Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: TRS-Romania Vin 07 Iun 2013, 13:20
Poate trenul nu e la directă.
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: TRS-Romania Vin 07 Iun 2013, 14:01
Dupa poza asa mi se pare. Am mai vazut cazuri, baga Acc. ( parca Acc. era ) la abatuta ca e marfar pe directa. :shock: Chiar sunt curios ce statie e, mai ales ca langa Babeni sunt la fel, niste turnuri, aduc a silozuri dar nu cred ca sunt silozuri.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: TRS-Romania Vin 07 Iun 2013, 14:07
E normal uneori să bagi marfarul la directă (linia 3 să zicem) şi IR la abătută (2 să zicem) astfel călătorii să nu trebuiască să treacă printre vagoanele trenului de marfă ca să ajungă la tren. Asta când nu ai o a patra linie.
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: TRS-Romania Vin 07 Iun 2013, 14:42
Din cate am vazut, locomotiva se opreste foarte aproape de semnalul, sau semaforul de iesire, tocmai pentru ca vagoanele sa nu puna probleme calatorilor.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: TRS-Romania Vin 07 Iun 2013, 15:08
Acum depinde şi de lungimea marfarului, de lungimea liniilor din staţie, de numărul liniei directe, de poziţia clădirii călători, de starea liniilor, de funcţionarea macazurilor, de dispoziţia operatorului RC etc. Sunt mai mulţi factori. Nu se ia un marfar la directă că aşa vrea IDM.
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: TRS-Romania Vin 07 Iun 2013, 18:28
dupa cate vad sunt semnale mecanie apai Babeni le are electrice
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: TRS-Romania Vin 07 Iun 2013, 19:01
Problema cu marfarul pe directa si trenul de calatori la abatuta pe langa factorii enuntati de Vlad sta cam asa: operatorul RC prefera sa-l opreasca pe linie directa deoarece trenul marfar a avut parcurs inaintea trenului de calatori si era mult mai economic ca timp sa-i puna galben pe directa in statie (bine operatorul RC da doar dispozitie) decat sa-l bage la abatuta sa se piarda o gramada de timp cu gararea convoiului si intarzierea trenului de calatori la sosirea/plecarea din statia respectiva. Apoi daca la abatuta ai si o restrictie de viteza cu 15 km/h... Deci este mai economic sa garezi la abatuta un tren format din 2-3-5 vag decat 25-30 vag sau mai multe.
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: TRS-Romania Vin 07 Iun 2013, 19:13
asa este inainte ma miram si eu dar decat sa lovesti un tren de calatori asteptand marfarul sa gareze sau sa treaca pe abatuta mai bine trece pe directa exemplu a fost acum 2-3 ture la ortisoara 2603 a fost garat la 3 abatuta iar la 2 directa a trecut CFR marfa cu vagoane goale pentru autoturisme diferenta a fost de doar 3 minute plus ca 2603 ajunge uneori timpuriu in Ortisoara ce mi se pare ciudat este la Sanandrei tot cu 2603 ne-a bagat la 4 abatuta unde nu este peron la 2 abatuta unde este peron surpriza vine o marfa cu cisterne ca dupaia sa vina Oradea la 3 directa ....
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: TRS-Romania Dum 09 Iun 2013, 01:00
Jhonyla a scris:
dupa cate vad sunt semnale mecanie apai Babeni le are electrice
Am observat, dar pana la urma e doar un joc, posibil sa fie si o greseala, sau nu.
IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6221 Data de inscriere : 05/05/2010
Subiect: Re: TRS-Romania Mier 12 Iun 2013, 01:06
Regio pentru Slanic cu TE-uri in Buda
Floresti Prahova
Iesire din Floresti Prahova spre Campina
Fabrica de cauciucuri de langa Floresti
Mai multe poze pe facebook
mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5431 Data de inscriere : 09/09/2011
Subiect: Re: TRS-Romania Vin 21 Iun 2013, 16:24
Cateva poze de azi. 802 vs 231 la zona neutra
BC vs BV la neutra by mariuscfrbucuresti, on Flickr 598-3 cu OE spre Bucuresti Nord
91-53-0-477-598-3 cu OE by mariuscfrbucuresti, on Flickr Diesel vs electric
Diesel vs electric by mariuscfrbucuresti, on Flickr
nsw
Numarul mesajelor : 45 Varsta : 26 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4382 Data de inscriere : 12/01/2013
Subiect: Re: TRS-Romania Dum 30 Iun 2013, 02:18
Poate sa posteza cineva cu orice garnitura in gara predeal?? Vreau sa vad cat de mare e diferenta dintre joc si realitate!!
IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6221 Data de inscriere : 05/05/2010
Subiect: Re: TRS-Romania Vin 05 Iul 2013, 01:48
Gara Buftea
IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6221 Data de inscriere : 05/05/2010
Subiect: Re: TRS-Romania Mar 09 Iul 2013, 11:18
TrainzPremiumRoutes s-a mutat pe un site nou
www.trainzpremiumroutes.weebly.com
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4876 Data de inscriere : 24/12/2011