Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive clasa 45 (Vol I)

In jos 
+106
Dutzu
mariuscfrbucuresti
Mushu
ALEXCFR
DanyCfrPascani
Nesebar
@ndrey
cortexedge
florin.lifticariu
revenge
marius_catalin84
ANDU2100HP
AndreiStefan
Radu.B
Katalin4653
Teodor
allred
Cont dezactivat
DPS
NicuS
REGIOTRANS12
41-0876-7
Radu Tudor
LokoZEN
kasapis2007
Grigor
Gabry Gabriel
daniel_c
electrica912
Nk11
ORWO
ionutz85
Florin C
Adisoft1991s
Amiralul
Hurricane
Dr2005
R936
Norbi
ATM
Alex Avram
xeonchv
nenuandrei
040EC100
AndiCFR
George
Desiro256
Vlad
DUAL
cristyadaX
Boracik
AndreiCFRBucuresti
Cobra
AlexD
bostanescu gigel
The Legend
Vitosa
AndreiCfr
TonyGFR
Cito
Marius
LanceR
razwy
puscasu
Gaby005
membru inactiv
Silver
valibu
Adrian78
060-EA078
Costin.H
Stefan Stanescu
decward
stakee
cont dezactivat .
Marian Andrei
cristi39
Iasmin
Zoly87
mureseanu_976
Mircea Hirjau
Semaca
Ionutz
electrica675
COSTACHE MIHAIL
Stratan-Tttggvv
19jimmy84
buldozer2
Marius Iulian
cont inactiv
Razvan
stegaru
Mihai-Aurel
stefan_br
EA1clony106
MariusM
PrisecaruFlorin
didi
vrabieionut
ultras
stinky
DonVILLy
Csortan RADU
Lde 2100
pisti91
myster2008
110 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
EA1clony106

EA1clony106


Numarul mesajelor : 436
Reputatie : 5790
Data de inscriere : 20/05/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 23 Mar 2011, 21:29

decward a scris:
397
Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Abcd011

ce frumoase sunt 397 si 363 , daca s-ar ocupa un pic de ele ar fi superbe masinile ,chiar as fi curios sa vad o seria 45 dinasta cu pleoape ..si stema Very Happy
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 24 Mar 2011, 22:18

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 P1010132
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11400
Data de inscriere : 17/02/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeSam 26 Mar 2011, 22:01

45-0397-5
Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 45-0397-5-1
Gara de Nord,26.03.2011
Sus In jos
AndreiCfr

AndreiCfr


Numarul mesajelor : 104
Varsta : 27
Localizare : Videle Jud Teleorman
Reputatie : 5177
Data de inscriere : 28/01/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: A 1724 in Gara Videle   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeDum 27 Mar 2011, 20:57

[img]Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Fotografii-000[/img]
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7998
Data de inscriere : 15/08/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeDum 27 Mar 2011, 22:59

318 - Bucuresti Nord (26.03.2011)
Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Abcd037
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7998
Data de inscriere : 15/08/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeLun 28 Mar 2011, 00:38

O 45 cu A 1572 Galati-Bucuresti
Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 2011_0324gara0031
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeMar 29 Mar 2011, 21:05

Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 03/08/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeMar 29 Mar 2011, 22:23

maryus74 a scris:
Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri

Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra.
Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.

In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeMar 29 Mar 2011, 22:33

The Legend a scris:
maryus74 a scris:
Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri

Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra.
Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.

In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeMar 29 Mar 2011, 22:58

maryus74 a scris:
The Legend a scris:
maryus74 a scris:
Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri

Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra.
Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.

In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare

OOOO cred ca sti cum se dau uni mecanici la masini ca sa ajunga la gard? ..am vazut si eu pe viu si zic ca nu e vina mecanicilor e vina celor care sunt la butoane si permit ca unele locomotive sa iasa in halul ala ..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 30 Mar 2011, 00:34

adrian78hd a scris:
maryus74 a scris:
The Legend a scris:
maryus74 a scris:
Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri

Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra.
Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.

In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare

OOOO cred ca sti cum se dau uni mecanici la masini ca sa ajunga la gard? ..am vazut si eu pe viu si zic ca nu e vina mecanicilor e vina celor care sunt la butoane si permit ca unele locomotive sa iasa in halul ala ..
Da asa e ai perfecta dreptate aici , in ziua de azi nu mai e generatia aia de mecanici care sa tina la masini , acei mecanici care le luau in primire pe semnatura si aveau grija de ele tot ciclul lor de la iesire din fabrica pana la RK sau pana la iesirea mecanicului la pensie , imi aduc aminte cum erau ele sterse de praf in gara de nord-buc cu lavete cum li se spalau geamurile in depou sau chiar in interior azi... Doamne ajuta sa ma duca la destinatie-sa ma aduca acasa restul nu mai conteaza e fier, unii ma vor injura acum- sunt obisnuit, cat despre inginerii din depou...probleme cu ei erau si in trecut, de ce le permit sa iasa asa? din lipsa de locom vedeti 318 cum a iesit la drum dupa o perioada lunga de stat la gard acum e randul altora la B.C.


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Mier 30 Mar 2011, 07:00, editata de 1 ori
Sus In jos
EA1clony106

EA1clony106


Numarul mesajelor : 436
Reputatie : 5790
Data de inscriere : 20/05/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 30 Mar 2011, 00:38

maryus74 a scris:
The Legend a scris:
maryus74 a scris:
Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri

Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra.
Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.

In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare

nu sa le mangaie ,nu se refera la asta , erau mai sensibile mai ales mansa , ca si icol-ul e mai pretentios pentru ca nu se joaca cu el ,trebuie sai mentii o anumita pozitie si cu asta 12-15 vag se poate merge si fara sa dai in ele , sa vezi 11 vag pe Balota fara sa dai in ele si e mult mai mare ca inclinatie decat predeal . aici depinde si mecanic ca sunt altii care rup masinile ,unu era sa parleasca motoarele unei masini si numai cu 6 vag pe campie
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 30 Mar 2011, 01:03

EA1clony106 a scris:
maryus74 a scris:
The Legend a scris:
maryus74 a scris:
Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri

Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra.
Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.

In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare

nu sa le mangaie ,nu se refera la asta , erau mai sensibile mai ales mansa , ca si icol-ul e mai pretentios pentru ca nu se joaca cu el ,trebuie sai mentii o anumita pozitie si cu asta 12-15 vag se poate merge si fara sa dai in ele , sa vezi 11 vag pe Balota fara sa dai in ele si e mult mai mare ca inclinatie decat predeal . aici depinde si mecanic ca sunt altii care rup masinile ,unu era sa parleasca motoarele unei masini si numai cu 6 vag pe campie
In generatia asta de mecanici...mai sunt si...exceptii (cu riscul ca ma injura MariusD), un exemplu la Piatra Olt cu DHC 141 cade cu 25 km/h in cuva placii rotative, oare el n-a vazut ca parcursul lui era in directia placii? cum a condus ? nu s-a uitat pe geam unde se deplaseaza? iar la final in asteptarea organelor de ancheta consuma vodca, probabil sa prinda curaj sa spuna ca nu a mai avut frane ca ITBistul de la iasi, sau cu cel din depoul ploiesti EA 905-(revizie canal in usoara panta) anul trecut cand invarteste scaunul inainte sa coboare si sa se se deplaseze la tura si acesta aduce frana FD2 in pozitie ce permite rularea acesteia singura pana la valea calugareasca si exemple mai sunt dar...in concluzie nu mai este acea generatie de mecanici care lucrau cu pasiune si aveau grija de locomotive


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Mier 30 Mar 2011, 19:22, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 30 Mar 2011, 19:11

EA1clony106 a scris:
maryus74 a scris:
The Legend a scris:
maryus74 a scris:
Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri

Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra.
Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.

In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare

nu sa le mangaie ,nu se refera la asta , erau mai sensibile mai ales mansa , ca si icol-ul e mai pretentios pentru ca nu se joaca cu el ,trebuie sai mentii o anumita pozitie si cu asta 12-15 vag se poate merge si fara sa dai in ele , sa vezi 11 vag pe Balota fara sa dai in ele si e mult mai mare ca inclinatie decat predeal . aici depinde si mecanic ca sunt altii care rup masinile ,unu era sa parleasca motoarele unei masini si numai cu 6 vag pe campie
Atunci cum se explica faptul ca toate seria asta 45 da defectari iar cele din seria 47 nu , ca tot mansa au si astea, iar aici ma refer la exemplul tau despre mecanicii de B.C. cum ca sunt killeri, fiindca din ce observ eu cele din seria 47 -depou B.C. nu stau deloc
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 03/08/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitimeMier 30 Mar 2011, 19:21

maryus74 a scris:
EA1clony106 a scris:
maryus74 a scris:
The Legend a scris:
maryus74 a scris:
Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri

Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra.
Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.

In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare

nu sa le mangaie ,nu se refera la asta , erau mai sensibile mai ales mansa , ca si icol-ul e mai pretentios pentru ca nu se joaca cu el ,trebuie sai mentii o anumita pozitie si cu asta 12-15 vag se poate merge si fara sa dai in ele , sa vezi 11 vag pe Balota fara sa dai in ele si e mult mai mare ca inclinatie decat predeal . aici depinde si mecanic ca sunt altii care rup masinile ,unu era sa parleasca motoarele unei masini si numai cu 6 vag pe campie
Atunci cum se explica faptul ca toate seria asta 45 da defectari iar cele din seria 47 nu , ca tot mansa au si astea, iar aici ma refer la exemplul tau despre mecanicii de B.C. cum ca sunt killeri, fiindca din ce observ eu cele din seria 47 -depou B.C. nu stau deloc

nu toti mecanicii sunt "killeri" dar unii isi baga ceva in ele masini si le conduc cum le conduc.
seria 45 dau defectari pentru ca cei de la Siemens dupa refuzu CFR-ului de a face masinile cu post central si toate cele au vrut sa nu mai faca nimic dar aveau deja contractu semnat si au facut totul de mantuiala
Sus In jos
Continut sponsorizat





Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
Locomotive clasa 45 (Vol I)
Sus 
Pagina 11 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)
» Locomotive clasa 83 (DB-219)
» Locomotive clasa 45
» Locomotive clasa 480-481Lema Softronic
» Locomotive clasa 60 (Vol. I)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: