| Locomotive clasa 43 | |
|
+114Balto grabber membru dezactivat , Bobby_TM razvan22 Katalin4653 cfr500 mariuscfrbucuresti Dutzu Bogdan-Razvan bogdan.perejuc DanyCfrPascani ATM allred florin.lifticariu Cont dezactivat Radu.B AndreiStefan NicuS KOSTYK Sergiu rmn AndreiCFRBucuresti Amiralul Teodor Adirmvl Dr2005 daniel_c kasapis2007 Kriszti219 AndiCFR Hurricane mishu88 srazvi DPS ORWO M.I.C.I. electrica912 didinul maus5 R936 Andrey_tm Goanga nenuandrei Grigor Nesebar cristi39 Trifu220 040EC100 DUAL Desiro256 cristyadaX ANDU2100HP andreiutzu Re6/6 Axwell21 TonyGFR AlexCta redeme Danyke Silver Marius LanceR AlexD Vitosa halmarius Razvan cont inactiv lovekomotive Gaby005 decward alex.alexus.tm prayda cont dezactivat . LokoZEN Adrian78 Gelu Alex Avram AMX 97-0548-4 buldozer2 The Legend Stratan-Tttggvv electrica675 Mihai-Aurel Marius Iulian stakee Mircea Hirjau Bogdan-CFR Cito Gabry Gabriel stefan_br Ionutz Vlad12 EA1clony106 Zoly87 George stinky didi vrabieionut membru inactiv mureseanu_976 Caravelle_Zg husdelaapus PrisecaruFlorin cortexedge MariusM razwy Horea Codrut1985 COSTACHE MIHAIL Vlad Lde 2100 pisti91 ionut_te myster2008 118 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8378 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Vin 05 Apr 2013, 20:01 | |
| - Sergiu rmn a scris:
- De care depou aprtine 105? Multumesc.
Galati |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10610 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Sam 06 Apr 2013, 10:53 | |
| Bobica 43-0145-3 cu un marfar format din Habbis-uri 2aprilie2013 |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Sam 06 Apr 2013, 13:13 | |
| Care stie ce Bobica, sau daca sunt mai multe de la GFR in schema celei de mai sus are claxonul aproape identic cu cel al automotoarelor VT de la TFC ?? Mereu cand eram la munca imi luam cate o tzeapa cand auzeam claxonul asta si ma uitam dupa TFC cand colo Bobica de la GFR. |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10610 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Sam 06 Apr 2013, 14:44 | |
| - Katalyn a scris:
- Care stie ce Bobica, sau daca sunt mai multe de la GFR in schema celei de mai sus are claxonul aproape identic cu cel al automotoarelor VT de la TFC ?? Mereu cand eram la munca imi luam cate o tzeapa cand auzeam claxonul asta si ma uitam dupa TFC cand colo Bobica de la GFR.
Toate bobicele GFR au sirena ca acelora de la TFC e defapt un Megafon cu un ton de sonerie |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Sam 06 Apr 2013, 14:45 | |
| |
|
| |
AndreiCFRBucuresti V.I.P Member
Numarul mesajelor : 530 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5584 Data de inscriere : 14/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Sam 06 Apr 2013, 20:32 | |
| Trenul cu dacii catre Constanta Platformele pentru dacii introcandu-se de la Constanta,10 minute mai tarziu. |
|
| |
bogdan.perejuc
Numarul mesajelor : 165 Varsta : 43 Localizare : Timisoara Reputatie : 4762 Data de inscriere : 08/05/2012
| Subiect: re clasa 43 Dum 07 Apr 2013, 10:00 | |
| Mai, dar repede le-au descarcat |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10610 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Dum 07 Apr 2013, 10:44 | |
| - bogdan.perejuc a scris:
- Mai, dar repede le-au descarcat
Si cand te gandesti ca in romania se merge ca MELCU trenu asta cu dacii face 3 zile de la uzina dacia-mioveni pana in port maxim 400 km si inapoi inca 3 zile deci 6 zile pentru 800 km, parcurge o medie de 140 km pe zi (si aia la viteza medie de 30 KM/H)... cat merge unu mai antrenat cu bicicleta !!! |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6227 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 09 Apr 2013, 12:51 | |
| |
|
| |
George V.I.P Member
Numarul mesajelor : 801 Varsta : 35 Reputatie : 6310 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 09 Apr 2013, 12:58 | |
| Am si eu : |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6227 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 09 Apr 2013, 17:47 | |
| Cica rugineste pe la Babeni.Pacat de ea.La Constanta o vedeam zilnic,chiar si de 3-4 ori pe zi. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 09 Apr 2013, 20:28 | |
| Era o bijuterie cand a intrat in exploatare la cfr calatori depoul bucuresti calatori (1980) si tragea la trenurile constantei alaturi de surorile din acea perioada 076, 078, 080, 081, 085, 086, 090, 101, 107, 120, 121, 129 si 130. Ulterior spre finalul acelor ani a fost cedata fetestiului iar din 1998 cand s-a spart compania sncfr a ajuns la marfa, pacat de ea ce a fost si ce a ajuns Mult timp aceste EC-uri au tras cursele de fetesti si rosiori cand acestea erau atribuite depoului bucuresti calatori. Ulterior trenurile de fetesti dupa 1989 au ajuns la fetesteni iar cele de rosiori au ajuns la ploiesteni si rosioreni dupa 1998. |
|
| |
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5093 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 09 Apr 2013, 20:53 | |
| Mi-o imaginez cu 140 km/h spre Constanta si Rosiori... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 09 Apr 2013, 21:03 | |
| Pe atunci un singur tren aveau bucurestenii pana la caracal, acceleratul 143/144 (inclusiv cursele bucuresti-rosiori) si nu era cu 140 km/h spre craiova. Celelalte trenuri de calatori spre bucuresti erau trase de craioveni cand aveau masini si era si depou de calatori. Pe constanta da a prins ceva vreme cu 140. Vremuri frumoase la calea ferata din pacate apuse...
Ce nu-mi placea mie atunci la EC-uri erau butoanele inversate fata de EA. De exemplu cele de deconectare/conectare disjunctor, coborare/ridicare pantograf erau diferit amplasate decat la EA. Aprindeai lumina din post ori cea de la portlivret ori lanterna proprie sa vezi ce apesi. Sincer la inceput nu eram atras de aceste bobice dar pe parcurs am prins drag de ele. Ulterior in 1987 tatal meu a devenit titular sef pe EA210 (originala, taiata din pacate in anii '90) si mi-am rarit contactul cu bobicele.
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Mar 09 Apr 2013, 21:19, editata de 2 ori |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 Mar 09 Apr 2013, 21:09 | |
| Craiova nu a fost niciodată depou de călători. Pe atunci nu exista CFR Călători şi CFR Marfă, deci Craiova era depou şi atât. Locomotivele atunci trăgeau şi marfare şi trenuri de călători. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 43 | |
| |
|
| |
| Locomotive clasa 43 | |
|