Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Transport feroviar de marfuri

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
Daniela Ciuhandu




Numarul mesajelor : 3
Reputatie : 4745
Data de inscriere : 01/06/2011

Transport feroviar de marfuri Empty
MesajSubiect: Transport feroviar de marfuri   Transport feroviar de marfuri Icon_minitimeMier 01 Iun 2011, 16:01

Salutare tuturor,

Am intrat pe acest forum din disperare.Am nevoie de ajutor si nu gasesc prea multe informatii pe internet.Asa ca m-am gandit ca aici gasesc cei mai buni informatori.Poate am noroc si cineva ma poate ajuta.
Pe scurt: sunt studenta la University of Applied Sciences Kaiserslautern, Germania, Profil Logistica.Si am 2 teme de prelucrat legate de transportul feroviar.Temele sunt: Transportul de marfuri feroviar ,si Problematica trecerii feroviare la granite (adica descriarea diferitelor tipuri de cai ferate si trenurilor).Lucrarea despre problemele trecerii granitelor din cauza diferitelor tipuri de cai ferate si a trenurilor dintre tari, trebuie predata saptamana viitoare... Crying or Very sad

Va multumesc anticipat si ma bucur de fiecare raspuns.

Daniela
Sus In jos
Sergiu187




Numarul mesajelor : 5
Reputatie : 5002
Data de inscriere : 17/09/2010

Transport feroviar de marfuri Empty
MesajSubiect: Re: Transport feroviar de marfuri   Transport feroviar de marfuri Icon_minitimeMier 01 Iun 2011, 16:57

Buna Daniela,

Ma numesc Sergiu si sunt student al Universitatii Politehnice din Bucuresti/Facultatea Transporturi/Specializarea Trafic&Logistica si as putea
sa-ti dau cateva idei referitoare la cele doua teme ale tale.