|
| De ce acolo si nu la noi? | |
|
+4KQQ cont inactiv decward sorinucu 8 participanți | Autor | Mesaj |
---|
sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5796 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 16:58 | |
| Am o mare nelamurire. De ce doar in pe rutele Bucureti - Suceava; Bucuresti - Iasi; Bucuresti Galati sa se circule cu vagonae aproape de lux De ce doar prin Iasi, Pascani sau alte orase din regiune sa circula vagoane TE Acvila???
De ce doar prin Moldova sa circule locomotiva SOFTRONIC PHOENIX ??? Mai trage dupa ia un tren pana la Brasov RRAAARR.
Satu Mare, Baia Mare, Bistrita nu am vazut nici o data vagoane etajate seria 26-16, iar prin sud circula de ani de zile. Satu Mare, Baia Mare, Sighetu Marmatiei nu au vazut nici odata vagoane etajate, dar minte' si modernizate !!!!!!
Vagoane Business??? : ) ) Asta e chiar o gluma
Cand am venit anul trecut de la mare, am stat de vorba cu un controlor si a spus in felu uramtor: "Tot ce se cumpara le baga pe Bucuresti si dupa ce se invechesc la arunca prin tara,. Toate jafurile de vagoane si locomotive n-i le dau la noi, ni le arunca ca la tigani"
Doresc daca se poate sa isi exprime opinia si alti membri din asa zisele orase discriminate. Cei din orasele favorizate sa nu credeti ca am ceva cu voi !
|
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7976 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 17:24 | |
| Tovarase , dupa noul mers al CFR valabil din 12.12.2010 , pe Bucuresti-Satu Mare se circula cu vagoane 19-76 , 20-76 si 20-49 modernizate , iar pe Bucuresti-Baia Mare cu 20-49 normale si 19-55 . Eu sunt de pararere ca aceste vagoane sunt perfecte pentru Accelerate de lung parcurs ! Tinand cont ca si pe Trenurile Rapide ,,Liviu Rebreanu " 941/942 Satu M -Mangalia si Sighetul Marmatie-Mangalia se circula cu vagoane 20-49 cu AC la clasa a II-a si cu 19-76 la clasa I , iar pe 935/936 ,,Bihor" Oradea-Cluj Napoca-Tg.Mures - Mangalia la fel , sau preferi vagoane ca cele de pe 991/992 Timisoara-Mangalia : :seh:
RAPID 992/993 ,, PONTUS EUXINIUS" TIMISOARA-/DEVA/RESITA-CONSTANTA-MANGALIA sosire mangalia masina 65-0944-2
vagon/clasa/seria/domiciliu 16/2/50 53 20-49 068-1/TIMISOARA 15/1/50 53 19-55 034-7/TIMISOARA 14/2/ 50 53 20-49 056-4 /Timisoara 13/2/ 50 53 20-49 071-5 / Arad 12/1/51 53 19-80 006-3 / BUCURESTI GRIVITA 11/2/50 53 20-49 060-8 / Timisoara 9/2/50 53 20-49 073-1 / timisoara 8/2/ 50 53 20-49 060-8 /timisoara 7/2/ 50 53 20-49 061-6 /timisoara 6/1/ 51 53 19-80 019-6/bucuresti grivita 5/cuseta AcBcee/ 61 53 44-31 037-5 / buc.griv 3/cuseta AcBcee/ 61 53 44-31 033-4 / buc.griv 2/WLAB mee dormit / 50 53 77-31 111-7 / buc.griv
vagoanele 16,15,14 = grupa de deva vagoanele 13,12,11=grupa de resita vagoanele 9,8,7,6,5,3,2= grupa timisoara
Deci , parerea mea ,prin urmare , vagoanele 20-76 si 19-76 de pe Accelerate Bucuresti-Satu M / Buc-Baia Mare / Buc - Sighetul Mar. sunt absolut perfecte !!! Toate cele bune ! |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 17:26 | |
| Banuiesc ca odata modernizate anumite vagoane/ locomotive, ele se intorc la statia de unde proveneau si mai apoi se fac "transferurile" catre alte statii.Daca regionala Iasi a modernizat la Pascani 4 rame TE, din care stiu ca circula doar 2 in teritoriul regionalei Iasi, asta e problema Regionalei, face ce vrea cu vagoanele ei, acum ia sa ma plang, de ce gara Bacau nu mai baga 26-26 pe 509 pe trenurile de pe sectia asta, ca doar le tine de pomana, de ce nu trimite TE82-ul la modernizat la pascani, poate o fi mai bine cu Acvila pe 509, de ce nu baga "sobolani" rame Desiro pe 509? pt ca: in primul rand nu se poate, poate ca la 26-26 le-a trecut varsta si stau in "fundul" remizei asteptand sa le vina randul sa fie modernizate. Nu m-ar mira sa vad acvila de abia peste 10 ani pe 509 sau niste 26-16/36-16 fiindca civilizatia lasa de dorit, de ce mi-ar trimite mie Iasi-ul rama acvila sau vagoane etajate modernizate daca eu nu am grija de ele, daca eu nici macar nu platesc bilet in calitate de calator. Fiecare isi baga vagoanele pe rute pe care isi pot scoate banii investiti in primul rand si sa fie si un pic ingrijite, pai ma uitam luni la un vagon etajat modernizat, dar nu luni, gresesc, pe 23 decembrie miercuri cand plecam la bacau, un 26-16, pe P5424, avea o lampa smulsa, lampa de iluminat, la etaj undeva pe la mijlocul culoarului. eu ma mir cum de le mai baga daca tot sunt devastate, la fel, 20-54,prin noiembrie, am calatorit la fel, car ma intorceam dinspre Adjud, tren de Marasesti-iasi, plecare la bacau la 14:02 dupa vechiul mers, scaunele aveau smulse protectia de metal din zona inferioara a scaunului, ce demonstrezi domnule devastand? ca esti mai puternic, nu domnule, ca esti un animal, asta demonstrezi, ca nu stii ce e aia civilizatie, pentru ce mai pun ei vagoane de accelerat pe personal? vreti trenuri compuse din vagoane de nu stiu care? fiecare isi face trenul dupa cum ii ploua ca ar fi mai bine, bucurestiul are un parc mare de vagoane care au fost modernizate in mare parte si acum alearga pe rute pe care vor bucurestenii, la fel locomotivele sunt trimise dupa cum le canta lor pasarica samd. Nu stiu dupa ce criterii isi fac oamenii trenurile si componenta lor, dar mi se pare normal ca bucurestiul sa aibe parcul reinnoit primul, e capitala, doar n-ai vrea ca nu stiu care gara care are 5 vagoane in remiza sa fie prima care isi modernizeaza vagoanele, apoi aia cu 6 vagoane samd...... Cum spuneam, intai sa invatam ce e aia civilizatie si sa nu ne apucam repede sa mazgalim si sa vandalizam fiecare compartiment si apoi sa cerem conditii dom'le, intai sa platim biletul de tren si apoi sa cerem despagubiri pt infimul confort..... Singurul lucru cunoscator pe care l-au facut cei de la cfr a fost acela ca nu a echipat fiecare vagon cu cititor de bilet, sa intre pe usa doar ala cu bilet....ala fara bilet, sa mearga pe jos, printre sine si pe pietris, sa nu cumva sa uzeze infrastructura...... |
| | | decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7976 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 17:31 | |
| Totusi , v-am zis pentru accelerate 20-76 sunt perfecte !
Ultima editare efectuata de catre eddye in Vin 31 Dec 2010, 18:27, editata de 1 ori |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 366 Reputatie : 6007 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 17:39 | |
| In legatura cu vagoanele 26-16. Astfel de vagoane au intrat in componenta trenurilor care leaga Clujul de Bistrita. De exemplu, personalul 4106 care, pana nu demult avea rame TE iar acum cateva saptamani - cand am trecut pe la Gara in intervalul orar 19:40-20, avea 26-16. Ca design imi plac si ,de asemenea, consider oportuna ideea dotarii lor cu camere de supraveghere. Pe distante scurte sunt bune, dar pe medii si lungi nu, chiar daca vagonul este gandit sa circule pe rute de 400-500 km, fiind prezent pe traseele care leaga litoralul de orase aflate in centrul, sudul si estul tarii. Motivul tine de lipsa de civilizatie a multora dintre cei care calatoresc cu trenul. Pentru multi dintre acestia: -a rade cat ii tine gura -a vorbi tare -a folosi un limbaj necorespunzator -a se mozoli zeci de secunde cu iubitul / iubita fara sa se opreasca fara sa se gandeasca la disconfortul pe care il cauzeaza celorlalti pasageri, e ceva normal. Ori, in astfel de conditii, un 26-16 ar fi potrivit daca ar fi... compartimentat: 6 compartimente la "parter", 6 la "etaj". Lucru care, chiar daca ar fi posibil, nu cred ca l-ar face vreun atelier. In plus... climatizarea. Vara ai toate sansele sa ajungi racit - poate chiar cu sinuzita - la destinatie si, din relatarile celor care au calatorit cu astfel de vagoane, la viteze mari vagonul devine cam zgomotos.
Ultima editare efectuata de catre KQQ in Vin 31 Dec 2010, 17:42, editata de 1 ori |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5796 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 17:40 | |
| Dar vagoanele TE Acvila ??? Prin Cluj de ce nu sunt bagate de exemplu locomotive Siemens?? |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9339 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 17:48 | |
| Probabil fiindca fiecare vagon sau locomotiva, circula in zonele apropiate statiei de domiciliu. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 366 Reputatie : 6007 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 17:57 | |
| - sorinucu a scris:
- Dar vagoanele TE Acvila ??? Prin Cluj de ce nu sunt bagate de exemplu locomotive Siemens??
1. Prin "locomotiva Siemens" intelegi cele din seria 45-03xx-y? Cele care sunt albe la extremitati, rosii la mijloc si au orificiu patrat intre faruri? Daca da, raspunsul ar putea fi imputinarea acestora. Cele din seria 45-03xx sunt (re)modernizate, daca bine stiu, de Softronic; multi considera ca ceea ce a facut Siemens a fost un esec. Acum cativa ani, a fost surprinsa - de catre pasionati, o astfel de locomotiva traversand podul de peste Somes de langa gara. In plus, 45-ul e gandita pentru 160 km/h, viteza pe care, in Ardeal, nu stiu unde ar putea-o prinde. Deci, e normal ca la Cluj prezenta 45-urilor sa fie discreta sau chiar inexistenta 2. In legatura cu Acvila. Statutul Acvilei il vad similar celui al vagoanelor 26-16, respectiv 36-16. Este un set de vagoane (rama) pentru distante medii*, probabil, pe trenurile sezoniere, ca sa se arate calatorilor realizarea respectiva. Iarasi consider nepotrivita ideea de vagon-salon pe distante peste 200 km. *Atat TE-urile cat si 26-26 au fost concepute ca vagoane pentru navetisti: capacitate foarte mare, dar pe distante scurte |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5796 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 18:10 | |
| edward_w92 am inteles ca ne-ai facut pe ceilalti din restul tarii needucati intr-un mod mai indirect. Si de ce sa primeasca Bucurestiul primul material rulant??? Satu Mare, Oradea, Timisoara, si alte zeci de resedinte de judet nu cred ca au 6 vagoane in remiza. Inteleg orgoliul de a te afla in "CAPITALA", dar din contra, in Bucuresti sunt mii de tigani care vandalizeaza si vagoanele de langa atelierele Grivita si tot ce prind. Sau daca chiar Bucurestuiul are dreptul sa primeasca primul vagoane si locomotive, ar trebui de exemplu sa isi pastreze jumate din ele iar restul sa le imparta in functie de necesitati celorlalte regionale din tara. Asta ar face un bun manager si un bun CRITIC. Ar da solutii bune sau sfaturi, nu a ne face intr-un fel si acesta sa fie raspunsul. cortexedge de exemplu este partial, mi-a dat o sugetie buna, nu a jignit restul tarii ca fiind neemancipati.Nu am dreptate?
Pentru KQQ: Locomotive Siemens, ca aceea din fotografia lui Ashu de la Concursul lunii |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 18:27 | |
| - sorinucu a scris:
- edward_w92 am inteles ca ne-ai facut pe ceilalti din restul tarii needucati intr-un mod mai indirect. Si de ce sa primeasca Bucurestiul primul material rulant??? Satu Mare, Oradea, Timisoara, si alte zeci de resedinte de judet nu cred ca au 6 vagoane in remiza. Inteleg orgoliul de a te afla in "CAPITALA", dar din contra, in Bucuresti sunt mii de tigani care vandalizeaza si vagoanele de langa atelierele Grivita si tot ce prind. Sau daca chiar Bucurestuiul are dreptul sa primeasca primul vagoane si locomotive, ar trebui de exemplu sa isi pastreze jumate din ele iar restul sa le imparta in functie de necesitati celorlalte regionale din tara. Asta ar face un bun manager si un bun CRITIC. Ar da solutii bune sau sfaturi, nu a ne face intr-un fel si acesta sa fie raspunsul. cortexedge de exemplu este partial, mi-a dat o sugetie buna, nu a jignit restul tarii ca fiind neemancipati.Nu am dreptate?
Pentru KQQ: Locomotive Siemens, ca aceea din fotografia lui Ashu de la Concursul lunii Dragul meu, eu nu stau in capitala, daca ai vedea ce scriu la semnatura la aproape fiecare sfarsit de mesaj ai vedea ca stau in Piatra neamt, sectia 509, si nu v-am facut pe voi neneducati, am vorbit la adresa celor care se simt, nu am dat nume, nu te-am pus pe tine sau pe X calator, ca nu am zis ca toti sunt needucati.daca cumva ai citit mesajul in intregime am scris si EU, nu ca as fi eu ca persoana.....nu jignesc omul personal, jignesc turma, care se simte face parte din turma, care nu se simte, stima lui fiindca e un om care nu se incadreaza in cele spuse de mine, chiar nu am vrut sa vorbesc de persoana ta, am vorbit de calatorul de pe tren in general, cum spuneam, cei care se simt....problema lor, de ce acvila....ai vazut vreo acvila modernizata la Cluj, ca eu nu stiu decat ca pascani modernizeaza acvile......., fiecare vagon are un itinerariu scris, nu ai sa vezi rama TE82 decat pe ruta pe care i-a facut-o bacaul pt tot anul feroviar in decurs dupa mersul actual, daca bacaul spune ca te82 merge dimineata pe 5461-5462 si la amiaza pe 5453-5454 pai sa fiu al nabii daca ai sa vezi rama te82 la bucuresti pana nu se schimba mersul trenurilor si se hotaraste ca te82 intra in custodia unei statii care face trenuri personale catre bucuresti...... Inca o data, nu vroiam sa jignesc pe nimeni in mesajul de mai sus. |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9339 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 19:45 | |
| Si eu sunt de acord ca macar in jurul capitalei sa circule material rulant decent, fiindca totusi, majoritatea turistilor straini trec prin capitala prima data. Macar materialul sa arate bine, daca gara e vai de ea. Cat despre celelalte sectii, pe unele sunt bune vagoanele vechi, pe altele ar fi bune vagoanele de marfa, iar pe altele ar trebui introduse vagoane modernizate. Asa cum o padure nu exista fara uscaciuni, asa nu exista niciun oras, orasel, localitate fara oameni cu reputatie proasta, care dealtfel mai circula si cu trenul si care aduc vagoanele in starea in care le stim cu totii. Cand vad ce exemplare de homo sapiens circula cu trenul, alaturi de oameni "normali", mi se face sila. Doar de dragul celor care merita mai mult, ar trebui introduse conditii mai bune, iar pt ceilalti, nimic. Dar cum nu poti judeca, decat in fata calculatorului, nu cred ca o sa se schimbe ceva, candva, prea curand. Tot ce-i nou sta in sud, tot ce-i naspa, in restul tarii. Asa se intampla intr-o tara in care se produc bani, dar totusi nu sunt. Ca o adaugare personala, primele etajate pe care le-am vazut in viata mea in Mures, au fost aduse aici acum 2 saptamani, vai de capul lor, dar care circula pe Targu Mures-Brasov. Daca dupa 30 de ani, au fost aduse aici, poate peste alti 30 de ani, o sa avem pe personale etajate modernizate. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | PrisecaruFlorin
Numarul mesajelor : 365 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 5956 Data de inscriere : 29/10/2009
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 20:00 | |
| Of of of, aceasta intrebare nici nu trebuia pusa. Lipsuri sunt IN FIECARE REGIONALA, unii au parte de locomotive, altii de vagoane, altii de utilaje, altii de infrastructura un pic mai buna decat ceilalti etc. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6431 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Vin 31 Dec 2010, 20:34 | |
| Sorinucu ,cand am citit titlul topicului: "de ce acolo si nu la noi" ma gandeam ca voi gasi un subiect referitor de ce in strainatatea ESTE CIVILIZATIE si SIMT DE RASPUNDERE si RESPECT,in mare parte din tot ce insemna viata publica si interactionare.si nici de cum acest gen de discutie. Acum sczue de off dar sa revin locomotivele Phoenix, fac servici in raza depoului Bucuresti Calatori,la fel cum fac mai toate locomotivele electrice modernizate ale respectivului depou( mai scapa cate una in tranzit pina pe la Cluj);acum ia gandete un pic,daca iti aduce tie o masina de aia de tipa sina sub tine ,unde o dai sa remorce trenuri mai lungi de 10 v la viteze superioara, sau pe sectie cu rezistenta caracteristica mare,sau cate resuse necesita deplasarea ei remorcata de la Cluj la Bucuresi in stare rece in caz de defectare?,de unde dai masina la tren cand cea defecta dupa turnus trebuia sa se duca cu un IC la Suceava,si tu ai in depou numai electrice limitate la 100km/h din cauza partii de rulare? Eu cred ca intrebarea aceasta nu prea are relevanta,priveste lucrurile din prisma necesitatilor pe care le are fiecare depou, remiza,revizie de vagoane,etc si apoi vei vedea de ce ,sunt de acord ca ar trebui ceva modificari mai ales in privinta parcului de vagoane de scurt care trebuie modernizat,sau locomotive care de caum incep sa-si arate limitele. salutare si un an nou mai bun. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8071 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? Dum 02 Ian 2011, 00:06 | |
| - eddye a scris:
- Totusi , v-am zis pentru accelerate 20-76 sunt perfecte !
NU ! Atata vreme cat circula jegurile 20-49-200 si saloanele 21-87 / 20-77 in trenuri RAPIDE (cand Gheorghe nu mai are vagoane de R adecvate), nu sunt de acord cu afirmatia ta ! Mai multe nivele de confort la acelasi rang este intolerabil, mai ales in sezonul de vara cand sezonierele au ACELEASI vagoane (vedeti 1632/31 si 942/941). 20-76 este mai mult decat perfect in trenurile R din tara (Bucuresti - Iasi, Bucuresti - Drobeta Turnu Severin, trenuri fata de care regionalele CFR isi bat joc)... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: De ce acolo si nu la noi? | |
| |
| | | | De ce acolo si nu la noi? | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |