Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 11:07
Mai Manuela zici ca sar 7 metri, vrei sa sar 10 ??
Sa inteleg ca esti pasionata de trenuri, de calea ferata inseamna ca ai si mersul trenurilor sau daca nu atunci puteai sa intri pe infofer.ro, pe merstrenuri.ro sau pe orice alt site cu mersul trenurilor sa vezi despre ce e vorba in legatura cu IR 1643 + R 4114 apoi sa intrebi ce compunere are acest tren.
Facem 20.000 de mesaje si nu ajungem nicaieri, stam mai mult pe loc decat sa aflam si sa schibam informatii/parerii.
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5411 Data de inscriere : 03/11/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 11:12
dragul meu paul, nu am intrebat ce compunere are ci pur si simplu daca mai exista acest tren bucuresti nord-rodna veche;in bulibaseala actuala de la cfr cu rupturi de trenuri in si de mii de bucati,nu mai intelege nimeni nimic.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 19:02
manuela a scris:
dragul meu paul, nu am intrebat ce compunere are ci pur si simplu daca mai exista acest tren bucuresti nord-rodna veche;in bulibaseala actuala de la cfr cu rupturi de trenuri in si de mii de bucati,nu mai intelege nimeni nimic.
Nu e chiar bulibaseala .. defapt era un lucru bun daca nu se adunau cele 2 suplimente .. Inainte erau trenuri cu rang de personal dar mers de accelerat,adica plateai ca la P dar mergeai ca si cu Acc .. ex Bistrita-Cluj,Timisoara-Petrosani ,exemplele pot continua,acum exista IR + RE si aceste trenuri pe care le numesti "rupte" defapt isi continua mersul ca RE pe anumite distante .. spre exemplu vechiu Timisoara-Sighetu Marmatiei este acum IR Timisoara-Beclean si de acolo circula RE spre Sighetu Marm. si RE spre Bistrita.Acest lucru e bun ,dar se pare ca do-bitocii de la CFR nu s-au gandit la toate rutele unde ar putea sa implementeze asa ceva .. cel mai bun exemplu este M207 , si mai sunt cateva pe care te las sa le descoperi singura.
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 19:40
Astăzi în Timișoara Nord
Video...
Foto...
A1838
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 21:25
Vlad a scris:
Da, e varf de panta si, da cred a pe Iasi - Barnova se foloseste dubla mai mult, insa in livretul de anul asta nu este nici un tren care sa aibe prevazuta dubla tractiune.
In livretul din 1999 toate trenurile care aveau prevazuta dubla tractiune pe Iasi - Barnova aveau si pe Grajduri - Barnova la intoarcere
Nu cred că ar fi vreo problemă atât de gravă că nu se precizează în livret (dubla se pune și datorită problemei cu încălzirea, mai ales iarna), oricum la CFR e o brambureală completă, trenuri care apar în MT și care nici nu există, trenuri comasate în ultima clipă sau cu destinația diferită etc.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 21:30
Mai sunt cazuri cand GM de Iasi trebuie sa ajunga la Bucuresti ptr diverse remedieri de soft, nu stiu daca si in cazul asta recent discutat.
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 21:37
paall a scris:
Iar locomotiva a doua s-ar putea sa fie cea care a tras suplimentarul 10663
Care e acest suplimentar și la ce oră a circulat?
paall a scris:
Cautati in ultimile 10-12 mesaje ca am zis de acum cateva zile ca pe 2 ian trenul IR 1664 va avea vag suplimentare, problema fiind lungimea si tonajul ptr ca de la Marasesti trenul asta mai primeste 4 vag ale lui IR 1656 Bacau-Buc.Nord.
Nu a circulat în fiecare zi de pe 23 decembrie până pe 2 ianuarie suplimentat, sunt curios dacă știi exact în care zile.
IR 1664 în fiecare din zilele în care a fost suplimentat a circulat la dublă, în rest nu.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 21:50
@redeme : 1664 nu are prevazuta oprire in Barnova, se practica asta pe M600? adica sa-i pui dubla pana la Barnova unde asta n-are oprire vreau sa zic (la celelalte vad ca opresc doar 1...minut, timp...berechet sa dai dubla afara)
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 22:51
Nu-i pune nici o dubla si nu opreste in Barnova pentru ca in livret nu este prevazut asa ceva. Ar insemna depasirea tonajului maxim. Acea locomotiva mergea in alta parte cu alt scop.
Nu mai este nici un tren de calatori care sa circule cu dubla tractiune pana la Barnova
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 22:58
Și cum se face că doar atunci când a fost suplimentat zilele astea (deci doar în zilele în care a fost suplimentat!) a avut 2 locomotive la tracțiune?
P.S.: Ai livretul de trenuri Regio pe regionala Iași din anul ăsta? Dacă da, poți să-mi zici dacă apare R 6406 Iași - Huși?
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 23:07
Nu stiu ce sa iti zic. Eu stiu ca nu e voie sa se depaseasca tonajul maxim al unui tren. Probabil s-a facut o exceptie.
Da, apare 6406 Iasi - Husi cu plecare din Iasi la 16:35, oprire Nicolina, Barnova, Buhaiesti, Vaslui, apoi in toate statiile pana la Husi, soseste Husi 20.01
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 23:25
Domnilor, GM-ul nu face față la zece vagoane tracțiune+ încălzire. E simplu ca bună ziua!
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 23:34
Nu știu nici eu ce să zic, sper să prind un tren la dublă în Bârnova să văd pe „viu” ce se întâmplă acolo... Oare cu cât s-a depășit în medie tonajul maxim?
Mersi mult! Ei bine, acel R 6406 nu există și n-a circulat niciodată, nici măcar în prima zi, ci a fost comasat cu R 6412 Iași - Vaslui E interesant că aceasta a fost o schimbare de ultim moment, de altfel în gara Nicolina abia după mai mult timp au scris cu markeru la R 6412 Vaslui - Huși (ce e bolduit). Și nu e singurul fapt de acest tip...
Sincer, speram să nu mai fie astfel de situații...
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mar 03 Ian 2012, 23:54
Daca zici ca avea 10 vagoane inseamna ca s-a depasit putin tonajul maxim de 500t. nu stiu cu cat ca nu prea ma pricep, dar stiu ca pe Mestecanis tonajul maxim pentru tractiune simpla e 550t, iar IR1653 cand e suplimentat la 10 vag se incadreaza la limita in cele 550t. Daca ar avea 11 vagoane ar trebui dubla tractiune sa urce Mestecanisul. Deci IR1664 a avut undeva intre 500t si 550t. Sa ma corecteze cineva daca gresesc...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 04 Ian 2012, 02:23
Un vagon 20-49 are 42,6 tone. Călătorii, în toate calculele de specialitate, se consideră 80 kg fiecare cu tot cu bagaj. Asta înseamnă 6,4 tone, deci un vagon full are 49 tone. 49 * 10 = 490 t, deci se încadrează.