|
| Locomotive clasa 45 (Vol I) | |
|
+106Dutzu mariuscfrbucuresti Mushu ALEXCFR DanyCfrPascani Nesebar @ndrey cortexedge florin.lifticariu revenge marius_catalin84 ANDU2100HP AndreiStefan Radu.B Katalin4653 Teodor allred Cont dezactivat DPS NicuS REGIOTRANS12 41-0876-7 Radu Tudor LokoZEN kasapis2007 Grigor Gabry Gabriel daniel_c electrica912 Nk11 ORWO ionutz85 Florin C Adisoft1991s Amiralul Hurricane Dr2005 R936 Norbi ATM Alex Avram xeonchv nenuandrei 040EC100 AndiCFR George Desiro256 Vlad DUAL cristyadaX Boracik AndreiCFRBucuresti Cobra AlexD bostanescu gigel The Legend Vitosa AndreiCfr TonyGFR Cito Marius LanceR razwy puscasu Gaby005 membru inactiv Silver valibu Adrian78 060-EA078 Costin.H Stefan Stanescu decward stakee cont dezactivat . Marian Andrei cristi39 Iasmin Zoly87 mureseanu_976 Mircea Hirjau Semaca Ionutz electrica675 COSTACHE MIHAIL Stratan-Tttggvv 19jimmy84 buldozer2 Marius Iulian cont inactiv Razvan stegaru Mihai-Aurel stefan_br EA1clony106 MariusM PrisecaruFlorin didi vrabieionut ultras stinky DonVILLy Csortan RADU Lde 2100 pisti91 myster2008 110 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45 Mier Mar 30, 2011 7:27 pm | |
| @The Legend : si n-au fost trasi la raspundere vinovatii? nu raspunde nimeni de esecul acestei serii? |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5462 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Mier Mar 30, 2011 7:37 pm | |
| Siemens a fost o locomotiva nereusita,multi mecanici spuneau asta.Mecanicii de azi sunt buni,cand mergi cu un tren iti dai seama de "mana"mecanicului la demaraj sau la plecarea din panta-rampa.Am vazut mecanic pe Magistrala 800 care a bagat 40 de pozitii pe graduator in 10 secunde,bineinteles ca a sarit disjunctorul......dar si mecanici care plecau cu 12 vagoane spre Predeal de nu se simtea nimic la demaraj |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Mier Mar 30, 2011 7:57 pm | |
| - maryus74 a scris:
- @The Legend : si n-au fost trasi la raspundere vinovatii? nu raspunde nimeni de esecul acestei serii?
nimeni...pt ca cei de la siemens au fost destepti |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Mier Mar 30, 2011 7:59 pm | |
| - bostanescu gigel a scris:
- Siemens a fost o locomotiva nereusita,multi mecanici spuneau asta.Mecanicii de azi sunt buni,cand mergi cu un tren iti dai seama de "mana"mecanicului la demaraj sau la plecarea din panta-rampa.Am vazut mecanic pe Magistrala 800 care a bagat 40 de pozitii pe graduator in 10 secunde,bineinteles ca a sarit disjunctorul......dar si mecanici care plecau cu 12 vagoane spre Predeal de nu se simtea nimic la demaraj
si aici la Timisoara sunt uni mecanici foarte buni dar mai sunt si uni de la lugoj care nu stiu sa conduca un tren... il bruscheaza franeaza de ajung cu ultimu vagon in dreptu impegatului si multe altele |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Mier Mar 30, 2011 8:29 pm | |
| ca la orice depou exista si mecanici buni si mecanici mai slabi |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45 Mier Mar 30, 2011 9:25 pm | |
| - bostanescu gigel a scris:
- Siemens a fost o locomotiva nereusita,multi mecanici spuneau asta.Mecanicii de azi sunt buni,cand mergi cu un tren iti dai seama de "mana"mecanicului la demaraj sau la plecarea din panta-rampa.Am vazut mecanic pe Magistrala 800 care a bagat 40 de pozitii pe graduator in 10 secunde,bineinteles ca a sarit disjunctorul......dar si mecanici care plecau cu 12 vagoane spre Predeal de nu se simtea nimic la demaraj
Bai frate ma uit pe youtube si ma crucesc de cei dai 40 trepte cu 3-5 vag? in trecut se dadeau 34 trepte cu suntare ptr 140 km/h , 32 trepte cu suntare ptr 120 km/h si erau trenuri lungi si grele 12-16 vag sau la 6-8 vag te duceai lejer pe treapta 28 cu suntare la 120 km/h, in vremurile astea no coment |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Mier Mar 30, 2011 10:37 pm | |
| - bostanescu gigel a scris:
- Siemens a fost o locomotiva nereusita,multi mecanici spuneau asta.Mecanicii de azi sunt buni,cand mergi cu un tren iti dai seama de "mana"mecanicului la demaraj sau la plecarea din panta-rampa.Am vazut mecanic pe Magistrala 800 care a bagat 40 de pozitii pe graduator in 10 secunde,bineinteles ca a sarit disjunctorul......dar si mecanici care plecau cu 12 vagoane spre Predeal de nu se simtea nimic la demaraj
40 de trepte sunt imposibil de bagat in 10 secunde.. |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5462 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Mier Mar 30, 2011 10:57 pm | |
| cred ca am exagerat eu cu cele 10 secunde.Marius 74 eu stiam ca suntarile se dau dupa treapta 40,adica slabirile de camp |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Mier Mar 30, 2011 11:46 pm | |
| - bostanescu gigel a scris:
- cred ca am exagerat eu cu cele 10 secunde.Marius 74 eu stiam ca suntarile se dau dupa treapta 40,adica slabirile de camp
La clasice se poate de de la treapta 30-32 numa la ICOL trebuie sa ajungi la treapta 40 si dai pe pozitia neutru la controler se activeaza automat SC1 la primu + SC2 la++ si SC3 +++ |
| | | EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5790 Data de inscriere : 20/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Joi Mar 31, 2011 12:02 am | |
| - maryus74 a scris:
- EA1clony106 a scris:
- maryus74 a scris:
- The Legend a scris:
- maryus74 a scris:
- Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri
Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra. Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.
In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare nu sa le mangaie ,nu se refera la asta , erau mai sensibile mai ales mansa , ca si icol-ul e mai pretentios pentru ca nu se joaca cu el ,trebuie sai mentii o anumita pozitie si cu asta 12-15 vag se poate merge si fara sa dai in ele , sa vezi 11 vag pe Balota fara sa dai in ele si e mult mai mare ca inclinatie decat predeal . aici depinde si mecanic ca sunt altii care rup masinile ,unu era sa parleasca motoarele unei masini si numai cu 6 vag pe campie Atunci cum se explica faptul ca toate seria asta 45 da defectari iar cele din seria 47 nu , ca tot mansa au si astea, iar aici ma refer la exemplul tau despre mecanicii de B.C. cum ca sunt killeri, fiindca din ce observ eu cele din seria 47 -depou B.C. nu stau deloc poi sunt masini noi, si oricum nu ai de unde sa stii daca stau sau nu ,doar nu traiesti in depou (scuze expresia) , nu vezi masini mai vechi seria 47 modernizate a dep brasov care stau pe butuci- asta cand au fost acum nu stiu daca mai sunt in starea aia - si orice masina sta la gard pentru 1 zi 2 pentru un defect mai mic sau pentru a i se face pth( si asta daca stau nu inseamna ca nu sunt masini bune , din contra ca sunt si ele la fel de bune ca celelalte), si nu ma refeream neaparat la mecanici de B.C. ca nu am nimic cu ei -in general ma exprimam- ,multe masini se m-ai defecteaza , in principiu toate ca nu e nici una la perfectie ca nu are cum , iar seria 47 sunt frumoase acuma ca au aspect de noutate ,dar sa vedem peste 5-6 ani cum rezista infrastructurii si vechimii , in principiu seriile 41 40 chiar si 45( referire la EA) au rezistat foarte bine de alungul timpului , sper sa reziste si acestea,oricum sunt masini moderne cu dezvoltarea tehnologiei buna (un exp motoare tiristorizate ,igbt in tractiune etc. ) dar sa nu uitam ca si cele vechi sunt foarte bune . |
| | | EA1clony106
Numarul mesajelor : 436 Reputatie : 5790 Data de inscriere : 20/05/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Joi Mar 31, 2011 12:07 am | |
| - The Legend a scris:
- bostanescu gigel a scris:
- cred ca am exagerat eu cu cele 10 secunde.Marius 74 eu stiam ca suntarile se dau dupa treapta 40,adica slabirile de camp
La clasice se poate de de la treapta 30-32 numa la ICOL trebuie sa ajungi la treapta 40 si dai pe pozitia neutru la controler se activeaza automat SC1 la primu + SC2 la++ si SC3 +++ trebuie sa fi crazy sa dai 40, in general intre 32 - 36 ar fi limita , doarece peste 36 iti schimba prizele intre ele ,se comuta pe priza exterioara si risti sa te deconecteze si in cel mai rau caz sa-ti pice pantografu , eu zic ca e suficient 32 mai ales la trenuri cu 6-8 vag |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Joi Mar 31, 2011 12:14 am | |
| - EA1clony106 a scris:
- The Legend a scris:
- bostanescu gigel a scris:
- cred ca am exagerat eu cu cele 10 secunde.Marius 74 eu stiam ca suntarile se dau dupa treapta 40,adica slabirile de camp
La clasice se poate de de la treapta 30-32 numa la ICOL trebuie sa ajungi la treapta 40 si dai pe pozitia neutru la controler se activeaza automat SC1 la primu + SC2 la++ si SC3 +++ trebuie sa fi crazy sa dai 40, in general intre 32 - 36 ar fi limita , doarece peste 36 iti schimba prizele intre ele ,se comuta pe priza exterioara si risti sa te deconecteze si in cel mai rau caz sa-ti pice pantografu , eu zic ca e suficient 32 mai ales la trenuri cu 6-8 vag stiu ca trebe sa fi nebun sa faci asa ceva dar eu leam explicat la baieti cum sta treaba cu treptele de slabira de camp |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45 Joi Mar 31, 2011 7:42 pm | |
| - bostanescu gigel a scris:
- cred ca am exagerat eu cu cele 10 secunde.Marius 74 eu stiam ca suntarile se dau dupa treapta 40,adica slabirile de camp
Gigi eu m-am referit la clasicele vechi (cu controler) nu la cele modernizate cu ICOL
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Joi Mar 31, 2011 9:20 pm, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45 Joi Mar 31, 2011 7:57 pm | |
| - EA1clony106 a scris:
- maryus74 a scris:
- EA1clony106 a scris:
- maryus74 a scris:
- The Legend a scris:
- maryus74 a scris:
- Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri
Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra. Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.
In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare nu sa le mangaie ,nu se refera la asta , erau mai sensibile mai ales mansa , ca si icol-ul e mai pretentios pentru ca nu se joaca cu el ,trebuie sai mentii o anumita pozitie si cu asta 12-15 vag se poate merge si fara sa dai in ele , sa vezi 11 vag pe Balota fara sa dai in ele si e mult mai mare ca inclinatie decat predeal . aici depinde si mecanic ca sunt altii care rup masinile ,unu era sa parleasca motoarele unei masini si numai cu 6 vag pe campie Atunci cum se explica faptul ca toate seria asta 45 da defectari iar cele din seria 47 nu , ca tot mansa au si astea, iar aici ma refer la exemplul tau despre mecanicii de B.C. cum ca sunt killeri, fiindca din ce observ eu cele din seria 47 -depou B.C. nu stau deloc
poi sunt masini noi, si oricum nu ai de unde sa stii daca stau sau nu ,doar nu traiesti in depou (scuze expresia) , nu vezi masini mai vechi seria 47 modernizate a dep brasov care stau pe butuci- asta cand au fost acum nu stiu daca mai sunt in starea aia - si orice masina sta la gard pentru 1 zi 2 pentru un defect mai mic sau pentru a i se face pth( si asta daca stau nu inseamna ca nu sunt masini bune , din contra ca sunt si ele la fel de bune ca celelalte), si nu ma refeream neaparat la mecanici de B.C. ca nu am nimic cu ei -in general ma exprimam- ,multe masini se m-ai defecteaza , in principiu toate ca nu e nici una la perfectie ca nu are cum , iar seria 47 sunt frumoase acuma ca au aspect de noutate ,dar sa vedem peste 5-6 ani cum rezista infrastructurii si vechimii , in principiu seriile 41 40 chiar si 45( referire la EA) au rezistat foarte bine de alungul timpului , sper sa reziste si acestea,oricum sunt masini moderne cu dezvoltarea tehnologiei buna (un exp motoare tiristorizate ,igbt in tractiune etc. ) dar sa nu uitam ca si cele vechi sunt foarte bune . Ai dreptate nu traiesc in depou locuiesc la 15 min mers usor de depou doar ca traversez pasarela ,,grivita,, de la halta Basarab , chestia cu n-am de unde sa stiu cat stau ele la gard ai dreptate DAR daca ai ocazia sa treci prin fata depoului B.C. situat pe calea grivitei la poarta in dreapta portii cand stai cu fata la ea vei observa cateva linii scurte pe care de obicei ,,zac,, locomotivele cu probleme ce nu se remediaza intr-un timp scurt (pantografe rupte/lipsa , alte probleme tehnice) intra acolo 2 locom chiar si un diesel dar sa fie DHC , in concluzie acel spatiu este destinat locomotivelor cu probleme remediabile pe termen lung vizibil cu ochiul liber ptr un cunoscator in domeniu, GARANTEZ |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5462 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) Joi Mar 31, 2011 9:06 pm | |
| cred ca seria 45 va fi re remordenizata Softronic.Vorbeau muncitorii prin depou BC de chestia asta.Ar fi o bataie de joc crunta pe banii nostrii |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I) | |
| |
| | | | Locomotive clasa 45 (Vol I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |