Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6238 Data de inscriere : 27/04/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 04 Ian 2012, 08:24
Este asa cum zice didinul, 1 locomotiva nu face fata la tractiune si incalzirea / racirea vagoanelor, de asta se merge in dubla tractiune de la Iasi la Tecuci!
IR-ul nici nu are oprire in Barnova.
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6097 Data de inscriere : 06/03/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 04 Ian 2012, 17:24
Aha, mersi de info... Interesant e că IR 1664, cel puțin după livret, nu oprește nici în Tecuci (ca IR 1662 sau 1668), ci doar în halta Tecuci Nord , circulând pe Ramificația Frunzeasca, deci presupun că merge la dublă până în Mărășești, unde oricum atașează grupa de Bacău.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 04 Ian 2012, 17:59
Din cate stiu eu se ia maxim 20 de kilograme bagajul in considerare la calcul adica 100 kile / pasager. 80x100 = 8t. Nu face fata generatorul de curent al locomotivei .Acelasi caz a putut fi observat pe Cta-Mangalia asta vara.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18688 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24243 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 04 Ian 2012, 18:36
Generatorul face fata doar ca calculatorul taie curentul de pe IT si merge spre motoarele de tractiune
Marius V.I.P Member
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5399 Data de inscriere : 04/03/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 04 Ian 2012, 18:56
redeme a scris:
Aha, mersi de info... Interesant e că IR 1664, cel puțin după livret, nu oprește nici în Tecuci (ca IR 1662 sau 1668), ci doar în halta Tecuci Nord , circulând pe Ramificația Frunzeasca, deci presupun că merge la dublă până în Mărășești, unde oricum atașează grupa de Bacău.
La fel este si la IC 564 "Mihai Eminescu" (Iasi-Bucuresti Nord) 3-4 vagoane+GM pana la Marasesti,unde asteapta grupa de Suceava...
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13255 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 04 Ian 2012, 20:23
adrian78 a scris:
Generatorul face fata doar ca calculatorul taie curentul de pe IT si merge spre motoarele de tractiune
Cel mai probabil a 2 locomotiva functioneaza doar ca generator pt tren si este tractata.
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6172 Data de inscriere : 23/08/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 04 Ian 2012, 20:33
DUAL a scris:
adrian78 a scris:
Generatorul face fata doar ca calculatorul taie curentul de pe IT si merge spre motoarele de tractiune
Cel mai probabil a 2 locomotiva functioneaza doar ca generator pt tren si este tractata.
intradevar are rol de generator in mare parte din parcurs,dar la pornire si la urcarea portiunilor cu declivitate mare ajuta la tractiunea trenului
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 04 Ian 2012, 20:35
Pentru redeme : IR 10663 Buc.Nord-Iasi a circulat cateva zile in perioada 21 dec - 03 ian ptr a prelua numarul mare de calatori a lui IR 1667 Buc-Iasi. Cel mai probabil a circulat pe 21/22, 22/23, 23/24, 25/26, 29/30, 30/31, 01/02.
IR 1664 Iasi-Buc.Nord a fost suplimentat in zilele de 26 si 27 dec, precum si 02 si 03 ian, dar se poate si in alte zile tinand cont ca IR 10663 nu are retur, vagoanele fiind impartite la cele 3 trenuri IR care circula pe Iasi-Bucuresti.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9052 Reputatie : 14458 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 04 Ian 2012, 21:04
paall a scris:
Pentru redeme : IR 10663 Buc.Nord-Iasi a circulat cateva zile in perioada 21 dec - 03 ian ptr a prelua numarul mare de calatori a lui IR 1667 Buc-Iasi. Cel mai probabil a circulat pe 21/22, 22/23, 23/24, 25/26, 29/30, 30/31, 01/02.
IR 1664 Iasi-Buc.Nord a fost suplimentat in zilele de 26 si 27 dec, precum si 02 si 03 ian, dar se poate si in alte zile tinand cont ca IR 10663 nu are retur, vagoanele fiind impartite la cele 3 trenuri IR care circula pe Iasi-Bucuresti.
mai putin 21/22 dec. 10663 ptr acest tren nu a fost luat in calcul sa ataseze vagoane la 1662, timpul intre sosirea lui 10663 si plecarea lui 1662 era prea scurt (31 min) si o eventuala intarziere... , doar la 1664 s-au atasat!
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6097 Data de inscriere : 06/03/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 04 Ian 2012, 21:18
paall a scris:
IR 1664 Iasi-Buc.Nord a fost suplimentat in zilele de 26 si 27 dec, precum si 02 si 03 ian, dar se poate si in alte zile tinand cont ca IR 10663 nu are retur, vagoanele fiind impartite la cele 3 trenuri IR care circula pe Iasi-Bucuresti.
Da, a fost suplimentat pe 23, 24, 26, fără 27, 30, 2, 3. Compunerea a fost în general aceeași: cele 6 vag. obișnuite: 5x21-76 și 30-76 + 21-87, 84-87, 89-87, 19-87.
Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6238 Data de inscriere : 27/04/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Mier 04 Ian 2012, 23:07
In 2008/2009 exR663/662 avea si cate 14-15 vagoane. In 2008 a circulat fara nici o problema cu 10/12/14 vagoane si dubla de GM-uri.
Prima masina merge la tractiune, a doua ca generator pana incepe sa urce Barnova, din acel moment intra la tractiune si a doua masina pana trece panta si apoi intra ca generator din nou pana la Tecuci. Locomotiva este echipata cu un generator electric sincron (amplasat in aceiasi carcasa cu generatorul principal) pentru incalzirea trenului cu o putere de 400kW la o tensiune de 1500V c.a. 50Hz. Locomotiva ramane in jur de 1800cp la tractiune cu serviciile auxiliare pornite. De obicei o sa vedeti ca pe Barnova, la tren mare cand se afla la tractiune o singura masina, se taie alimentarea cu energie electrica.
ex662 actualul IR 1664 cu 12 vagoane:
si in mod regulat cu 10 vagoane:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 05 Ian 2012, 00:42
Trenul IR 1841 Satu Mare-Constanta in Saratel .
Un tren ocupat cam 70% in data de 3 Ianuarie , format dupa cum se vede din 3 vagoane dar toate diferite , daca aceasta garnitura e formata din 20-76 + 19-55 + 20-54 garnitura cealalata e formata din 20-49 + 19-83 + 20-49
_________________
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 05 Ian 2012, 01:17
IR 1837 in Simeria astepta schimbarea locomotivei .
Tot 1837 sosit in Timisoara pe 01.01.2012 plecat din Iasi anul trecut (31.12.2011)
_________________
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6097 Data de inscriere : 06/03/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 05 Ian 2012, 14:23
Apropo, GM-ul care a dus IR 1664 se întoarce cu IR 1861 de la Mărășești?
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8735 Data de inscriere : 10/06/2011
Subiect: Re: Trenuri Interregio Joi 05 Ian 2012, 19:36