|
| Locomotive clasa 45 (Vol I) | |
|
+106Dutzu mariuscfrbucuresti Mushu ALEXCFR DanyCfrPascani Nesebar @ndrey cortexedge florin.lifticariu revenge marius_catalin84 ANDU2100HP AndreiStefan Radu.B Katalin4653 Teodor allred Cont dezactivat DPS NicuS REGIOTRANS12 41-0876-7 Radu Tudor LokoZEN kasapis2007 Grigor Gabry Gabriel daniel_c electrica912 Nk11 ORWO ionutz85 Florin C Adisoft1991s Amiralul Hurricane Dr2005 R936 Norbi ATM Alex Avram xeonchv nenuandrei 040EC100 AndiCFR George Desiro256 Vlad DUAL cristyadaX Boracik AndreiCFRBucuresti Cobra AlexD bostanescu gigel The Legend Vitosa AndreiCfr TonyGFR Cito Marius LanceR razwy puscasu Gaby005 membru inactiv Silver valibu Adrian78 060-EA078 Costin.H Stefan Stanescu decward stakee cont dezactivat . Marian Andrei cristi39 Iasmin Zoly87 mureseanu_976 Mircea Hirjau Semaca Ionutz electrica675 COSTACHE MIHAIL Stratan-Tttggvv 19jimmy84 buldozer2 Marius Iulian cont inactiv Razvan stegaru Mihai-Aurel stefan_br EA1clony106 MariusM PrisecaruFlorin didi vrabieionut ultras stinky DonVILLy Csortan RADU Lde 2100 pisti91 myster2008 110 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5790 Data de inscriere : 20/05/2010
| | | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Joi 24 Mar 2011, 22:18 | |
| |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Sam 26 Mar 2011, 22:01 | |
| 45-0397-5 Gara de Nord,26.03.2011 |
| | | AndreiCfr
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 27 Localizare : Videle Jud Teleorman Reputatie : 5177 Data de inscriere : 28/01/2011
| Subiect: A 1724 in Gara Videle Dum 27 Mar 2011, 20:57 | |
| [img] [/img] |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Dum 27 Mar 2011, 22:59 | |
| 318 - Bucuresti Nord (26.03.2011) |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Lun 28 Mar 2011, 00:38 | |
| O 45 cu A 1572 Galati-Bucuresti |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45 Mar 29 Mar 2011, 21:05 | |
| Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Mar 29 Mar 2011, 22:23 | |
| - maryus74 a scris:
- Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri
Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra. Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc. In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45 Mar 29 Mar 2011, 22:33 | |
| - The Legend a scris:
- maryus74 a scris:
- Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri
Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra. Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.
In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Mar 29 Mar 2011, 22:58 | |
| - maryus74 a scris:
- The Legend a scris:
- maryus74 a scris:
- Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri
Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra. Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.
In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare OOOO cred ca sti cum se dau uni mecanici la masini ca sa ajunga la gard? ..am vazut si eu pe viu si zic ca nu e vina mecanicilor e vina celor care sunt la butoane si permit ca unele locomotive sa iasa in halul ala .. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45 Mier 30 Mar 2011, 00:34 | |
| - adrian78hd a scris:
- maryus74 a scris:
- The Legend a scris:
- maryus74 a scris:
- Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri
Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra. Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.
In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare OOOO cred ca sti cum se dau uni mecanici la masini ca sa ajunga la gard? ..am vazut si eu pe viu si zic ca nu e vina mecanicilor e vina celor care sunt la butoane si permit ca unele locomotive sa iasa in halul ala .. Da asa e ai perfecta dreptate aici , in ziua de azi nu mai e generatia aia de mecanici care sa tina la masini , acei mecanici care le luau in primire pe semnatura si aveau grija de ele tot ciclul lor de la iesire din fabrica pana la RK sau pana la iesirea mecanicului la pensie , imi aduc aminte cum erau ele sterse de praf in gara de nord-buc cu lavete cum li se spalau geamurile in depou sau chiar in interior azi... Doamne ajuta sa ma duca la destinatie-sa ma aduca acasa restul nu mai conteaza e fier, unii ma vor injura acum- sunt obisnuit, cat despre inginerii din depou...probleme cu ei erau si in trecut, de ce le permit sa iasa asa? din lipsa de locom vedeti 318 cum a iesit la drum dupa o perioada lunga de stat la gard acum e randul altora la B.C.
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Mier 30 Mar 2011, 07:00, editata de 1 ori |
| | | EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5790 Data de inscriere : 20/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Mier 30 Mar 2011, 00:38 | |
| - maryus74 a scris:
- The Legend a scris:
- maryus74 a scris:
- Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri
Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra. Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.
In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare nu sa le mangaie ,nu se refera la asta , erau mai sensibile mai ales mansa , ca si icol-ul e mai pretentios pentru ca nu se joaca cu el ,trebuie sai mentii o anumita pozitie si cu asta 12-15 vag se poate merge si fara sa dai in ele , sa vezi 11 vag pe Balota fara sa dai in ele si e mult mai mare ca inclinatie decat predeal . aici depinde si mecanic ca sunt altii care rup masinile ,unu era sa parleasca motoarele unei masini si numai cu 6 vag pe campie |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45 Mier 30 Mar 2011, 01:03 | |
| - EA1clony106 a scris:
- maryus74 a scris:
- The Legend a scris:
- maryus74 a scris:
- Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri
Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra. Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.
In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare nu sa le mangaie ,nu se refera la asta , erau mai sensibile mai ales mansa , ca si icol-ul e mai pretentios pentru ca nu se joaca cu el ,trebuie sai mentii o anumita pozitie si cu asta 12-15 vag se poate merge si fara sa dai in ele , sa vezi 11 vag pe Balota fara sa dai in ele si e mult mai mare ca inclinatie decat predeal . aici depinde si mecanic ca sunt altii care rup masinile ,unu era sa parleasca motoarele unei masini si numai cu 6 vag pe campie In generatia asta de mecanici...mai sunt si...exceptii (cu riscul ca ma injura MariusD), un exemplu la Piatra Olt cu DHC 141 cade cu 25 km/h in cuva placii rotative, oare el n-a vazut ca parcursul lui era in directia placii? cum a condus ? nu s-a uitat pe geam unde se deplaseaza? iar la final in asteptarea organelor de ancheta consuma vodca, probabil sa prinda curaj sa spuna ca nu a mai avut frane ca ITBistul de la iasi, sau cu cel din depoul ploiesti EA 905-(revizie canal in usoara panta) anul trecut cand invarteste scaunul inainte sa coboare si sa se se deplaseze la tura si acesta aduce frana FD2 in pozitie ce permite rularea acesteia singura pana la valea calugareasca si exemple mai sunt dar...in concluzie nu mai este acea generatie de mecanici care lucrau cu pasiune si aveau grija de locomotive
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Mier 30 Mar 2011, 19:22, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45 Mier 30 Mar 2011, 19:11 | |
| - EA1clony106 a scris:
- maryus74 a scris:
- The Legend a scris:
- maryus74 a scris:
- Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri
Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra. Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.
In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare nu sa le mangaie ,nu se refera la asta , erau mai sensibile mai ales mansa , ca si icol-ul e mai pretentios pentru ca nu se joaca cu el ,trebuie sai mentii o anumita pozitie si cu asta 12-15 vag se poate merge si fara sa dai in ele , sa vezi 11 vag pe Balota fara sa dai in ele si e mult mai mare ca inclinatie decat predeal . aici depinde si mecanic ca sunt altii care rup masinile ,unu era sa parleasca motoarele unei masini si numai cu 6 vag pe campie Atunci cum se explica faptul ca toate seria asta 45 da defectari iar cele din seria 47 nu , ca tot mansa au si astea, iar aici ma refer la exemplul tau despre mecanicii de B.C. cum ca sunt killeri, fiindca din ce observ eu cele din seria 47 -depou B.C. nu stau deloc |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Mier 30 Mar 2011, 19:21 | |
| - maryus74 a scris:
- EA1clony106 a scris:
- maryus74 a scris:
- The Legend a scris:
- maryus74 a scris:
- Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri
Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra. Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.
In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare nu sa le mangaie ,nu se refera la asta , erau mai sensibile mai ales mansa , ca si icol-ul e mai pretentios pentru ca nu se joaca cu el ,trebuie sai mentii o anumita pozitie si cu asta 12-15 vag se poate merge si fara sa dai in ele , sa vezi 11 vag pe Balota fara sa dai in ele si e mult mai mare ca inclinatie decat predeal . aici depinde si mecanic ca sunt altii care rup masinile ,unu era sa parleasca motoarele unei masini si numai cu 6 vag pe campie Atunci cum se explica faptul ca toate seria asta 45 da defectari iar cele din seria 47 nu , ca tot mansa au si astea, iar aici ma refer la exemplul tau despre mecanicii de B.C. cum ca sunt killeri, fiindca din ce observ eu cele din seria 47 -depou B.C. nu stau deloc nu toti mecanicii sunt "killeri" dar unii isi baga ceva in ele masini si le conduc cum le conduc. seria 45 dau defectari pentru ca cei de la Siemens dupa refuzu CFR-ului de a face masinile cu post central si toate cele au vrut sa nu mai faca nimic dar aveau deja contractu semnat si au facut totul de mantuiala |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) | |
| |
| | | | Locomotive clasa 45 (Vol I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |