Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6567 Data de inscriere : 05/09/2009
Subiect: Plimbare la Bouţari, 28.12.2011 Mar 03 Ian 2012, 02:40
În data de 28 decembrie 2011 am efectuat o călătorie la Bouţari împreună cu cristi ar pe traseul Arad - Ilia - Caransebeş - Bouţari, iar întoarcerea a fost Bouţari - Caransebeş - Timişoara Nord - Arad.
Ilia
EC 43-0051-3 cu R2044 care ne-a adus de la Arad la Ilia
GM 65-0974-9 cu IR1837 (Iaşi 19:42 - 12:59 Timişoara Nord)
IR376 Târgu Mureş - Budapesta trece prin Ilia
În Ilia ne-am urcat în trenul R15200 al companiei Transferoviar Călători ce venea de la Cluj Napoca, format din automotorul 76-2407-5, urmând ca în staţia Caransebeş să formeze trenul R15307 pentru Bouţari
Dobra Aşteptăm încrucişarea cu trenul R2184 (Lugoj 07:38 - 10:39 Ilia) tractat de LDH 82-0190-7
IR1622 Timişoara Nord - Bucureşti Nord trece prin Holdea Hm.
R15200 Cluj Napoca - Caransebeş în tunelul dintre Holdea Hm. şi Coşteiu hc.
Făget
Lugoj
Căvăran
Caransebeş
Automotorul 76-2402-6 sosit de la Bouţari şi formând trenul R15201 (Caransebeş 14:33 - 21:20 Cluj Napoca)
Oţelu Roşu - principala staţie de pe secţia Caransebeş - Bouţari, unde este alimentat automotorul cu motorină şi garat în timpul nopţii
Zăvoiu
Linii industriale în Zăvoiu către depozitul de marmură
Voislova Hm.
Marga hc.
Bouţari Hm.
Un afiş interesant lipit în automotor
R15308 Bouţari - Caransebeş între Oţelu Roşu hc. şi Oţelu Roşu
La întoarcere, am întâlnit două locomotive în Oţelu Roşu DA 60-0175-4 cu un marfar şi LDE 69-0013-8
În final, EC 43-0064-6 cu R9167 (Caransebeş 15:55 - 17:02 Reşiţa Sud)
Ca şi concluzie, condiţiile oferite de Transferoviar Călători sunt incomparabile faţă de mizeria ce era pe vremea când opera CFR Călători. În plus, există perechea de trenuri Cluj Napoca - Bouţari şi retur, care nu cred că a existat vreodată în istoria liniei Caransebeş - Bouţari. Din păcate au fost reduse multe locuri de muncă o dată cu privatizarea acestei secţii pentru reducerea cheltuielilor. Ca exemplu, în halta Marga exista om la cantonul de la barieră. Acum, conductorul coboară în haltă şi lasă bariera, trenul trece de pasajul rutier şi opreşte, conductorul ridică bariera şi urcă.
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8445 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: Plimbare la Bouţari, 28.12.2011 Mar 03 Ian 2012, 10:14
Foarte frumos, felicitari !
Polpot
Numarul mesajelor : 67 Varsta : 48 Localizare : Arad Reputatie : 5039 Data de inscriere : 16/04/2011
Subiect: Re: Plimbare la Bouţari, 28.12.2011 Mar 03 Ian 2012, 18:20
Foarte interesant reportajul, multumim. cu auto am mers de nenumarate ori pe Hateg - Caransebes , dar niciodata cu trenul.
Felicitari.
Caravelle_Zg V.I.P Member
Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6567 Data de inscriere : 05/09/2009
Subiect: Re: Plimbare la Bouţari, 28.12.2011 Mar 03 Ian 2012, 23:40
Vă mulţumesc domnilor pentru aprecieri şi vă recomand să mergeţi!
zenox4500 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 103 Varsta : 69 Localizare : Caransebeş Reputatie : 5741 Data de inscriere : 01/08/2009
Subiect: TFG Mar 24 Ian 2012, 09:34
Dacă ştiam că veniţi pe această rută , ne-am fi putut întâlni , eu locuind lângă gara Caransebeş . Am făcut serviciu pe această secţie , ca mecanic la călători , cca 7 ani . Aceste automotoare circulă până la CLUJ-NAPOCA , pentru a le putea face reviziile planificate sau în caz de defecţiuni , în zonă nefiind posibilităţi de reparaţii mai mari.
Caravelle_Zg V.I.P Member
Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6567 Data de inscriere : 05/09/2009
Subiect: Re: Plimbare la Bouţari, 28.12.2011 Mier 25 Ian 2012, 02:01