Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive clasa 45 (Vol I)

In jos 
+106
Dutzu
mariuscfrbucuresti
Mushu
ALEXCFR
DanyCfrPascani
Nesebar
@ndrey
cortexedge
florin.lifticariu
revenge
marius_catalin84
ANDU2100HP
AndreiStefan
Radu.B
Katalin4653
Teodor
allred
Cont dezactivat
DPS
NicuS
REGIOTRANS12
41-0876-7
Radu Tudor
LokoZEN
kasapis2007
Grigor
Gabry Gabriel
daniel_c
electrica912
Nk11
ORWO
ionutz85
Florin C
Adisoft1991s
Amiralul
Hurricane
Dr2005
R936
Norbi
ATM
Alex Avram
xeonchv
nenuandrei
040EC100
AndiCFR
George
Desiro256
Vlad
DUAL
cristyadaX
Boracik
AndreiCFRBucuresti
Cobra
AlexD
bostanescu gigel
The Legend
Vitosa
AndreiCfr
TonyGFR
Cito
Marius
LanceR
razwy
puscasu
Gaby005
membru inactiv
Silver
valibu
Adrian78
060-EA078
Costin.H
Stefan Stanescu
decward
stakee
cont dezactivat .
Marian Andrei
cristi39
Iasmin
Zoly87
mureseanu_976
Mircea Hirjau
Semaca
Ionutz
electrica675
COSTACHE MIHAIL
Stratan-Tttggvv
19jimmy84
buldozer2
Marius Iulian
cont inactiv
Razvan
stegaru
Mihai-Aurel
stefan_br
EA1clony106
MariusM
PrisecaruFlorin
didi
vrabieionut
ultras
stinky
DonVILLy
Csortan RADU
Lde 2100
pisti91
myster2008
110 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeMier Mar 30, 2011 7:27 pm

@The Legend : si n-au fost trasi la raspundere vinovatii? nu raspunde nimeni de esecul acestei serii?
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeMier Mar 30, 2011 7:37 pm

Siemens a fost o locomotiva nereusita,multi mecanici spuneau asta.Mecanicii de azi sunt buni,cand mergi cu un tren iti dai seama de "mana"mecanicului la demaraj sau la plecarea din panta-rampa.Am vazut mecanic pe Magistrala 800 care a bagat 40 de pozitii pe graduator in 10 secunde,bineinteles ca a sarit disjunctorul......dar si mecanici care plecau cu 12 vagoane spre Predeal de nu se simtea nimic la demaraj
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 03/08/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeMier Mar 30, 2011 7:57 pm

maryus74 a scris:
@The Legend : si n-au fost trasi la raspundere vinovatii? nu raspunde nimeni de esecul acestei serii?

nimeni...pt ca cei de la siemens au fost destepti
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 03/08/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeMier Mar 30, 2011 7:59 pm

bostanescu gigel a scris:
Siemens a fost o locomotiva nereusita,multi mecanici spuneau asta.Mecanicii de azi sunt buni,cand mergi cu un tren iti dai seama de "mana"mecanicului la demaraj sau la plecarea din panta-rampa.Am vazut mecanic pe Magistrala 800 care a bagat 40 de pozitii pe graduator in 10 secunde,bineinteles ca a sarit disjunctorul......dar si mecanici care plecau cu 12 vagoane spre Predeal de nu se simtea nimic la demaraj

si aici la Timisoara sunt uni mecanici foarte buni dar mai sunt si uni de la lugoj care nu stiu sa conduca un tren... il bruscheaza franeaza de ajung cu ultimu vagon in dreptu impegatului si multe altele
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeMier Mar 30, 2011 8:29 pm

ca la orice depou exista si mecanici buni si mecanici mai slabi
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeMier Mar 30, 2011 9:25 pm

bostanescu gigel a scris:
Siemens a fost o locomotiva nereusita,multi mecanici spuneau asta.Mecanicii de azi sunt buni,cand mergi cu un tren iti dai seama de "mana"mecanicului la demaraj sau la plecarea din panta-rampa.Am vazut mecanic pe Magistrala 800 care a bagat 40 de pozitii pe graduator in 10 secunde,bineinteles ca a sarit disjunctorul......dar si mecanici care plecau cu 12 vagoane spre Predeal de nu se simtea nimic la demaraj
Bai frate ma uit pe youtube si ma crucesc de cei dai 40 trepte cu 3-5 vag? in trecut se dadeau 34 trepte cu suntare ptr 140 km/h , 32 trepte cu suntare ptr 120 km/h si erau trenuri lungi si grele 12-16 vag sau la 6-8 vag te duceai lejer pe treapta 28 cu suntare la 120 km/h, in vremurile astea no coment
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeMier Mar 30, 2011 10:37 pm

bostanescu gigel a scris:
Siemens a fost o locomotiva nereusita,multi mecanici spuneau asta.Mecanicii de azi sunt buni,cand mergi cu un tren iti dai seama de "mana"mecanicului la demaraj sau la plecarea din panta-rampa.Am vazut mecanic pe Magistrala 800 care a bagat 40 de pozitii pe graduator in 10 secunde,bineinteles ca a sarit disjunctorul......dar si mecanici care plecau cu 12 vagoane spre Predeal de nu se simtea nimic la demaraj

40 de trepte sunt imposibil de bagat in 10 secunde..
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeMier Mar 30, 2011 10:57 pm

cred ca am exagerat eu cu cele 10 secunde.Marius 74 eu stiam ca suntarile se dau dupa treapta 40,adica slabirile de camp
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 03/08/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeMier Mar 30, 2011 11:46 pm

bostanescu gigel a scris:
cred ca am exagerat eu cu cele 10 secunde.Marius 74 eu stiam ca suntarile se dau dupa treapta 40,adica slabirile de camp

La clasice se poate de de la treapta 30-32 numa la ICOL trebuie sa ajungi la treapta 40 si dai pe pozitia neutru la controler se activeaza automat SC1 la primu + SC2 la++ si SC3 +++
Sus In jos
EA1clony106

EA1clony106


Numarul mesajelor : 436
Reputatie : 5790
Data de inscriere : 20/05/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeJoi Mar 31, 2011 12:02 am

maryus74 a scris:
EA1clony106 a scris:
maryus74 a scris:
The Legend a scris:
maryus74 a scris:
Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri

Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra.
Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.

In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare

nu sa le mangaie ,nu se refera la asta , erau mai sensibile mai ales mansa , ca si icol-ul e mai pretentios pentru ca nu se joaca cu el ,trebuie sai mentii o anumita pozitie si cu asta 12-15 vag se poate merge si fara sa dai in ele , sa vezi 11 vag pe Balota fara sa dai in ele si e mult mai mare ca inclinatie decat predeal . aici depinde si mecanic ca sunt altii care rup masinile ,unu era sa parleasca motoarele unei masini si numai cu 6 vag pe campie
Atunci cum se explica faptul ca toate seria asta 45 da defectari iar cele din seria 47 nu , ca tot mansa au si astea, iar aici ma refer la exemplul tau despre mecanicii de B.C. cum ca sunt killeri, fiindca din ce observ eu cele din seria 47 -depou B.C. nu stau deloc


poi sunt masini noi, si oricum nu ai de unde sa stii daca stau sau nu ,doar nu traiesti in depou (scuze expresia) , nu vezi masini mai vechi seria 47 modernizate a dep brasov care stau pe butuci- asta cand au fost acum nu stiu daca mai sunt in starea aia - si orice masina sta la gard pentru 1 zi 2 pentru un defect mai mic sau pentru a i se face pth( si asta daca stau nu inseamna ca nu sunt masini bune , din contra ca sunt si ele la fel de bune ca celelalte), si nu ma refeream neaparat la mecanici de B.C. ca nu am nimic cu ei -in general ma exprimam- ,multe masini se m-ai defecteaza , in principiu toate ca nu e nici una la perfectie ca nu are cum , iar seria 47 sunt frumoase acuma ca au aspect de noutate ,dar sa vedem peste 5-6 ani cum rezista infrastructurii si vechimii , in principiu seriile 41 40 chiar si 45( referire la EA) au rezistat foarte bine de alungul timpului , sper sa reziste si acestea,oricum sunt masini moderne cu dezvoltarea tehnologiei buna (un exp motoare tiristorizate ,igbt in tractiune etc. ) dar sa nu uitam ca si cele vechi sunt foarte bune .
Sus In jos
EA1clony106

EA1clony106


Numarul mesajelor : 436
Reputatie : 5790
Data de inscriere : 20/05/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeJoi Mar 31, 2011 12:07 am

The Legend a scris:
bostanescu gigel a scris:
cred ca am exagerat eu cu cele 10 secunde.Marius 74 eu stiam ca suntarile se dau dupa treapta 40,adica slabirile de camp

La clasice se poate de de la treapta 30-32 numa la ICOL trebuie sa ajungi la treapta 40 si dai pe pozitia neutru la controler se activeaza automat SC1 la primu + SC2 la++ si SC3 +++

trebuie sa fi crazy sa dai 40, in general intre 32 - 36 ar fi limita , doarece peste 36 iti schimba prizele intre ele ,se comuta pe priza exterioara si risti sa te deconecteze si in cel mai rau caz sa-ti pice pantografu , eu zic ca e suficient 32 mai ales la trenuri cu 6-8 vag
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 03/08/2010

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeJoi Mar 31, 2011 12:14 am

EA1clony106 a scris:
The Legend a scris:
bostanescu gigel a scris:
cred ca am exagerat eu cu cele 10 secunde.Marius 74 eu stiam ca suntarile se dau dupa treapta 40,adica slabirile de camp

La clasice se poate de de la treapta 30-32 numa la ICOL trebuie sa ajungi la treapta 40 si dai pe pozitia neutru la controler se activeaza automat SC1 la primu + SC2 la++ si SC3 +++

trebuie sa fi crazy sa dai 40, in general intre 32 - 36 ar fi limita , doarece peste 36 iti schimba prizele intre ele ,se comuta pe priza exterioara si risti sa te deconecteze si in cel mai rau caz sa-ti pice pantografu , eu zic ca e suficient 32 mai ales la trenuri cu 6-8 vag

stiu ca trebe sa fi nebun sa faci asa ceva dar eu leam explicat la baieti cum sta treaba cu treptele de slabira de camp
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeJoi Mar 31, 2011 7:42 pm

bostanescu gigel a scris:
cred ca am exagerat eu cu cele 10 secunde.Marius 74 eu stiam ca suntarile se dau dupa treapta 40,adica slabirile de camp
Gigi eu m-am referit la clasicele vechi (cu controler) nu la cele modernizate cu ICOL


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Joi Mar 31, 2011 9:20 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: LOCOMOTIVE SERIA 45   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeJoi Mar 31, 2011 7:57 pm

EA1clony106 a scris:
maryus74 a scris:
EA1clony106 a scris:
maryus74 a scris:
The Legend a scris:
maryus74 a scris:
Acum cateva zile a fost o discutie pe tema pantografului electricei 318 , ei bine azi am trecut pe langa depoul B.C. si am observat ,,la gard,, pe cele cu nr 365 , 395 fara pantografe si mai erau 2 in capul lor carora nu am reusit sa le iau nr , plus pe 333 probabil cu alte defecte , cred ca modelul asta de EP2 , EP3 este unul nereusit ca de altfel toata seria asta de Siemens-uri

Pantografele EP3 sunt bune dar nu la infrastructura noastra.
Seria de Siemens nu a fost reusita pentru ca cei de la Siemens au venit cu alte idei foarte bune dar daca le puneau in practica se reducea automat numaru de locmotive modernizate , alt motiv pentru care nu mai sunt bune sunt mecanicii de Bc care dadeau in ele ca in clasice , leau scos Viteza Impusa si multe altele. Primele EA clasa 45 au fost repartizate Depoului Timisoara dar pentru ca mecanicii si inginerii din depou nu sau obisnuit cu ele fiind prea finute leau trimis depoului Bc.

In colncluzie daca cei de la CFR mergeau pe mana siemensului se alegeau cu locomotive ultra moderne la vreme acea cu IGBT post central si multe altele
si vroiai sa le mangaie? cu tren din 12-15 vag cum vroiai sa tina timpii de parcurs daca nu se dadeau la ele? sau pe valea prahovei la urcare

nu sa le mangaie ,nu se refera la asta , erau mai sensibile mai ales mansa , ca si icol-ul e mai pretentios pentru ca nu se joaca cu el ,trebuie sai mentii o anumita pozitie si cu asta 12-15 vag se poate merge si fara sa dai in ele , sa vezi 11 vag pe Balota fara sa dai in ele si e mult mai mare ca inclinatie decat predeal . aici depinde si mecanic ca sunt altii care rup masinile ,unu era sa parleasca motoarele unei masini si numai cu 6 vag pe campie
Atunci cum se explica faptul ca toate seria asta 45 da defectari iar cele din seria 47 nu , ca tot mansa au si astea, iar aici ma refer la exemplul tau despre mecanicii de B.C. cum ca sunt killeri, fiindca din ce observ eu cele din seria 47 -depou B.C. nu stau deloc


poi sunt masini noi, si oricum nu ai de unde sa stii daca stau sau nu ,doar nu traiesti in depou (scuze expresia) , nu vezi masini mai vechi seria 47 modernizate a dep brasov care stau pe butuci- asta cand au fost acum nu stiu daca mai sunt in starea aia - si orice masina sta la gard pentru 1 zi 2 pentru un defect mai mic sau pentru a i se face pth( si asta daca stau nu inseamna ca nu sunt masini bune , din contra ca sunt si ele la fel de bune ca celelalte), si nu ma refeream neaparat la mecanici de B.C. ca nu am nimic cu ei -in general ma exprimam- ,multe masini se m-ai defecteaza , in principiu toate ca nu e nici una la perfectie ca nu are cum , iar seria 47 sunt frumoase acuma ca au aspect de noutate ,dar sa vedem peste 5-6 ani cum rezista infrastructurii si vechimii , in principiu seriile 41 40 chiar si 45( referire la EA) au rezistat foarte bine de alungul timpului , sper sa reziste si acestea,oricum sunt masini moderne cu dezvoltarea tehnologiei buna (un exp motoare tiristorizate ,igbt in tractiune etc. ) dar sa nu uitam ca si cele vechi sunt foarte bune .
Ai dreptate nu traiesc in depou locuiesc la 15 min mers usor de depou doar ca traversez pasarela ,,grivita,, de la halta Basarab , chestia cu n-am de unde sa stiu cat stau ele la gard ai dreptate DAR daca ai ocazia sa treci prin fata depoului B.C. situat pe calea grivitei la poarta in dreapta portii cand stai cu fata la ea vei observa cateva linii scurte pe care de obicei ,,zac,, locomotivele cu probleme ce nu se remediaza intr-un timp scurt (pantografe rupte/lipsa , alte probleme tehnice) intra acolo 2 locom chiar si un diesel dar sa fie DHC , in concluzie acel spatiu este destinat locomotivelor cu probleme remediabile pe termen lung vizibil cu ochiul liber ptr un cunoscator in domeniu, GARANTEZ
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitimeJoi Mar 31, 2011 9:06 pm

cred ca seria 45 va fi re remordenizata Softronic.Vorbeau muncitorii prin depou BC de chestia asta.Ar fi o bataie de joc crunta pe banii nostrii
Sus In jos
Continut sponsorizat





Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 45 (Vol I)   Locomotive clasa 45 (Vol I) - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Locomotive clasa 45 (Vol I)
Sus 
Pagina 12 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Locomotive clasa 69 si 73 (LDE 125)
» Locomotive clasa 83 (DB-219)
» Locomotive clasa 45
» Locomotive clasa 480-481Lema Softronic
» Locomotive clasa 60 (Vol. I)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: