Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova

In jos 
+69
Cipri Andrei Neculai
Laurentiu Ciobanu
Adrian78
andreiutzu
CalinIonMihai
cristi ar
esCapeTUfres123
aris86
florrinel
calatorprinromania
Katalyn
allred
marius664
DUAL
ets2oltromânia
IonutChircu
mihaitzateo
cristy79
LanceR
kristi kkk
dan tm
alex.alexus.tm
riciu
rich1974
allecs
Jhonyla
florin.lifticariu
mielutu zburator
NIKU24
Teodor
mishu88
gvd
Nk11
MRBFCRB
Adirmvl
Grigor
Luca tgv
gtavicecity
Radu
cristi_tgv
19jimmy84
Katalin4653
Rarau
AeroX
Vlad
ldh80
TVlad
Dr2005
didinul
IonutCFR2009
sorin
alliens
Radu Tudor
Vitosa
dexter23
razvan - trenuri
rizelgeorgel2004
ANDU2100HP
ana imfinity
tiberio
brandiburu
DPS
decward
Nesebar
mardaryroby
COSTACHE MIHAIL
Semaca
MariusM
myster2008
73 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6444
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeMar 31 Oct 2023, 10:55

La Golesti au inceput lucrari de vopsit podurile si inlocuit macazuri.
De la macazul pentru Golesti grupa A pana la ramificatia Golesti se merge restrictionat.
Intre Calinesti si Golesti se circula doar pe firul I.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6444
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2023, 12:39

CFR Infrastructura Craiova, 02 noiembrie 2023
📢 Am lansat în SEAP licitația publică pentru “Electrificarea a 8 secții de circulație ale sistemului feroviar din România - SRCF Craiova - 2 Loturi”❗
‼‼‼ Sucursala Regională de Căi Ferate Craiova a publicat azi în SEAP anunțul de participare la procedura de achiziție publică având ca obiectiv elaborarea studiilor de fezabilitate pentru electrificarea a 2 secții de circulație aflate pe raza SRCF Craiova.
Shocked:Loturi:
▪LOT 1 București  (Chitila) - Titu-Pitești-Slatina-Craiova, km 95+000/250+052, între stațiile Titu-Craiova;
▪LOT 2 Râmnicu Vâlcea-Podu Olt, km 292+015/367+577, între stațiile Râmnicu Vâlcea-Turnu Roșu.
ℹ Valoare totală estimată: 19.255.300 lei fără TVA
ℹ Sursa de finanțare: Buget de Stat
ℹ Durata contractuală: 30 luni
‼‼‼ Termenul limită pentru primirea ofertelor este de 07.12.2023, deschiderea acestora urmând să aiba loc în aceași zi la ora 15:00.
📌 Obiectivul contractelor îl reprezintă dezvoltarea infrastructurii de transport feroviar, acoperirea necesității de conectivitate, creșterea eficienței energetice, reducerea nivelului de poluare și sporirea sustenabilității din punct de vedere al mediului ambiant.
ℹ Anunțul de participare la procedura de licitație deschisă, cu nr. CN1061349/02.11.2023, și documentația de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achizițiilor publice (SEAP), la adresa  www.e-licitatie.ro
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6366
Reputatie : 12037
Data de inscriere : 09/07/2009

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2023, 13:06

Daca nu ramaneau in fundu gol fara locomotive diesel, nu mai lansau licitatii de electrificare la linii unde de 30 de ani se chinuie calatorii cu malaxe obosite... Laughing
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6444
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2023, 13:19

N-ai cat sa mai tragi de niste maicute de DA si malaxe.
E mai usor sa cumperi si trenuri noi tot electrice pe viitor.
Nici mentenanta ca lumea nu se mai poate face la toate trenurile noastre asa vechi. Doar vopseaua se aplica cu succes.
Acum astea sunt doar studii de fezabilitate. Va mai dura pana va incepe si executia.
Dar nici hidrogenul nu era o varianta serioasa. Cel putin nu pe 101.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3149
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7963
Data de inscriere : 26/05/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2023, 13:35

Ca sa fie treaba excelenta, musai trebuie linie functionala intre Pitesti si Valcea de 60-70 de kilometri.
Autostrada prin Valcea va face din linia 201 dupa ce va fi electrificata destul de putin utilizata.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2023, 14:49

IonutCFR2009 a scris:
Daca nu ramaneau in fundu gol fara locomotive diesel, nu mai lansau licitatii de electrificare la linii unde de 30 de ani se chinuie calatorii cu malaxe obosite... Laughing
Ce treabă are CFR S.A. cu locomotivele CFR Călători?

AeroX a scris:
Acum astea sunt doar studii de fezabilitate. Va mai dura pana va incepe si executia.
Dar nici hidrogenul nu era o varianta serioasa. Cel putin nu pe 101.
Ce nu se spune acolo e că nu există sursă de finanţare pentru lucrările propriu-zise. Cu siguranţă CFR S.A. se bazează pe noile modificări în reţeaua TEN-T, care vor aduce Valea Oltului pe reţeaua TEN-T, la schimb cu eliminarea proiectului ratat Vâlcele - Rm. Vâlcea.
Deci avem depunerea ofertelor până pe 7 decembrie 2023, ofertele trebuie să fie valabile până la 7 iunie 2024. Deci atribuirea va fi în iunie 2024, adăugăm 30 luni deci ne apropiem de finalul lui 2026. SF-urile au valabilitate 2 ani, deci până la finalul lui 2028. Aşa că sursa de finanţare europeană se speră ca va fi disponibilă fie la ultima strigare a P(O)T 2021-2027, fie pe următorul exerciţiu financiar al UE.

Hidrogenul vine la anul, altfel Alstom e bun de plată.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3478
Data de inscriere : 24/08/2017

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2023, 15:07

De la bugetul de stat nu pot fi achizitionate loco diesel, cum au facut basarabenii?

Ca avem si noi bani, nu-i musai sa stam doar dupa fondurile UE, iar noi la mentenanta suntem praf, n-avem ce face cu trenurile hidrogen in urmatorii 10-15 ani.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6444
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2023, 15:20

Da, asta era evident, normal ca n-au acum sursa de finantare pentru electrificari.
Dar atunci de ce n-au pus scos si licitatie SF pentru electrificare Caracal-Ramnicu Valcea de ne tot freci tu cu Valcele ca nu mai trebuie?
De ce sa scoata Valcele de pe TEN-T? Nu e niciun motiv pentru care n-ar continua lucrarea decat sa gaseasca sursa de finantare si refacute studiile geotehnice. Acolo trebuie multi bani, de aia statul roman n-ar face-o de unul singur (ca si multe alte lucrari rutiere si feroviare), dar singurele lucruri care "aluneca" la vale mai bine sunt doar prioritatile si atat. Lasa ca si autostrazile au alunecat si solutii tot au gasit, inclusiv la ce urmeaza a se mai construi.
Ca sa fie treaba ca lumea, vorba lui razvan mai sus, trebuie facuta si linia asta.
Valea Oltului in sine a mai fost partial dublata si centralizata pe alocuri tocmai in ideea de a fi in acelasi pachet cu Valcele - Rm Valcea.
Cum de altfel asa ar fi normal in continuare gandit tot ansamblul Bucuresti - Pitesti - Rm Valcea - Sibiu - Vintu de Jos.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2023, 16:03

Laurentiu Ciobanu a scris:
De la bugetul de stat nu pot fi achizitionate loco diesel, cum au facut basarabenii?
Nu, că este ajutor de stat. Cel mult să le cumpere ARF cu bani de la bugetul de stat, dar ce cumpără ARF poate fi folosit doar prin atribuire competitivă şi numai pentru contractul de servicii publice respectiv.

Rm. Vâlcea - Sibiu e deja pe TEN-T Coprehensive... asta e, n-am citit bine mai devreme. În momentul în care va intra în vigoare noul Regulament TEN-T se va face studiu şi pentru Caracal - Rm. Vâlcea.
La adresa https://ec.europa.eu/transport/infrastructure/tentec/tentec-portal/map/maps.html puteţi vedea reţeaua TEN-T acutală şi diversele propuneri. Ultima formă este abordarea generală a Consiliului - o găsiţi la Layers -> Council General Approach (ST 15058/22). Acolo se vede clar care va fi noua reţea TEN-T, adică fără Vâlcele-Rm. Vâlcea şi cu Vereşti-Botoşani şi Medgidia-Tulcea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500




Numarul mesajelor : 2570
Varsta : 23
Reputatie : 7145
Data de inscriere : 18/11/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2023, 18:06

Oare o sa electrifice Medgidia-Tulcea cu 2-3 perechi de trenuri? E ciudat ca nu a trecut din nou la interoperabila.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3149
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 7963
Data de inscriere : 26/05/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2023, 21:06

cfr500 a scris:
Oare o sa electrifice Medgidia-Tulcea cu 2-3 perechi de trenuri? E ciudat ca nu a trecut din nou la interoperabila.

Deși în prezent are doar 2-3 perechi de trenuri de călători și câteva de marfă pe săptămână, linia are potențial. Este singura legătură feroviară cu județul Tulcea, județ unde este și Delta Dunării, dar și traficul de navetă cu municipiul Tulcea.
Acum cu trenul în județul Tulcea, per ansamblu, circulă extrem de puțini călători (0.5-1% din total, restul pe calea rutieră).

Să sperăm că se va construi un pod mixt feroviar-rutier între Tulcea și Ismail. Vor putea circula trenuri de călători și marfă între Odesa/Kiev și Constanța/Varna.

Ar fi utila o bucata scurtă de linie cu aeroportul Mihail Kogălniceanu și Ovidiu/municipiul Constanța. Să nu mai facă ocol trenurile prin Medgidia.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1027
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3478
Data de inscriere : 24/08/2017

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 02 Noi 2023, 21:21

Nu vom vedea un pod pe acolo cat timp vom trai noi.

Zona dintre Tulcea si Izmail este inundabila si mlastinoasa, e bazata doar pe sedimentele aduse de catre Dunare, fara Dunare ar fost parte din Marea Neagra acolo. Am fost si la Tulcea, si la Izmail, nu ai cum sa unesti cele 2 linii ferate fara costuri enorme raportat la conditiile economice ale zonei.
Din acelasi motiv nu vezi conexiune feroviara intre Reni si Izmail ci se ocoleste hat, tocmai pe la Basarabeasca.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeVin 03 Noi 2023, 03:22

Reţeaua TEN-T e gândită în principal pentru marfă. Pentru călători, UE a venit cu o invenţie numită ,,noduri urbane", care probabil se va regăsi şi în noul Regulament TEN-T şi care, tot probabil, va aduce ceva euro nerambursabili prin programele de dezvoltare regională. A, stai, am uitat, noi n-avem forma de UAT numită regiune... o să fie interesant.

Revenind la marfa noastră, linia de Tulcea deserveşte Aeroportul Kogălniceanu şi poligonul de tancuri Babadag. Astea sunt suficiente motive pentru finanţare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2040
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6444
Data de inscriere : 25/05/2012

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeVin 03 Noi 2023, 09:47

Si cum ar fi Botosaniul si Tulcea mai importante dpdv marfuri decat Valcele - Rm Valcea (ulterior electrificata si dublata)?
Adica fara sa enervez pe cineva, dar alea-s niste fundaturi. Valcele - Rm Valcea + VO pot reprezenta un coridor in adevaratul sens si ar degreva celelalte trecatori montane.
Logic ca si Tulcea ar trebui sa vada altceva, dar nu la schimb cu Valcele, e cu mult sub potential.
Efectiv da cu virgula rationamentul, pardon, ce rationament, "propunerea".
Plus ca Ramnicu Valcea si Sibiu merita o conexiune directa si rapida cu Bucurestiul. Nu v-ati mai saturat de ocol si trenuri amarate pe acolo cu orice electrificare ar mai urma? Numai Brasovul e fruntea toata ziua si toata noaptea.
La Botosani si Tulcea un RK e suficient, nu coridoreala. Ba chiar hidrogenul ar avea mai mult sens acolo.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20075
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 24819
Data de inscriere : 17/08/2011

101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitimeVin 03 Noi 2023, 10:37

AeroX a scris:
Si cum ar fi Botosaniul si Tulcea mai importante dpdv marfuri decat Valcele - Rm Valcea (ulterior electrificata si dublata)?
Tulcea şi Botoşaniul nu sunt pe relief de deal, cu argile şi soluri nisipoase pe care uneori nici măcar o casă fără etaj nu poţi să faci.
În zona liniei Vâlcele - Rm. Vâlcea nici măcar drumurile nu rezistă, toate sunt surpate sau înclinate, chiar şi "infamul" DN7 are zone cu surpări. Sunt curios pentru autostradă ce soluţie tehnică vor găsi (deja lucrează la un tunel mic, dar nu ştiu dacă e de ajuns).

Medgidia - Tulcea e printr-o zonă de aşa-zis podiş, în fapt o zonă de munţi vechi din orogeneza hercinică, deci cu roci sănătoase pe acolo, de aia linia ocoleşte anumite formaţiuni prin care era prea complicat şi costisitor să se sape debleuri, mai ales în perioadele de criză economică (începutul anilor '30, al Doilea Război Mondial şi primii ani de comunism).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: 101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova   101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova - Pagina 37 Icon_minitime

Sus In jos
 
101 : Bucuresti Nord - Titu - Pitesti - Piatra Olt - Craiova
Sus 
Pagina 37 din 39Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 28th January trip Giurgiu Nord - Bucuresti Basarab - Pitesti
» IR.1994/1993 Craiova - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: