| | Semnalizări | |
|
+82Balto Czirjak Arpad NicuS Sergiu rmn cristi ar lokomo69 Raduku09 REGIOTRANS12 Norbi cfr500 Dr2005 daniel_c Luna ANDU2100HP IonutCFR2009 Kriszti219 electrica912 didinul Andrey_tm FeroFan97 Katalin4653 AndiCFR mihai-calin Silver LanceR nenuandrei Teodor idm mihai_cfr_bacau cont inactiv dave TonyGFR Goanga IonutChircu DPS DUAL razwy gheorghita redeme Semaca Vitosa Marius cata decward Desiro256 Cobra cristi CFR yo3hos bogdan srl LokoZEN RazvanCFR @ndrey Adrian78 spsdc7 ldh80 mardaryroby Mihay COSTACHE MIHAIL iuli.hard The Legend cont dezactivat . SULZERUL 0733 Axwell21 tacc400 19jimmy84 Zoly87 TVlad srazvi ionutz72 orestte gica38 Costin.H didi Codrut1985 membru inactiv sorinucu PrisecaruFlorin lokbob vrabieionut cortexedge Ionutz Vlad 86 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6266 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Semnalizări Joi Dec 01, 2011 6:22 pm | |
| Ceva nu e in regula cu BL-urile desenate. Cele de contra se pun dpdv economic in acelasi loc cu cele pt un sens. Astfel ca acolo unde e pus BL2 trebuie sa fie si un BL de contra ( posibil BL3).Unde e un BL cu sot, trebuie sa fie pe contra un BL fara sot. Cand mergi in sens X gasesti numai BL-uri fara sot, iar in sens Y numai BL cu sot. Dupa desen, teoretic ar trebui sa se inchida la atacarea sectiunii dupa Buftea Y, iar din celalalt sens la atacarea sectiunii dupa BL4 (dupa sens asa pare), adica cu doua sectiuni inaintea SAT-ului (cum zice idm). In functie de situatia pe teren,viteza, vizibilitate,trafic auto, etc se pot prevede si semisectiuni special pt actionarea SAT-ului. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2198 Reputatie : 7378 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Semnalizări Joi Dec 01, 2011 6:35 pm | |
| - ionutz72 a scris:
- Ceva nu e in regula cu BL-urile desenate. Cele de contra se pun dpdv economic in acelasi loc cu cele pt un sens.
Astfel ca acolo unde e pus BL2 trebuie sa fie si un BL de contra ( posibil BL3).Unde e un BL cu sot, trebuie sa fie pe contra un BL fara sot. Cand mergi in sens X gasesti numai BL-uri fara sot, iar in sens Y numai BL cu sot. Dupa desen, teoretic ar trebui sa se inchida la atacarea sectiunii dupa Buftea Y, iar din celalalt sens la atacarea sectiunii dupa BL4 (dupa sens asa pare), adica cu doua sectiuni inaintea SAT-ului (cum zice idm). In functie de situatia pe teren,viteza, vizibilitate,trafic auto, etc se pot prevede si semisectiuni special pt actionarea SAT-ului. Exceptie Buftea Y si Peris X, care sunt semnale de intrare, restul BL-urilor sunt semnale te trecere, pentru ambele sensuri, pe acelasi catarg, dar am simplificat eu numerotarea, chiar daca am creat o oarecare confuzie (mai bine le numeam joanta a,b,c,d...din dreptul semnalelor de trecere). Cu Buftea Y sunt de aceeasi parere dar in sens invers as merge pe ideea trecerii dupa joanta 1. S-ar respecta cele 2 sectiuni pana in bariera. P.S. important ! Toate "agrafele" galbene de pe desen sunt joante, indiferent cum le-am numit BL, joanta, BAT sau X/Y |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6266 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Semnalizări Joi Dec 01, 2011 6:44 pm | |
| Depinde mult de distante si viteza de circulatie pe sectia respectiva. Conform RET distanta maxima intre BL-uri e maxim 1200m. Daca BL-ul dinaintea joantei 1 cum spui tu, e prea departe de SAT, posibil sa fie pusa special pentru asta. Cum am zis,totul e relativ in functie de situatia pe teren, nu exista o regula exacta, doar ca trebuie creat un timp suficient sa se elibereze pasajul, respectiv sa fie timp pentru semnalizarea mecanicului ca sunt probleme in pasaj( focuri rutiere arse, sectiune ocupata in pasaj,etc) inainte de trecerea lui pe acolo. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2198 Reputatie : 7378 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Semnalizări Joi Dec 01, 2011 7:03 pm | |
| Distanta dintre BL3 si BAT Dirza e 3 km, de asta sunt de parere ca sectorul dintre BL3 si BL2 a fost intrerupt la jumatate si s-a pus joanta 1 acolo. Intre BL4 si BL5 sunt mai mult de 1200 metri (sigur nu ai vrut sa zici distanta minima, si nu maxima?). La fata locului treburile stau asa: VS 140km/h, linie dubla electrificata, BLA4i, BAT la Dirza si Peris |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2198 Reputatie : 7378 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Semnalizări Joi Dec 01, 2011 7:40 pm | |
| Ceva mai detaliat |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6266 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Semnalizări Joi Dec 01, 2011 7:48 pm | |
| - Dragos a scris:
- Distanta dintre BL3 si BAT Dirza e 3 km, de asta sunt de parere ca sectorul dintre BL3 si BL2 a fost intrerupt la jumatate si s-a pus joanta 1 acolo. Intre BL4 si BL5 sunt mai mult de 1200 metri (sigur nu ai vrut sa zici distanta minima, si nu maxima?). La fata locului treburile stau asa: VS 140km/h, linie dubla electrificata, BLA4i, BAT la Dirza si Peris
minima,corect. ideea era alta |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2198 Reputatie : 7378 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Semnalizări Joi Dec 01, 2011 10:05 pm | |
| - ionutz72 a scris:
- Dragos a scris:
- Distanta dintre BL3 si BAT Dirza e 3 km, de asta sunt de parere ca sectorul dintre BL3 si BL2 a fost intrerupt la jumatate si s-a pus joanta 1 acolo. Intre BL4 si BL5 sunt mai mult de 1200 metri (sigur nu ai vrut sa zici distanta minima, si nu maxima?). La fata locului treburile stau asa: VS 140km/h, linie dubla electrificata, BLA4i, BAT la Dirza si Peris
minima,corect. ideea era alta
Agrafele notate BL sunt semnale de trecere la distanta aproximativ egala unul fata de altul (2000m) iar J1 si J2 sunt doar joante izolante Ideea e, ca sa incheiem acest subiect: 1. daca ne poate confirma cineva ca la J1 se coboara BAT Dirza cand vine tren de la Peris 2. ce rol are J2 Aceeasi intrebare vizavi de joanta de la Carpati, km4, ce rol are ? (banuiesc ca inchide bariera de la Buc Triaj) |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13620 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Vin Dec 02, 2011 12:47 am | |
| Parerea mea (avand in vedere situatiile din zona mea): Bariera se inchide cand trenul trece de BL3 (BL 14 si BL 24 in realitate) Acele joante nu au legatura cu bariera. Ele sunt puse pentru cu totul alt scop (nu stiu exact, dar ma voi interesa) si in mod normal ar trebui sa existe si intre BL4 si BL5 |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2198 Reputatie : 7378 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Semnalizări Vin Dec 02, 2011 11:14 am | |
| Se poate vedea pe filmul Bucuresti-Brasov intre min 15:20 si 21:10 succesiunea semnalelor de trecere si a joantelor dintre Buftea si Peris. Pe ultimele 2 sectoare de bloc dinaintea Peris nu mai exista joante fara semnale. De asta sunt curios 1.ce rol au J1 si J2 din desenul meu si 2.cand coboara bariera Dirza la trecerea trenului dinspre Peris.
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Vin Dec 02, 2011 11:57 pm, editata de 5 ori |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13620 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Vin Dec 02, 2011 12:23 pm | |
| Dupa cum ti-am zis, bariera se inchide cand trenul trece de BL3. Acele joante au alt rol. Am vazut in mai multe locuri astfel de joante unde nu exista nici un fel de bariera. Cele 2 sectoare pe care sunt montate acele joante observ ca sunt mai lungi. Poate din aceasta cauza sunt montate acele joante la mijloc (probabil este o lungime maxima pe care o poate avea o sectiune izolata) |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2198 Reputatie : 7378 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Semnalizări Vin Dec 02, 2011 12:30 pm | |
| - Vlad a scris:
- Dupa cum ti-am zis, bariera se inchide cand trenul trece de BL3. Acele joante au alt rol.
Am vazut in mai multe locuri astfel de joante unde nu exista nici un fel de bariera. Cele 2 sectoare pe care sunt montate acele joante observ ca sunt mai lungi. Poate din aceasta cauza sunt montate acele joante la mijloc (probabil este o lungime maxima pe care o poate avea o sectiune izolata) Sectoarele de pe zona in cauza au lungime aproximativ egala (2000-2100 metri). Intr-adevar, posibil ca sectoarele dintre BL2 - BL3 si BL3 - BL4 sa aiba 2100m, fata de 2000m restul, si din calculele mele cam reiese asta (pe Google Earth distanta dintre BL2 si BL3 e de 2250m). Deci asta sa fie cauza amplasarii J1 si J2 ?
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Vin Dec 02, 2011 12:50 pm, editata de 1 ori |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13620 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Vin Dec 02, 2011 12:49 pm | |
| Eu asa zic pentru ca am vazut astfel de joante si intre statii unde nu exista treceri la nivel cu instalatii BAT/SAT.
|
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2198 Reputatie : 7378 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Semnalizări Vin Dec 02, 2011 1:13 pm | |
| - Vlad a scris:
- Eu asa zic pentru ca am vazut astfel de joante si intre statii unde nu exista treceri la nivel cu instalatii BAT/SAT.
Cu cat mai mult joante, cu atat mai mari sansele de aparitie restrictii (pe M1000 multe din restrictiile actuale sunt date de joante uzate), cu atat mersul e mai "agitat". Putem afla ce rol au J1/J2? Sunt repetitoare pentru curentii SCB ? Nu sunt multe astfel de joante intre Bucuresti si Ploiesti Triaj |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2198 Reputatie : 7378 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Semnalizări Vin Dec 02, 2011 11:12 pm | |
| - Vlad a scris:
- Cele 2 sectoare pe care sunt montate acele joante observ ca sunt mai lungi. Poate din aceasta cauza sunt montate acele joante la mijloc (probabil este o lungime maxima pe care o poate avea o sectiune izolata)
Presupunand cum zici si tu ca lungimea maxima a unei sectiuni izolate ar fi 2000m, cum e sectorul dintre BL4 si BL5, putem considera o "greseala de proiectare" stabilirea lungimilor sectoarelor de bloc dintre Buftea si Peris cand s-a facut reabilitarea, in conditiile in care lungimea sectorului dintre BL5 si Peris X este de doar 1100m iar cele doua sectoare dintre BL2-BL3 si BL3-BL4 avand peste 2000m au fost sectionate cu acele joante ? Nu se putea mari lungimea sectorului BL5-PerisX in favoarea celor doua sectoare de peste 2000m, astfel incat cele doua joante fara semnal sa nu mai existe ? P.S. Cine vedere "dezbaterea" asta cred ca isi face cruce (despre ce probleme au unii ca mine) Un specialist SCB sigur ne-ar "lumina" |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13620 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Vin Dec 02, 2011 11:37 pm | |
| Situatia asta era si inainte de reabilitare. Nu ar fi avut rost sa modifice, ar fi costat mai mult. Inainte sa existe BLA, prevestitoarele statiilor erau amplasate la o distanta de aproximativ 1000m fata de semnalul de intrare. Cand s-a introdus BLA prevestitoarele au ramas la acea distanta (1100 m in cazul de fata). De aceea sectoarele de bloc dintre semnalele de intrare si prevestitoare sunt mai scurte. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Semnalizări | |
| |
| | | | Semnalizări | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |