|
| Infrastructura | |
|
+124AeroX marius664 Peter Fodor sorinucu g.popovici dragosdimitrescu ciprian71 Amiralul cristi ar AndreiSV mielutu zburator AleXxX johnsmoke Feroviar_18 TonyCFR tcm feroviar dan tm Nycolas Gabriel Polpot basil Petre_IFTE baiazid idm Bobby_TM bogdan2011 Katalin4653 Spartan1948 Simply18 Mihay Arsen22 Sabik criss0571 Sergiu rmn marius.andrei ANDU2100HP DAS 2011 AndreiCFRBucuresti AlexD Raduku09 Balto Teodor EuroNight Dr2005 IonutCFR2009 roseanu Cont dezactivat Adirmvl NicuS Rarau Kriszti219 daniel_c cfr500 electrica912 060-EA078 Andrey_tm Silver AndiCFR M.I.C.I. nenuandrei Cobra Mircea Hirjau cnusi Luna rich1974 Vicentiu cristyadaX AndreiCfr Semafor cristi CFR razvan - trenuri Nesebar redeme SULZERUL 0733 Jhonyla popovici IonutChircu Marius DUAL bostanescu gigel Vitosa decward RazvanCFR cont dezactivat . Andrei Adrian78 DPS mihaiuc ldh80 IceShadow marius_catalin84 jionutz iuli.hard mihai_cfr_bacau 19jimmy84 didinul Axwell21 didi Traveller stegaru stinky knd membru inactiv discoid21 ionutz72 Razvan srazvi TVlad dan ciprian COSTACHE MIHAIL husdelaapus vrabieionut AMX 97-0548-4 alex.alexus.tm Codrut1985 zenox4500 DonVILLy Vlad Ionutz Lde 2100 ionut_te mardaryroby myster2008 cortexedge 128 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 01 Iul 2010, 15:01 | |
| Ori pentru o stabilitate mai mare, ori s-au rupt tampoanele cele vechi si au fost inlocuite cu acestea. Oricum trenul nu ajunge pana la acele tampoane. Asta este parerea mea. |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 01 Iul 2010, 16:49 | |
| Knd! Daca te vei uita mai atent, vei observa niste detalii! Daca ai ochi format (si aici dai examen demonstrandu-ti abilitatile oftalmologice de pasionat adevarat de transport feroviar) vei vedea cum aceste detalii scot in evidenta un fapt adevarat si real: o linie este nou-reabilitata, iar alta este veche de cand mama nou nascut, si bunica tanara!Se vede clar! |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| | | | knd
Numarul mesajelor : 26 Varsta : 28 Localizare : Crevedia DB Reputatie : 5347 Data de inscriere : 16/05/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 01 Iul 2010, 21:02 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 02 Iul 2010, 07:45 | |
| E o solutie tehnica adoptata pentru linia in cauza. Opritoarele fixe sint intr-o multitudine de variante: tampoanele incastrate in betonul unei rampe de descarcare, o movila de pamint peste capete liniei, un suport format din traverse etc, nu e o regula ca sina trebuie indoita. |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 03 Iul 2010, 23:45 | |
| Am imortalizat in timp ce filmam si fotografiam in acelasi timp un aspect legat de latura sensibila a personalului angajat al CFR. Cum spuneam, pe portiunea de linii inundata, mereu se afla un personal al Infrastructurii ce insoteste mecanicul locomotivei in cabina, altii in vagoane si un altul in coada trenului la ultimul vagon dotati cu statii emisie-receptie si scule si echipament de interventie. In imagine, omul de la Infra, desi se confrunta cu probleme grave, stress si alte probleme psihice apasatoare, are putera sa salute gestul nostru zambind deschis.Gestul de a ii face sa nu se simta singuri si culmea, ne stiu cine suntem. Faptul ca eram in apa pana la coapse, cu trepiedul camerei video ...jumatate in apa, l-a facut sa zambeasca si sa se simta incurajat.Stie de la alti colegi, ca un grup de pasionati feroviari fotogafiaza munca lor.Stiau de la bun inceput ca nu suntem ziaristi deoarece nu se preteaza ei sa se vare in apa nestiind ce se poate afla in apa in acel moment( de aici se deduce logic ca un pasionat adevarat cunoaste orice coclaur si orice vagauna sau coltisor al terasamentului unei linii, stie in general infrastructura pe de rost incat si prin apa cea mai adanca sa stie pe unde sa calce!!!). Nu fac referire la mine-Doamne ferste!!-ci la modul general. Mi-a marturisit acel om, ca toti colegii lui care ne stiu forumul urmaresc cu uimire ce imagini unice se afla pe aceste forumuri.Ce peisaje, ce frumuseti...De aceea niciodata nu am fost apostrofat cum ca ce asi cauta pe acolo, intre linii stiind ca -Legal- nu este perimis.Ei ne permit si le multumim pentru asta! Puteau foarte bine sa opreasca trenurile. ,,Dom'le, este apa pe linie, semnalele sunt moarte, macazele sunt moarte, limitam trenurile pana la Barbosi!" NU!!! Au considerat ca omul, cetateanul si-asa incercat de vicisitudinile vremii si...vremurilor, merita ca sa ajunga in siguranta acasa! Acasa insemnand poate pentru acel om,..o casa luata de viitura! O casa ce poate AZI , mai exista doar in documentele de la Cadastru la Primarie,...caci in realitate este distrusa. Aici trebuie apreciata munca si mentalitatea acestor oameni de la CFR. Prin aceste imagini vreau si doresc sa aduc la cunostinta intregului public calator ca TRENUL va ramane de netronat in veci ca fiind CEL MAI SIGUR MIJLOC DE TRANSPORT existent la ora actuala!!! Si merita acest statut gratie unor...,,fiare-vechi" adica locomotive in limbajul unor melteni prosti si fara nici un neuron intreg,...locomotive ce chiar prin apa isi fac bietele de ele datoria. Si da,..am aflat ca motoarele de tractiune se uda dupa trecere prin aceste ape.Dar au fost fabricate si facute cu simt de raspundere, sunt excelente din punct de vedere tehnic.Da,...sunt lucruri facute de comunisti! Comunistii pe care toti ,,deontologii" ai detesta si-i improasca cu noroi...Dar niciodata nu li se recunosc si laturile bune, meritele.Dovada ca aceste locomotive si vagoane merg nestingherite prin apa,...dovedeste faptul ca nu au fost proiectate, gandite, construite de...carpaci!!!Ci de oameni cu pregatire si meseriasi incepand de la proiectant si terminand cu muncitorul care asambla piesele componentele dupa schite, planuri si respectand intocmai acele documentatii,...nu dupa ureche si aplicand principiul cretinoid: ,,Lasa ba ca merge si-asa!!!"...Daca ar fi fost asa,...azi ,,Nu ar mai fi mers...si-asa!!!" Ci deloc!!! By sergabi32 at 2010-07-03 By sergabi32 at 2010-07-02 Tot comunistii au fost asa de ,,nemernici", incat s-au gandit sa instaleze statia de transformare undeva pe un damb, intocmai pentru ca in caz de inundatii ale raului Siret,..apa sa nu ajunga la instalatiile electrice, pentru a nu se avaria, pentru a nu se opri trenurile din aceste cauze si de aici sa nu ramana oamenii...pe drumuri...!!!!Dovada ca aceasta statie...este de fapt singurul agregat ce a ramas neafectat de viitura Siretului deoarece locomotivele electrice circula in continuare, desi semnalele si macazele, etc. sunt MOARTE,...si cine stie cand vor fi repuse in functiune...Numai cand ma gandesc la aparatura de cale si instalatiile si circuitele de actionare ale macazelor se afla la 20 cm sub apa...deja ma i-au fiorii...Si acestor oameni li se taie 25% din salarii nu-i asa????....No-comment!! By sergabi32 at 2010-07-03 Lui nenea asta, la fel,...i se taie din salariu 25%...are un salariu macelarit pe nedrept,...dar nu-l opreste sa isi faca datoria fata de noi calatorii. Poate sefii lui de sus( nu neaparat de la Galati) il vad si poate il cunosc...L-am surprins cand astepta un tren pentru a fi indrumat si supravegheat...Cinste lui, acestui linior,..rusine unor nemernici de la MT in frunte cu Berceanu si Boc care poate au rude ce se deplaseaza cu un tren - intamplator - si ajung acasa in siguranta datorita transpiratiei ce il razbate la fiecare tren pe care il coordoneaza.Acest om nu tine in maini volanul unui Q-7 sau X-5....Nu!!! Ci o cheie fixa cu care verifica si la nevoie cand este cazul strange suruburile de fixare a liniilor ce se pot slabi datorita apelor... Omul acesta, anuleaza poate raspunderea ce o are mecanicul locomotivei.Viata si integritatea corporala si materiala a omenilor, locomotivelor si vagoanelor depinde de acest biet om, care se afla singur-singurel intre ape....Eu si alti pasionati de aici credem ca nu trebuiesc lasati sa se simta singuri!!! By sergabi32 at 2010-07-03 By sergabi32 at 2010-07-03 |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 04 Iul 2010, 01:41 | |
| Sergiu frumoasă prezentarea.. Pentru liniştea ta,stai liniştit că nu îi taie 25% din salariu..Cel puţin deocamdată.. |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 04 Iul 2010, 01:46 | |
| - knd a scris:
- Multumesc pentru raspunsuri
Multi modelisti si-au pus intrebarila acestea : - sunt de provenianta CFR - aveau schema de vopsire negru,alb,rosu? Puteti sa-mi raspundeti? Daca te referi la opritoarele de capat-linie, sa-ti raspund: - sigur ca CFR-ul le-a construit, caci doar nu abatorul de carne din...Plescoi - da,...aveau schema de culori precum locomotivele cu abur ale acelor vremuri. ...Presupun ca urmeaza intrebari de genul: - erau fixate prin nituri sau suruburi? - daca erau suruburi, ele aveau filet pe stanga sau pe dreapta?? - piatra de la linia ferata provine din Muntii Apuseni, Zarand, Fagaras, Bucegi... ...In fine...Frate, inainte de a intreba niste lucruri, cantareste si vezi daca printre intrebari nu se strecoara si aberatii...Multe aberatii!! |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 04 Iul 2010, 01:50 | |
| Da,...am pierdut din vedere acest aspect...Imi cer scuze Ionut.Stiam ca li se taie tuturor bugetarilor 25%, ca mai apoi sa excluda o anumita categorie de salariati de la aceste reduceri ale renumeratiei. Oricum, acesti oameni pentru munca lor, sunt platiti foarte putin. |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 04 Iul 2010, 01:56 | |
| off topic: ".Presupun ca urmeaza intrebari de genul: - erau fixate prin nituri sau suruburi? - daca erau suruburi, ele aveau filet pe stanga sau pe dreapta?? - piatra de la linia ferata provine din Muntii Apuseni, Zarand, Fagaras, Bucegi..." --- on topic: Felicitari si din partea mea, foarte bine gandite descrierile. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7060 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 05 Iul 2010, 21:40 | |
| |
| | | vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7060 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Lun 19 Iul 2010, 20:31 | |
| Infrastructura pe M600 ( scuzati calitatea,unele poze sunt facute prin geam) xxx xxx xxxx xxx xxx xxx xxx xxx |
| | | vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7060 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Vin 23 Iul 2010, 15:29 | |
| Stalp de ancorare cu contragreutati xxx xxx xxx xxx |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Infrastructura Mar 27 Iul 2010, 01:35 | |
| Catenara _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5937 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Mar 27 Iul 2010, 12:39 | |
| Suporta ceva greutate stalpii acestiai...mai ales ca sunt goi pe interior...oare la ce adancime sunt in pamant?...stie cineva?... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Infrastructura | |
| |
| | | | Infrastructura | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |