|
| Trenuri Interregio | |
|
+92birsan.silviu Re6/6 Spartan1948 AlexandruC ANDU2100HP lapsanszkitamas andreiutzu Adirmvl 41-0876-7 KOSTYK allred nokia2010 92Dragos alex1987 membru exclus AeroX Vale Desiro256 19jimmy84 MariusM Gaby005 Kriszti219 srazvi Codrut1985 cont dezactivat . The Legend Semafor mihai_cfr_bacau ravers75 dr.tudor Goanga cfr500 get. FeroFan97 laur 133 praetor Radu Tudor Katalin4653 Alex Avram DPS buldozer2 razwy TVlad Marius Iulian electrica912 Razvan Caravelle_Zg RwO rizelgeorgel2004 060-EA078 madalin98 nenuandrei Costin.H mureseanu_976 membru inactiv Norbi marius_catalin84 Marius Dr2005 Gabry Gabriel Vlad didinul cont inactiv popovici pannonia express Hurricane kristi kkk Silver IR1822 Andrey_tm AlexD ionutz85 manuela AndiCFR TonyGFR bogdan srl iuli.hard Mircea Hirjau Nesebar cardinal Vitosa Adrian78 lovekomotive DUAL Luna LanceR decward razvan - trenuri redeme stefan_br Teodor COSTACHE MIHAIL 96 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6425 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 20 Mar 2012, 15:09 | |
| - DUAL a scris:
- manuela a scris:
- cara goale vagoanele de suceava FIX AIUREA.ma refer la bulgaria expres.
Goale pline oricum platesc rusii tui,asa ca nu te lega la cap daca nu te doare. O intrebare pentru cei care au calatorit cu acest tren,cum se comporta garnitura la franare?E o senzatie de impingere cumva cand defraneaza trenul ? Poate de tragere pentru ca alea au tripla valva nu KE si nu cred ca risca cei de la CFR sa nu le lege la frana pentru ca sunt mai grele ca ale noastre. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 20 Mar 2012, 16:04 | |
| Nici nu ma gandeam sa nu le lege,ma gandeam ca ale noastre nu sunt legate(ma rog izolate),find si dupa locomotiva,acum ma rog mi se pare o chestie ciudata si nu este un mecanic de moldova sa ne dea o impresie despre trenul mixt |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 20 Mar 2012, 18:08 | |
| Trebuie manevrate cu grijă... că au frână nemoderabilă la defrânare, deci dacă slăbeşti frâna rişti să nu faci faţă doar cu loco şi vagoanele CFR, aşa că o ia trenul la vale. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18688 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24243 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 20 Mar 2012, 18:39 | |
| La trenurile care au în compunere vehicule feroviare echipate cu frâne nemoderabile la slabire, daca mecanicul trebuie sa execute o noua frânare imediat dupa o slabire a frânei, executa o scadere a presiunii în conducta generala de aer a trenului mai mare cu 0,5 bar decât la frânarea anterioara. (13) La trenurile care au în compunere vehicule feroviare echipate cu frâne nemoderabile la slabire, orice crestere de presiune în conducta generala de aer a trenului, dupa o frânare, conduce la slabirea totala a frânei. (14) La trenurile care au în compunere vehicule feroviare echipate cu frâne moderabile la slabire, defrânarea completa se realizeaza numai dupa restabilirea presiunii de 5 bar în conducta generala. La trenurile care au în compunere vehicule feroviare echipate cu frâna nemoderabila la slabire, mânerul robinetului mecanicului se va mentine în pozitia de frânare rapida Art. 75. - (1) La trenurile care au în compunere vehicule feroviare echipate cu frâna automata cu actiune rapida, nemoderabila la slabire, în momentul când trenul se angajeaza pe o linie situata în panta cu circa o treime din lungimea sa sau a atins o viteza mai mica cu 15 ÷ 20 km/h fata de viteza maxima, mecanicul executa o treapta de frânare cu o scadere a presiunii de cel putin 0,6 ÷ 0,7 bar. (2) Slabirea frânelor în situatia prevazuta la alin. (1) se face numai dupa ce trenul si-a micsorat viteza astfel încât în timpul defrânarii sa nu atinga viteza maxima înainte de a fi realimentata conducta generala de aer a trenului si rezervoarele auxiliare la presiunea de 5 bar. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 20 Mar 2012, 21:28 | |
| Buna informatia Adi ,trebe sa fi atent cu garniturile respective,ca la defranare practic iti tine frana in doar primele 2 vagoane ),si e greu cu refacerea presiunii de serviciu la 5 bar pentru vag cu ec larg |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 21 Mar 2012, 08:50 | |
| - The Legend a scris:
- DUAL a scris:
- manuela a scris:
- cara goale vagoanele de suceava FIX AIUREA.ma refer la bulgaria expres.
Goale pline oricum platesc rusii tui,asa ca nu te lega la cap daca nu te doare. O intrebare pentru cei care au calatorit cu acest tren,cum se comporta garnitura la franare?E o senzatie de impingere cumva cand defraneaza trenul ? Poate de tragere pentru ca alea au tripla valva nu KE si nu cred ca risca cei de la CFR sa nu le lege la frana pentru ca sunt mai grele ca ale noastre. El a intrebat de impingere pentru ca vagoanele RZD sint la urma trenului. Oare vagoanele RZD care circula prin Europa, la Berlin, la Paris etc tot asa cu frina nemoderabila sint? Din ce am vazut la ei trenurile de marfa sint destul de lungi, de ce au adoptat acest sistem? Am vazut niste instructii despre vagoanele SZD(atunci) echipate cu distribuitoare Matrosov cu schimbator de regim ses-munte , fata de noi care aveam G-P-R |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 21 Mar 2012, 12:55 | |
| Da ma rog,ne-a lamurit Adi . Uite aici .. conform asta http://users.atw.hu/diesirae/menetrend/nemz_vonatok.htm ,inca mai circula pe anumite rute in Europa |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8365 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 21 Mar 2012, 19:06 | |
| IR 1824 020 by MariusD2011, on Flickr 019 by MariusD2011, on Flickr |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18688 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24243 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 21 Mar 2012, 19:07 | |
| Aia e 606 au duso inapoi acasa? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 21 Mar 2012, 19:09 | |
| Cele care merg spre Ungaria sunt de alt tip, probabil cu frână moderabilă la defrânare. _________________ :TTT:
|
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6097 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 21 Mar 2012, 21:04 | |
| Ajung multe vagoane non-RIC (deci care sunt, mai toate, cu frână nemoderabilă la defrânare) in Germania și în alte țări, circulând pe bază de convenție... Și chiar vagoane de marfă RZD transpuse...
De asemenea, majoritatea vagoanelor de marfă CSI active la ora actuală au dispozitive de frânare progresivă în raport cu încărcătura. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7551 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Lun 26 Mar 2012, 00:50 | |
| 1682, ieri, azi, si maine: |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6376 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11376 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 27 Mar 2012, 22:54 | |
| IR1643 IR1663 Ambele,sambata 24.03.2012 |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5389 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 28 Mar 2012, 18:39 | |
| elegant maxim 1663 de la locomotiva la urma trenului. |
| | | Codrut1985 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 39 Localizare : Oradea Reputatie : 6205 Data de inscriere : 21/05/2009
| Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 29 Mar 2012, 00:13 | |
| - redeme a scris:
- Ajung multe vagoane non-RIC (deci care sunt, mai toate, cu frână nemoderabilă la defrânare) in Germania și în alte țări, circulând pe bază de convenție... Și chiar vagoane de marfă RZD transpuse...
De asemenea, majoritatea vagoanelor de marfă CSI active la ora actuală au dispozitive de frânare progresivă în raport cu încărcătura. Salutare, Din informatiile pe care le detin, vagoanele non-RIC nu trec de Polonia (Varsovia), (exceptand tarile baltice, desigur) si acelea pe Varsovia-Minsk/Moscova/Sankt Petersburg/Chisinau. In rest, toate vagoanele directe din tarile CSI sunt RIC-uri mai vechi sau mai noi. Cel putin pe Germania ele au circulat pana prin 2001, fiind inlocuite de WLABmee-uri vopsite in rosu si albastru si RIC-uri in marea lor majoritate verzi (daca ne referim doar la RZD). O situatie ar sta cam asa: Ungaria: totalitate RIC-uri RZD/UZ (cele bieloruse au cam disparut din peisaj ca si legatura spre/dinspre Ungaria) Slovacia: totalitate RIC RZD/UZ (nu exista vagon direct din Bratislava cu Belarus-ul- Bratislava-Kiev/Moscova; Kosice/Zilina- Moscova) Serbia: totalitate RIC RZD/UZ (de fapt 1 din fiecare; Belgrad-Kiev/Moscova) Germania: totalitate RIC RZD/UZ/BC/KZD (a existat un vagon Berlin-Astana in urma cu cativa ani- nu sunt sigur daca mai circula) Polonia: RIC si non-RIC partial RZD/BC/UZ ( a existat un vagon Varsovia- Irkutsk non-RIC, care circula cu ordin special) Olanda: RIC RZD si BC ( 1 singur din fiecare; Amsterdam- Minsk/Moscova) Franta: RIC RZD (Paris/Nice- Moscova) Muntenegru: RIC sezonierul RZD ( 1 singur; Bar- Moscova) Elvetia: RIC RZD/BC ( 1 din fiecare; Basel- Moscova/ Minsk) Bulgaria: non-RIC (desi uneori mai ajung si pe la noi cele codificate RIC) Croatia: totalitate RIC RZD/UZ ( 1 din fiecare; Zagreb- Kiev/Moscova) Cehia: totalitate RIC RZD/UZ/BC (Praha- Moscova/Sankt Petersburg/Kiev/Odessa/Donetsk/Minsk) Grecia: RIC sezonierul Thessaloniki- Moscova ( 1 singur vagon) In general cele mai moderne sunt pe rutele spre Olanda, Germania, Franta. Daca am omis ceva sau am gresit, va rog sa ma corectati. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Trenuri Interregio | |
| |
| | | | Trenuri Interregio | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |