Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Semnalizări

In jos 
+82
Balto
Czirjak Arpad
NicuS
Sergiu rmn
cristi ar
lokomo69
Raduku09
REGIOTRANS12
Norbi
cfr500
Dr2005
daniel_c
Luna
ANDU2100HP
IonutCFR2009
Kriszti219
electrica912
didinul
Andrey_tm
FeroFan97
Katalin4653
AndiCFR
mihai-calin
Silver
LanceR
nenuandrei
Teodor
idm
mihai_cfr_bacau
cont inactiv
dave
TonyGFR
Goanga
IonutChircu
DPS
DUAL
razwy
gheorghita
redeme
Semaca
Vitosa
Marius
cata
decward
Desiro256
Cobra
cristi CFR
yo3hos
bogdan srl
LokoZEN
RazvanCFR
@ndrey
Adrian78
spsdc7
ldh80
mardaryroby
Mihay
COSTACHE MIHAIL
iuli.hard
The Legend
cont dezactivat .
SULZERUL 0733
Axwell21
tacc400
19jimmy84
Zoly87
TVlad
srazvi
ionutz72
orestte
gica38
Costin.H
didi
Codrut1985
membru inactiv
sorinucu
PrisecaruFlorin
lokbob
vrabieionut
cortexedge
Ionutz
Vlad
86 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6266
Data de inscriere : 30/03/2010

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeJoi Dec 01, 2011 6:22 pm

Ceva nu e in regula cu BL-urile desenate. Cele de contra se pun dpdv economic in acelasi loc cu cele pt un sens.
Astfel ca acolo unde e pus BL2 trebuie sa fie si un BL de contra ( posibil BL3).Unde e un BL cu sot, trebuie sa fie pe contra un BL fara sot.
Cand mergi in sens X gasesti numai BL-uri fara sot, iar in sens Y numai BL cu sot.
Dupa desen, teoretic ar trebui sa se inchida la atacarea sectiunii dupa Buftea Y, iar din celalalt sens la atacarea sectiunii dupa BL4 (dupa sens asa pare), adica cu doua sectiuni inaintea SAT-ului (cum zice idm).
In functie de situatia pe teren,viteza, vizibilitate,trafic auto, etc se pot prevede si semisectiuni special pt actionarea SAT-ului.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeJoi Dec 01, 2011 6:35 pm

ionutz72 a scris:
Ceva nu e in regula cu BL-urile desenate. Cele de contra se pun dpdv economic in acelasi loc cu cele pt un sens.
Astfel ca acolo unde e pus BL2 trebuie sa fie si un BL de contra ( posibil BL3).Unde e un BL cu sot, trebuie sa fie pe contra un BL fara sot.
Cand mergi in sens X gasesti numai BL-uri fara sot, iar in sens Y numai BL cu sot.
Dupa desen, teoretic ar trebui sa se inchida la atacarea sectiunii dupa Buftea Y, iar din celalalt sens la atacarea sectiunii dupa BL4 (dupa sens asa pare), adica cu doua sectiuni inaintea SAT-ului (cum zice idm).
In functie de situatia pe teren,viteza, vizibilitate,trafic auto, etc se pot prevede si semisectiuni special pt actionarea SAT-ului.

Exceptie Buftea Y si Peris X, care sunt semnale de intrare, restul BL-urilor sunt semnale te trecere, pentru ambele sensuri, pe acelasi catarg, dar am simplificat eu numerotarea, chiar daca am creat o oarecare confuzie (mai bine le numeam joanta a,b,c,d...din dreptul semnalelor de trecere). Cu Buftea Y sunt de aceeasi parere dar in sens invers as merge pe ideea trecerii dupa joanta 1. S-ar respecta cele 2 sectiuni pana in bariera.

P.S. important ! Toate "agrafele" galbene de pe desen sunt joante, indiferent cum le-am numit BL, joanta, BAT sau X/Y
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6266
Data de inscriere : 30/03/2010

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeJoi Dec 01, 2011 6:44 pm

Depinde mult de distante si viteza de circulatie pe sectia respectiva. Conform RET distanta maxima intre BL-uri e maxim 1200m. Daca BL-ul dinaintea joantei 1 cum spui tu, e prea departe de SAT, posibil sa fie pusa special pentru asta. Cum am zis,totul e relativ in functie de situatia pe teren, nu exista o regula exacta, doar ca trebuie creat un timp suficient sa se elibereze pasajul, respectiv sa fie timp pentru semnalizarea mecanicului ca sunt probleme in pasaj( focuri rutiere arse, sectiune ocupata in pasaj,etc) inainte de trecerea lui pe acolo.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeJoi Dec 01, 2011 7:03 pm

Distanta dintre BL3 si BAT Dirza e 3 km, de asta sunt de parere ca sectorul dintre BL3 si BL2 a fost intrerupt la jumatate si s-a pus joanta 1 acolo. Intre BL4 si BL5 sunt mai mult de 1200 metri (sigur nu ai vrut sa zici distanta minima, si nu maxima?). La fata locului treburile stau asa: VS 140km/h, linie dubla electrificata, BLA4i, BAT la Dirza si Peris
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeJoi Dec 01, 2011 7:40 pm

Ceva mai detaliat

Semnalizări - Pagina 35 Joante
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6266
Data de inscriere : 30/03/2010

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeJoi Dec 01, 2011 7:48 pm

Dragos a scris:
Distanta dintre BL3 si BAT Dirza e 3 km, de asta sunt de parere ca sectorul dintre BL3 si BL2 a fost intrerupt la jumatate si s-a pus joanta 1 acolo. Intre BL4 si BL5 sunt mai mult de 1200 metri (sigur nu ai vrut sa zici distanta minima, si nu maxima?). La fata locului treburile stau asa: VS 140km/h, linie dubla electrificata, BLA4i, BAT la Dirza si Peris
minima,corect. ideea era alta
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeJoi Dec 01, 2011 10:05 pm

ionutz72 a scris:
Dragos a scris:
Distanta dintre BL3 si BAT Dirza e 3 km, de asta sunt de parere ca sectorul dintre BL3 si BL2 a fost intrerupt la jumatate si s-a pus joanta 1 acolo. Intre BL4 si BL5 sunt mai mult de 1200 metri (sigur nu ai vrut sa zici distanta minima, si nu maxima?). La fata locului treburile stau asa: VS 140km/h, linie dubla electrificata, BLA4i, BAT la Dirza si Peris
minima,corect. ideea era alta

Agrafele notate BL sunt semnale de trecere la distanta aproximativ egala unul fata de altul (2000m) iar J1 si J2 sunt doar joante izolante

Ideea e, ca sa incheiem acest subiect:
1. daca ne poate confirma cineva ca la J1 se coboara BAT Dirza cand vine tren de la Peris
2. ce rol are J2

Aceeasi intrebare vizavi de joanta de la Carpati, km4, ce rol are ? (banuiesc ca inchide bariera de la Buc Triaj)

Semnalizări - Pagina 35 Carpw
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13620
Data de inscriere : 08/04/2009

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeVin Dec 02, 2011 12:47 am

Parerea mea (avand in vedere situatiile din zona mea):
Bariera se inchide cand trenul trece de BL3 (BL 14 si BL 24 in realitate)
Acele joante nu au legatura cu bariera. Ele sunt puse pentru cu totul alt scop (nu stiu exact, dar ma voi interesa) si in mod normal ar trebui sa existe si intre BL4 si BL5
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeVin Dec 02, 2011 11:14 am

Se poate vedea pe filmul Bucuresti-Brasov intre min 15:20 si 21:10 succesiunea semnalelor de trecere si a joantelor dintre Buftea si Peris. Pe ultimele 2 sectoare de bloc dinaintea Peris nu mai exista joante fara semnale. De asta sunt curios 1.ce rol au J1 si J2 din desenul meu si 2.cand coboara bariera Dirza la trecerea trenului dinspre Peris.

Semnalizări - Pagina 35 Joante1


Ultima editare efectuata de catre Dragos in Vin Dec 02, 2011 11:57 pm, editata de 5 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13620
Data de inscriere : 08/04/2009

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeVin Dec 02, 2011 12:23 pm

Dupa cum ti-am zis, bariera se inchide cand trenul trece de BL3. Acele joante au alt rol.
Am vazut in mai multe locuri astfel de joante unde nu exista nici un fel de bariera.
Cele 2 sectoare pe care sunt montate acele joante observ ca sunt mai lungi. Poate din aceasta cauza sunt montate acele joante la mijloc (probabil este o lungime maxima pe care o poate avea o sectiune izolata)
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeVin Dec 02, 2011 12:30 pm

Vlad a scris:
Dupa cum ti-am zis, bariera se inchide cand trenul trece de BL3. Acele joante au alt rol.
Am vazut in mai multe locuri astfel de joante unde nu exista nici un fel de bariera.
Cele 2 sectoare pe care sunt montate acele joante observ ca sunt mai lungi. Poate din aceasta cauza sunt montate acele joante la mijloc (probabil este o lungime maxima pe care o poate avea o sectiune izolata)

Sectoarele de pe zona in cauza au lungime aproximativ egala (2000-2100 metri). Intr-adevar, posibil ca sectoarele dintre BL2 - BL3 si BL3 - BL4 sa aiba 2100m, fata de 2000m restul, si din calculele mele cam reiese asta (pe Google Earth distanta dintre BL2 si BL3 e de 2250m). Deci asta sa fie cauza amplasarii J1 si J2 ?


Ultima editare efectuata de catre Dragos in Vin Dec 02, 2011 12:50 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13620
Data de inscriere : 08/04/2009

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeVin Dec 02, 2011 12:49 pm

Eu asa zic pentru ca am vazut astfel de joante si intre statii unde nu exista treceri la nivel cu instalatii BAT/SAT.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeVin Dec 02, 2011 1:13 pm

Vlad a scris:
Eu asa zic pentru ca am vazut astfel de joante si intre statii unde nu exista treceri la nivel cu instalatii BAT/SAT.

Cu cat mai mult joante, cu atat mai mari sansele de aparitie restrictii (pe M1000 multe din restrictiile actuale sunt date de joante uzate), cu atat mersul e mai "agitat". Putem afla ce rol au J1/J2? Sunt repetitoare pentru curentii SCB ? Nu sunt multe astfel de joante intre Bucuresti si Ploiesti Triaj
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeVin Dec 02, 2011 11:12 pm

Vlad a scris:
Cele 2 sectoare pe care sunt montate acele joante observ ca sunt mai lungi. Poate din aceasta cauza sunt montate acele joante la mijloc (probabil este o lungime maxima pe care o poate avea o sectiune izolata)

Presupunand cum zici si tu ca lungimea maxima a unei sectiuni izolate ar fi 2000m, cum e sectorul dintre BL4 si BL5, putem considera o "greseala de proiectare" stabilirea lungimilor sectoarelor de bloc dintre Buftea si Peris cand s-a facut reabilitarea, in conditiile in care lungimea sectorului dintre BL5 si Peris X este de doar 1100m iar cele doua sectoare dintre BL2-BL3 si BL3-BL4 avand peste 2000m au fost sectionate cu acele joante ? Nu se putea mari lungimea sectorului BL5-PerisX in favoarea celor doua sectoare de peste 2000m, astfel incat cele doua joante fara semnal sa nu mai existe ?

P.S. Cine vedere "dezbaterea" asta cred ca isi face cruce (despre ce probleme au unii ca mine) Smile Un specialist SCB sigur ne-ar "lumina"
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13620
Data de inscriere : 08/04/2009

Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitimeVin Dec 02, 2011 11:37 pm

Situatia asta era si inainte de reabilitare. Nu ar fi avut rost sa modifice, ar fi costat mai mult.
Inainte sa existe BLA, prevestitoarele statiilor erau amplasate la o distanta de aproximativ 1000m fata de semnalul de intrare. Cand s-a introdus BLA prevestitoarele au ramas la acea distanta (1100 m in cazul de fata). De aceea sectoarele de bloc dintre semnalele de intrare si prevestitoare sunt mai scurte.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Semnalizări - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Semnalizări
Sus 
Pagina 35 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 212 : Ilia - Lugoj
» Semnalizari - generalitati

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: SEMNALIZARI-
Mergi direct la: