|
| DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC | |
|
+71Katalyn mielutu zburator Ciprian.bucur.92 Lumunita Stana danlascau marius_catalin84 Radu.B sytrus Mos Craciun DUAL baiazid vatmanul alliens Ionutz lapsanszkitamas roseanu EuroNight AndiCFR kido Re6/6 Vale_ntin DAS 2011 Adirmvl valean nenuandrei Radu alinx3330 Costin.H pety Shinkasen Rarau eu mos_ion IonutCFR2009 popovici alex.alexus.tm mishu88 AMX 97-0548-4 Gabry Gabriel kristi kkk halmarius Alex Avram Marius Iulian paiu.cristian ldh80 roadster buldozer2 Radu Tudor sergiu88 FeroFan97 Valentin Sava cortexedge boldalexandru cont inactiv Adrian78 mureseanu_976 Norbi soulcage alexpopa rizelgeorgel2004 transferoviarcalatori Vitosa Razvan razvan - trenuri AlexD cristi CFR M.I.C.I. Luna Dr2005 Nesebar COSTACHE MIHAIL 75 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 23 Ian 2012, 04:51 | |
| De asemenea, prezenta TFC ar fi binevenita si pe ruta Ploiesti Sud/Vest - Targoviste |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 23 Ian 2012, 05:15 | |
| Va multumesc,
Va propun daca se poate redeschiderea macar a tronsonul Dragesti h - Holod acesta nefiind afectat de alunecarile de teren, starea infrastructurii fiind relativ buna este doar acoperit de vegetatie , trebuiesc schimbate traversele putrezite , completat cu material marunt (eclise, buloane calareti etc.) si reconectare la Rogoz unde a fost dezafectat un macaz. Si prelungirea de la punctul actual terminis cu 1 km pana in locul unde recent a fost taiata o bucata de linie. Este mult mai aproape de centrul localitatii Cordau. http://postimage.org/image/vlq932yc3/ http://www.forumtrenuri.com/t505p149-314-oradea-est-holod
Pentru cele 2 portiuni afectate de alunecarile de teren Km 12+000 - 12+300 Cordau si a doua intre Tasad h si Dragesti h de la km 26+710 la 26+960 si impreuna cu portiunea de la km 27+010 la 27+810 (sina sectionata cu autogenul) realizarea unei evaluari corecte a costurilor pentru a vedea la ce valoare se ridica lucrarile si identificarea unor surse de finantare.
S-ar putea incerca accesarea unor fonduri europene si implicarea autoritatilor locale sa participe fiecare cu cate ceva, donatii etc. CFR SA nu va investi nimic in linii neinteroperabile inchiriate.
Cred ca ar fi destule persoane care ar dona cate ceva, in momentul de fata singurele alternative de transport sunt microbuzele si piratii, un mod de transport extrem de neplacut. (am stat 2 ore pana am prins ceva din Baile Felix la Beius).
In legatura cu relatia Oradea - Timisoara Nord, in 2 planuri de mers al trenurilor 2009-2010 2010-2011 ati avut prevazute cateva trenuri care nu au circulat, in acest an am vazut ca nu mai sunt.
Va rog sa luati in calcul introducerea acelor trenuri anul acesta, sunt necesare cateva trenuri cu opriri putine si la un pret Regio.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | alexpopa
Numarul mesajelor : 133 Varsta : 29 Localizare : Oradea Reputatie : 5214 Data de inscriere : 03/01/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 23 Ian 2012, 06:12 | |
| Si pe sectia Oradea-Cordau vor ramane automotoarele de tip VT sau vor veni automotoare DH?
|
| | | soulcage
Numarul mesajelor : 34 Localizare : Cluj Reputatie : 4786 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Intrebari Lun 23 Ian 2012, 12:12 | |
| 1. Pe sectiile electrificate (de ex. Cluj-Bistrita) se intentioneaza introducerea de automotoare/rame electrice? Daca da, puteti spune si modelul vizat sau perioada in care sa ne asteptam la aceasta schimbare? 2. Cluj-Bistrita este una din sectiile unde VT-urile vor fi inlocuite de DH-uri? Daca da credeti ca DH2 sunt destul de incapatoare pt fluxul de calatori de pe aceasta ruta (mi s-a intamplat sa circul vineri seara spre bistrita si duminica seara dinspre bistrita spre cluj si automotorul era plin)? 3. Pe cand un sistem de cumparare online a biletelor (eventual si rezervari)? 4. Pe unele din automotoarele TFC toaletele au diverse defectiuni (oglinzi lipsa etc). Aveti in vedere remedierea acestor neajunsuri? 5. Ultima data cand am circulat pe Bistrita-Cluj cu TFC automotorul avea 2 geamuri sparte partial. Cat de repede se repara astfel de defectiuni aparute la materialul rulant?
Multumesc |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 23 Ian 2012, 12:59 | |
| - rizelgeorgel2004 a scris:
- Vineri, 20 ianuarie 2012, prietena mea s-a urcat in trenul TFG la Oradea, cu destinatia Tg Mures (eu am ramas la Oradea). Trenul parcurge 280 de km, dupa vechea grila trebuind sa plateasca 27 de lei, dupa noua grila 31. A plecat trenul, controlorul vine si ii cere 19 lei, spune ca nu poate sa dea bilet pana la Targu Mures, si ca poate doar pana la Cluj, apoi vine si ii mai da unul pana la Mures (bineinteles, pe bucati e mai scump). Ii da un bilet in alb, fara sa scrie plecare si destinatie, pe lungimea 140-160 km. Ajunge la cluj, vine controlorul si ii ia biletul din mana (!?). si ii scrie pe el cluj - tg mures, si ii cere inca 17 lei (bilet de distanta 140-160 km cu pret de 120-140). Atunci prietena mea s-a prins de o smecherie, si mi-a telefonat, povestindu-mi toata tarasenia. Eu am sunat imediat la dispecerat la gara la cluj, femeia de acolo a fost deosebit de amabila cu mine, apoi chiar s-a enervat vazand situatia, m-a rugat sa sun apoi in 10 minute. Trenul stationand 30 de minute la Cj, femeia de la bilete, foarte operativa, s-a dus sa vb cu omul respectiv si i-a zis asa: da-i fetei exact biletul care ti l-a cerut si care trebuie! Apoi femeia m-a sunat pe telefon la oradea, sa imi spuna: "Vedeti, daca controlorul nu vine sa va dea bilet, sa mergeti neaparat sa ii cereti, ca i-am spus ce trebuie sa faca". Dupa ce a plecat trenul din Cluj spre Mures, sa vezi balamuc: a venit nasul suparat dar si speriat, plin cu transpiratii, ca "Acuma tre' sa platesc bilet din buzunarul meu, ca tre' sa va dau bilet la pret de tren, ca cum fac eu acuma...". In final nasul a taiat 2 bilete care sa faca exact suma de 31 de lei, si i-a restituit 5 lei inapoi.
Desi totdeauna cand am circulat cu TFG echipa de angajati a avut mereu un comportament onorabil si onest, se pare ca de data aceasta s-a cam imputit treaba. Mereu a fost o placere sa circul cu TFG, insa acum chiar am vrut sa iau atitudine "prin telefon", sper ca am procedat corect. Dumneavoastra ce spuneti? PS: Sper din tot sufletul controlorul sa nu o imbulineasca, fiindca am impresia ca s-a facut de cacao prin echipa TFG. Pana la urma acest controlor (sef de tren) a cerut scuze prin telefon de la rizergeorgel2004, i-a zic ca dupa ce s-au schimbat tarifele de la 01.01.2012 nu mai stia o combinatie de tarife ce sa ii dea 31 RON, fiindca pe bilete sunt inca tiparite preturile vechi, precum el nu a fost instiintat de la "baza" din Cluj cum sa dea bilete pe relatiile ex. Oradea - Bistrita, Oradea - Targu Mures si Cluj Napoca - Caransebes. Dupa ce si-a cerut scuze si am vazut cum sta treaba eu zic sa-i mai dam sefului de tren o sansa, si sa nu-l dam afara din prima...niciun om nu este perfect, toti avem defecte !!! |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 23 Ian 2012, 13:16 | |
| Jos palaria pentru cum s-a comportat la telefon domnul contolor. In vremuri ca astea e frumos sa vezi o conduita de bun simt si un comportament civilizat intr-o astfel de situatie. Nu doar ca nu sunt suparat pe dansul, dar daca l-as intalni i-as strange mana. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 23 Ian 2012, 13:20 | |
| Este in plan ca pe viitor sa se achizitioneze si vagoane , eventual pentru a introduce un tren si pe ruta Cluj-Galati ? |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 23 Ian 2012, 13:50 | |
| Locomotiva EC 43-0014-1 va fi folosita la tractarea trenurilor de marfa sau calatori? Daca va fi folosita la calatori ce vagoane va trage? Va intreb deoarece se zvoneste ca acest EC va trage automotoarele VT 624/614 pe ruta Cluj Napoca - Bistrita Nord...cu toate ca ea e inscriptionata TFG => transport de marfa. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 23 Ian 2012, 14:18 | |
| Multumesc pentru raspuns.
Daca se poate ca Transferoviar sa poata stabili tarife mai reduse cu 5-15% fata de CFR CALATORI.
Daca puteti discuta si tarife mai reduse in zilele de marti, miercuri, joi fata de luni si sfarsit de saptamana.
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 06/02/2009
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 23 Ian 2012, 14:57 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Multumesc pentru raspuns.
Daca se poate ca Transferoviar sa poata stabili tarife mai reduse cu 5-15% fata de CFR CALATORI.
Daca puteti discuta si tarife mai reduse in zilele de marti, miercuri, joi fata de luni si sfarsit de saptamana.
Si daca ar vrea ei, nu pot practica tarife mai mici decat CFR Calatori. Exista o politica creata de MT (?!) de a proteja compania de stat de concurenta, doar de asta preturile la RegioTrans sau la Regional sunt la fel. Numai prin oferte se poate face asa ceva, dar astea trebuie actualizate. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Lun 23 Ian 2012, 15:05, editata de 3 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Lun 23 Ian 2012, 15:02 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Multumesc pentru raspuns.
Daca se poate ca Transferoviar sa poata stabili tarife mai reduse cu 5-15% fata de CFR CALATORI.
Daca puteti discuta si tarife mai reduse in zilele de marti, miercuri, joi fata de luni si sfarsit de saptamana.
Si daca ar vrea ei, nu pot practica tarife mai mici decat CFR Calatori. Exista o politica creata de MT (?!) de a proteja compania de stat de concurenta, doar de asta preturile la RegioTrans sau la Regional sunt la fel. Numai prin oferte se poate face asa ceva, dar astea trebuie actualizate. Nu pot practica tarife mai MARI decât CFR Călători. Cele actuale sunt, oricum, sub cele ale CFR Călători. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Mar 24 Ian 2012, 03:44, editata de 1 ori |
| | | transferoviarcalatori Operator Feroviar Privat
Numarul mesajelor : 71 Reputatie : 4778 Data de inscriere : 20/01/2012
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Mar 24 Ian 2012, 03:04 | |
| 1. Dorinta noastra este de a demara circulatia trenurilor pe relatiile Galati – Buzau si Buzau – Bucuresti cu 01.03.2012, dar suntem dependenti de problemele care apar in reparatia automotoarelor din Olanda.
2. Avem in vedere ca pe viitor sa utilizam rame electrice pe sectiile electrificate, dar depindem de piata existenta a vehiculelor feroviare ( nu poate fi cumparata cu Autovit). Pentru moment nu avem in vedere formarea trenurilor cu locomotiva si vagoane sau locomotova si automotoare.
3. Pe sectia Titan Sud – Oltenita vor circula cel mai sigur 5 VT 624, iar pe Cluj ( Cluj – Oradea, Cluj – Bistrita, Cluj – Tg Mures, Cluj – Caransebes) vor intra in circulatie automotoare DH-2.
4. Suntem in discutii privind achizitionarea unui sistem de cumparare online a biletelor.
5. Defectele aparute la vehicule sunt remediate functie de prioritati (in sensul ca punem accent pe cele care concura la siguranta circulatiei, dar efectuam si campanii de remediere si celor care tin de confort (saptamana trecuta au fost inlocuite aprox. 15 geamuri). |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Mar 24 Ian 2012, 03:30 | |
| Multumesc pentru raspunsul de la punctul 2. O intrebare mai am. Aveti in vedere contractarea serviciilor unei firme de paza pentru a evita eventuale neplaceri/distrugeri ale materialului rulant cauzate de anumite personaje dubioase care isi fac veacul pe M801 Bucuresti-Oltenita? Nu de alta dar intrati pe o sectie unde uneori nu erau de ajuns 7 vagoane de calatori si nimeni nu platea bilet. Ma refer la trenurile care plecau dimineata de la 04:05 din Oltenita spre Bucuresti. |
| | | M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5318 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Mar 24 Ian 2012, 04:57 | |
| Eu doresc sa va multumesc pentru raspunsul care a venit imediat, si la obiect, fara ocolisuri. Prin faptul ca doriti sa comunicati cu noi, ne dam seama ca sunteti un operator ce depaseste cu mult alti operatori de transport.
De ex. la Regiotrans am trimis petitii prin posta si nu am primit raspuns nici in ziua de astazi.
La CFR Calatori au niste sabloane de raspunsuri si orice i-am intreba, primim toti pe e-mail aceleasi raspunsuri gen copy/paste, incat raspunsurile sunt altele decat ceea ce ii intrebam noi, pentru ca deviaza de la subiect si ne da raspunsuri pe alaturi!! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC Mar 24 Ian 2012, 05:38 | |
| Transferoviar cred ca este cel mai performant operator feroviar din tara noastra. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC | |
| |
| | | | DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |