Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Semnalizări

In jos 
+82
Balto
Czirjak Arpad
NicuS
Sergiu rmn
cristi ar
lokomo69
Raduku09
REGIOTRANS12
Norbi
cfr500
Dr2005
daniel_c
Luna
ANDU2100HP
IonutCFR2009
Kriszti219
electrica912
didinul
Andrey_tm
FeroFan97
Katalin4653
AndiCFR
mihai-calin
Silver
LanceR
nenuandrei
Teodor
idm
mihai_cfr_bacau
cont inactiv
dave
TonyGFR
Goanga
IonutChircu
DPS
DUAL
razwy
gheorghita
redeme
Semaca
Vitosa
Marius
cata
decward
Desiro256
Cobra
cristi CFR
yo3hos
bogdan srl
LokoZEN
RazvanCFR
@ndrey
Adrian78
spsdc7
ldh80
mardaryroby
Mihay
COSTACHE MIHAIL
iuli.hard
The Legend
cont dezactivat .
SULZERUL 0733
Axwell21
tacc400
19jimmy84
Zoly87
TVlad
srazvi
ionutz72
orestte
gica38
Costin.H
didi
Codrut1985
membru inactiv
sorinucu
PrisecaruFlorin
lokbob
vrabieionut
cortexedge
Ionutz
Vlad
86 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
mihai_cfr_bacau

mihai_cfr_bacau


Numarul mesajelor : 26
Varsta : 33
Localizare : Comanesti.Bacau
Reputatie : 5102
Data de inscriere : 08/07/2010

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeMar 08 Noi 2011, 17:57

Semnalizări - Pagina 34 Fotografia0187
Semnalizări - Pagina 34 Fotografia0190
Semnale de manevra.
Sus In jos
idm




Numarul mesajelor : 25
Varsta : 51
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4608
Data de inscriere : 04/11/2011

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeMier 16 Noi 2011, 00:02

Costin.H a scris:
ionutz72 a scris:
Semnalul de chemare nu este conditionat in instalatie de nimic. Deci in momentul apasarii nu controleaza nimic (sectiuni,bariere,macaze,etc).
Dar in momentul actionarii chemarii,anuleaza un semnal permisiv la acel semnal. Deci nu poti avea verde-galben cu chemare; ori V-G ori chemare.
De asta sunt 99% convins, dar zilele urmatoare o sa simulez sa fiu 100% convins. Razz
E o situatie care nu te lovesti niciodata practic.
Cred ca asta voiai sa sti. Smile

in practica e normal sa nu te izbesti de asa ceva, dar sunt curios ce se intampla.

cum s-ar zice cel mai negativ scenariu (worst case scenario) Razz - - te impiedici si cazi cu palma pe butonul de chemare Smile)
ionutz72 are dreptate 100%. actionarea butonului de chemare anuleaza indicatia permisiva a semnalului. daca trenul este suficient de aproape de semnal (minim 2 sectiuni izolate) parcursul este inzavorat, deci nu se mai pot manipula macazurile fara despiedecarea artificiala. sper ca esti satisfacut de raspuns.
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 5971
Data de inscriere : 15/12/2009

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeMier 16 Noi 2011, 09:41

idm a scris:
Costin.H a scris:
ionutz72 a scris:
Semnalul de chemare nu este conditionat in instalatie de nimic. Deci in momentul apasarii nu controleaza nimic (sectiuni,bariere,macaze,etc).
Dar in momentul actionarii chemarii,anuleaza un semnal permisiv la acel semnal. Deci nu poti avea verde-galben cu chemare; ori V-G ori chemare.
De asta sunt 99% convins, dar zilele urmatoare o sa simulez sa fiu 100% convins. Razz
E o situatie care nu te lovesti niciodata practic.
Cred ca asta voiai sa sti. Smile

in practica e normal sa nu te izbesti de asa ceva, dar sunt curios ce se intampla.

cum s-ar zice cel mai negativ scenariu (worst case scenario) Razz - - te impiedici si cazi cu palma pe butonul de chemare Smile)
ionutz72 are dreptate 100%. actionarea butonului de chemare anuleaza indicatia permisiva a semnalului. daca trenul este suficient de aproape de semnal (minim 2 sectiuni izolate) parcursul este inzavorat, deci nu se mai pot manipula macazurile fara despiedecarea artificiala. sper ca esti satisfacut de raspuns.

satisfacut! multumesc! Razz
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8256
Data de inscriere : 18/04/2011

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeDum 27 Noi 2011, 17:17

Semnal mecanic la intrare in gara Raureni.

Semnalizări - Pagina 34 Img2030c

Semnal de intrare in gara Govra.

Semnalizări - Pagina 34 Img2053ly

Semnale de iesire din gara Govora + pitic de manevra.

Semnalizări - Pagina 34 Img2059b

Semnalizări - Pagina 34 Img2064j

Semnale de intrare in gara Babeni.

Semnalizări - Pagina 34 Img2099t

Pitic de manevra in gara Babeni..

Semnalizări - Pagina 34 Img2101j
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6204
Data de inscriere : 16/09/2011

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeMier 30 Noi 2011, 19:28

Semnal de Iesire din Gara de Nord
Semnalizări - Pagina 34 Img1032f



Ultima editare efectuata de catre nenuandrei in Mier 30 Noi 2011, 20:21, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Marius
V.I.P Member
V.I.P Member
Marius


Numarul mesajelor : 390
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5234
Data de inscriere : 04/03/2011

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeMier 30 Noi 2011, 19:58

Esti sigur ca acela este semnal de intrare? Laughing .Mai degraba semnal de iesire....
Sus In jos
http://autoloco.forum777.com/
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6204
Data de inscriere : 16/09/2011

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeMier 30 Noi 2011, 20:22

Marius a scris:
Esti sigur ca acela este semnal de intrare? Laughing .Mai degraba semnal de iesire....
Multumesc Mult de informatie
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 11:18

Ce inductor este cel de mai jos care e in legatura cu restrictia ce urmeaza si ce rol are ? E de 2000 ? De ce nu e si in sens invers, pe acelasi fir (poza 2) ? Mentionez ca in prima poza nu urmeaza semnal de trecere dupa 250 de metri.

Semnalizări - Pagina 34 40321589

Semnalizări - Pagina 34 40555107
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18102
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23490
Data de inscriere : 05/10/2010

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 11:23

E inductor de 1000HZ se amplaseaza la paleta galbena inainte cu 1000m de inceperea restriciei!!
În dreptul paletelor galbene, de regula, se monteaza inductoare de cale permanent active pe frecventa de 1000Hz; încazul restrictiilor de viteza neprevazute, pâna la montarea inductorului de 1000Hz, ordinul de circulatie privind avizarea restrictiilor de viteza va mentiona lipsa acestuia din cale.

Vad ca pe sensul invers e si indicatorul de deconectare disjunctor pentru zona neutra in dreptul paletei galbene probabil de aia nu s-a montat inductor



Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Joi 01 Dec 2011, 11:32, editata de 1 ori
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 11:36

adrian78 a scris:
E inductor de 1000HZ se amplaseaza la paleta galbena inainte cu 1000m de inceperea restriciei!!
În dreptul paletelor galbene, de regula, se monteaza inductoare de cale permanent active pe frecventa de 1000Hz; încazul restrictiilor de viteza neprevazute, pâna la montarea inductorului de 1000Hz, ordinul de circulatie privind avizarea restrictiilor de viteza va mentiona lipsa acestuia din cale.

Vad ca pe sensul invers e si indicatorul de deconectare disjunctor pentru zona neutra in dreptul paletei galbene probabil de aia nu s-a montat inductor


Pai are legatura zona neutra cu inductorul ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8200
Data de inscriere : 03/09/2010

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 11:44

are legatura Z.N cu paleta galbena doar nu poti pune inductor in zona neutra
Daca te franeaza (se mai intampla ) ce faci stai in zona?
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 12:32

Inca o intrebare: la ce distanta de trecerea la nivel se afla trenul cand se coboara bariera automata (care e distanta de avertizare in linie curenta) ? Ma refer in linie curenta, nu cand trecerea la nivel se afla langa intrari/iesiri din statii sau in apropiere de ramificatii etc...In cazul de fata, pentru ca statia Buftea e aproape, bariera Dirza se lasa cand trenul intra pe sectorul de bloc delimitat de semnalul de intrare din capY Buftea si vine spre Dirza (verificat). Dar invers ?

Semnalizări - Pagina 34 96197687

Semnalizări - Pagina 34 71093985

Semnalizări - Pagina 34 41790373

Semnalizări - Pagina 34 65766856


Ultima editare efectuata de catre Dragos in Joi 01 Dec 2011, 15:17, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
idm




Numarul mesajelor : 25
Varsta : 51
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4608
Data de inscriere : 04/11/2011

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 15:16

Din cate stiu eu, instalatiile SAT se declanseaza cand trenul se afla cel putin 2 sectiuni izolate de pasajul respectiv. Acele sectiuni pot fi sectoare de bloc sau un sector de bloc si o semisectiune, sectiuni izolate intre semnale de parcurs ale unei statii, etc. Totul depinde de configuratia locului unde este amplasat pasajul: trafic auto, viteza de circulatie a trenului, linie simpla sau dubla, etc. Ideea este ca trebuie sa fie doua sectiuni izolate inainte de pasaj. In legatura cu acele joante, tinand cont ca este linie electrificata cu BLA, exista din loc in loc niste bobine de joanta care au legatura cu partea de semnalizare SCB. Mai multe nu stiu, dar daca ai nevoie de mai multe informatii am sa intreb un SCB-ist ce rol au acele bobine de joanta din linie curenta. acalculator
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 15:27

idm a scris:
Din cate stiu eu, instalatiile SAT se declanseaza cand trenul se afla cel putin 2 sectiuni izolate de pasajul respectiv. Acele sectiuni pot fi sectoare de bloc sau un sector de bloc si o semisectiune, sectiuni izolate intre semnale de parcurs ale unei statii, etc. Totul depinde de configuratia locului unde este amplasat pasajul: trafic auto, viteza de circulatie a trenului, linie simpla sau dubla, etc. Ideea este ca trebuie sa fie doua sectiuni izolate inainte de pasaj. In legatura cu acele joante, tinand cont ca este linie electrificata cu BLA, exista din loc in loc niste bobine de joanta care au legatura cu partea de semnalizare SCB. Mai multe nu stiu, dar daca ai nevoie de mai multe informatii am sa intreb un SCB-ist ce rol au acele bobine de joanta din linie curenta. acalculator

1. ma refer la cazul cel mai simplu cand bariera este "in camp" si statiile invecinate sunt la 10 km distanta fata de bariera, de exemplu. Coborarea barierei se face cand trenul se afla la o anumita "distanta de avertizare" fata de pasaj. Asta nu gasesc, cat e distanta de avertizare (probabil cum zici tu, 2 sectiuni izolate). Presupunem ca "de-o parte si de alta" a barierei sunt cate 4 sectoare de bloc pana in prima statie.

2. nu ma intereseaza bobinele de joanta care au rolul de a separa curentul de tractiune (masa) de curentii SCB, ci joanta in sine din poza 2 de ce e pusa unde nu e semnal de trecere. Banuiala mea e ca s-a sectionat sectorul de bloc respectiv astfel incat de la noua sectiune pana la bariera sa fie ~2km. Pe teren cam se verifica asta. Dar joanta cealalta, din poza a3a, ce rol mai are ? Ca pana la bariera de la Peris sunt mai mult de 3km (sau 3 sectiuni izolate)

P.S. Din ce stiu, mai ales pe linii reabilitate, "prioritatea" esentiala este ca linia sa fie sudata iar joantele izolante sunt numai unde instalatia SCB le cere: semnale, macazuri, treceri la nivel. Acolo stiu ca se pun si bobinele de joanta de care ziceam. Ori, in cazul expus de mine, joanta aia de la km 25 (care se afla intre doua semnale de trecere cam la jumatea unui sector de bloc din linia curenta) chiar nu vad ce rol are, pentru ca e la 6 km de bariera Dirza si 5 km de bariera Peris.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2198
Reputatie : 7378
Data de inscriere : 27/04/2010

Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 01 Dec 2011, 16:17

Joantele 1 si 2 sunt fara semnale de trecere. Daca joanta 1 as banui-o ca ar avea legatura cu bariera Dirza, joanta 2 nu inteleg ce rol are. Numerotarea BL-urilor nu e cea de pe teren, am pus eu niste cifre. Sau altfel spus, ce sector trebuie sa "atace" trenul ca sa coboare bariera Dirza ?

Semnalizări - Pagina 34 Joante1
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Continut sponsorizat





Semnalizări - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Semnalizări   Semnalizări - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Semnalizări
Sus 
Pagina 34 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 212 : Ilia - Lugoj
» Semnalizari - generalitati

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: SEMNALIZARI-
Mergi direct la: