|
| InterRail - 2011 | |
|
+14luman laur 133 Rarau tacc400 traian RwO ravers75 DUAL decward vanchorusebulgaria sorinucu pannonia express Lafont Nesebar 18 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Sam 11 Iun 2011, 22:59 | |
| Am vazut pozele inainte sa apara problema nenorocita de la Photobucket,dar le-am vazut de pe laptop si am zis sa le resavurez cand ajung acasa .. acum ca am ajuns jumate din reportaj e disparut .. oricum felicitarile mele,am vazut foarte multe vagoane similare cu ce avem noi ,similare lui 21-90 si la seria 57 ,acel var de-al lui 26-26 .. overall extraordinar.. FELICITARI! |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5525 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Dum 12 Iun 2011, 11:09 | |
| In concluzie nu CFR ul nu e cu nimic mai prejos din punct de vedere al materialului rulant fata de Europa, ba chiar stam mai bine, in schimb infrastuctura sufera si aici nu vad nicio schimbare in viitorul apropiat. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Lun 13 Iun 2011, 01:05 | |
| - mitzaciobanu a scris:
- Felicitari, reportajul este impresionant, si probabil toata calatori a fost impresionanta! Cred ca ai adunat undeva pe la 10.000 km! Nu imi dau seama clar din reportaj daca ai petrecut toate noptile in tren? Daca da, felicitari pentru rezistenta!
Ai calatorit asadar pe linia cea mai rapida din Europa, de la Paris inspre Nancy (320 km/h). Si da, e pacat ca SNCF cere 18 euro posesorilor de Interrail... Daca imi amintesc bine, exista totusi cateva locuri la 6 euro. Cand acestea sunt epuizate, se platesc 18 euro pentru un loc. Intr-una din poze se vede un TGV mai colorat in gara Nancy: este un tren special pentru aniversarea a 30 de ani de TGV.
Te-ai plimbat si cu ICE, si cu Railjet si cu eurostar italia, cam tot ce inseamna tren de mare viteza in Europa, precum si cu CityNightLine (printre cele mai confortabile trenuri de noapte din Europa). TGVul ramane un exemplu impresionant de tehnologie feroviara: distante de aproximativ 500 de km (Paris-Lyon sau Paris-Strasbourg) sunt parcurse in 2 ore - 2 ore si jumatate, iar pentru a traversa Franta de la nord (Lille) la sud (Marseille) cei 1000 de km sunt parcursi in 5 ore si jumatate. Pe o distanta similara, sezonierul R942 are nevoie de 22 de ore...
In fine, te-as intreba care calatorie ti-a placut cel mai mult?
Da acel TGV era pentru aniversarea a 30 de ani TGV . Din punctul meu de vedere TGv este mai inferior ICE ca si confort , CNL nu stiu ce ofera la cuseta si dormitor eu am mers numai la clasa 2 si acolo esti obligat sa platesti 9 euro pe loc cuseta incepe de la 25 pana la 35 si dormitorul de la 45 euro . Ce pot pune pe primul loc este Elvetia cu firma RHB , confortul oferit de acele trenuri este +10 iar peisajul nu mai spun ceva magnific , ce pun pe ultimul loc aici ar fi de pus mai mult in special sudul Europei , conditiile oferite de Serbia , Bosnia , Bulgaria sunt mult sub ce avem noi , cam ce gasim noi pe unele personale gasesti in aceste tari pe trenuri rapid , in alta ordine de ideii Italia nu ma asteptam sa fie asa de jegoasa si cand spun jegoasa ma refer la ce curatenie am gasit in garile Roma si Venezia lasa mult de dorit iar in trenul IC cu care am mers in Italia jeg deadreptul sa nu zic ce am gasit la WC noi avem WC curate dupa un parcurs de 8 ore fata de ce am vazut in Italia . O bila alba o pot oferii Slovacilor si Cehilor , pentru trenul cu care ma mers din Kosice la Praha dupa 8 ore de mers cand am fost la WC era curat si mirosea tot a parfum foarte putin murdar deabea se observa ca acel tren a plecat in urma cu 8 ore timp in care au fost la baie zeci de persoane , asta da civilizatie , o alta bila alba celor de la OBB unde trenurile cand ajung la destinatie curatenia nu consta numai in dat cu o matura ci se spala fiecare geam in parte ma refer la cele din interior , geamurile usilor de la compartimente sunt luate la rand , asta zic si eu intradevar curatenia dupa parcurs . Cer scuze pentru ca nu se vad pozele dar dupa cum se stie Photobucket asa face cand sunt mai multe poze , in cateva zile se va rezolva problema . Am uitat sa raspund la prima intrebare daca am petrecut toate noptile in tren , da intradevar toate noptile au fost petrecute numai in tren si numai la clasa 2 , practic timp de 11 nopti am dormit la clasa 2 , am avut nopti cand am fost singur in compartiment si am dormit foarte bine sau in vagon salon dar am avut 3 scaune libere unde am putut sa ma intind . |
| | | RwO
Numarul mesajelor : 17 Localizare : Constanta Reputatie : 4922 Data de inscriere : 24/06/2011
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Mier 29 Iun 2011, 14:05 | |
| Foarte interesant reportajul. Felicitarile mele! Insa persista problema cu pozele. Prima jumatate nu se poate vedea. Am folosit si eu interail-ul, acum 2 ani jumate, varianta mai ieftina 5 zile din 10, pe o ruta aproximativa Dortmund- Koln - (ICE) Amsterdam - (CNL) Copenhaga - Malmo - Copenhaga - Arhus - Lund - Stockholm (X2000) - Copenhaga - Rodby apoi cu ferry-ul in Germania, dar ca pasager pe ferry, nu in tren - Puttgarden - Lubeck- Hamburg- (ICE) Frankfurt - (ICE) - Basel - Zurich -Berna -Zurich - ( Cisalpino) Milano -Genova -Pisa. |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5140 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Mier 29 Iun 2011, 17:28 | |
| Super reportajul Dar cum te-ai descurcat in Austria, cu limba engleza, o stiu multi sau doar germana? Am inteles ca aia vorbesc o germana stricata. Dar in trenuri cum ti s-a parut servirea, ai luat masa la vagonul restaurant sau sunt ca la noi vanzatori ambulanti? Cum se face ca la un drum asa de lung nu ai mers totusi si la cuseta, macar pe unele portiuni? E obositor totusi la clasa a II-a, sa nu te poti intinde atata vreme... |
| | | RwO
Numarul mesajelor : 17 Localizare : Constanta Reputatie : 4922 Data de inscriere : 24/06/2011
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Mier 29 Iun 2011, 22:03 | |
| InAustria se vorbeste si engleza, iar germana e in proportie de 99% la fel ca cea din Germania. Mai degraba ai probleme cu svabii mai batrani in zona Stuttgart-ului decat cu austriecii, la nivel de limba germana. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Mier 29 Iun 2011, 22:03 | |
| - traian a scris:
- Super reportajul Dar cum te-ai descurcat in Austria, cu limba engleza, o stiu multi sau doar germana? Am inteles ca aia vorbesc o germana stricata. Dar in trenuri cum ti s-a parut servirea, ai luat masa la vagonul restaurant sau sunt ca la noi vanzatori ambulanti?
Cum se face ca la un drum asa de lung nu ai mers totusi si la cuseta, macar pe unele portiuni? E obositor totusi la clasa a II-a, sa nu te poti intinde atata vreme... Cuseta costa bani in plus , eu dorm linistit la clasa 2 fara probleme , nu am mancat la vag restaurant ca e destul de scump se poate manca si in alta parte nu neaparat in tren , vanzatori ambulanti in Europa de Vest ma cam indoiesc sa vezi asa ceva , crezi ca in Vest e tigania noastra ? |
| | | RwO
Numarul mesajelor : 17 Localizare : Constanta Reputatie : 4922 Data de inscriere : 24/06/2011
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Mier 29 Iun 2011, 22:05 | |
| @ karpaty, eu in Italia am intalnit intr-un tren de noapte Napoli - Torino, (un expres) mai multi vanzatori ambulanti care se plimbau prin tren, cu "coca-cola, pizza, paninni", etc. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | RwO
Numarul mesajelor : 17 Localizare : Constanta Reputatie : 4922 Data de inscriere : 24/06/2011
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Joi 30 Iun 2011, 00:08 | |
| Ai dreptate, dar partial. Chiar asta vara am mers cu IC (Bologna -Firenze IC585 si retur IC594), vagoane vechi, compartimentate, fara climatizare, cu usi pivotant-pliante, si mai ales foarte foarte murdare...Dar pe de alta parte au si Freciaregnto si Frecciarossa, trenuri care la ora actuala, la noi par desprinse din cartile SF.Si trenurile Regionale de la ei sunt mult peste personaelele CFR-ului, ca timpi de mers si confort. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Vin 01 Iul 2011, 22:34 | |
| Vad ca am trecut in alta luna si Photobucket nu a deblocat pozele , eu am incarcat 442 poze in total pe contul acela ce a fost special facut pentru aceste poze deci era gol si nou creat , cat mai tine pozele blocate ? sau daca le mai deblocheaza ? stie cineva asta ? |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 8002 Data de inscriere : 15/08/2010
| | | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Lun 18 Iul 2011, 23:29 | |
| Acum se vad toate pozele , cine nu a vazut tot reportajul de acum are ocazia sa o faca . Vizionare placuta ! |
| | | tacc400
Numarul mesajelor : 40 Varsta : 53 Localizare : Baia-Mare Reputatie : 5617 Data de inscriere : 30/08/2009
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Mier 20 Iul 2011, 14:52 | |
| Da-mi voie sa te felicit si sa te invidiez ... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: InterRail - 2011 Mier 20 Iul 2011, 22:05 | |
| - tacc400 a scris:
- Da-mi voie sa te felicit si sa te invidiez ...
Multumesc . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: InterRail - 2011 | |
| |
| | | | InterRail - 2011 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |