La data de 26-02-2012 m-am intors de la Iam si prin urmare . aceste citeva poze sint continuare prezentarii liniei Oravita -Iam.
Din nefericire se incadreaza perfect in categoria ,,Prin ruinele Imperiului"
La plecare observ vechea remiza, vagoanele tot mai descompletate si un viaduct al liniai Anina.
Statia Agadici deserveste satul Bradisor, care are gara si pe linia de Anina. Doar ruine
in mod ciudat trenul opreste la bariera si seful trenului inchide bariera, asa incit acolo a aparut o statie.
statia Ticvanu Mic a fost sporita pentru a face fata traficului generat de necesitatile constructiei termocentralei pe sisturi bituminoase de la Anina. Materiale necesare pentru termocentrala inca mai sint prin statie.
un canton e locuinta dar gara e ruina
apoi la drum
semnalul de iesire spre Oravita este CFR
pozez ruinele unei cule turcesti
Semnalul de iesire spre Berzovia este MAV
iarasi la drum, frigul ma alunga din zona usilor spre compartiment, nu mai pot sa-mi misc miinile
statia Comoriste este locuinta, iar trenul nu mai opreste, in gara ci la bariera unde seful iarasi inchide bariera
in statia Fizes observ o cladire care pare a fi magazie, dar in alta parte mi s-a parut a fi cabina de acar.
Nu stiam ca si aceasta linie are un tunel, sau am uitat
un nou semnal MAV spre Oravita
statia are turn de apa si 3 coloane de apa
repetitor MAv spre Berzovia
la alta trecere la nivel trenul opreste, prin urmare statia Doclin a fost mutat aaici, 3 calatori coboara, cladirile fostei statii Doclin sint acum ruine, trenul nu mai opreste
In fosta statie Tirol, alta cladire ca aceea prezentata inainte, pare a fi aici cabina de acar
la iesire observ un semnal MAV
In apropiere de Berzovia trenul spre Resita Nord soseste
Trenul de la Resita Nord pentru Timisoara Nord este deja sosit
schimb repede trenul si imediat la drum
Daca administratorii considera necesar pot fi sterse pozele , ca nu se umple forumul cu poze ale aceluiasi obiectiv.