| Automotoare DESIRO | |
|
+133Dutzu cristi CFR Sabik Cont.dezactivat electrica912 puscasflaviu membru dezactivat , alinx3330 Karl Mihay Simply18 R936 RoRailSystems Spartan1948 Volk lapsanszkitamas Razvan Tudor kasapis2007 allred Balto cfr500 mishu88 DPS REGIOTRANS12 Rarau Vlad Adirmvl Luna AeroX Silver pety MariusM Kriszti219 ionutz85 AMX 97-0548-4 Radu Tudor Florin C Dr2005 rich1974 Gaby005 AndiCFR Andrey_tm 040EC100 v43v63 Bogdan-Razvan nenuandrei iuli.hard vilhelm AlexD Horea36 ovivi Nk11 Teodor Goanga George The Legend EA1clony106 Vitosa redeme Marius LanceR DUAL Mircea Hirjau AndreiCFRBucuresti AndreiCfr catalinu' alexandruh Axwell21 andrei florin vanchorusebulgaria mihaiuc halmarius Adrian78 63-1143-5 ATM @ndrey membru inactiv Scoop jionutz mureseanu_976 ldh80 puscasu adrian01 Cobra Stefan Stanescu alex.alexus.tm Desiro256 Alex Avram decward bogdan srl cont dezactivat . ANDU2100HP Nesebar Marian Andrei electrica675 FeroFan97 didinul 1nt3rp0l_106 Semaca Marius Iulian 19jimmy84 stegaru Razvan cont inactiv Caravelle_Zg Gabry Gabriel vrabieionut Traveller PrisecaruFlorin ultras biokosmy didi lovekomotive sm-sulzer stinky discoid21 Andrei DonVILLy mardaryroby cortexedge KQQ Ionutz srazvi Csortan RADU razwy tudor_vl kristi kkk gicu Norbi Lde 2100 COSTACHE MIHAIL pisti91 myster2008 137 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
puscasu
Numarul mesajelor : 78 Varsta : 25 Localizare : Zalau Reputatie : 5251 Data de inscriere : 18/11/2010
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Lun 10 Ian 2011, 16:48 | |
| 96-2118-6 cu P 4363 in gara Zalau Nord. |
|
| |
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Lun 10 Ian 2011, 17:02 | |
| - halmarius a scris:
- Onofrei Sergiu Gabriel'76 a scris:
- adrian01 a scris:
- Daca ar exista tehnologia necesara,s-ar putea turna si aici aceste osii.Insa din pacate la noi s-au distrus toate otelariile care puteau face acest lucru.Osiile care in prezent se inlocuiesc,sunt furnizate de catre firma constructoare,Siemens.
Prietene, otelarii avem. Iti spun chiar din ,,miezul problemei" deoarece lucrez chiar in Combinatul Siderurgic din Galati ( Arcelor-Mittal). Problema este turnarea. O linie de turnare centrifugala ar fi ideala pentru osii.Asta nu avem... In momentul cand cineva din lumea asta va realiza osii(AXE) prin turnare, acel cineva ar trebui sa ia premiul Nobel pentru inginerie! Este vorba si de licente tehnologice. Ultimul lucru pe care l-ar vrea CFR-ul este sa se trezeasca cu un proces intentat de Siemens pentru copiere nelegitima de patent, si pentru alte mizilicuri de genul asta. Otelariile nu prea cred ca s-au distrus, pentru ca nu prea erau, probleme cu obtinerea de boghiuri si osii existau si inainte de 1989 - poti da un exemplu de fabrica care avea tehnologia pentru asa ceva si nu o mai are? |
|
| |
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6445 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Lun 10 Ian 2011, 19:20 | |
| 96-2099-8 ca P2104 (Sibiu - Brașov) |
|
| |
vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 323 Reputatie : 5415 Data de inscriere : 09/01/2011
| |
| |
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6552 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Lun 10 Ian 2011, 20:16 | |
| - halmarius a scris:
- Onofrei Sergiu Gabriel'76 a scris:
- adrian01 a scris:
- Daca ar exista tehnologia necesara,s-ar putea turna si aici aceste osii.Insa din pacate la noi s-au distrus toate otelariile care puteau face acest lucru.Osiile care in prezent se inlocuiesc,sunt furnizate de catre firma constructoare,Siemens.
Prietene, otelarii avem. Iti spun chiar din ,,miezul problemei" deoarece lucrez chiar in Combinatul Siderurgic din Galati ( Arcelor-Mittal). Problema este turnarea. O linie de turnare centrifugala ar fi ideala pentru osii.Asta nu avem... In momentul cand cineva din lumea asta va realiza osii(AXE) prin turnare, acel cineva ar trebui sa ia premiul Nobel pentru inginerie! A fost o greseala a mea,...!Imi cer scuze!! Voiam sa spun bandaje pentru roti dar,...eram chiar distrat cand am postat mesajul.Recunosc, mea culpa! Spun asta deoarece am vazut pe Discovery o emisiune legata de transportul feroviar si printre altele se arata un dispozitiv de turnare centrifugala a bandajelor montante la cald. Ei bine se explica ca acest procedeu impiedica aparitia fisurilor si confera o asezare uniforma a particulelor metalice din structura si totodata conferindu-i elasticitate! Acum la drept vorbind nu am prins emisiunea de la inceput si nu mi-am putut da seamadaca exista sau este experimental acest procedeu. Eu lucrez in domeniul turnarii si de aceea am zis, daca exista turnare continua pe fir curb sau vertical banuiesc caci pentru piese rotunde plate sa fie si o metoda de turnare centrifugala. Forjarea,...este o operatie pe cale de disparitie in domeniul feroviar mai precis la elementele de rulare deoarece insasi operatia tehnologica in sine poate produce fisuri microscopice ce se pot perpetua in timp!. Stiu si eu ca osia este ansamblul ax ( pentru osiile purtatoare) sau arbore (pentru osii motoare) si doua roti cu profil de ghidare a ansamblului pe sine numita buza de bandaj, iar acest intreg ansamblu nicidecum nu se obtine prin turnare continua.Aici repet, imi cer scuze, eram distrat si in graba postarii am scris magaria asta! |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Mar 11 Ian 2011, 00:13 | |
| - Citat :
- Este vorba si de licente tehnologice. Ultimul lucru pe care l-ar vrea CFR-ul este sa se trezeasca cu un proces intentat de Siemens pentru copiere nelegitima de patent, si pentru alte mizilicuri de genul asta. Otelariile nu prea cred ca s-au distrus, pentru ca nu prea erau, probleme cu obtinerea de boghiuri si osii existau si inainte de 1989 - poti da un exemplu de fabrica care avea tehnologia pentru asa ceva si nu o mai are?
Da, ar fi vorba de licente tehnologice si actionari in justitie pentu produse sau tehnologii identice (vezi procesul Ikarus vs Autobuzul pentru articulatia remorcii). Dar chiar trebuie sa fie complet identice osiile? Daca nu ma-nsel,osiile/bandajele locomotivelor romanesti se fac prin Romania (Caransebes parca?) nu stiu exact. Nu sunt mare as in domeniu, dar totusi nu pot accepta ideea ca toata viata suntem obligati sa luam doar piese de la producator, fara aftermarket sau piese fabricate in regie proprie- presupun ca daca s-ar vrea, s-ar putea face in Romania un model de osie cu bandaje, care sa se schimbe regulat. Din cate inteleg, osia Siemens nu are bandaje ci e cu de-a-ntregul, deci daca se contruieste si se monteaza o osie cu bandaje, asta cam inlatura din start problema patentului...nu? |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Mar 11 Ian 2011, 00:16 | |
| - Desiro256 a scris:
- 96-2099-8 ca P2104 (Sibiu - Brașov)
Desiro-urile apartin depoului Brasov sau Sibiu ? |
|
| |
Marius Iulian
Numarul mesajelor : 323 Varsta : 35 Localizare : Brasov / Galati Reputatie : 6285 Data de inscriere : 29/08/2008
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Mar 11 Ian 2011, 00:18 | |
| Brașovul nu are niciun Desiro ! |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Sam 15 Ian 2011, 18:46 | |
| Desiro ca A 1792 . |
|
| |
andrei florin
Numarul mesajelor : 7 Reputatie : 5067 Data de inscriere : 16/01/2011
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Dum 16 Ian 2011, 14:29 | |
| - cortexedge a scris:
- Acceleratul Tg Mures-Timisoara Nord
Salut! sunt nou pe forum si am o nelamurire: acesta este un vagon sau sunt 2 vagoane? multumesc |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Dum 16 Ian 2011, 15:01 | |
| - andrei florin a scris:
- cortexedge a scris:
- Acceleratul Tg Mures-Timisoara Nord
Salut! sunt nou pe forum si am o nelamurire: acesta este un vagon sau sunt 2 vagoane? multumesc Salutari si bun venit ! Este 1 vagon . Daca trenul era format din 2 automotoare , atunci trenul avea 2 vagoane ! De exemplu trenul 1794/1886 acest tren are 2 vagoane ( este format din 2 automotoare ) 1794 : Pitesti-Titu ; 1886 : Targoviste-Titu ! Cele 2 automotoare se cupleaza in titu si vor pleca spre Bucuresti ca tr. 1794/1886 Titu-Bucuresti ! Spre ca mai inteles cum sta treaba cu aceste trenuri formate din automotoare Desiro ! |
|
| |
andrei florin
Numarul mesajelor : 7 Reputatie : 5067 Data de inscriere : 16/01/2011
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Dum 16 Ian 2011, 15:05 | |
| @ eddye: multumesc frumos pentru raspuns, am inteles perfect. |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Dum 23 Ian 2011, 22:54 | |
| |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Joi 27 Ian 2011, 21:27 | |
| |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO Vin 28 Ian 2011, 11:23 | |
| inainte nu stiu daca mai se foloseste si acuma ( ca prin zona mea nu mai trec de mult sagetile ) semai numerotau cu Motor 1 , Motor 2 si Motor 3. Adica daca Trenul de Craiova avea pentru Titu-Pietrosita o sageata si alta pentru Golesti-Campulung atunci trenul avea 3 motoare.
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare DESIRO | |
| |
|
| |
| Automotoare DESIRO | |
|