| Semnalizări | |
|
+82Balto Czirjak Arpad NicuS Sergiu rmn cristi ar lokomo69 Raduku09 REGIOTRANS12 Norbi cfr500 Dr2005 daniel_c Luna ANDU2100HP IonutCFR2009 Kriszti219 electrica912 didinul Andrey_tm FeroFan97 Katalin4653 AndiCFR mihai-calin Silver LanceR nenuandrei Teodor idm mihai_cfr_bacau cont inactiv dave TonyGFR Goanga IonutChircu DPS DUAL razwy gheorghita redeme Semaca Vitosa Marius cata decward Desiro256 Cobra cristi CFR yo3hos bogdan srl LokoZEN RazvanCFR @ndrey Adrian78 spsdc7 ldh80 mardaryroby Mihay COSTACHE MIHAIL iuli.hard The Legend cont dezactivat . SULZERUL 0733 Axwell21 tacc400 19jimmy84 Zoly87 TVlad srazvi ionutz72 orestte gica38 Costin.H didi Codrut1985 membru inactiv sorinucu PrisecaruFlorin lokbob vrabieionut cortexedge Ionutz Vlad 86 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 5984 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Lun 22 Feb 2010, 11:46 | |
| @Prevestitor Y Campulung Est eu i-as zice mai mult semnal de bloc cu rol de semnal prevestior si semnal de avarie (fiindca in instalatie tot ca un semnal de bloc este tratat) |
|
| |
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1492 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7762 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Lun 22 Feb 2010, 15:48 | |
| Semnal de intrare in baia Mare, firul de la Satu Mare |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13633 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Mar 23 Feb 2010, 14:27 | |
| - Costin.H a scris:
- @Prevestitor Y Campulung Est
eu i-as zice mai mult semnal de bloc cu rol de semnal prevestior si semnal de avarie (fiindca in instalatie tot ca un semnal de bloc este tratat) Asa este. Mersi pentru corectare |
|
| |
gica38
Numarul mesajelor : 31 Varsta : 53 Localizare : brasov Reputatie : 5340 Data de inscriere : 07/12/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Mar 23 Feb 2010, 14:35 | |
| - Vlad a scris:
- Costin.H a scris:
- @Prevestitor Y Campulung Est
eu i-as zice mai mult semnal de bloc cu rol de semnal prevestior si semnal de avarie (fiindca in instalatie tot ca un semnal de bloc este tratat) Asa este. Mersi pentru corectare eu zic ca este semnal de parcurs.si nu este semnal de avarie. indicatia de jos este pentru chemare |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13633 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Mar 23 Feb 2010, 14:41 | |
| - gica38 a scris:
- eu zic ca este semnal de parcurs.si nu este semnal de avarie. indicatia de jos este pentru chemare
De fapt este semnal de bloc (semnalele de parcurs au paleta alba cu dunga rosie si se gasesc in statii) cu functie de prevestitor si semnal de avarie (adica in cazul defectarii barierei acesta trece pe culoarea rosu). Ultimul bec de jos este rosu de rezerva, semnalele de bloc nu au indicatie de chemare. Pe sectii cu bloc de linie automat numai semnalele de intrare au chemare. |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 5984 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Mar 23 Feb 2010, 14:48 | |
| Cred ca gica38 s-a uitat la poza lui Ionutz din Baia Mare si a vazut numele semnalului! Apropo, in principiu toate semnalele de circulatie din statie au indicatie de chemare! Poti avea chemare si la iesire (de exemplu ai probleme pe bloc sau nu ai o protectie de flanc disponibila ). Ce e interesant, e ca ai si 2 tipuri de chemare: una cu parcurs si una fara parcurs! |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13633 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Mar 23 Feb 2010, 14:53 | |
| Pe sectii cu B.L.A. s-au scos chemarile la semnalele de parcurs si iesire. Cel putin pe linia 502 asa este. |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 5984 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Mar 23 Feb 2010, 15:11 | |
| foarte interesant! Fiindca din cate stiu eu, de exemplu la CE, toate au indicatie de chemare, mai putin chemare fara parcurs la iesire.
ai idee de ce le-au scos? cred ca la CED e o qestie generala. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13633 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Mar 23 Feb 2010, 15:26 | |
| Nu stiu exact. Presupunerea mea este: - In caz de defectiune semnalele de iesire pot fi depasite pe rosu fara semnal de chemare, pe baza ordinului de circulatie inmanat mecanicului de impegatul de miscare si deci s-a renuntat la chemare. La semnalele de intrare este mai greu deoarece impegatul trebuie sa parcurga distante foarte mari pentru a ajunge la locomotiva si de aceea s-a pastrat semnalul de chemare. |
|
| |
vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6887 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Vin 26 Feb 2010, 16:40 | |
| SEMNAL DE IESIRE IN GARA DE NORD LA LINIA 2 |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13633 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Sam 27 Feb 2010, 21:35 | |
| - Costin.H a scris:
Ce e interesant, e ca ai si 2 tipuri de chemare: una cu parcurs si una fara parcurs! Nu am inteles ce ai vrut sa spui... Am intrebat pe un impegat de miscare si mi-a zis ca el nu a auzit de chemare cu parcurs si chemare fara parcurs... :?: |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 5984 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Sam 27 Feb 2010, 22:16 | |
| Cel putin la centralizarea electronica iti permite asa ceva. Nu stiu sigur daca si la CED exista. - Vlad a scris:
- Costin.H a scris:
Ce e interesant, e ca ai si 2 tipuri de chemare: una cu parcurs si una fara parcurs! Nu am inteles ce ai vrut sa spui... Am intrebat pe un impegat de miscare si mi-a zis ca el nu a auzit de chemare cu parcurs si chemare fara parcurs... :?: |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13633 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Sam 27 Feb 2010, 22:19 | |
| - Costin.H a scris:
- Cel putin la centralizarea electronica iti permite asa ceva. Nu stiu sigur daca si la CED exista.
Aha. Persoana pe care am intrebat-o a facut servici doar pe CED si BLA. Probabil din cauza asta nu a auzit decat de chemare fara parcurs |
|
| |
orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 49 Localizare : Timisoara Reputatie : 6092 Data de inscriere : 28/10/2008
| Subiect: Re: Semnalizări Dum 28 Feb 2010, 08:32 | |
| Nu stiu de unde ati scos chestia cu 2 tipuri de chemare, cu parcurs si fara parcurs.... e o aberatie , cum adica semnal de chemare fara parcurs???? in instructia de semnalizare nu exista asa ceva indiferent de tipul instalatiei folosit BLA CED sau CE Indicaţia de chemare a semnalelor luminoase
Art.28 (1)Indicaţia de chemare se foloseşte în cazurile de defectare a semnalului luminos de intrare, dacă semnalul nu afişează nici o indicaţie sau dacă semnalul afişează indicaţia roşu.
(3)Cu indicaţia de chemare se mai pot dota şi:
a.semnalele luminoase de ieşire din staţiile aflate pe secţii de circulaţie pe cale dublă, fără bloc de linie automat sau cu bloc de linie automat specializat;
b.semnalele luminoase de ieşire din staţiile aflate pe secţii de circulaţie pe cale simplă, fără bloc de linie automat;
c.semnalele de parcurs şi ramificaţie.
(4)În cazul semnalelor de ieşire aflate într-o staţie unde se ramifică mai multe direcţii de mers, sau al semnalelor de ramificaţie, dacă cel puţin una dintre direcţii este înzestrată cu bloc de linie automat banalizat, semnalul de ieşire sau semnalul de ramificaţie nu se dotează cu indicaţie de chemare.
(5)În cazul semnalelor de parcurs care fac şi funcţia de semnal de ieşire pentru o direcţie de mers, dacă în direcţia respectivă linia curentă este înzestrată cu bloc de linie automat banalizat, semnalele respective nu se dotează cu indicaţie de chemare.
(6)În cazul semnalelor de intrare care fac şi funcţia de semnal de ramificaţie pentru o direcţie de mers, dacă în direcţia respectivă linia curentă este înzestrată cu bloc de linie automat banalizat, semnalele respective se dotează cu indicaţie de chemare care se va folosi numai pentru intrarea trenurilor în staţie. Acest lucru va fi precizat şi în planul tehnic de exploatare a staţiei.
(7)Pe cale dublă, dacă se circulă pe baza blocului de linie automat specializat, indicaţia de chemare a semnalului luminos de ieşire sau ramificaţie permite circulaţia trenului cu viteza de cel mult 20 km/h, cu deosebită atenţie, până la semnalul următor. Pe cale dublă cât şi pe cale simplă, fără bloc de linie automat, indicaţia de chemare a semnalului luminos de ieşire sau ramificaţie, permite circulaţia trenului cu viteza de cel mult 20 km/h cu deosebită atenţie peste schimbătoarele de cale.
(8)Indicaţia de chemare a semnalului luminos de parcurs, permite circulaţia trenului cu viteza de cel mult 20 km/h, cu deosebită atenţie până la semnalul următor.
(9)În toate cazurile, mecanicul va conduce trenul cu deosebită atenţie, va supraveghea permanent linia şi va regla viteza în funcţie de distanţa de vizibilitate, astfel încât să oprească imediat trenul în cazul în care calea este ocupată, constată lipsa de gabarit, observă semnale de fine de tren, semnale mobile şi de mână care ordonă oprirea trenului sau un alt obstacol care împiedică continuarea circulaţiei.
|
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 5984 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Semnalizări Joi 04 Mar 2010, 22:57 | |
| @orestte
trebuie sa tinem cont de faptul ca centralizarea electronica este o instalatie modulara folosind niste aplicatii software adaptabile in functie de cerintele clientului (in cazul nostru CFR). iata cum arata CE implementata in Romania de Thales: http://www.thalesgroup.com/assets/0/93/238/768ad1e1-81d4-4680-beb7-fd9d87f5eeb9.pdf?LangType=2057 sau Simis de la Siemens: http://www.siemens.nl/transportation/getfile.asp?id=181
Concluzia e, ca poti implementa chemare la orice semnal de circulatie, doar ca impiegatului i se constrange faptul de a utiliza chemarea catre BLA banalizat de exemplu prin instructie sau conditii de operare a statiei. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Semnalizări | |
| |
|
| |
| Semnalizări | |
|