asta de la 70 la 60 si din nou la 70 nu face decat sa creasca consumul de carburant mai mult decat daca ar fi mers constant cu 70km/h. |
| | | kasapis2007 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 607 Varsta : 29 Localizare : Cluj-Napoca/Dornesti Reputatie : 5878 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 06 Sept 2012, 20:43 | |
| - adirmvl a scris:
- kasapis2007 a scris:
- adirmvl a scris:
- 5l/h, avand in vedere vitezele cu care circula trenurile in componenta carora se afla ar insemna 15-20l/100 de km... atat de putin?
Si eu am ramas cand am calculat pe distanta Suceava-Dornesti , 33km in 51 minute cu viteza maxima de 70km/h, accelereaza pana la 70km/h si lasa sa scada pana pe la 60km/h si se repeta.Sunt motoare performante Volvo , 6 cilindri, cutie hidramata cu 6 trepte.E ca un autocar mai mic , gen Isuzu. Serios, le-au pus motoare Volvo?! Daca ar fi avut si suspensii bune... Si transmisia tot Volvo cred ca este. Nu stiu a cui este vina si nici nu vreau sa speculez...daca tot se face o modernizare sa se faca calumea , doar stiu cei de la conducere ca aceste automotoare au fost construite prin anii '30 ,sunt de o seama cu bunicii lor . Bine ca le motorizeaza Volvo , dar un arc de pat puteau sa puna si ei , nu sa lase foi ca si la remorcile vechi de tractor. Numai zic , ca se puteau pune si perne de aer ca nu sunt asa de grele si multe alte imbunatatiri. |
| | | kasapis2007 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 607 Varsta : 29 Localizare : Cluj-Napoca/Dornesti Reputatie : 5878 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 06 Sept 2012, 20:49 | |
| - AlexD a scris:
- kasapis2007 a scris:
- accelereaza pana la 70km/h si lasa sa scada pana pe la 60km/h si se repeta.
Poti sa-i spui mecanicului respectiv ca mai rau o zapaceste asa, fac pariu ca daca circula constant cu 70 consuma mai putin decat ce face el cu frecusul 70-60-70. Motorul Diesel nu este la fel ca motorul pe benzina unde daca il lasi in frana de motor ECU(engine control unit sau calculatorul de injectie) taie injectia, la motorina ECU nu taie nimic, motorul fiind alimentat mereu cu motorina pentru ca motorul pe motorina este motor MAC(motor cu aprindere prin compresie) iar cel pe benzina MAS(aprindere prin scanteie) la motorul pe motorina bujia se foloseste o singura data, la pornire dupa care amestecul carburant datorita compresiei din cilindru se autoaprinde si d'aia nu poate fi taiata alimentarea ca la benzina unde bujia da scanteie de fiecare data cand e nevoie, s-a inteles?. Iar brambureala asta de la 70 la 60 si din nou la 70 nu face decat sa creasca consumul de carburant mai mult decat daca ar fi mers constant cu 70km/h. Eu am inteles ce ai scris tu , dar daca ele au un consum asa de mic date de fabricant sau stiu eu de cine. Mecanicii ce mai baga in canistra? De aceea le fac un consum mai mare, si zic: "uite domne' ce consum au , nu ce zice fabricantul" , stiu ei cand sa mearga cum trebuie sau nu . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 06 Sept 2012, 20:54 | |
| Motoarele diesel noi/performante au un randament mult mai bun decat cele pe benzina, uneori de 2-3 ori mai mare, avand raportul de compresie mult mai mare decat la benzina puterea calorica a motorinei e convertita mult mai bine in putere mecanica fata de motoarele pe benzina. Daca malaxele au motoare diesel de maxim 4000cmc(stie cineva ce capacitate cilindrica au?) si in sarcina nu trec de 1200-1300rpm, da pot consuma 20-25l/100km. Sau chiar mai putin.
Nu mai pot sa traga motorina de la astea noi, exista calculatoare/ECU/ECM care pot fi verificate usor cu un aparat de diagnoza(tester) care spune imediat cat a consumat motorul in realitate si ce consum i s-a dat "pe hartie"...iar respectivul mecanic sa fie pus sa plateasca diferenta din buzunar. |
| | | baghi
Numarul mesajelor : 13 Reputatie : 4496 Data de inscriere : 16/08/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 09 Sept 2012, 21:11 | |
| - kasapis2007 a scris:
- adirmvl a scris:
- kasapis2007 a scris:
- adirmvl a scris:
- 5l/h, avand in vedere vitezele cu care circula trenurile in componenta carora se afla ar insemna 15-20l/100 de km... atat de putin?
Si eu am ramas cand am calculat pe distanta Suceava-Dornesti , 33km in 51 minute cu viteza maxima de 70km/h, accelereaza pana la 70km/h si lasa sa scada pana pe la 60km/h si se repeta.Sunt motoare performante Volvo , 6 cilindri, cutie hidramata cu 6 trepte.E ca un autocar mai mic , gen Isuzu. Serios, le-au pus motoare Volvo?! Daca ar fi avut si suspensii bune... Si transmisia tot Volvo cred ca este. Nu stiu a cui este vina si nici nu vreau sa speculez...daca tot se face o modernizare sa se faca calumea , doar stiu cei de la conducere ca aceste automotoare au fost construite prin anii '30 ,sunt de o seama cu bunicii lor . Bine ca le motorizeaza Volvo , dar un arc de pat puteau sa puna si ei , nu sa lase foi ca si la remorcile vechi de tractor. Numai zic , ca se puteau pune si perne de aer ca nu sunt asa de grele si multe alte imbunatatiri. Motoarele sunt VOLVO PENTA iar transmisia este ALLISON. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 09 Sept 2012, 21:32 | |
| Ce putere are un asemenea motor? Turaţia maximă? Cuplu? Ce model sunt, poate le găsim pe site la Volvo. _________________ :TTT:
|
| | | daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 09 Sept 2012, 22:12 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce putere are un asemenea motor? Turaţia maximă? Cuplu? Ce model sunt, poate le găsim pe site la Volvo.
http://www.volvopenta.com/volvopenta/industrial/en-gb/off_road_engines/engine_range_industrial/Pages/tad_720_ve.aspx |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 09 Sept 2012, 22:18 | |
| 7500cmc pai asta e motor de autobuz, nu am apucat sa citesc inca tot, m-a interesat cilindreea, daca nu are turbina poate fi foarte economic...dupa graficele de cuplu si consum cred ca la 1600rpm schimba, turatia optima fiind intre 1300-1500... Hmmm, 210g kwh x 157 KW = 33litrii/ora daca sta turat la 1600rpm iar din calculul asta putem deduce urmatoarele...poate sa ia si mai putin undeva intre 24-26l/100km ...parerea mea, care este. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa | |
| |
| | | | Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |